Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar mrofpower

18 maja 2017, 20:56

uczyli nas tego sposoby kilka lat twmu

Avatar darcus

17 maja 2017, 17:10

Świetnie! Teraz tylko znajdź mi jeszcze proszę jakiś łatwy sposób na zapamiętanie wszystkich 32 wzorów redukcyjnych i będziesz moim Bogiem :)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (15)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (15)
Avatar Miguelp

18 maja 2017, 08:01

@darcus: ok
zaznacz katy na układzie współrzędnych (na górze 90 na lewo 180 na dole 270 na prawo 360/0)
90 i 270 zmieniasz na cofunkcje (bo kiwanie głową - tak)
180 i 360/0 - nie
patrzysz w której ćwiartce masz kat
i korzystasz z wierszyka

w pierwszej ćwiartce same plusy
w drugiej tylko sinus
w trzeciej tangens i cotangens
a w czwartej cosinus

profit

Avatar Miguelp

18 maja 2017, 17:05

@darcus: nam matematyczka metodę podała
kazać się uczyć byłoby nieludzkie

Avatar liseq2000

18 maja 2017, 13:30

Znaczy... to nie jest nic nowego. Tak to się po prostu liczy .-. bez żadnych "motylków" czy innych pierdół.

Avatar blanki

18 maja 2017, 07:36

W sumie to to jest metoda kiedy nie możemy znaleźć jakiegoś małego wspólnego mianownika i poprostu wszystko mnożymy. Nauczyli mnie tego w podstawówce tyle ze bez rysowania tych "motylków"

Avatar
Captain_0bvious

18 maja 2017, 06:46

Ale wiesz, że tego uczą w szkole podstawowej i używa się tego praktycznie cały czas na matematyce?

Avatar
Konto usunięte

17 maja 2017, 22:55

tylko ja tego nie ogarniam xd????

Avatar BOSS111

18 maja 2017, 02:27

tak

Avatar Ceejtun

18 maja 2017, 00:36

dłużej zajmie zrozumienie tego niż zwykłego sposobu

Avatar AZKABANA

17 maja 2017, 20:39

1+2 3
3+4 7
7 + 3 10
?¿

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 17 maja 2017, 23:25

@AZKABANA: Mam odpowiedź, mnożenie.
4x1=4
3x2=6
4x3=12

Avatar CukiereczeQ

17 maja 2017, 17:28

Jak miło, że zobaczyłam ten obrazek PÓŁ KU*WA ROKU PO TYM JAK SKOŃCZYŁAM OMAWIAĆ UŁAMKI.

Avatar
Konto usunięte

17 maja 2017, 18:29

@CukiereczeQ: To ty chodzisz do 4 klasy, czy co? I w podstawówce tego uczą, więc nie gadaj głupot.

Avatar CukiereczeQ

17 maja 2017, 20:15

Nah, ale byłeś blisko. Piąta klasa pozdrawia. Dzieci przejmują jeja, yay~!

Avatar
Konto usunięte

17 maja 2017, 22:02

@CukiereczeQ: I dopiero w piątej klasie uczyli ciebie ułamków?

Avatar CukiereczeQ

17 maja 2017, 22:20

Na to wygląda. Albo to ja mam coś z pamięcią...

Avatar SirPomarancza

Edytowano - 17 maja 2017, 22:00

Nie rozumiem tego sposobu ;---;
EDIT. Okej chyba rozumiem.

Avatar Anielka999

17 maja 2017, 19:42

Ja jednak zostanę przy sprowadzaniu do wspólnego mianownika. Z przyzwyczajenia.

Avatar
Konto usunięte

17 maja 2017, 18:27

To jest w podstawie programowej z podstawówki, więc gratuluję.

Avatar MrCharmander

18 maja 2017, 15:55

Jak byłem w podstawówce to nic takiego nie omawialiśmy, po prostu sprowadzaliśmy do wspólnego mianownika.

Avatar
Konto usunięte

18 maja 2017, 17:27

@MrCharmander: To samo liczenie, jednak jak "motylek" ja Nir miałem pokazywanego.

Avatar HYPER_SMOKI

17 maja 2017, 18:26

Dalej czekam aż mi się to sprzyda w życiu...

Avatar Sakitta

17 maja 2017, 17:07

Właśnie tego sposobu uczono jeszcze kilkanaście lat temu, tyle że bez zbędnych obrazków, na które tylko traci się czas. Coś się zmieniło w programie nauczania i nie jest to już oczywiste? Zaczynam się bać o przyszłe pokolenia.

Avatar
Rudy_Kruliczek

17 maja 2017, 17:20

@Sakitta: No nie? To się w pamięci robiło, że się mnożyło na ukos i dodawało/odejmowało, czasem prościej nawet przez mniejsze liczby pomnożyć.

Avatar bylejakbylegdzie

17 maja 2017, 18:04

@Sakitta: no tak, liczysz na skos a potem mianowniki, tak też było za moich czasów bez tego zbędnego rysunku

Avatar
Konto usunięte

17 maja 2017, 17:23

Bardziej niż motyla przypomina mi to coś takiego:

Avatar kronim

Edytowano - 17 maja 2017, 17:45

a mi bardziej przypomina to:

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Też tak to widzicie?

Wiadomo, która seria najbardziej podobała się Akademii

Takie są zasady

Czy ktoś na to patrzy?

Inpost jak zawsze w formie

Matematyczne śmieszki

W sumie to samo

Jeja vs YouTube

Zielone, zdrowe i świeże

Tak było

Big brain time

Okej, chyba jest ze mną bardzo źle

Czemu wszyscy dalej łażą w kurtkach?

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka