Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar SmierdziszKupom

13 maja 2017, 18:35

Jak sie nazywa ten sport czy jakos tak ze oni w tych kombinezonach sobie szybuja ??

Avatar kub405

1 kwietnia 2018, 19:29

@SmierdziszKupom: windsuit albo wingsuit

sry za czas

Avatar SmierdziszKupom

1 kwietnia 2018, 21:33

@kub405: nie no ale tego akurat się dzisiaj nie spodziewałem (dzięki ci pomimo, że juz sie dawno dowiedziałem)

Avatar kub405

2 kwietnia 2018, 17:05

@SmierdziszKupom: nie ma za co

Avatar rogaliq

11 maja 2017, 23:19

*shooting stars*

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar rogaliq

13 maja 2017, 20:53

@daglasio: yee

Avatar ResiaPL

3 lutego 2018, 12:48

Avatar
Konto usunięte

16 czerwca 2017, 20:33

Ogień z rąk, Dragon Ball i inni nie mają szans

Avatar siwy3000

14 maja 2017, 15:25

Zajebiste XD

Avatar klyj_

14 maja 2017, 08:11

Te efekty! Te emocje!

Avatar Mijak

14 maja 2017, 07:33

Jaki kraj, taki Iron Man

Avatar MakZus

14 maja 2017, 00:29

Hejtery i tak powiedzą, że fake

Avatar Sans_

12 maja 2017, 15:35

Poda ktoś link to oryginału ?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 13 maja 2017, 20:09

@MasloJestPyszne: Idź wperdalać masło.

Avatar MasloJestPyszne

13 maja 2017, 20:10

K.

Avatar
Konto usunięte

13 maja 2017, 16:51

Technologia rusza do przodu

Avatar RaccoonGirl

13 maja 2017, 14:44

Seems legit

Avatar FeedorMid1

13 maja 2017, 13:43

Pff... kamerzysta trzyma się jedną ręką

Avatar Sebzer

13 maja 2017, 13:20

tak było nie zciemniam.

Avatar kronim

13 maja 2017, 13:16

ach ta technologia

Avatar Demon_123

13 maja 2017, 13:13

Grażyna, spełnia swe marzynia.

Avatar KapitanOczywisty

12 maja 2017, 07:44

Miałem to dzisiaj wstawić ;-;

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Przypał

Za dużo tego

Już tacy są

Nieporozumienie

Musiało mu się naprawdę nudzić

Wincyj zadań domowych!

Smutna świnia

Nie muszą wiedzieć, że było całkiem fajnie

Wygląda niesamowicie

To raczej błąd niż zamierzone działanie, ale i tak dziękuje

Ja śpię z maczetą

Ej Mati, ale tu nic nie ma...

Jestem mondry!

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka