Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar mate202

30 kwietnia 2018, 20:00

Dawniej to chyba jacyś inni ludzie do internetu wchodzili.

Avatar alina___lina2

3 maja 2011, 21:20

goscia to nie rusza jedzie juz 5 raz
z zegarkiem dobry jak piszczaca blondynka wyglada a mozyn kojarzy mi sie z malpa ... xde

Avatar kacoper

18 lutego 2011, 09:28

czarny lepszy ;]

Avatar kape96

18 marca 2010, 22:09

Za mine goscia z zegarkiem 5! ;D

Avatar szalonaXD

18 marca 2010, 15:15

nom... chyba się nie nagadał
5/5 za głupote xD

Avatar Orokana

18 marca 2010, 01:36

Norma 4/5

Avatar karmemi

17 marca 2010, 21:32

Ciekawe czy koleś próbował rozmawiać na meczu Ekstraklasy?

Avatar edyta_96_13

17 marca 2010, 18:08

Co za ludź!!
obrazek na 4 :))

Avatar ZooMer

17 marca 2010, 17:14

Intri - pisze się comment.(Tylko poprawiam)
A obrazek mało śmieszny.
3/5

Avatar
Konto usunięte

17 marca 2010, 15:52

no coment 2/5

Avatar bartix14a

17 marca 2010, 15:27

żalowe i lipne

Avatar Kabub

17 marca 2010, 14:32

chupacabra001 ty jesteś IcyTower ( to chyba on był )??? Tak samo jak on dajesz wszystko na 1...
5

Avatar chupacabra001

17 marca 2010, 14:02

Żal,1

Avatar Panna_Lovegood

17 marca 2010, 13:16

roller-coaster xD 5

Avatar
Konto usunięte

17 marca 2010, 13:10

5/5

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Bez sensu

No chyba cię...

Zakład?

Idealnie

Idealna kartka urodzinowa nie istni...

Tytuł dostał depresji

Na ogół tych cieszących się sympatią społeczną nie zabijali

Zawsze jest ktoś...

I tak w kółko

A to dobre

I daj tu takiej kwiaty na 14 października

Tak było

Hehe

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Jacyś ludzie strasznie tu hałasują!