@PchlaRenatka: Jeśli koleś umarł w czasie zamachu to trudno stwierdzić jakiego wyznania był.
No chyba, że krzyczał jakieś tam hasło wyborcze swojego boga.
@Lovejoy: sorry, jakby to był chrześcijanin to wszyscy gadali by o tym przez najbliższe tygodnie, ale skoro to muzułmanin to przecież trzeba uszanować, nie każdy muzułmanin to terrosrysta, tolerancja, miłość, ich broń nie pokona naszych kwiatków i kredek, różnorodność, pierdzielic bezpieczeństwo. A na poważnie to chyba mam prawo wiedzieć jak najwięcej o osobach które potrafią mordować dzieci, a nie słuchać kolejnych tekstów o incydentach, wymijających tekstów w stylu ,,osoba o ciemnej karnacji" i nie usłyszeć dosłownie nic o kierujących nią pobudkach bo przecież nie można islamowi psuć atmosfery, to takie nietolerancyjne.
@Brind: zamachowiec podobno urodził się w Manchesterze i tam dorastał(wychowywany w religii muzułmańskiej), ale potem wyjechał do Syrii pod namową grup terrorystycznych, aby poddać się radykalizacji i wrócić do UK aby wykonać zamach. Nie mam pewności czy wszystko dobrze zrozumiałem bo nie umiem w inglisz ale mniej więcej tak to wyglądało, a przynajmniej na to wygląda , kto wie ile jest w tym prawdy http://www.telegraph.co.uk/news/2017/05/24/everything-know-salman-abedi-named-manchester-suicide-bomber/
@korsti: i co zmienia fakt, że urodził się w Manchesterze? W sumie sporo bo ktoś musiał mu wpoić tą nienawiść do wszystkiego i wszystkich i Anglicy powinni się tym teraz zajmować np. Zamykać meczety w których jest głoszona nienawiść
@Brind: to prawda, ale to jedynie dodatkowy fakt, że nie ma związku z falami imigrantów z syrii, oraz możliwość mediów dla napisania,, nie przybył on z falą imigrantów z Syrii ale urodził się w UK". I ch*j kogo boli że i tak był muzułmanem i arabem, tego nie napiszemy, nie podamy jego nazwiska i proszę, tolerancyjny artykuł gotowy, bo każdy myśli że był rodowitym białym anglikiemn. Dodamy jeszcze że informacje na temat jego religii są niezweryfikowane więc ich nie podano, żeby nie było, ze ktoś myśli że był muzułmanem.
@Lovejoy: To prawda ale nie odróżnisz normalnego muzułmanina, do zjeva który wypie**oli się w powietrze a przy okzaji kilkanaście innych osób, więc w takim wypadku TRZEBA ich "wrzucić do jednego wora" i deportować do kilku pokoleń wstecz
@PchlaRenatka: No raczej, przywódcy którzy chcą ratować życie osobom z innego kraju ryzykując życie swoich rodaków nie powinien zostać dopuszczony do władzy. Jednak wątpię aby tocałkowicie powstrzymało zamachy, prawdopodobnie zadziała, ale ISIS jak i inne organizacje terrorystyczne znajdą jakiś sposób na wtargniecie do Europy.
@CzarnyGoniec: ehh, ale jest synem imigrantów którzy się nie zasymilowali, cytując mema ,,tuptuś urodził się w stajni więc nie jest myszą tylko koniem" a im więcej imigrantów w gettach tym problem jest większy
@nietejaz163: A terroryści z Hiszpanii, chrześcijanach mordujących z pobudek religijnych lekarzy w USA, albo terroryści z Irlandii?
Przed 2015 w Europie był okres w którym w zamachach ginęło kilka razy więcej ludzi, niż obecnie i żaden z tamtych ataków nie był motywowany islamem.
Nie musisz brać tego do siebie, nawet jeśli komentarz był dla żartu myślę warto sprostować, ponieważ jest to bardzo powszechny mit, a mity są szkodliwe.
@nietejaz163: Hmm... może faktycznie źle się wysłowiłem.
