Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar mietek69i8

17 października 2020, 13:33

Pora na przygode

Avatar CoolSceleton95

3 września 2017, 21:06

gravity fals [*]

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (12)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (12)
Avatar Dcktun

24 sierpnia 2019, 23:21

@Ptasznik: i jak wyszły te komiksy ?

Avatar Ptasznik

25 sierpnia 2019, 03:30

@Dcktun: nwm już zbytnio się tym nie interesuje

Avatar Revant42

27 czerwca 2018, 20:22

Avatar:Legenda Aanga mocno

Avatar benben7

1 września 2017, 21:01

Jak nie kreskówka to ewentualnie serial

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (10)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (10)
Avatar GamerGirl

5 września 2017, 17:43

@szczerbatek12: nie no, spoko, każdy ma swój gust

Avatar szczerbatek12

5 września 2017, 17:48

@GamerGirl: Tak, wiem, ale nwm dlaczego jakoś mnie to boli... Chyba odziedziczyło nienawiść po Justynie Bimber...

Avatar trinty

Edytowano - 3 września 2017, 19:45

teen titans xddd i wyczekiwanie co tydzien na nowy odcinek (kiedys)
A teraz dowiaduję się, że są jeszcze pewne nieemitowane odcinki w Polsce i zaczynam oglądać ponownie serie z dziecinstwa po czym te nieemitowane.
Eh, piękne.

Avatar SilverHedgehog

3 września 2017, 23:10

@trinty: dzisiaj o 21:05 lecialo

Avatar trinty

4 września 2017, 13:25

@SilverHedgehog: ja ogladam nie w tv, na fonie, bo za telewizją nie przepaam XD

Avatar SilverHedgehog

4 września 2017, 19:25

@trinty: lol

Avatar trinty

4 września 2017, 23:06

Avatar
Konto usunięte

1 września 2017, 21:01

*intro camp camp*

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar
Konto usunięte

4 września 2017, 13:07

@DIGIMKE: I know it sounds hard to believe but guys and gals its true!
Camp Campbell is the place for me and you!

Avatar Makarona

4 września 2017, 18:32

We'll swim through lakes and climb up trees. Catch fish, bugs, bears and honeybees!

Avatar
Konto usunięte

4 września 2017, 15:16

Gravity Falls ♥
To był serial, żałuję, że nie dołączyłam do fandomu wcześniej (kiedy szukano autora i tworzono teorie), ale gdzieś tak w lutym 2016.
[*]

Avatar Nilciaxd

4 września 2017, 10:46

Ja tak samo miałam z gravity falls

Avatar reggeri

4 września 2017, 08:36

Akurat oglądałem intra starych bajek cn i powiem że teraz z mózgu nie mogę się pozbyć intro z Mucha Lucha

Avatar Jiglypuff

4 września 2017, 08:24

Wyspa totalnej porażki i wszystkie jej pozostałe sezony [*]

Wiem że będzie więcej ale i tak smutno jak się kończy

Avatar reggeri

4 września 2017, 08:34

@Jiglypuff: Pierwszy sezon najlepszy, do trójki ujdzie a reszta to gówno

Avatar KarpZLidla

4 września 2017, 00:07

Boku no pico [*]

Avatar SilverHedgehog

1 września 2017, 21:33

Gra o tron: gra kiedy wybierasz czy zabić ashera czy tego drugiego. I ta scena

Avatar GamerGirl

3 września 2017, 22:49

@SilverHedgehog: mądrze prawisz panie

Avatar drollercastergirl

3 września 2017, 21:09

Ryczałam przy zakończeniu Kuroshitsuji ;-;

Avatar BoomBat

3 września 2017, 22:48

@drollercastergirl: :> ja prawie pod koniec "Charlotte"

Avatar siemak

Edytowano - 1 września 2017, 21:08

mi się zrobiło smutno jak oglądałem LEGO Ninja Go gdy Zein umarł

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar
Konto usunięte

3 września 2017, 19:50

@trinty: 14 a kreskówki oglądałem z nudów , a ta nie była taka zła

Avatar trinty

3 września 2017, 21:28

spx XD

Avatar malgi4

3 września 2017, 20:13

Huntik ;-;

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar benben7
Dodane przez: benben7

Mój kolega tak robi

Nikt tam nic nie pisze

Myślę, że nikt nie ma problemu

Przeprosiny za spalenie członków mrowiska

Jednak nie pogram

Wiadomo, która seria najbardziej podobała się Akademii

Było naprawdę spoko, polecam

Przyganiał kocioł garnkowi

Dobry deal?

Rel

W nogi!

Człowiek ratujący wiele istnień

Stado pierwszoklasistów

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Kiedy kończy się Twoja ulubiona kreskówka.
I płaczesz słuchając piosenki z napisów