Pewnych pytań lepiej nie zadawać
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Teraz byłoby inaczej panie Marku
Nowa część zapowiada się dobrze
*dźwięki umierania potworów*
Taka jest misja duchowieństwa
No witam, mam wiadomość
Firma z tradycjami
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież13 listopada 2020, 07:53
W kosmosie jest bardzo lekka grawitacja ale człowkiek nie jest w stanie jej odczuć
Odpisz
9 marca 2017, 20:24
biorąc pod uwagę że potrafią przeleciec cos w czasie parseka to spadanie w dol nie jest zaskakujące
Odpisz
9 marca 2017, 20:48
@Miguelp: Nie w czasie, tylko odległości.
Odpisz
10 marca 2017, 07:58
@TheHunterMikiPL: ktoś chyba nie oglądał
han solo powiedział że może polecieć stąd gdziestam w czasie ilustam parsekow
Odpisz
10 marca 2017, 14:20
@Miguelp: Powiedział, że ten okręt doleciał do gdzieś tam w 12 pareseków. Nie powiedział, że w czasie... Bo tu nie chodziło o czas, tylko o odległość.
Odpisz
10 marca 2017, 16:08
@TheHunterMikiPL: czas jest w domyśle
po pierwsze wskazuje to konstrukcja zdania
po drugie celem zdania było pokazanie szybkości wiec logizne że powinien podać czas
Odpisz
10 marca 2017, 16:28
@Miguelp: "czas jest w domyśle" Akurat w tym zdaniu nie jest.
"po pierwsze wskazuje to konstrukcja zdania" Nie wskazuje.
"po drugie celem zdania było pokazanie szybkości wiec logizne że powinien podać czas" To prawda, ale z czasem już nie koniecznie.
Chodzi o długość trasy. Trasa na Kessel była blisko czarnych dziur, przemytnicy na ogół latali trasą o długości 18 parseków, a to mniej niż 12 parseków to trasa bardzo bliska czarnych dziur, poniżej granicy zasysalności. Na takiej drodze można zostać wciągniętym przez dziurę.
Odpisz
10 marca 2017, 18:49
@TheHunterMikiPL: czas jest w domyśle i dowodem na to jest charakterystyczna konstrukcja zdania
pole od A do B w [liczba z dowolna jednostka czasu]
ale zamiast czasu wystawiono tutaj droge i jeśli zamierzano powiedzieć faktycznie o drodze to jest to błąd składniowy
z kontekstu te dane o czarnych dziurach nie wynikają wiec mamy do czynienia także z błędem logicznym
jeśli czarne dziury są blisko to nie da rady przelecieć bo ich pierwsza prędkość kosmiczna jest większa niż prędkość światła i mamy częsty w gwiezdnych wojnach błąd merytoryczny
Odpisz
10 marca 2017, 21:53
@Miguelp: Jak dla mnie to nie jest błąd składniowy. Może napisz jak dla Ciebie miałoby to wyglądać? I może byś używał interpunkcji i Polskich liter, skoro tak się czepiasz mądralo...
Ale mieli zrobić w trakcie rozmowy cięcie i wstawić gościa, który będzie tłumaczył, że tam są czarne dziury?
Odpisz
11 marca 2017, 10:52
@TheHunterMikiPL: polecialem na kessel krótsza droga mimo że są tam czarne dziury
ale to prowadzi do powazniejszego błędu merytorycznego
Odpisz
11 marca 2017, 13:12
@Miguelp: Gówno prawda, nawet poza ziemią nie byłeś nigdy...
Pewnie poza Europą nawet...
Odpisz
11 marca 2017, 13:15
@TheHunterMikiPL: ale liczyć to umiem
Odpisz
11 marca 2017, 13:33
@Miguelp: Po co mi ta wiadomość?
Odpisz
11 marca 2017, 13:34
@TheHunterMikiPL: no da się matematycznie udowodnić że nie może przeleciec blisko czarnej dziury
Odpisz
11 marca 2017, 13:54
@Miguelp: Blisko to pojęcie względne. Nie wiesz jak blisko...
Odpisz
11 marca 2017, 14:04
@TheHunterMikiPL: z tego co powiedziałeś na tyle blisko że czarne dziury mają znaczenie
Odpisz
11 marca 2017, 14:07
@Miguelp: ALE GÓRFA CHYBA JEST RÓŻNICA CZY PRZELECISZ OBOK SAMEGO ŚRODKA, CZY TAM GDZIE TYLKO TROCHĘ DZIAŁA TA SIŁA!
Odpisz
11 marca 2017, 14:08
@TheHunterMikiPL: wystarczy że działa siła która ma znaczenie byś zaczął orbitowac
Odpisz
11 marca 2017, 14:36
@Miguelp: Czyli twierdzisz, że czarna dziura ma siłę przyciągania w każdym miejscu taką samą?
Odpisz
11 marca 2017, 16:19
@TheHunterMikiPL: pole grawitacyjne jest polem centralnym więc tak
raczej tak
zmiany mogą być związane jedynie z oddzialywaniem grawitacyjnym innych obiektów ale nie będą na tyle duże by nas uwolnić
prędkość którą musielibyśmy uzyskać musiałabybyc jeśli się nie myle większa niż pierwiastek z dwóch razy prędkość światła
Odpisz
11 marca 2017, 16:22
@Miguelp: Pie**olisz. Nie uwierzę, że tak to z głowy wytrzasnąłeś.
Odpisz
11 marca 2017, 16:38
@TheHunterMikiPL: dlaczego nie?
niektórzy tu ogarniaja keplera
Odpisz
11 marca 2017, 19:13
@Miguelp: Co to jest kepler? I czemu niby statek z gwiezdnych wojen nie mógłby latać z taką prędkością.
Odpisz
11 marca 2017, 19:27
@TheHunterMikiPL: kepler to taki pan co wymyślil trzy prawa keplera i nic nie może oprócz światła poruszać się z taką prędkością
Odpisz
11 marca 2017, 19:29
@Miguelp: Skąd wiesz?
A poza ty to gwiezdne wojny... Film... To tak jakby się czepiać, że superman nie mógłby latać.
Odpisz
11 marca 2017, 19:31
@TheHunterMikiPL: teoria względności
superman mógłby latać
wystarczy że w jakiś sposób powodowałby różnice ciśnień
Odpisz
11 marca 2017, 19:39
@Miguelp: Da się też jakoś latać z prędkością światła.
Odpisz
11 marca 2017, 19:56
@TheHunterMikiPL: nie
Odpisz
11 marca 2017, 20:01
@Miguelp: tak
Odpisz
11 marca 2017, 20:03
@TheHunterMikiPL: dowód?
Odpisz
11 marca 2017, 20:10
@Miguelp: A dowód na to, że się nei da?
Odpisz
11 marca 2017, 20:15
@TheHunterMikiPL: teoria względności Einsteina
Odpisz
11 marca 2017, 20:33
@Miguelp: Nie.
Odpisz
11 marca 2017, 20:37
@TheHunterMikiPL: jak to nie?
Odpisz
11 marca 2017, 20:53
@Miguelp: normalnie
Odpisz
11 marca 2017, 21:00
@TheHunterMikiPL: nie możesz kłócić się z Einsteinem
Odpisz
11 marca 2017, 21:21
@Miguelp: Bo nie żyje.
Odpisz
12 marca 2017, 11:56
@TheHunterMikiPL: ale nie możesz negowac teorii względności
Odpisz
12 marca 2017, 12:00
@Miguelp: Dlaczego nie?
Odpisz
12 marca 2017, 12:06
@TheHunterMikiPL: bo jesteś na to za głupi
skończ studia z fizyki
prowadz przez lata badania
udowodnij matematycznie że teoria względności to bullshit to pogadamy
Odpisz
12 marca 2017, 12:35
@Miguelp: Ale nie ma dowodów na to, że nie można latać szybciej.
Odpisz
Edytowano - 12 marca 2017, 12:46
@TheHunterMikiPL: Einstein to matematycznie udowodnił
nawet tachiony nie poruszają się szybciej
oczywiście rozpatrujemy to w próżni bo w innym ośrodku można wystrzelić cząstke która będzie szybsza niż światło w tym ośrodku ale nadal nie przekroczy prędkości światła w proznjt ani go nie osiągnie (chyba że jest tachionem)
Odpisz
12 marca 2017, 13:02
@Miguelp: Nie można nigdy udowodnić, że coś się nie może stać... Bo może się wydarzyć w okolicznościach, których nie wzięliśmy pod uwagę, albo o których istnieniu nawet nie mogliśmy się wcześniej dowiedzieć.
Odpisz
12 marca 2017, 13:15
@TheHunterMikiPL: ja cie bardzo przepraszam za to co zaraz powiem ale czy ty jesteś upośledzony
relatywistyka to właśnie te okoliczności których się wcześniej nie brało pod uwagę
ze wzorów wyznaczonych empirycznie wynikają inne które potwierdzamy empirycznie itd
relatywistyka też została empirycznie potwierdzona
wymyślili to ludzie wielokrotnie mądrzejsi niż ty i udowodnili więc nie szukaj dziury w całym tylko naucz się fizyki
Odpisz
12 marca 2017, 13:19
@Miguelp: Może i racja.
Ale ciężko mi pojąć, że możesz sobie obliczeniami dojść do wszystkich możliwych opcji.
Odpisz
12 marca 2017, 13:24
@TheHunterMikiPL: możesz
matematyka rozwiazuje wszystkie problemy
może poza brakiem dziewczyny
Odpisz
12 marca 2017, 13:28
@Miguelp: o znalazłem matematyczny dowód że prędkości światła nie da się osiągnąć
kiedy osiągniemy prędkość światła to w mianowniku jest zero więc pęd nie istnieje więc prędkości nie istnieje
Odpisz
12 marca 2017, 14:02
@Miguelp: Wytłumacz mi po ludzku xD
Ale od każdej zasady jest wyjątek.
Odpisz
12 marca 2017, 14:42
@TheHunterMikiPL: w fizyce nie
zasada brzmi że nic co ma masę nie może poruszać się z prędkością światła ani większą
weź w tamtym wzorze wstaw zamiast v^2 c^2 i zobacz co się stanie
Odpisz
12 marca 2017, 15:43
@Miguelp: Ja nie wiem o co chodzi, a ty mi każesz jeszcze coś we wzorach podmieniać. Zawsze może być coś o czym nie wiemy, czego nie dotyczą zasady, które dotyczą wszystkiego innego.
Odpisz
12 marca 2017, 15:59
@TheHunterMikiPL: ale w czym nie wiesz o co chodzi?
jest mnóstwo rzeczy o których nie wiemy ale prędkości światła nie będąc tachionem ani fotonem nie osiągniesz i ten udowodniony matematycznie i empirycznie wzór to udowadnia
z gimnazjum wiesz czym jest pęd
tu masz wzór na pęd z uwzględnieniem relatywistyki
jak za prędkość podstawisz prędkość światła to podzielisz przez zero
pęd przestanie istnieć
wiec się wcale nie poruszasz
Odpisz
12 marca 2017, 18:23
@Miguelp: Ale 1:0 to nie jest nic.
No ale pisałem już coś...
Odpisz
Edytowano - 12 marca 2017, 18:25
@TheHunterMikiPL: 1/0 to nie jest nic
1/0 nie istnieje
co pisałeś
Odpisz
12 marca 2017, 18:29
@Miguelp: Nie, to nie jest nic.
Pisałem to, co pisałem wyżej.
Odpisz
12 marca 2017, 18:33
@TheHunterMikiPL: wiem że nie wszystko wiemy ale znamy pęd relatywistyczny i on jest udowodniony matematycznie i empirycznie wiec jest na pewno prawdziwy
i z niego wynika że nie można osiągnąć prędkości światła
ja nir mowie że to jest nic tylko że to nie istnieje
a jeśli pęd nie istnieje to nie ma ruchu
Odpisz
12 marca 2017, 19:16
@Miguelp: *to co wcześniej pisałem*
Odpisz
Edytowano - 12 marca 2017, 19:37
@TheHunterMikiPL: pie**oly pisałeś
napisałeś że nie wszystko wiemy
ha
ty najwyraźniej nie znasz znaczenia słowa empirycznie
Odpisz
12 marca 2017, 19:39
@Miguelp: No nie znam.
Odpisz
12 marca 2017, 20:32
@TheHunterMikiPL: ._.
doświadczalny
Odpisz
12 marca 2017, 21:40
@Miguelp: k
I co w związku z tym?
Odpisz
12 marca 2017, 21:41
@TheHunterMikiPL: noooo
przeczytaj sobie moje komentarze i tym razem je zrozum
Odpisz
12 marca 2017, 21:46
@Miguelp: Zrozumiałem.
Odpisz
12 marca 2017, 21:49
@TheHunterMikiPL: i nadal nie ogarniasz czemu nie można osiągnąć prędkości światła?
Odpisz
12 marca 2017, 21:59
@Miguelp: Można.
Odpisz
12 marca 2017, 22:01
@TheHunterMikiPL: nie można
Odpisz
12 marca 2017, 22:11
@Miguelp: Nie.
Odpisz
12 marca 2017, 22:12
@TheHunterMikiPL: jak niby osiągniesz prędkość światła?
Odpisz
12 marca 2017, 22:17
@Miguelp: Nie wiem.
Odpisz
13 marca 2017, 06:22
@TheHunterMikiPL: no właśnie
bo się ku*wa nie da
bo kiedy to się stanie to popsujesz matematyke
to jest po prostu niemożliwe
można się zbliżać do prędkości światła ale nikt nigdy jej nie osiągnie
łapiesz?
Odpisz
13 marca 2017, 18:56
@Miguelp: Nie.
Odpisz
13 marca 2017, 20:13
@TheHunterMikiPL: sory źle ci powiedziałem
jeśli tam wstawisz prędkość światła to będziesz mieć nieskończony pęd co jest fizycznie niemożliwe
Odpisz
13 marca 2017, 20:18
@Miguelp: To jest źle zrobione.
Odpisz
14 marca 2017, 07:35
@TheHunterMikiPL: co jest źle zrobione?
Odpisz
14 marca 2017, 14:44
@Miguelp: Może to skończymy?
Odpisz
14 marca 2017, 15:52
@TheHunterMikiPL: przyznajesz mi rację?
Odpisz
14 marca 2017, 16:08
@Miguelp: Nie.
Odpisz
14 marca 2017, 16:42
@TheHunterMikiPL: no to udowodnij że nie mam racji
Odpisz
14 marca 2017, 16:50
@Miguelp: siusiaczek ci w pupkę, koniec kłutni
Odpisz
14 marca 2017, 16:52
@TheHunterMikiPL: jesteś ulomny
wierzysz w coś co naukowo jest nieprawdziwe i kiedy dostajesz dowód nadal się nie zgadzasz
Odpisz
14 marca 2017, 17:02
@Miguelp: Po prostu nie uznaję dowodu za wystarczający.
A ponieważ wiem jak to wygląda i że ta kłótnia jest bez sensu chcę ją skończyć, więc nie odpisuj najlepiej.
Odpisz
14 marca 2017, 17:16
@TheHunterMikiPL: nie możesz nie uznawać dowodu który został udowodniony matematycznie i empirycznie
tymbardziej że z fizyki po prostu ssiess
Odpisz
14 marca 2017, 17:25
@Miguelp: Mogę robić co chcę.
I co z tego?
Nie odpisuj, albo chociaż przestań pisać rzeczy, na które muszę odpisac po prostu...
Odpisz
14 marca 2017, 17:43
@TheHunterMikiPL: co z tego że ssiesz z fizyki?
to że nie możesz się o nią kłócić
Odpisz
14 marca 2017, 19:29
@TheHunterMikiPL: O matko, co tu się dzieje.
Prawda, można interpretować "zrobienie Kessel Run w mniej niż 12 parseków" jako skracanie drogi przez obieranie skrótów, ale czy w którejśtam edycji nie zostało to zmienione? Jeśli uznać to wytłumaczenie, to czemu mieli by zmieniać kwestię Hana?
Odpisz
14 marca 2017, 21:36
@Domijeja: popełniłes wielki błąd
Odpisz
26 listopada 2017, 03:58
@Miguelp: Tracę wiarę w ludzkość. Miliony lat ewolucji, tysiące lat kształcenia kultury, kilkaset lat poświęcone odkryciom naukowym a, dziś mamy ludzi, którzy wierzą w płaską ziemię i szkodliwe szczepionki powołując się na film lub artykuł w internecie...
Odpisz
26 listopada 2017, 07:46
@fullfun: czemu m to przypomniales?
Odpisz
26 listopada 2017, 14:57
@Miguelp: Bo takiej głupoty, jaką przedstawił Twój rozmówca, nie można ominąć.
Odpisz
26 listopada 2017, 19:41
@fullfun: mozna
Odpisz
23 sierpnia 2018, 20:32
@Miguelp: Nie można
Odpisz
24 sierpnia 2018, 02:53
@Polski322: Dzięki za to odświeżenie. Debilizm tego pana jest tak niepojęty, że czytając to po raz kolejny srogo się uśmiałem.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 00:41
@fullfun: a ja zobaczylem ile bledow sam popelnilem
drobnych ale nadal
Odpisz
16 czerwca 2018, 14:20
Bo się silnik pie**oli
Odpisz
16 czerwca 2018, 14:21
@ioukolo: i sprawia że lecisz do dołu
Odpisz
29 marca 2017, 14:35
Psssssssst w kosmosie jest grawitacja... Panie "było"
Odpisz
2 marca 2017, 16:48
W walkach w przestrzeni kosmicznej zwykle walczy się o jakąś planetę, a nie 100.000.000.000 km od jakiegokolwiek obiektu. Siła grawitacji ma nieskończony zasięg, jednak jej siła wraz z kwadratem odległości. Statki po utracie napędów spadają w stronę planety bo przyciąga je grawitacja.
Odpisz
21 marca 2017, 13:37
@Marequel: orbita
Odpisz
14 marca 2017, 19:16
Ja nie wiem to tak jak się spytać skąd jest miód pszczeli ja nie wiem od razu w słoiku, tutaj mam teorię, że vader po prostu magicznie mocą Jedi albo tam sithów albo czegoś tam kontroluje wszystkie statki i tak naprawdę piloci mówią mu tylko gdzie ma lecieć, i może vader jest zły a joda to spisek
A I BĘDZIE STRZELAŃSKO
Odpisz
10 marca 2017, 23:26
Ha, ha! Odpowiedź jest prosta: Odpychane są siłą wybuchu.
Chyba... No nie?
Odpisz
12 marca 2017, 21:46
A skoro w kosmosie nie ma tlenu to jak tam powstają wybuchy?
Odpisz
Edytowano - 8 marca 2017, 18:09
Pilot tracił kontrolę nad statkiem ?
Odpisz
8 marca 2017, 19:42
@Czeran: to mógł lecieć w każdą stronę
Odpisz
Edytowano - 8 marca 2017, 20:12
@Dark123456: Gdy zstatek był ostrzeliwany energia kołysała nim na boki, poza tym jest jeszcze siła inercji. Nie wiem kto jest autorem tego gówienka, ale niech nie wypowiada się na tematy, o których nie ma pojęcia. PS. Skąd wiesz, która strona to która ?
Odpisz
8 marca 2017, 23:10
@Czeran: To czemu wszystkie statki w Star Wars latają poziomo do jakiejś wyemaginowanej płaszczyzny zamiast latać chociażby "do góry nogami"
Odpisz
9 marca 2017, 07:45
@Dark123456: Też się nad tym zastanawiam
Odpisz
9 marca 2017, 16:26
@Dark123456: To akurat prawda i głupi błąd.
Odpisz
9 marca 2017, 19:03
@Czeran: No a wiecznie włączone silniki?
Odpisz
9 marca 2017, 19:46
@Dark123456: A Tobie chciałoby się je ciągle wyłączać i włączać gdy trzeba się skupić na lataniu ?To po prostu monotonne.
Odpisz
9 marca 2017, 19:53
@Czeran: mówię o dużych statkach których atutem raczej nie jest zręczność
Odpisz
9 marca 2017, 19:53
@Czeran: Ammmm manewry w gwiezdnych wojnach są podobne do myśliwców w normalnym kosmosie to by nie działało i trzeba było silnikami manewrować a wiecznie włączone silniki to marnotractwo surowców .
Odpisz
9 marca 2017, 19:55
@Modern_Asassin: Omg
Odpisz
9 marca 2017, 21:03
@Dark123456: whats your problem ???
Odpisz
9 marca 2017, 21:12
@Modern_Asassin: czas dodania
Odpisz
9 marca 2017, 21:39
@Modern_Asassin: O_O magic
Odpisz
9 marca 2017, 22:33
@Dark123456: Aha o dużych. Gdyby imperium musiało mieć takie ziemski paliwo i musiało za nie płacić to by oszczędzali. Najwyraźniej nie musieli więc ich nie wyłączali :P
Odpisz
10 marca 2017, 07:52
@Czeran: Silniki jonowe chyba działały na generatory, nie?
Odpisz
Edytowano - 10 marca 2017, 08:18
@Davido: Tak, ale gdyby musieli płacić za paliwo to oszczędzaliby silniki.
Odpisz
10 marca 2017, 12:02
@Czeran: Ale nie ma energi za darmo . Na niektórych planetach wydobywali paliowo w kśiążkach .
Odpisz
10 marca 2017, 14:54
@Modern_Asassin: Za czasów Imperium kolonizowali siłą. Raczej w czasach republiki prowadzili wymiany chandlowe.
Odpisz
11 marca 2017, 00:43
@Czeran: Jednak za czasów republiki zdobyli dobre surowce i sam powiedziałeś " Za czasów Imperium kolonizowali siłą." Kolonizuje się głównie z celów zdobycia zasobów , ziemi ,itp.
Odpisz
11 marca 2017, 07:43
@Modern_Asassin: No zdobyli bo Jedi byli negocjatorami. Pewne planety były neutralne, ale czmu nie mieliby prowadzić korzystnej wymiany chandlowej. Imperium zaś rozstawiało na tam wojska aby mieć całkowitą kontrolę nad planetą, tanią siłę roboczą i żeby mogli zabierać zasoby naturalne do woli.
Odpisz
12 marca 2017, 13:03
@Czeran: *handlowej
Odpisz
8 marca 2017, 21:48
spadały tylko jak były w obrębie jakiejś planety, jak były daleko od jakiejkolwiek planety w czasie zestrzelenia to po prostu zostawały w miejscu i bezwładnie latały. polecam oglądnąć jeszcze raz gwiezdne wojny i zwracać uwagę na szczegóły
Odpisz
9 marca 2017, 20:23
@xXkuba22Xx: w zasadzie jak duża siła ognia to mogłyby poruszać się po wektorze zgodnym z kierunkiem wektora strzału ale o przeciwnym zwrocie
Odpisz
9 marca 2017, 19:50
Naukowa brednia :Po pierwsze na orbicie planety jest grawitacja . Po 2 fizyka w gwizdnych wojnach to dno totalne .
Odpisz
8 marca 2017, 22:08
czy tylko dla mnie on wygląda jak stos naleśników?
Odpisz
8 marca 2017, 20:41
Jest grawitacja w kosmosie... Spało sie na fizie co?
Odpisz
8 marca 2017, 17:17
I jeszcze jedno istotne pytanie: po ch*j mają ciągle włączone silniki?
Odpisz
8 marca 2017, 17:48
żeby moc szybciej latać?
Odpisz
8 marca 2017, 18:05
@Captain_Jack_Sparrow: Cóż, po osiągnięciu maksymalnej prędkości i tak nie przyspieszały... A silniki dalej były włączone...
Odpisz
8 marca 2017, 18:21
Do manewrowania.
Odpisz
8 marca 2017, 19:13
Tylko te silniki są cały czas z tyłu i są włączone nawet przy locie prosto.
Odpisz
8 marca 2017, 20:37
silniki mogą się długo rozgrzewać i zamiast tracić energię lepiej je trzymać uruchomione na niskiej mocy, taka moja teoria
Odpisz
8 marca 2017, 19:42
Istnieje teoria, że im dalej od centrum galaktyki tym bardziej prawa fizyki się zmieniają... Więc... No
Odpisz
8 marca 2017, 17:18
Znajdź 3 różnice.
Odpisz
8 marca 2017, 19:23
@flamefrost20: Nien Nunb ma mniej przycisków
Odpisz