Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

4 marca, 17:58

Haha bo wiecie

Avatar BurgerSoN

18 czerwca 2017, 18:13

stare i było

Avatar
Madzieu87

14 czerwca 2017, 23:38

nie miała osłonki tylko zdjęty łańcuch

Avatar TUPAQ__

18 czerwca 2017, 17:24

No nawet lepiej tak

Avatar
Madzieu87

18 czerwca 2017, 17:30

@TUPAQ__: ta

Avatar
Michaelpl03

14 czerwca 2017, 22:14

było

Avatar ben1794

18 czerwca 2017, 17:05

Też mi się tak wydaje

Avatar KTTAA

14 czerwca 2017, 22:47

Mi się zdaje czy ten koleś dostał erekcji

Avatar
Konto usunięte

15 czerwca 2017, 09:05

@KTTAA: Może właśnie miał mokry sen :v

Avatar ProYOLOGamer

14 czerwca 2017, 23:22

ITZ A PRANK BROO

Avatar korsti

14 czerwca 2017, 23:17

Bo nie umrzesz od piły , kiedy najpierw zdechniesz na zawał serca

Avatar siwy3000

14 czerwca 2017, 22:43

Zajebisty prank XD

Avatar LubieTostyPL

14 czerwca 2017, 22:14

nie miała tylko łańcucha :v

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Miła gadzina

Wuefista zrobił nam kartkówkę

Zimno

Włoski ninja

A czy Ty doceniasz swoją dziewczynę?

Nie wiem, czy wytrzymam...

Powrócił!

Jak tak można?!

Muutrix

Tak było

Co mam przez to rozumieć?

Jest raczej ponuro

Niby głupia myśl, ale serio chcę wiedzieć

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka