Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Wziuuum!
Czy wy tam niedźwiedzia macie ku*wa?!
Jestem bardzo szczęśliwy, że zdecydowałem założyć konto
Serio, kto im to przedłużył na tyle sezonów?
Widocznie bieganie, kwiatki i monety niszczą człowieka
No, to ma sens
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież2 września 2019, 19:08
Pie**olona dychotomia myślenia
Odpisz
13 lutego 2018, 15:55
,,Przyjmiemy imigrantów! BĘDZIE FAJNIE! UBOGACĄ NAS KULTUROWO!'' to mówiła angela merkel kiedy ich wpuszczała a jaki teraz mają burdel?
Pewnie że nie nikogo nie wpuszczamy wypi***alać do afryki :)
Odpisz
Edytowano - 29 maja 2017, 18:41
Ja przyjąłbym tylko kobiety, dzieci oraz mężczyzn po 50tce, a wszyscy zdrowi, silni mężczyźni, którzy mają siłę walczyć z policją, mają również siłę by walczyć z ISIS
Odpisz
29 maja 2017, 19:35
@nietejaz163: I jeszcze niepełnosprawni.
Odpisz
23 czerwca 2017, 14:52
Czemu jeżeli ktoś jest mężczyzną od razu ma zostać, aby zabijać i ginąć. Sam nim jesteś i na pewno nie zostałbyś aby ginąć w bezsensownej wojnie, zwłaszcza jeżeli walczyliby Polacy z Polakami o władzę. Uciekłbyś aby przede wszystkim chronić swoją rodzinę. Opuszczenie ich byłoby dla ciebie niewyobrażalne i wolałbyś wspierać ich, zwłaszcza w obcym kraju i kulturze.
Odpisz
23 czerwca 2017, 15:37
@Kaladin: Nie,po prostu wiedziałbym,że jeśli będę walczył i wygramy tę wojnę to moja rodzina wróci do kraju,tego samego kraju,ale już bez wojny.
Odpisz
13 lutego 2018, 15:53
@nietejaz163: Ja bym nikogo nie przyjmował był taki incydent że szmata z dzieckiem się wysadziła
Odpisz
29 maja 2017, 22:18
Bardzo chętnie pod warunkiem że będą uczciwie pracować i zarabiać na utrzymanie a nie gw**cic, kraść i żyć z podatków Polaków.
Odpisz
29 maja 2017, 22:38
@Lomozin: Niemcy na uchodźcach zarabiają grube miliony. To bardzo opłacalny biznes
Odpisz
29 maja 2017, 23:23
@CzarnyGoniec: No pewnie tylko raz na jakiś czas przejadą się ciężarówką po ludziach. Taki prank xd
Odpisz
30 maja 2017, 16:04
@CzarnyGoniec: Powiedz to tysiącom zgw*łconych, okradzionych i zamordowanych ludzi.
Ty myślisz, że Niemcy coś zarabiają na ty ludziach? No nie wytrzymam...
Odpisz
29 maja 2017, 16:56
No przecież, tylko 10-15% jest za tym, że zamachy terrorystyczne są uzasadnione. Licząc, że muzułmanów jest ponad miliard to łatwo się domyślić jak wielu to tykające bomby.
Odpisz
29 maja 2017, 17:31
@FD_God: Statystyki podają jasno - z ponad miliona uchodźców przybyłych do Europy około dwóch okazało się terrorystami.
Odpisz
29 maja 2017, 17:52
@CzarnyGoniec: Statystyki też pokazują jasno, że odkąd zaczęli pojawiać się imigranci z bliskiego wschodu do przestępczość wzrosła.
Odpisz
29 maja 2017, 18:22
@FD_God: Przestępstwa to jednak coś dużo mniejszego, niż terroryzm. Jeżeli już zgodziliśmy się co do tego, że uchodźcy nie mają związku z terroryzmem to:
W UK i Szwecji grupą odpowiedzialną za najliczniejsze przestępstwa są Polacy.
Myślę, że to nie jest dobry argument za tym, żeby nie przyjmować imigrantów z Polski.
A co do uchodźców - analogicznie.
Ale to nie znaczy, że wszyscy muszą tak sądzić. Jeśli ktoś uważa, że mniejszość etniczna powodująca więcej przestępstw ma być wydalona to ma pełne prawo tak myśleć pod warunkiem, że zna pełen wachlarz konsekwencji i nie będzie obrażać się na np. wydalanie Polaków z UK albo Szwecji.
Odpisz
29 maja 2017, 19:02
@CzarnyGoniec: Uchodźcy mają związek z terroryzmem, zwyczajnie nie każdy terrorysta był w tej fali imigracyjnej. Większość to ci, którzy już żyli w kraju przez jakiś czas, mieli obywatelstwo, pracę i tak dalej, często podawani w mediach jako zwykli mieszkańcy danego kraju z imieniem Mohammed.
Polacy są wysoko w tych statystykach zwyczajnie dlatego, że jest ich tam wielu, im większa społeczność tym częściej trafi się czarna owca, zgaduję, że korzystasz z tego słynnego obrazka o statystykach z UK, tam Polacy są wysoko, owszem. Natomiast są oni jedną z największych populacji tam, inni znacząco mniej osób popełniają więcej przestępstw.
Odpisz
29 maja 2017, 22:38
@FD_God: Większość terrorystów to ci, którzy urodzili się w danym kraju.
Za zamachy odpowiada ISIS i ludzie z nią współpracujący. Nie ludzie, którzy przed nimi uciekają
Odpisz
29 maja 2017, 23:52
@CzarnyGoniec: Co jednak nie znaczy, że pomiędzy tymi uchodźcami nie przychodzą dodatkowi przyszli zamachowcy. W dodatku ci terroryści są synami zradykalizowanych muzułmanów, którzy niegdyś wspierali czy też nadal to robią ISIS czy też dawniej Al-Qaeda.
Odpisz
Edytowano - 30 maja 2017, 10:31
@FD_God: Ludzie, którzy wspierają ISIS nie uciekają do Europy w pontonach przez morze śródziemne.
"Co jednak nie znaczy, że pomiędzy tymi uchodźcami nie przychodzą dodatkowi przyszli zamachowcy. " - niby tak. Jest w tym pewna doza logiki.
Jakkolwiek sądzę, że stwierdzenie "dzieci uchodźcy to potencjalni zamachowcy" należy do stwierdzeń klasy "dzieci Niemców to potencjalni naziści". Psychologowie z Philipem Zimbardo na czele udowadniali już wielokrotnie, że to czy człowiek będzie postępował dobrze, czy źle nie zależy od tego jaki się urodził ale bardziej od sytuacji w jakiej się znalazł.
W otoczeniu nienawiści i agresji każdy człowiek może zostać potencjalnym terrorystą (niezależnie od pochodzenia, wyznania, wykształcenia czy koloru skóry). Do tego również dąży ISIS - by siać nienawiść, strach, odrzucenie i agresję. Oni dobrze wiedzą, że te czynniki wpływają pozytywnie na samoistne tworzenie się terroryzmu.
Uchodźcy przyjęci w cywilizowanych warunkach nie są potencjalnymi terrorystami, podobnie jak ich dzieci. Bycie potencjalnym terrorystą zależy od sytuacji życiowej w jakiej się znalazłeś, nie od pochodzenia.
Odpisz
29 maja 2017, 14:24
Jeśli Ukraińcy to tak bo oni w Polsce robią dokładnie to samo co my w Anglii :v
Odpisz
29 maja 2017, 14:50
Może nie wiesz ale większość Polaków w Anglii siedzi na zasiłku dla bezrobotnych
Odpisz
29 maja 2017, 16:36
@srarwars: Podaj źródło
Odpisz
29 maja 2017, 19:11
@polskistrzelec123_: Onet
Odpisz
29 maja 2017, 22:18
@srarwars: Dokładniej poproszę
Odpisz
29 maja 2017, 22:35
@polskistrzelec123_: Jestem leniwy
Odpisz
30 maja 2017, 06:26
@srarwars: ja też
Odpisz
30 maja 2017, 07:10
@polskistrzelec123_: więc nie poczytasz sobie na ten temat
Odpisz
29 maja 2017, 16:26
Jasne że jestem. Ale do kraju, nie do domu. Ziemia dla Ziemian. A na obrazku mamy dychotomię myślenia.
Odpisz
29 maja 2017, 16:53
@darcus: poco tu są potrzebni ?
Odpisz
29 maja 2017, 16:55
@czatcv_kk: Z tego samego powodu dla którego ty jesteś tu potrzebny.
Odpisz
29 maja 2017, 17:30
@czatcv_kk: To, że miałeś szczęście urodzić się w kraju nieogarniętym wojną nie znaczy, że masz prawo wypinać się na ludzi potrzebujących pomocy.
Odpisz
29 maja 2017, 18:12
@CzarnyGoniec: i im pomożesz a oni w zamian Cię zgw*łcą/ twoją żonę/mamę/ciocię/kogoś z rodziny, okradną, pobiją, obrażą, zagrożą... świetna wymiana.
Odpisz
29 maja 2017, 18:14
@M_ateo_1: Ta, bo oni tu przyjeżdżają gw**cić ludzi. Może jeszcze spiskują z żydami i cyklistami?
Odpisz
29 maja 2017, 18:18
@CzarnyGoniec: Tak, a w Klewkach wylądowali Talibowie.
Odpisz
29 maja 2017, 18:55
@CzarnyGoniec: przypłynęli szukać lepszego życia... zamiast walczyć o swój kraj to pchają się niechciani do innych krajów, narzucają swoją kulturę, dostają do tego chajs za nic nie robienie i tylko robią to co wymieniłem w komentarzu wyżej.
widziałeś może zdjęcia z obozu dla uchodźców? tak płaczą że są biedni ale telefony to już muszą mieć. i to takie pewnie lepsze od mojego...
zamiast sprzedać taki telefon za 300zł i kupić sobie jakiś stary tylko do dzwonienia za 50zł i mieć na jedzenie 250zł to on woli sobie zostawić taki telefon... no bo po co sprzedawać jak mi kraj i tak da chajs...
Odpisz
29 maja 2017, 19:16
@M_ateo_1: Jeśli wszyscy uchodźcy to niewdzięczni najeźdźcy, to wszyscy Polacy to złodzieje, Janusze i cebula.
Nie kolego. Czarne owce zdarzają się wszędzie. To się nazywa 'niereprezentatywna próbka statystyczna'.
Odpisz
29 maja 2017, 20:42
@darcus: kolego, chyba się nie zrozumieliśmy. ci biedni imigranci to nawet sami siebie gw**cą w obozach. chodzi mi o tych ,,biednych mężczyzn"co zostawili żonę i dzieci tam skąd uciekli. i o innych młodych ludziach którzy płaczą jaki to ich kraj jest biedny. zamiast przyjeżdżać do Europy i robić to co wymieniłem wyżej mogą wrócić i walczyć o swój kraj. pomoc którą się tam do nich wysyła jest OK! przyjmowanie kobiet z MAŁYMI dziećmi też jest OK! chodzi mi o tych biednych ludzi co rodziny zostawili i płaczą teraz w Europie.
Odpisz
Edytowano - 29 maja 2017, 21:57
@M_ateo_1: Tak, oni niech najlepiej walczą cholera wie z kim, bo sytuacja militarna jest tam bardziej skomplikowana, niż to kto z kim jest w modzie na sukces.
A my tymczasem spokojnie będziemy mogli z czystym sumieniem mieć ludzi w dupie. No bo co? Mogli przecież nie mieć wojny, albo urodzić się gdzieś indziej.
Tysiącami giną w morzu śródziemnym pewnie też dla zasiłku. Może jeszcze płakać będą!
Odpisz
29 maja 2017, 22:22
@darcus: zauważ przyjacielu że ci "uchodźcy" pochodzą głównie z krajów, w których nie ma wojny.
Odpisz
Edytowano - 29 maja 2017, 22:24
@CzarnyGoniec: to po co płyną jak nikt ich niechce? mają inne kraje aby do nich uciekać które też są arabskie. ja bym jeszcze ustawił działka i żeby strzelały do takich jak za blisko podpłyną.
a takie telefony to jakoś sobie mogą kupić? a broń wykombinować albo zgłosić się do jakiś wojsk które walczą z ISIS to już nie można?
Odpisz
Edytowano - 29 maja 2017, 22:33
@M_ateo_1: No właśnie, po co płyną? Na cholerę oni przed tą wojną uciekają? Powinni umrzeć żebym nie musiał mieć wyrzutów sumienia, że im nie pomogłem.
I jeszcze telefony mają... no jak oni śmią... powinni obdarci z pieniędzy i godności błagać na kolanach o przyjęcie do Europy, a wtedy ja bym im odmówił i kazał spi***alać.
A w ogóle to oni cały czas za mało się starają. Co z tego, że gdy się urodzili byli w głębszej dupie niż ja kiedykolwiek będę. Co z tego, że ryzykują życiem, że wielu z nich umarło, że stracili dom... zawsze mogli bardziej się postarać, żebym mógł zacząć oceniać ich jak kogoś godnego przyjazdu do mojego kraju.
PS. Kraje arabskie przyjęły więcej uchodźców, niż Europejskie
Odpisz
29 maja 2017, 23:12
@CzarnyGoniec: 1. już o tym pisałem.
2.też o tym pisałem..
3.cóż, o tym też już pisałem...
4.hymmmm...masz jakieś złe info, koleś. bo Arabia Saudyjska jeden z najbogatszych krajów świata ma kompletnie wywalone na tych imigrantów i zamknęła dla nich drzwi...
Odpisz
30 maja 2017, 01:32
@M_ateo_1: To porażające jak dobrobyt zamyka oczy na ludzką krzywdę.
To są moje ostatnie słowa.
Odpisz
30 maja 2017, 05:47
@darcus: Czyli jesteś za złamaniem polskiego i unijnego prawa o uchodźcach, żeby posłusznie jak niewolnik przyjąć ludzi wyjeżdżających za pieniędzmi i socjalem z państw, które są w stanie jakim są nie przez Polskę tylko przez państwa zachodnie i USA?
Nie szanuję.
Powinniśmy przyjmować uchodźców, ale tylko legalnych, nie należy łamać prawa.
Odpisz
30 maja 2017, 07:00
@darcus: jest jeszcze jedna sprawa. Potrafisz odpowiadać z sensem; liczę, że tak będzie i tym razem. Gdy my (Europejczycy, albo ktokolwiek inny) przyjeżdżamy na przykład do Emiratów (prosty przykład) musisz się do nich dostosować. Do ich kultury, do ubioru i zasad. Nie mówię, że to źle, mają swoje zasady i to w sumie dobrze. Jeśli zobaczą ciebie pijącego na ulicy, wlepią ci mandat bo to niezgodne z prawem. To jest w porządku. Patologią jest jednak to, że taki imigrant z kraju arabskiego przyjeżdża do nas, równierz MY musimy się dostosowywać. Moja ciotka mieszkająca w Niemczech została opluta przez jednego z wyznawcy "religii pokoju" bo... no właśnie nie wiedziała, bo zaczął nawijać do niej w swoim ojczystym, zamiast po niemiecku bądź angielsku. Ostatecznie nie dowiedziała się, dlaczego ją opluł. Nie mówię, że mamy nagle zamknąć granicę i wypiąć się na wszystkich imigrantów, ale chociaż zróbmy tak jak w krajach arabskich: niech ONI się dostosują, bo jak na razie "typowi" imigranci (jak "typowi" Janusze, którzy też istnieją i nie jest to tylko stereotyp) stosują zasadę "Nie możesz, bo moja religia ci zabrania", a powinni "Nie mogę, bo moja religia ni zabrania".
Odpisz
30 maja 2017, 07:35
@CzarnyGoniec: Jak tak patrzę na całą tą dyskusję, to dochodzę do wniosku, że Ty kolego jesteś mocno niedoinformowany. Tak więc uzupełnię luki w Twojej wiedzy:
1. Większość z tych "uchodźców" to nie uchodźcy, a "imigranci" ponieważ:
A) Większość z nich pochodzi z krajów nieogarniętych wojną
B)Status uchodźcy traci się już w pierwszym bezpiecznym miejscu, w tym przypadku zazwyczaj jest to Grecja albo Turcja
2. Żaden kraj arabski nie przyjął tych "uchodźców". Arabia Saudyjska sama wyraziła opinię, że nie chce tych ludzi. Turcja natomiast przetrzymuje ich jako straszak na Europę z serii "Nie zgadzacie się na to co chcę? Dobra... Oj chyba ostatnio uciekło mi z obozu z 200 tyś. ludzi... Ale poradzicie sobie, prawda >;)?"
3. Ci ludzie autentycznie przyjeżdżają gw**cić, niszczyć i rabować do Europy. Poczytaj sobie o tym co robią we Francji (w której przez nich jest stan wojenny...), Szwecji i Niemczech. Polecałbym choćby przeszukać sobie na YT kanał "wideoprezentacje", za filmikami nt. "uchodźców".
4. Kiedy Wy chcecie ich "do kraju, nie do domu", to tak jakbyście chcieli mieć taką samą sytuację jak w krajach, które wcześniej wymieniłem. Czyli: Gwałty, rabunki, niszczenie mienia publicznego i prywatnego, ataki terrorystyczne (chciałbym też zwrócić uwagę, że w Polsce nie ma tych "uchodźców" i jakimś magicznym cudem nie ma u nas ataków terrorystycznych...), represje wobec ludności lokalnej na korzyść tych "uciekających przed wojną" bandytów, pobicia itd.
5. Podawaj (najlepiej razem z darcusem) swój adres i kod pocztowy. Tak bardzo ich chcecie, to czemu ich do domu nie weźmiecie :) ?
Tak więc sumując: Domyślam, że prawdopodobnie stawiasz się po "lewicy", to tłumaczy dlaczego jesteś niedoinformowany i wypisujesz głupoty. Ale ci "uchodźcy" uchodźcami nie są, natomiast są niebezpiecznymi ludźmi. Z tego co pamiętam ponad 65% Polaków nie chce ich w Polsce, dlatego jeśli jesteś w pozostałych 35% to przyjmuj tych "biednych uchodźców" prywatnie.
I odniosę się jeszcze do porównania Polaka w UK do takiego "uchodźcy". Jest to bezczelne obrażanie Polaków za granicą, ponieważ w przeciwieństwie do tych "uchodźców", oni pracują i to zazwyczaj za stawki niższe niż powinny być, natomiast "uchodźcy" nie pracują, tylko ciągną socjal i narzekają, że im mało.
Odpisz
30 maja 2017, 10:16
@RevanShan: Portale typu "niezależna", "bardzoniezależnainiezłomna" albo "zawszeprawda" to złe źródła informacji. Są przepojone propagandą oraz fałszywymi informacjami. Osobiście wolę sięgać do literatury fachowej.
I tym akcentem życzę miłego dnia.
Odpisz
30 maja 2017, 10:27
@CzarnyGoniec: Nigdzie nie odwoływałem się do takich portali. Jak już to do kanału komentatorskiego. Ale spoko, skoro wolisz czerpać z TVN i innych przepełnionych faktyczną propagandą stacji, to cieszę się, że tacy ludzie mają mniejszości.
Zapraszam do samodzielnego myślenia i również życzę miłego dnia.
Odpisz
30 maja 2017, 15:53
@darcus: Francja przyjęła imigrantów, wzrosła skala przestępstw i są zamachy.
Niemcy przyjęły imigrantów, wzrosła skala przestępstw i są zamachy.
Szwecja przyjęła imigrantów, wzrosła skala przestępstw i są zamachy.
Polska nie przyjęła imigrantów, jest spokojnie.
Poza tym tych ludzi trzeba gdzieś zakwaterować, a oni nie chcą być w Polsce bo mamy niski socjal. Mamy ich trzymać w jakiś obozach otoczonym drutem kolczastym by nie spie**olili do Niemiec?
Przypominam też, że trzeba przyjmować UCHODŹCÓW, a nie IMIGRANTÓW. Uchodźcą jesteś kiedy uciekasz przed wojną i znajdziesz się w pierwszym bezpiecznym kraju do jakiego dotrzesz, a jeśli opuścisz ten kraj i będziesz chciał iść gdzieś indziej to jesteś imigrantem!
Odpisz
Edytowano - 30 maja 2017, 16:01
@DarkusPL: https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18765910_302423813504024_177638687115881172_n.jpg?oh=5cd6e14f5c7e5665fc1e135e38f39f44&oe=59AECA8F
Dane mówią same za siebie. Uchodźcy nie korelują nawet z liczbą zamachów. Francja na którą się powołałeś jest nieistotnym statystycznie wyjątkiem
Odpisz
30 maja 2017, 16:02
@darcus: hahahaha.. ty mi tu o dobrobycie mówisz?
Odpisz
30 maja 2017, 16:08
@CzarnyGoniec: jak bym miał wybór przyjąć milion imigrantów albo ożywić te osoby które zginęły w zamachach w Europie to zdecydowanie wybiorę tych co zginęli w zamachach.. nawet 1 zabity Europejczyk jest dla mnie więcej wart niż te milion imigrantów.
Odpisz
30 maja 2017, 16:14
@CzarnyGoniec: Tak?
To może pojedziesz do jednego kraju jaki wymieniłem, wejdziesz do strefy NO-GO i powiesz grupce imigrantów jakiej jesteś religii, że pijesz alkohol, jesz wieprzowinę, jesteś gejem i poprosisz by zrobili sobie z tobą selfi, ok?
Odpisz
Edytowano - 30 maja 2017, 16:31
@M_ateo_1: Przynajmniej przyznałeś, że kierujesz się pobudkami rasistowskimi. "My jesteśmy więcej warci od nich".
PS. W zamachach zginęło około 300-400 osób licząc od 2015, ponad piętnaście razy więcej zginęło na drogach w samej Polsce od tego czasu.
Jednak jeśli jak twierdzisz - Europejczyk jest z samej swojej natury lepszy od muzułmanina to myślę, że kwestia naszego różnego podejścia do uchodźców jest wyjaśniona.
Odpisz
30 maja 2017, 17:01
@CzarnyGoniec: haha. chyba mnie nie zrozumiałeś. wolę aby Ci Europejczycy żyli niż ten milion imigrantów. będziesz miał ich milion i będą zabijać i robić to co pisałem w komentarzach wyżej. będziesz miał tych Europejczyków będzie mniej płaczących rodzin które opłakują swoje rodziny bo jakieś bydło przyjechało.
może i jestem rasistą. może nie. nie mam nic do Murzynów, Azjatów, i innych ras. wiesz czemu? bo one nie zabiją bez potrzeby niewinnych ludzi, nie gw**cą, nie biją, nie starszą, nie obrażają. gdyby te arabusy zachowywały się normalnie nic bym do nich nie miał.
tak tak. nazwałem ich bydłem. wiesz czemu? już Ci wyjaśniam. nie mają żadnych ludzkich uczuć. ktoś im pomaga a oni w zamian sieją zniszczenie. nie gryź ręki która Cię karmi. czy normalny człowiek który jedzie do innego kraju narzuca mu swoją kulturę, religię? nie. wsumie to obraziłem bydło, bo bydło nie zabija i nie rani swoich.
poza tym, jak już niestety przyjadą, to ,,nasi dzielni obrońcy ojczyzny" dresy i kibole dosłownie wybiją im pomysł zostawania w Polsce.
czy jak uciekasz przed wojną to zapi**dzielasz przez morze i całą Europę? nie. jak uciekasz przed wojnę to uciekasz do najbliższego kraju bez wojny.
widziałeś może jak walczą z policją? policja powinna mieć pozwolenie strzelać ( ostrą amunicją ) do takich ludzi...
Odpisz
30 maja 2017, 19:42
@CzarnyGoniec: bo nie każdy muzułmanin to terrorysta , ale każdy terrorysta to muzułmanin
Odpisz
30 maja 2017, 19:46
@czatcv_kk: dlatego lepiej dla bezpieczeństwa nie brać żadnego muzułmanina
Odpisz
30 maja 2017, 19:48
@CzarnyGoniec: PS: widzę że dla Cb śmierć człowieka to nic. bo pisałem że wolę OŻYWIĆ tych Europejczyków niż przyjąć ŻYWYCH imigrantów
Odpisz
30 maja 2017, 20:22
@M_ateo_1: W jednej linijce piszesz o ludziach, że są bydłem i należy do nich strzelać ostrą amunicją.
A w drugiej oskarżasz mnie o to, że nie szanuję ludzkiego życia.
Wyparcie lvl hard xD
Może jeszcze się dowiem, że to ja jestem rasistą, bo Ty słusznie uważasz, że im należy się śmierć?
Daruj sobie.
Odpisz
Edytowano - 30 maja 2017, 23:10
@CzarnyGoniec: widać jak manipulujesz prawdą. napisałem że policja powinna móc strzelać ostrą amunicją do osób które się zachowują jak oni... ( kopią w tarcze, rzucają cegłami itp. przepychają się )
i nigdzie nie napisałem że należy im się śmierć za to że są arabami... dał bym rozkaz policji strzelać z ostrej amunicji do każdego kto tak się awanturuje z policją.
Odpisz
29 maja 2017, 23:53
Oczywiście że tak ,pod warunkiem iż te osoby będą przestrzegać prawo i szanować obywateli kraju, ciężko pracować i nauczą się języka. Jednak też jest spore ryzyko że pośród nich(Muzułmańskich uchodźców) są osoby zradykalizowane bądź ultrakonserwatywne które są niebezpieczne dla społeczeństwa państwa, więc najlepszym (bo lepszych i bardziej humanitarnych nie ma) jest wysyłanie każdej rodziny z dala od reszty grupy co daje nam szanse ich powolnej asymilacji, dać do zrozumienie co mogą a czego nie mogą, dać miesiąc aby znaleźli sobie pracę. Dzieci zaś Muzułmańskie powinny uczęszczać do szkół oddzielnych w których wczepi im się uniwersalne wartości nie koniecznie patriotyczne ale nie religijne. w wypadku podejrzenia o terroryzm osobnika jakichkolwiek żelaznych dowodów jak zachowanie bądź strony internetowe które używał osobnik zostaje jak najszybciej aresztowany i internowany przez państwo, rodzina bądź znajomi tej osoby będą wtedy obserwowani dzięki czemu szybciej pozbędziemy się wilka wśród owiec. po udowodnieniu winy osobie ta zostaje karana zgodnie państwowym prawem na dożywocie bądź oddajemy w ręce amerykan którzy zajmą się tym osobnikiem. błędem zachodu jest pozwalanie tworzyć im Getta podobne jak żydów gdyż wtedy zostają zachowani w swoich oddzielnych przekonaniach i wartościach a nawet radykalizują przeciw ręce która je karmi. jeżeli to nie zadziała pozostaje nie wpuszczać osobników do kraju i deportować podejrzane rodziny z dala . Mam nadzieje że znajdziemy dobre rozwiązanie inaczej zagrożony zostanie nie tylko nasz styl życia ale i opinia społeczeństwa które będzie coraz bardziej się radykalizować i wtedy wybiorą Najokrutniejszych by nimi rządzili tyranią i nienawiścią.
Odpisz
30 maja 2017, 19:50
@samex: Według mnie gdyby ci ,,uchodźcy"
nie gw**cili, nie kradli, nie dyskryminowali białych ludzi to ja byłbym za ich przyjęciem, ale niestety jest jak jest
Odpisz
29 maja 2017, 14:01
Zależy skąd i jakich.
Odpisz
29 maja 2017, 18:15
@Mikatrix: Dla mnie wygląda to w taki sposób:
Arabscy muzułmanie: Nie
Arabscy niemuzułmanie: Tak
Niearabscy muzułmanie: Tak
Niearabscy niemuzułmanie: Tak
Odpisz
29 maja 2017, 18:24
@flamefrost20: Czy oni wyglądają jak Arabowie?
Odpisz
29 maja 2017, 18:28
@Mikatrix: Tu mnie masz, Czarni muzułmanie też powinni być odrzucani jako uchodźcy, jednak np. mój kolega - Arab - na Araba nie wygląda (zawsze ryję z tego zdjęcia, gdy je widzę :D).
Odpisz
29 maja 2017, 18:47
@flamefrost20: Rzeczywiście śmieszne.
Odpisz
29 maja 2017, 18:16
Niech ludzie w końcu naucza się odróżniać uchodźców od imigrantów.
Odpisz
29 maja 2017, 18:06
już wolałbym mieć za sąsiada araba niż dresa
1.Arab umie robić kebaby
2.Arab raz się wysadzi i masz spokój, a dres może ci wtłuc kilka razy
Odpisz
29 maja 2017, 17:35
Tak , to mój adres : Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim
Odpisz
29 maja 2017, 16:04
...I podajesz adres do prezydenta
Odpisz
29 maja 2017, 17:19
@RobsonPlay:
Odpisz
29 maja 2017, 16:42
Tak. Ul. Więźniów Oświęcimia
Odpisz
Edytowano - 29 maja 2017, 16:28
*Podaje adres nielubianego sąsiada*
Odpisz