Szkodzą o tyle, że sprawiają, że tracimy kontakt z rzeczywistością na rzecz naszego wyobrażonego świata (np. w którym istnieje Zeus, albo wszyscy terroryści to muzułmanie). Nie jest to złe samo w sobie, ale może prowadzić do złych decyzji, ponieważ będą oparte o nieprawdziwe przesłanki (np. złożę ofiarę Zeusowi bo jestem przekonany, że dzięki temu nie będzie jutro burzy, podczas gdy w rzeczywistości nie zmieni to pogody. Albo - założyć walkę z Islamem by zmniejszyć terroryzm, a to przecież to w rzeczywistości nie zmniejszy terroryzmu [a całkiem możliwe, że rozpowszechni go]).
@CzarnyGoniec: Ja do muzułmanów nic nie mam, jak chcą to niech nawet czczą borsuki, a mnie to nie będzie obchodzić, ale gdy zabijają dla swego Boga, to nie jest dobrze.
Czepiałem się jedynie błędnego założenia, że "każdy terrorysta to muzułmanin" ponieważ jest to opis, który nie odpowiada faktycznemu stanowi rzeczywistości.
Jakkolwiek wiem, że jest to raczej żart, niż poważna diagnoza, także zapewne wszystko niby w porządku.
wszystko bardzo fajnie ladnie tragedia itp ale kazde takie reakcje to mimowolny naped dla kolejnych atakow terrorystycznych dlatego ze europa pokazuje ze zaczyna sie bac. Piszcie co hcecie ale podniesienie stanu zagrozenia az na poziom 5 (najwyzszy) w uk to lekka przesada i potencjalny bait dla kolejnych terrorystow do kolejnych takich zabaw jak napisane w poprzednim zdaniu.
@AssassinGamerqq15: Terrorysta: Robię zamach na koncercie Ariany, przygotujcie się!
Europa: k
Jakiś czas później
eUrOpA: jAk To ZaMaCh?!?!? sZoK i NiEdOwIeRzAnIe
@CzarnyGoniec: najlepiej zamiećmy wszystko pod dywan żeby nikt i nic nie mogło wymusić na władzach działania :) . No i nie wiem czy wiesz ale w porównaniu z ilością zamachów kiedyś a teraz to one naprawdę są co chwile. Porównaj sobie liczbę zamachów z lat 2001-2014 z tym co mamy od 2015. Manchester i Londyn w tym roku, mnóstwo zamachów w poprzednim, rajd z karabinami w Paryżu. Nieeee, to tylko wybryki paru huliganów, można zamieść pod dywan, przyjmijmy imigrantów, wincyj miłości.
@Brind: Śmierć prawie 400 osób to tragedia, owszem. Ale nie wyolbrzymiajmy. Strach to narzędzie terrorystów, a panicznie się bojąc świadczymy o ich zwycięstwie.
Nawiasem mówiąc 30 lat temu zamachów było kilka razy więcej.
@Brind: A poza tym - co innego ISIS i radykalni muzułmanie, a co innego uchodźcy.
Nie wiem, czy wiesz, ale spośród tych wszystkich ataków terrorystycznych tylko dwa były spowodowane, przez nich. Reszta to ludzie urodzeni w Europie, albo nie-uchodźcy z bliskiego wschodu tylko z innych rejonów świata zupełnie niezwiązani z tą falą migracji.
@CzarnyGoniec: Cieszy mnie że w tym morzu ignorancji i nienawiści do osób myślących inaczej są osoby z otwartym umysłem i nie bojące się wyrażać swoich opinii
@CzarnyGoniec: jak ja kocham kiedy ktoś mi mówi że kiedyś było gorzej więc nie panikujmy. Trzeba zajmować się tym co jest teraz, a nie tym co było 30 lat temu, przez ostatnią dekadę było nieźle i powinniśmy się zajmować tym aby powrócić do stanu który był wtedy, a nie gadać że kiedyś było gorzej. Kiedyś to ludzi w piecach palono na pewnej wojnie ale chyba nie usprawiedliwiasz współczesnych wojen bo było gorzej?
Nie! To do cholery nie jest nic innego! ,,uchodźcy" będą żyli w swoich gettach, dostawali socjal, wychowywali kolejne zdegenerowane pokolenie. Przyjmując kolejnych imigrantów powiększamy problem który zaczął się w tamtym stuleciu. Tak naprawdę większość tych ,,uchodźców" albo uciekła z obozów w Turcji co automatycznie zmienia ich w imigrantów albo przypłynęła z krajów w których wojny nie ma.
Jeszcze jedno. Im więcej jest imigrantów tym trudniejsze staje się wyłuskanie terrorystów, których i tak jest już trudno znaleźć.
I jak myślisz, dlaczego ładne mieszkanie w pewnej dzielnicy Paryża można dostać taniej niż byłoby warte normalnie? Bo jest w dzielnicy imigrantów ze wschodu. A skoro mieszkanie jest ładne, w dobrej lokalizacji, a jest tanie to najprawdopodobniej jest tam duża przestępczość, ale i tak powiesz że trzeba uszanować, kochać, przyjmować.
Nigdzie nie napisałem, że problemu nie ma. Problem jest i trzeba go rozwiązać, ale panika i strach jest słabą metodą podejścia do tego.
Tym bardziej, że wywołanie paniki i strachu jest celem terrorystów.
@CzarnyGoniec: tak, jest problem, ale co proponujesz żeby go rozwiązać? Bo że problem jest to wie każdy. Panika nie jest rozwiązaniem problemu ale zamiatanie wszystkiego pod dywan i nie robienie absolutnie nic też nie jest rozwiązaniem bo wtedy społeczeństwo nie wywiera presji na władze. Nie odniosłeś się też do reszty tego co napisałem.
@Brind: Bo rozmawiamy zdaje mi się o terroryzmie, nie o wynajmie mieszkań we Francji. Jeśli masz ochotę zmienić temat - chętnie się do tego odniosę. Wolę jednak nie odbiegać od meritum.
Nie zauważyłem, żeby informacje o zamachach były zmiatane pod dywan to raz.
Dwa - kontrole na granicach UE i wewnątrz krajów zostały zwiększone - to jest realna zmiana (ostatnio nawet nie wpuścili do UK Polskiego neonazisty Jacka Międlara ponieważ był jawnym fanatykiem religijnym).
Trzy - w Niemczech już kilkakrotnie doszło do sytuacji, że antyterroryści wbijali do meczetu w którym głoszono dżihad.
Pamiętajmy też, że trudno jest działać jeśli niektóre kraje (np Polska) wypinają się na UE i stwierdzają, że nie mają ochoty rozwiązywać problemu bo to nie ich sprawa.
Nie jestem szczególnie na bieżąco, ale wydaje mi się, że powyższe to nie jest "nic". Problem terroryzmu to nie jest coś, co załatwia się z dnia na dzień albo z roku na rok, zwłaszcza, że sytuacja rozkręcała się od lat osiemdziesiątych. Wiadomo tylko, że niepotrzebna przemoc tylko to pogorszy (bo było nie było właśnie niepotrzebna przemoc wywołała terroryzm).
Nie znam szczegółów, ale Czechy, Słowacja i Włochy są przykładami krajów które przyjęły sporo uchodźców i NIE dochodzi tam do zamachów. Można by się przyjrzeć jak oni to robią.
@CzarnyGoniec: ale sprawa gett łączy się z terroryzmem bo są one ich wylęgarnią, a przykład z mieszkaniem dałem żeby unaocznić jak bardzo takie miejsca ,,tolerancji i miłości" nie są lubiane przez Francuzów.
Nie pisze że są zamiatane, pisze że w twoich poprzednich wypowiedziach można odnieść wrażenie ze chcesz aby nic nie mówiono o zamachach bo o to chodzi terrorystom. To że polski neonazista się nie dostanie to Ok, ale ilu fanatycznych muzułmanów zatrzymano? Antyterroryści wbili do meczetu pare razy, no i fajnie. Ale nie doszły mnie słuchy o zatrzymaniach w związku z głoszeniem mowy nienawiści przez muzułmanów wobec białych czy chrześcijan.
Ja bardzo przepraszam ale dzielenie się problemem nie jest rozwiązaniem problemu. Nikt się nie wypina, bo przyjmowanie garstki imigrantów (bo to nie są w znacznej mierze uchodźcy) nie rozwiąże problemu, a w najgorszym przypadku sprowadzi nam go. ja nie mam nic przeciwko pomocy Niemcom np. Wysyłając funkcjonariuszy, ale nie zamierzam dzielić się ich problemami.
A o problemach Czech i Włoch porozmawiajmy kiedy się już... namnożą ;) a to czy namnożą się za naszego życia czy naszych dzieci to inna sprawa, przecież Francja w latach '70 też nie była mekką problemów z arabskimi imigrantami. A jeżeli chodzi o rozwiązanie problemu to radzę ustabilizować sytuacje w Syrii. ale to będzie wymagało przemocy bo tam jest wojna.
Komentarze
Odśwież23 maja 2017, 11:10
Ciekawe czm nie napiszą MUZUŁMANIN, tylko atak terrorystyczny,zamachowiec itd...
Odpisz
23 maja 2017, 14:20
@PchlaRenatka: Ty rasistofska gupia szmato jak smiesz. To tyllko biedni imigranci.
/dużeS
Odpisz
23 maja 2017, 14:28
@mortzmargonem: fagdycznie bardzo przepłaszam :c
Odpisz
23 maja 2017, 16:34
@PchlaRenatka: No ia myźle gupia gupko.
Odpisz
23 maja 2017, 17:07
@mortzmargonem: Rząd mówił że ,,incydent terrorystyczny,,
Odpisz
23 maja 2017, 19:32
@wetekin: Aha.
Odpisz
24 maja 2017, 07:07
@wetekin: Oni nie "mogą" napisać muzułamanin, jest tylko eksplozja,terrorysta,zamach terrorystyczny, ale nigdy nie muzułmanin
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2017, 19:31
@PchlaRenatka: Jeśli koleś umarł w czasie zamachu to trudno stwierdzić jakiego wyznania był.
No chyba, że krzyczał jakieś tam hasło wyborcze swojego boga.
Odpisz
24 maja 2017, 19:52
@PchlaRenatka: Heh no tak bo każdy muzułmanin to terrorysta
Odpisz
24 maja 2017, 21:30
Tak.
Odpisz
24 maja 2017, 21:30
Jestem rasistą. Masz coś do tego.
Odpisz
24 maja 2017, 21:52
@mortzmargonem: kek, nie, myślę, że nie mam nic do dodania w tej konwersacji jeśli na start już krzyczysz jak bardzo ograniczony jesteś
Odpisz
24 maja 2017, 21:55
@PchlaRenatka: Bo nie każdy Arab to terrorysta.
Odpisz
24 maja 2017, 21:59
@Lovejoy: Chcecie się kłócić to zapraszam na priv ;)
Odpisz
24 maja 2017, 22:43
@Lovejoy: sorry, jakby to był chrześcijanin to wszyscy gadali by o tym przez najbliższe tygodnie, ale skoro to muzułmanin to przecież trzeba uszanować, nie każdy muzułmanin to terrosrysta, tolerancja, miłość, ich broń nie pokona naszych kwiatków i kredek, różnorodność, pierdzielic bezpieczeństwo. A na poważnie to chyba mam prawo wiedzieć jak najwięcej o osobach które potrafią mordować dzieci, a nie słuchać kolejnych tekstów o incydentach, wymijających tekstów w stylu ,,osoba o ciemnej karnacji" i nie usłyszeć dosłownie nic o kierujących nią pobudkach bo przecież nie można islamowi psuć atmosfery, to takie nietolerancyjne.
Odpisz
24 maja 2017, 22:47
@Brind: I tak jestem rasistą.
Odpisz
24 maja 2017, 23:11
@Brind: zamachowiec podobno urodził się w Manchesterze i tam dorastał(wychowywany w religii muzułmańskiej), ale potem wyjechał do Syrii pod namową grup terrorystycznych, aby poddać się radykalizacji i wrócić do UK aby wykonać zamach. Nie mam pewności czy wszystko dobrze zrozumiałem bo nie umiem w inglisz ale mniej więcej tak to wyglądało, a przynajmniej na to wygląda , kto wie ile jest w tym prawdy http://www.telegraph.co.uk/news/2017/05/24/everything-know-salman-abedi-named-manchester-suicide-bomber/
Odpisz
25 maja 2017, 07:13
@korsti: i co zmienia fakt, że urodził się w Manchesterze? W sumie sporo bo ktoś musiał mu wpoić tą nienawiść do wszystkiego i wszystkich i Anglicy powinni się tym teraz zajmować np. Zamykać meczety w których jest głoszona nienawiść
Odpisz
25 maja 2017, 07:43
@Brind: to prawda, ale to jedynie dodatkowy fakt, że nie ma związku z falami imigrantów z syrii, oraz możliwość mediów dla napisania,, nie przybył on z falą imigrantów z Syrii ale urodził się w UK". I ch*j kogo boli że i tak był muzułmanem i arabem, tego nie napiszemy, nie podamy jego nazwiska i proszę, tolerancyjny artykuł gotowy, bo każdy myśli że był rodowitym białym anglikiemn. Dodamy jeszcze że informacje na temat jego religii są niezweryfikowane więc ich nie podano, żeby nie było, ze ktoś myśli że był muzułmanem.
Odpisz
25 maja 2017, 22:36
@korsti: niestety masz racje :/
Odpisz
26 maja 2017, 22:10
@Lovejoy: To prawda ale nie odróżnisz normalnego muzułmanina, do zjeva który wypie**oli się w powietrze a przy okzaji kilkanaście innych osób, więc w takim wypadku TRZEBA ich "wrzucić do jednego wora" i deportować do kilku pokoleń wstecz
Odpisz
26 maja 2017, 22:42
@PchlaRenatka: No raczej, przywódcy którzy chcą ratować życie osobom z innego kraju ryzykując życie swoich rodaków nie powinien zostać dopuszczony do władzy. Jednak wątpię aby tocałkowicie powstrzymało zamachy, prawdopodobnie zadziała, ale ISIS jak i inne organizacje terrorystyczne znajdą jakiś sposób na wtargniecie do Europy.
Odpisz
23 maja 2017, 07:26
Wincyj imigrantuf! Wincyj!
Odpisz
23 maja 2017, 07:37
@EmielRegis:
Odpisz
23 maja 2017, 08:50
@siemak: Po 2 pierwszych słowach od razu wiadomo jakie to meme :v
Odpisz
25 maja 2017, 07:42
@EmielRegis: Zamachu nie dokonał imigrant. Gość urodził się w UK i tam spędził 3/4 życia.
Odpisz
26 maja 2017, 21:07
@CzarnyGoniec: ehh, ale jest synem imigrantów którzy się nie zasymilowali, cytując mema ,,tuptuś urodził się w stajni więc nie jest myszą tylko koniem" a im więcej imigrantów w gettach tym problem jest większy
Odpisz
Edytowano - 25 maja 2017, 07:10
za mało pokrwawiony ten ziomek na tym memie.(wcale. a powinien juz sie czołgać bez nogi po ziemi)
Odpisz
25 maja 2017, 07:33
@Sebzer: Czemu?
Odpisz
25 maja 2017, 20:22
@CzarnyGoniec: wcześniej ten sam mem był wstawiany z kazdym zamachem coraz bardziej pokrwawiony a teraz z dupy jest jak nowy
Odpisz
25 maja 2017, 22:51
@Sebzer: Robi sens
Odpisz
24 maja 2017, 20:09
Nie każdy muzułmanin to terrorysta, ale każdy terrorysta to muzułmanin.
Odpisz
24 maja 2017, 20:15
@nietejaz163: nie ładnie tak kraść avatara skrzydlosza
Odpisz
25 maja 2017, 07:41
@nietejaz163: A terroryści z Hiszpanii, chrześcijanach mordujących z pobudek religijnych lekarzy w USA, albo terroryści z Irlandii?
Przed 2015 w Europie był okres w którym w zamachach ginęło kilka razy więcej ludzi, niż obecnie i żaden z tamtych ataków nie był motywowany islamem.
Nie musisz brać tego do siebie, nawet jeśli komentarz był dla żartu myślę warto sprostować, ponieważ jest to bardzo powszechny mit, a mity są szkodliwe.
Odpisz
25 maja 2017, 14:06
@CzarnyGoniec: Dlaczego sądzisz że mity szkodzą? Zeus przez ciebie płacze.
Odpisz
Edytowano - 25 maja 2017, 14:11
@nietejaz163: Hmm... może faktycznie źle się wysłowiłem.
Szkodzą o tyle, że sprawiają, że tracimy kontakt z rzeczywistością na rzecz naszego wyobrażonego świata (np. w którym istnieje Zeus, albo wszyscy terroryści to muzułmanie). Nie jest to złe samo w sobie, ale może prowadzić do złych decyzji, ponieważ będą oparte o nieprawdziwe przesłanki (np. złożę ofiarę Zeusowi bo jestem przekonany, że dzięki temu nie będzie jutro burzy, podczas gdy w rzeczywistości nie zmieni to pogody. Albo - założyć walkę z Islamem by zmniejszyć terroryzm, a to przecież to w rzeczywistości nie zmniejszy terroryzmu [a całkiem możliwe, że rozpowszechni go]).
Odpisz
25 maja 2017, 14:16
@CzarnyGoniec: Ja do muzułmanów nic nie mam, jak chcą to niech nawet czczą borsuki, a mnie to nie będzie obchodzić, ale gdy zabijają dla swego Boga, to nie jest dobrze.
Odpisz
25 maja 2017, 14:20
@nietejaz163: Masz rację, nie da się ukryć.
Czepiałem się jedynie błędnego założenia, że "każdy terrorysta to muzułmanin" ponieważ jest to opis, który nie odpowiada faktycznemu stanowi rzeczywistości.
Jakkolwiek wiem, że jest to raczej żart, niż poważna diagnoza, także zapewne wszystko niby w porządku.
Odpisz
24 maja 2017, 21:50
Zamachy w Polsce po zakończeniu istnienia PRL: 0.
Odpisz
25 maja 2017, 07:35
W zeszłym roku jakiś Korwinista dokonał zamachu bombowego we Wrocławiu.
Odpisz
25 maja 2017, 00:04
wszystko bardzo fajnie ladnie tragedia itp ale kazde takie reakcje to mimowolny naped dla kolejnych atakow terrorystycznych dlatego ze europa pokazuje ze zaczyna sie bac. Piszcie co hcecie ale podniesienie stanu zagrozenia az na poziom 5 (najwyzszy) w uk to lekka przesada i potencjalny bait dla kolejnych terrorystow do kolejnych takich zabaw jak napisane w poprzednim zdaniu.
Odpisz
25 maja 2017, 00:29
@H3D13SSH0RS3: hcem pizadź co hcem
Odpisz
25 maja 2017, 00:29
@DziwnyPan: jam tysz
Odpisz
25 maja 2017, 06:58
@H3D13SSH0RS3: ale niektóre kraje się nie boją
Odpisz
24 maja 2017, 21:33
Bombowo
Odpisz
24 maja 2017, 20:47
Było, i bez kappy.
Odpisz
24 maja 2017, 20:45
Odpisz
24 maja 2017, 20:41
Dni od ostatniego zamachu terrorystycznego w Polsce....
Odpisz
23 maja 2017, 07:16
Co znowu?
Odpisz
23 maja 2017, 07:16
@creeper_girl: .
Odpisz
23 maja 2017, 07:17
@creeper_girl: aha.
Odpisz
23 maja 2017, 07:18
@creeper_girl: W Manchesterze podczas koncertu Ariany Grande wybuchła bomba. 19 ludzi nie żyje.
Odpisz
23 maja 2017, 07:21
@wetekin: Bombowy koncert
Odpisz
23 maja 2017, 08:52
@siemak: tam to potrafią się rozerwać
Odpisz
23 maja 2017, 15:05
@wetekin: 22*
Odpisz
23 maja 2017, 20:17
@Domyciahejpasterze: W różnych źródłach piszą inaczej.
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2017, 06:56
@wetekin: poprostu ranni umierają i ta liczba się zwiększa
Odpisz
24 maja 2017, 07:38
@theCPCK: Ale od eksplozji umarło 19 ._.
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2017, 19:07
Dodam że typek (terrorysta) dał wcześniej posta na fb że zamierza tam coś odwalić...
Odpisz
24 maja 2017, 19:10
@theCPCK: Ten koncert to takie 9/11
Odpisz
24 maja 2017, 20:41
@AssassinGamerqq15: Terrorysta: Robię zamach na koncercie Ariany, przygotujcie się!
Europa: k
Jakiś czas później
eUrOpA: jAk To ZaMaCh?!?!? sZoK i NiEdOwIeRzAnIe
Odpisz
24 maja 2017, 20:32
nie powinno się robić memów o tej tematyce bo tego chcą terroryści
Odpisz
24 maja 2017, 20:38
@Frutti56: Memów?
Odpisz
24 maja 2017, 20:43
@Frutti56: >robić meme
co
Odpisz
24 maja 2017, 22:45
@Frutti56: eee... terroryści chcą zastraszyć Europejczyków, a nie wyśmiewać ich postawę wobec ataków...
Odpisz
25 maja 2017, 07:37
@Brind: Rozpowszechniając informacje o każdym zamachu na lewo i prawo (jeszcze zwalając winę na UE) faktycznie wspiera się działania terrorystów.
Tworzy się fałszywe wrażenie, że zamachy są co chwilę, co powoduje strach u ludzi.
Odpisz
25 maja 2017, 22:30
@CzarnyGoniec: najlepiej zamiećmy wszystko pod dywan żeby nikt i nic nie mogło wymusić na władzach działania :) . No i nie wiem czy wiesz ale w porównaniu z ilością zamachów kiedyś a teraz to one naprawdę są co chwile. Porównaj sobie liczbę zamachów z lat 2001-2014 z tym co mamy od 2015. Manchester i Londyn w tym roku, mnóstwo zamachów w poprzednim, rajd z karabinami w Paryżu. Nieeee, to tylko wybryki paru huliganów, można zamieść pod dywan, przyjmijmy imigrantów, wincyj miłości.
Odpisz
25 maja 2017, 22:59
@Brind: Śmierć prawie 400 osób to tragedia, owszem. Ale nie wyolbrzymiajmy. Strach to narzędzie terrorystów, a panicznie się bojąc świadczymy o ich zwycięstwie.
Nawiasem mówiąc 30 lat temu zamachów było kilka razy więcej.
Odpisz
25 maja 2017, 23:01
@Brind: A poza tym - co innego ISIS i radykalni muzułmanie, a co innego uchodźcy.
Nie wiem, czy wiesz, ale spośród tych wszystkich ataków terrorystycznych tylko dwa były spowodowane, przez nich. Reszta to ludzie urodzeni w Europie, albo nie-uchodźcy z bliskiego wschodu tylko z innych rejonów świata zupełnie niezwiązani z tą falą migracji.
Odpisz
26 maja 2017, 07:49
@CzarnyGoniec: Cieszy mnie że w tym morzu ignorancji i nienawiści do osób myślących inaczej są osoby z otwartym umysłem i nie bojące się wyrażać swoich opinii
Odpisz
26 maja 2017, 10:29
@CzarnyGoniec: jak ja kocham kiedy ktoś mi mówi że kiedyś było gorzej więc nie panikujmy. Trzeba zajmować się tym co jest teraz, a nie tym co było 30 lat temu, przez ostatnią dekadę było nieźle i powinniśmy się zajmować tym aby powrócić do stanu który był wtedy, a nie gadać że kiedyś było gorzej. Kiedyś to ludzi w piecach palono na pewnej wojnie ale chyba nie usprawiedliwiasz współczesnych wojen bo było gorzej?
Nie! To do cholery nie jest nic innego! ,,uchodźcy" będą żyli w swoich gettach, dostawali socjal, wychowywali kolejne zdegenerowane pokolenie. Przyjmując kolejnych imigrantów powiększamy problem który zaczął się w tamtym stuleciu. Tak naprawdę większość tych ,,uchodźców" albo uciekła z obozów w Turcji co automatycznie zmienia ich w imigrantów albo przypłynęła z krajów w których wojny nie ma.
Jeszcze jedno. Im więcej jest imigrantów tym trudniejsze staje się wyłuskanie terrorystów, których i tak jest już trudno znaleźć.
I jak myślisz, dlaczego ładne mieszkanie w pewnej dzielnicy Paryża można dostać taniej niż byłoby warte normalnie? Bo jest w dzielnicy imigrantów ze wschodu. A skoro mieszkanie jest ładne, w dobrej lokalizacji, a jest tanie to najprawdopodobniej jest tam duża przestępczość, ale i tak powiesz że trzeba uszanować, kochać, przyjmować.
Odpisz
Edytowano - 26 maja 2017, 10:56
@Brind: >Panika
> Rozwiązywanie problemu
Wybierz jedno.
Nigdzie nie napisałem, że problemu nie ma. Problem jest i trzeba go rozwiązać, ale panika i strach jest słabą metodą podejścia do tego.
Tym bardziej, że wywołanie paniki i strachu jest celem terrorystów.
Odpisz
26 maja 2017, 12:38
@CzarnyGoniec: tak, jest problem, ale co proponujesz żeby go rozwiązać? Bo że problem jest to wie każdy. Panika nie jest rozwiązaniem problemu ale zamiatanie wszystkiego pod dywan i nie robienie absolutnie nic też nie jest rozwiązaniem bo wtedy społeczeństwo nie wywiera presji na władze. Nie odniosłeś się też do reszty tego co napisałem.
Odpisz
26 maja 2017, 15:49
@Brind: Bo rozmawiamy zdaje mi się o terroryzmie, nie o wynajmie mieszkań we Francji. Jeśli masz ochotę zmienić temat - chętnie się do tego odniosę. Wolę jednak nie odbiegać od meritum.
Nie zauważyłem, żeby informacje o zamachach były zmiatane pod dywan to raz.
Dwa - kontrole na granicach UE i wewnątrz krajów zostały zwiększone - to jest realna zmiana (ostatnio nawet nie wpuścili do UK Polskiego neonazisty Jacka Międlara ponieważ był jawnym fanatykiem religijnym).
Trzy - w Niemczech już kilkakrotnie doszło do sytuacji, że antyterroryści wbijali do meczetu w którym głoszono dżihad.
Pamiętajmy też, że trudno jest działać jeśli niektóre kraje (np Polska) wypinają się na UE i stwierdzają, że nie mają ochoty rozwiązywać problemu bo to nie ich sprawa.
Nie jestem szczególnie na bieżąco, ale wydaje mi się, że powyższe to nie jest "nic". Problem terroryzmu to nie jest coś, co załatwia się z dnia na dzień albo z roku na rok, zwłaszcza, że sytuacja rozkręcała się od lat osiemdziesiątych. Wiadomo tylko, że niepotrzebna przemoc tylko to pogorszy (bo było nie było właśnie niepotrzebna przemoc wywołała terroryzm).
Nie znam szczegółów, ale Czechy, Słowacja i Włochy są przykładami krajów które przyjęły sporo uchodźców i NIE dochodzi tam do zamachów. Można by się przyjrzeć jak oni to robią.
Odpisz
26 maja 2017, 21:27
@CzarnyGoniec: ale sprawa gett łączy się z terroryzmem bo są one ich wylęgarnią, a przykład z mieszkaniem dałem żeby unaocznić jak bardzo takie miejsca ,,tolerancji i miłości" nie są lubiane przez Francuzów.
Nie pisze że są zamiatane, pisze że w twoich poprzednich wypowiedziach można odnieść wrażenie ze chcesz aby nic nie mówiono o zamachach bo o to chodzi terrorystom. To że polski neonazista się nie dostanie to Ok, ale ilu fanatycznych muzułmanów zatrzymano? Antyterroryści wbili do meczetu pare razy, no i fajnie. Ale nie doszły mnie słuchy o zatrzymaniach w związku z głoszeniem mowy nienawiści przez muzułmanów wobec białych czy chrześcijan.
Ja bardzo przepraszam ale dzielenie się problemem nie jest rozwiązaniem problemu. Nikt się nie wypina, bo przyjmowanie garstki imigrantów (bo to nie są w znacznej mierze uchodźcy) nie rozwiąże problemu, a w najgorszym przypadku sprowadzi nam go. ja nie mam nic przeciwko pomocy Niemcom np. Wysyłając funkcjonariuszy, ale nie zamierzam dzielić się ich problemami.
A o problemach Czech i Włoch porozmawiajmy kiedy się już... namnożą ;) a to czy namnożą się za naszego życia czy naszych dzieci to inna sprawa, przecież Francja w latach '70 też nie była mekką problemów z arabskimi imigrantami. A jeżeli chodzi o rozwiązanie problemu to radzę ustabilizować sytuacje w Syrii. ale to będzie wymagało przemocy bo tam jest wojna.
Odpisz
24 maja 2017, 19:49
Oceniłbym 9/11
Odpisz
24 maja 2017, 19:34
Ej, ale ten obrazek już był.
Odpisz
24 maja 2017, 19:35
@KapitanKokosel: Jest za każdym razem jak robią jakieś - no wiesz - WYBUCHOWE imprezy.
Odpisz
24 maja 2017, 19:37
@KapitanKokosel: Bombowe obrazki zawsze przechodzą.
Odpisz
24 maja 2017, 19:14
Ten uczuć kiedy ma koncercie arianny grande spotykasz wodeckiego
Odpisz