@dustin2001: Ludzie nie mają nic do gadania, zresztą Polacy tak lubią emigrować ale zamieszkać w Niemczech bez wyprowadzamia sie z mieszkania to niw chcą?
Mają nic do gadania, tak samo jak nikt nie ma prawa do takich przesiedleń.
Wiesz, są jeszcze Polacy, którzy chcą mieszkać w Polsce i nie pozwoliliby na coś takiego.
@dustin2001: Może przesadzilem z tymi prawami, gdyż nie ma jakichś międzynarodowych zasad podziału regionów. Można mówić ze powinny decydować referenda, ale zawsze można sprowadzić na te tereny ludzi jak pokazuje historia. Ciężko też stwierdzić jakie Państwo miało te ziemie pierwsze i czy w takim razie Francja nie powinna należeć do cesarstwa rzymskiego. Jednak moim zdaniem te tereny były bardziej Niemieckie niż Polskie, chociażby dlatego ze dłużej były w granicach Prus niż Rzeczypospolitej, szczególnie w okresach formowania się świadomości narodowej.
To, co teraz odpi***alają na Niemieckich ziemiach to czyste zje**ństwo. A gdzie Druga i Trzecia Rzesza? Już Holokaust był lepszy, przynajmniej Niemcy nie byli takimi pi**usiami jak teraz. Wstyd mi za mój kraj. Pie**olę, zmieniam obywatelstwo.
@Nemezis_: Gdybym to 'przerzył', to może i tak, ale w czasie w którym nie żyje nikt z odpowiedzialnych za wojnę i prawie nikt kto brał w niej udział, konieczność zapłaty się dawno przedawniła.
@darcus: i jeszcze jedno, SPRAWIEDLIWOŚĆ i zapłata za to co niemcy wyrządzili, tak samo jest z spadkiem, fajnie dostać pieniądze po ojcu, ale są też "rachunki" które ojciec musiał spłacić, ale przez śmierć ojca, to syn musi spłacić długi
Przez dłuższy czas tereny były niemieckie. Nawet poza Wojnami światowymi. Mimo wszystko plemiona Słowian wyparły Germanów z tych okolic i potem nastał X wiek. Chwilę jeszcze były nasze, a potem długo ich nie mieliśmy. Za to nie widzę sensu w tym "oddajcie zachód". Pieniądze to pieniądze, a ludzie to ludzie. Na zachodzie mieszka dużo Polaków już, więc to nie ma sensu. Wszelkie zmiany granic nie mają aktualnie sensu. Pieniądze mają sens większy.
@roooomek: Mowisz ze Niemcy powinni nam coś dawać z racji posiadania 1,5 mln Polaków w 80-cio milionowym państwie? "Swoje tereny" jak słusznie wspomniałeś.
Za zniszczenie Polski i wymordowanie 3 mln Polaków.I powinni te pieniądze zapłacić bezpośrednio obywatelom(np.na konta Polaków) a nie politykom,bo wiadomo,że by je wypie**olili do Izraela.
"Za czasów PRL" za tych właśnie czasów debilu Polska i Niemcy były pod okupacją komunistyczną,więc jak NRD miało nam zapłacić odszkodowania jak było w tym samym bloku radzieckim
i miało marionetkowe władze sterowane przez Moskwe.NRF też nie mogło zapłacić,bo zaraz po wojnie to jeszcze tak tych pieniędzy nie mieli,a później była zimna wojna,więc wtedy też nie mogli zapłacić bo USA by na takie coś po prostu nie pozwoliło.Teraz mają najlepszą gospodarkę w Unii Europejskiej i stać ich na takie odszkodowania.
Za PRL były władze marionetkowe,sterowane przez rząd w Moskwie. W NRD tak samo.Dlatego wtedy rząd w Polsce się zrzekł odszkodowań.A tu nie tylko o zniszczenie infrastruktury chodzi.Polska po II wojnie św.Do dzisiaj jest pogrążona w ujemnym przyroście naturalnym.Gdyby nie nas niemcy nie zaatakowały to dzisiaj w Polsce zamiast 35 mln ludzi mogło by być coś około 50/60 mln.Przez tych sk**wysynów od 39 r.Nie mamy swojej inteligencji narodowej,bo została wymordowana,a w dzisiejszej Polsce kto jest troszeczkę lepiej wykształcony to spi***ala szorować kible Hansom w niemczech i GB,ponad to wyrzeka się Polskiego obywatelstwa i pochodzenia.Nie wiem czy wiesz ale przez to my nie mamy i już nigdy nie będziemy mieć swojego
własnego rządu.Rządzą nami albo Żydzi z pis-u albo z platformy.I tak będzie aż do usranego końca tego kraju.Końca który nastąpi już niedługo bo w Polsce będzie coraz mniej rodaków i coraz więcej przybyszów ze wschodu.
@MoNka455: Zachowalismy ciągłość państwową więc każda decyzja rządu PRL pozostaje w mocy. Zresztą gdybyśmy chcieli to tłumaczyć rządem marionetkowym to trzeba też odwołać wszystkie zawarte w tamtym czasie pokoje i inne umowy których stroną byl PRL. Reszta komentarza to tylko narzekanie, słyszę tego dużo od ludzi, którym nie podoba się sytuacja w Polsce A jednak nie podejmują żadnych działań żeby coś zmienić.
Ta "państwowość" była tylko propagandą ZSRR,żeby stworzyć taką tektórową zaporę przed zachodem.Najmniejsza decyzja podejmowana przez PRL i NRD musiała się podobać Moskwie.A poza tym jak wtedy niemcy mieli nam zapłacić jak byli podzieleni między NATO a Blok komunistyczny.Gdyby NRD mogło nam zapłacić,to to odszkodowanie było by bez sensu bo tak jak by przełożyć pieniądze z jednej do drugiej kieszeni tych samych spodni.Wtedy byliśmy sojusznikami w jednej frakcji i NRD było zniszczone przez Sowietów przy szturmie na Berlin.RFN by nam nie zapłaciło bo była zimna wojna,więc taka zapłata to dla NATO było by jak byśmy ściągali od nich haracz.Teraz niemcy mają SWOJE władze i są niezależne oraz bardzo bogate.Powinni nam zatem zapłacić odszkodowanie.Reszta mojego komentarza to nie narzekanie ale smutna prawda.Jesteśmy zniszczeni... i już nigdy nie będziemy nic znaczyć w Europie.Ta dyskusja nie ma sensu,bo ty widze przedstawiasz poglądy pro niemieckie,a ja niemiec za to co zrobili nienawidze.Możesz mnie nazywać nacjonalistą i zacofanym,zakompleksionym polaczkiem.Zapewniam cię,że tym pierwszym nie jestem.Tym drugim tak,jestem zakompleksionym polaczkiem... Teraz przy Niemcu czuł bym się jak zwykły śmieć.. Oni nas ograbili,zniszczyli i teraz żyją sobie jak królowie,a polki jeżdżą podcierać tyłki starym wermahtowcom i pracują tam w burdelach.Jak mam być dumny z bycia Polakiem i pozytywnie patrzeć w przyszłość tego kraju?!Konsekwencje II wś.Odczuwamy do dziś.A odszkodowanie było by honorowym zadość uczynieniem z ich strony.
@MoNka455: Rząd po 89 roku uznał dokonania PRL, nie ważne czy był zależny od Moskwy. Niemcy mieli nam zapłacić tak że blok komunistyczny dostał część obszaru Niemiec z których miał ściągać podatek. Bądź co bądź NRD i Polska to nie była wspólna kieszeń, mieliśmy dostać pieniądze od Niemiec poprzez Rosję, natomiast czy to dostaliśmy? Raczej nie, ale co to obchodzi Niemców? To były nasze wewnętrzne sprawy, a oni płacili ile musieli. Zresztą Niemcy stracili na wojnie nie mniej od nas, jeszcze zachodnia część to miała spokój, ale wschodnia część, najpierw zalana przez armię czerwoną a potem eksploatowana przez ZSRR i niszczona przez komunizm. A mimo to są dzisiaj pierwszą gospodarką w Europie i jak sam wspomniałeś bardzo bogatym krajem. Może dlatego ze to dzielny naród i potrafi pracować kiedy trzeba a nie narzekać na rządy. "Teraz niemcy mają SWOJE władze i są niezależne oraz bardzo bogate. Powinni nam zatem zapłacić odszkodowanie." To znaczy ze gdyby były biedne to nie powinny nam płacić? Masz racje, Niemcy nas ograbili i zniszczyli to fakt, ale to pokolenie już dawno minęło, nadeszły nowe czasy a to czego w tych nowych czasach nie potrzebujemy to problemy wewnątrz Unii ktorej gospodarczo i tak zagrazają Chiny.
1.Rząd w polsce po 89' nie był polski bo tak jak napisałem-Od 39r. nie mamy własnej władzy tylko podstawioną i to się NIGDY nie zmieni.
2.To,że po komunie rząd uznał dokonania PRL-u nie znaczy,że było legalne.Po prostu ustrój się zmienił,ale niektórzy komuniści zostali i mieli w tym swój udział by uznać słuszności poprzedniego ustroju.
3.Niemcy i Komuniści wybili polską inteligencje,dlatego naród polski pozostały po wojnie to prosty lud,który dzięki komunistom dostał ważne stanowiska a jeszcze 100 lat wstecz mógł pracować najwyżej jako tania siła robocza w fabryce albo nazywać siebie jako chłopi na wsi.
4.Niemcy nie ucierpieli tak jak polska,bo na wojnie nie stracili swojej inteligencji i mogli bez problemu odbudować swój kraj,który dostał jeszcze dotacje od USA i mieli zasoby zrabowanych nam pieniędzy którymi prawdopodobnie zapłacili innym krajom odszkodowania.Tych odszkodowań nie było tak dużo bo zachód stracił głównie tylko ludzi i tak dużo nie rządał.
5.Niemcy nigdy nam nie zapłacą i jest to pewne.A dlatego,że są dużo silniejszym krajem i mają dużo do powiedzenia w Europie.A my jesteśmy tylko gównem i tyle znaczymy na tym świecie.Jednak nie zmienia to faktu,że wiszą nam dużo pieniędzy.
5.Problemy wewnętrzne Unii mnie nie obchodzą,bo ja nie mam tu nic do powiedzenia.Unia jest gówno warta bo w zamian za pomoc wykupuje w Polsce ziemie i daje tylko zakazy rolnikom.O fabrykach,cukrowniach i przemyśle zbrojeniowym nic nie powiem,bo rząd w Polsce sam je sprzedał zwalniając pracowników.Ale co ja tam mam do powiedzenia.Polska na samorządność nie zasługuje bo nie posiada inteligencji,więc rządzi nami podstawiony rząd,złożony z Żydów.Oni są inteligentni więc mają prawo bogacić się na ciemnym ludzie polaczków czyli nas.
@MoNka455: 1. Dlaczego ten rzad nie jest polski? O ile wiem to został wybrany przez Polaków w demokratycznych wyborach, więc jest polskim rządem.
2. Rząd po PRL miał wybór: uznać wszystko lub nie uznać nic. Widać stwierdzili że lepiej wybrać drugą opcję i tyle.
3. Masz rację komuniści zabili polską inteligencję.
4. Niemcy też stracili na wojnie, wschodnia inteligencja pojechała na wakacje na Syberię, natomiast zachodnia miała sie dobrze i tu masz rację. To nie zmienia faktu ze żeby zostać bogatym państwem trzeba nie tylko mądrych ludzi ale także pracy każdego obywatela.
5a. Niemcy nam nie zapłacą bo nie powinni.
5b. Unia wprowadziła konkurencję dla polskich przedsiębiorstw ale tak działa wolny rynek. Jest to dobre dla konsumentów, a to ze polskie firmy nie potrafią tego wytrzymać to nie wina Unii tylko ich samych. Zresztą przez ostatnie lata do Polski wpłynęły miliardy unijnych pieniędzy.
1.Rząd PIS jest złożony głównie z Żydów,którzy po lub przed wojną pozmieniali sobie nazwiska.Np. prezes tej partii Jarosław Kaczyński tak naprawde nazywa się Kalkstein tylko przyjął nazwisko polskie po jakiejś wymarłej rodzinie,która ratowała Żydów w czasie wojny.Z Platformą,Nowoczesną i SLD jest tak samo.
2.Rząd został wybrany przez Polaków,ale tych ciemnych,którzy chodzą na wybory i oddają głos na jedną partie tylko dlatego,że nienawidzą drugiej.Spora większość Polaków nie chodzi na wybory bo wie,że do wyboru są 2 lub 3 największe partie,które są obsadzone przez ludzi,którzy pro polskich interesów nie reprezentują.I w sumie ci właśnie Polacy mają racje.Mniejsze partie są albo skrajnie lewicowe i nic za bardzo zmienić nie chcą albo są przydupasami tych głównych partii,które powyżej wymieniłem.
4.Niemiecka inteligencja po wojnie miała się całkiem dobrze,bo w większości uciekła do USA albo RFN.Do obozów na syberii trafili tylko ci z Berlina.Bez inteligencji można odbudować kraj,ale tylko infrastruktualnie,bo politycznie taki kraj będzie rozgrywany albo przez jakąś agenture albo przez ciemny lud.Np.Kambodża i Wietnam też stracili całą inteligencje i zobacz jak tam się żyje.Syf,komuna i bieda.Polacy też już samorządności nigdy nie zdobędą bo nie posiadają już ludzi,którzy by ten kraj mogli prowadzić w interesie polskim.Jesteśmy skazani na koniec.
4.Uważam,że unia jest nam nie potrzebna bo w zamian za te dopłaty bierze sobie ziemie w zachodniej polsce za pół darmo,ciągle wprowadza jakieś zakazy i uregulowania,przez co w Polsce gospodarka rolnicza zanika,a nasz przemysł fabryczny prawie nie istnieje.Za 20 lat bardziej będzie się opłacało jechać do Niemiec i chandlować szmatami na bazarze niż założyć w Polsce gospodarstwo.Poza tym unia demoralizuje polskie społeczeństwo homo propagandą i multikulturalizmem.Teraz jak powiesz,że nie popierasz homosexualizmu to cie zwyzywają od nazioli i cebulaków.
5.Może skończmy ten konflikt poglądów,bo widzę,że jesteś uparty nad swoją racją a ja swoją i tak kłótnia nie ma sensu.
@MoNka455: 1. Nigdy o tym nie słyszałem, i chociaż nie interesuje się tym za bardzo to ciężko mi uwierzyć w to co mówisz.
2. Brawo! Teraz wiesz jak działa demokracja. Mówisz że ciemny lud głosuje nie za jedną partią a przeciw drugiej. Ale nasz system ma na to odpowiedź. Załóż własną partię polityczną, jeśli masz rację powinieneś zgromadzić wielu ludzi wokół siebie. Ty natomiast siedzisz na jeja i narzekajasz na polski rząd, zamiast działać.
3.?
4. Polska otworzyła swój rynek na Europę. Może lepiej było tego nie robić, ale wtedy polskie przedsiębiorstwa nie miałyby motywacji żeby uatrakcyjnić swoje oferty. Jeszcze raz powtarzam tak dziala wolny rynek, lepiej ci by było w komunizmie? Zresztą to ze do Polski wchodzi Multikulturalizm i homoseksualizm to nie wina unii tylko Polaków. Gdy trafia do Ciebie jakaś idea to Ty decydujesz czy chcesz za nią podążać. Nikt Cię nie zmusza, próba odcięcia możliwości podjęcia decyzji to reżim. Tyle w temacie.
5. Nie uważam że konstruktywna dyskusja jest bezsensowna, zawsze cieszy mnie wymiana poglądów z inteligentną osobą.
Komentarze
Odśwież11 lutego 2019, 12:40
Tak być powinno
Odpisz
17 lutego 2018, 12:28
Mi się wydaje że rozpi***alanie krajów przez imigrantów u niemiec to może być kara za 2WŚ
u francji to samo tchórze pier88lone ;p
Odpisz
26 września 2017, 17:26
@dustin2001: Ziemia w Europie jest warta każde pieniądze, a przesiedlenia są opłacalne dla zaludnionego bogatego panstwa.
Odpisz
26 września 2017, 17:32
Jest opłacalne, ale ludzie nie muszą się zgadzać. Pomyśl o ludziach mieszkających tam teraz. Nie zgodziliby się raczej nie coś takiego.
Odpisz
26 września 2017, 17:36
@dustin2001: Ludzie nie mają nic do gadania, zresztą Polacy tak lubią emigrować ale zamieszkać w Niemczech bez wyprowadzamia sie z mieszkania to niw chcą?
Odpisz
26 września 2017, 18:20
Mają nic do gadania, tak samo jak nikt nie ma prawa do takich przesiedleń.
Wiesz, są jeszcze Polacy, którzy chcą mieszkać w Polsce i nie pozwoliliby na coś takiego.
Odpisz
26 września 2017, 19:18
@dustin2001: Nikt nie mówi o przymusowych przesiedleniach. Możesz zostać albo spadać proste.
Odpisz
26 września 2017, 20:49
A jakbym chciał zostać i żyć dalej w Polsce?
Odpisz
26 września 2017, 21:47
@dustin2001: To byś nie mógł proste. Nie możesz mieszkać jednocześnie w Polsce I Niemczech.
Odpisz
26 września 2017, 21:49
No to nie mogliby zmienić granic.
Odpisz
27 września 2017, 08:14
@dustin2001: Mogliby, to jest Państwo, ma monopol na stanowienie prawa.
Odpisz
27 września 2017, 16:49
To są państwa, państwo ma zobowiązanie wobec obywatela, a obywatel wobec państwa.
Odpisz
27 września 2017, 19:45
@dustin2001: Jakie to zobowiązanie nie pozwala oddać części terytorium innemu krajowi który ma do niej nawet większe prawa?
Odpisz
27 września 2017, 20:33
A z jakiej uwagi ma większe prawa?
Odpisz
27 września 2017, 20:43
@dustin2001: Może przesadzilem z tymi prawami, gdyż nie ma jakichś międzynarodowych zasad podziału regionów. Można mówić ze powinny decydować referenda, ale zawsze można sprowadzić na te tereny ludzi jak pokazuje historia. Ciężko też stwierdzić jakie Państwo miało te ziemie pierwsze i czy w takim razie Francja nie powinna należeć do cesarstwa rzymskiego. Jednak moim zdaniem te tereny były bardziej Niemieckie niż Polskie, chociażby dlatego ze dłużej były w granicach Prus niż Rzeczypospolitej, szczególnie w okresach formowania się świadomości narodowej.
Odpisz
28 września 2017, 17:29
Były, ale już nie są od wielu lat. Tyle lat minęło, że już Polacy tam zamieszkali na stałe.
Ale z resztą twojej ostatniej wypowiedzi się zgadzam.
Odpisz
5 października 2017, 07:35
@dustin2001: Holy shit, czy tylko ja myślałem że to jest momolog, a nie rozmowa dwóch osób?
Odpisz
28 września 2017, 07:54
Ale Niemcy nie każą dać 100 milionów tylko 250 mln za 1 imigranta. Niewiedza szkodzi temu memowi
Odpisz
27 września 2017, 08:48
To, co teraz odpi***alają na Niemieckich ziemiach to czyste zje**ństwo. A gdzie Druga i Trzecia Rzesza? Już Holokaust był lepszy, przynajmniej Niemcy nie byli takimi pi**usiami jak teraz. Wstyd mi za mój kraj. Pie**olę, zmieniam obywatelstwo.
Odpisz
25 września 2017, 22:38
Haha*śmiech*
Odpisz
22 września 2017, 10:21
Śmiechłam. W środku lekcji... Mogłam chociaż na historii...
Odpisz
22 września 2017, 12:21
@Deprecha: Co w tym śmiesznego? To bardzo poważna sprawa.
Odpisz
22 września 2017, 14:16
W internecie nie ma powagi. Tutaj potrafią się ze wszystkiego śmiać. I kolejny co to jest na stronie z memami, a ich nie rozumie.
Odpisz
25 września 2017, 12:54
@maxmaxi123: Ja raczej wyznaję zasadę "to że potrafię się z tego śmiać nie oznacza że nie traktuję tego poważnie".
Odpisz
25 września 2017, 13:40
@Mijak: O ku*wa, ktoś mądry, łapmy zanim ucieknie!
Odpisz
25 września 2017, 19:50
@Deprecha: Oku*wa, muszę uciekać, bo mnie Deprecha złapie!
Odpisz
22 września 2017, 18:48
em...35miliardów...nie bilion
Odpisz
25 września 2017, 15:43
@Nemezis_: 835 mld * i straty są jeszcze szacowane
Odpisz
3 marca 2018, 13:37
@czatcv_kk: sorki, nie wiedziałem
Odpisz
25 września 2017, 12:51
Płacenie za jedno i drugie to debilizm.
Odpisz
25 września 2017, 16:52
@darcus: Teraz 2 nie, ale krótko po wojnie przydałyby się małe fundusze na odbudowę miast.
Odpisz
25 września 2017, 21:13
@matiExtreme: Małe? Ku*wa z gruzów taką Warszawę odbudować za "małe fundusze" to se ku*wa można kilka wsi odbudować a nie stolice...
Odpisz
Edytowano - 25 września 2017, 21:36
@matiExtreme: Krótko po wojnie - tak. Ale po tylu latach to już nie ma sensu.
Odpisz
Edytowano - 26 września 2017, 10:03
@darcus: to ma sens Polska weźmie pieniądze i ruszy na Berlin
Odpisz
26 września 2017, 10:24
@roooomek: I następna wojna, tak? Debil...
Odpisz
26 września 2017, 12:13
@darcus: morze kiedyś ............................?
Odpisz
26 września 2017, 12:31
@roooomek: Morze to Bałtyckie jest.
Odpisz
26 września 2017, 12:37
@darcus: ale też czarne
Odpisz
26 września 2017, 16:47
@darcus: wtedy nie bylo szans ze zaplaca cokolwiek
teraz moga cos zaplacic
Odpisz
26 września 2017, 17:21
@Miguelp: ale jak już zapłacą
Odpisz
26 września 2017, 19:08
@darcus: Niemcom na sucho ujść nie może, my musimy płacić, to oni też, kara za wojne (ty też byś chciał, gdybyś to przerzył)
Odpisz
26 września 2017, 19:31
@Nemezis_: Gdybym to 'przerzył', to może i tak, ale w czasie w którym nie żyje nikt z odpowiedzialnych za wojnę i prawie nikt kto brał w niej udział, konieczność zapłaty się dawno przedawniła.
Odpisz
26 września 2017, 22:04
@darcus: i jeszcze jedno, SPRAWIEDLIWOŚĆ i zapłata za to co niemcy wyrządzili, tak samo jest z spadkiem, fajnie dostać pieniądze po ojcu, ale są też "rachunki" które ojciec musiał spłacić, ale przez śmierć ojca, to syn musi spłacić długi
Odpisz
3 marca 2018, 10:19
@Nemezis_: To było dawno
Odpisz
4 marca 2018, 17:03
@ShadowNorman: ale to BYŁO, nieważne kiedy.
Odpisz
4 marca 2018, 17:43
@Ameron: No, to w takim razie niech Polska się najpierw rozliczy z bitwy pod Cedynią ^^
Odpisz
4 marca 2018, 18:01
@darcus: lekko ponad 1000 lat temu, ale faktczynie, to był bezprawny najazd o podłożu łupieżczym. G d z i e są te wszystkie reparacje wojenne?
/s
Odpisz
4 marca 2018, 18:04
@Ameron: O, albo za obozy sanacyjne! Albo podboje Chrobrego! Albo za niewpuszczanie uchodźców!
Odpisz
4 marca 2018, 18:43
@darcus: ja to pamiętam jak Piast mojemu pra^n dziadkowi kurę ukradł łobuz jeden
żądam reparacji
Odpisz
4 marca 2018, 18:57
@Miguelp: To już nie było związane z wojną, nie liczy się :v
Odpisz
4 marca 2018, 19:16
@Ameron: byla to wojna na miarę tamtych czasów
napad rabunkowy
Odpisz
4 marca 2018, 22:51
@Miguelp: więc... Naliczyłeś odsetki?
Odpisz
5 marca 2018, 13:26
@Ameron: mhm
Odpisz
5 marca 2018, 15:48
@Miguelp: i ile wyszło?
Odpisz
5 marca 2018, 20:05
@Ameron: 2
Odpisz
5 marca 2018, 22:10
@Miguelp: hmm dwa? Złote? Pesos? Euro?
Odpisz
5 marca 2018, 23:32
@Ameron: tak
Odpisz
6 marca 2018, 00:05
@Miguelp: złóż wniosek do ministerstwa sprawiedliwości, już się tam rozliczą.
Odpisz
6 marca 2018, 16:57
@Ameron: no nie wiem
2 kury to sporo
Odpisz
6 marca 2018, 17:10
@Miguelp: chyba są jeszcze wypłacalni... Ewentualnie dadzą ci obligacje skarbowe.
Odpisz
7 marca 2018, 13:59
@Ameron: no ja nie wiem
Odpisz
Edytowano - 7 marca 2018, 16:35
@Miguelp: to się ich spytaj
Odpisz
7 marca 2018, 19:58
@Ameron: kogo
Odpisz
7 marca 2018, 21:26
@Miguelp: misia gogo
Odpisz
8 marca 2018, 00:08
@Ameron: ok
dzieki
dopadnę gnoja
Odpisz
8 marca 2018, 00:13
@Miguelp: tylko nie zwlekaj, podobno zaczął studiować kabałe, może być niebezpieczny jeśli szybko się nim nie zajmiesz.
Odpisz
8 marca 2018, 17:25
@Ameron: xd
nawiazanie do avka
Odpisz
22 września 2017, 17:06
No spoko, niech Polacy oddadzą zachód.
Odpisz
22 września 2017, 20:37
i dostaną wschód
Odpisz
Edytowano - 22 września 2017, 21:01
to niech się dogadają z Białorusią i Ukrainą, co to może obchodzić Niemców?
Odpisz
25 września 2017, 17:18
Szczerze, po ch*j oddawać zachód jak to było nasze od X wieku? Wtedy też nie ma co prosić o wschód. Ewentualnie Ukraina, która jest sztucznym tworem.
Odpisz
25 września 2017, 17:56
@dustin2001: Nasze to mogło być w X wieku a nie od X wieku. Zresztą zachód był w tamtym czasie bardziej Niemiecki (czytaj po II ws).
Odpisz
25 września 2017, 18:40
Przez dłuższy czas tereny były niemieckie. Nawet poza Wojnami światowymi. Mimo wszystko plemiona Słowian wyparły Germanów z tych okolic i potem nastał X wiek. Chwilę jeszcze były nasze, a potem długo ich nie mieliśmy. Za to nie widzę sensu w tym "oddajcie zachód". Pieniądze to pieniądze, a ludzie to ludzie. Na zachodzie mieszka dużo Polaków już, więc to nie ma sensu. Wszelkie zmiany granic nie mają aktualnie sensu. Pieniądze mają sens większy.
Odpisz
25 września 2017, 21:04
@dustin2001: Na zachodzie mieszkało wielu Niemców ale pouciekali do Niemiec gdy zmieniono granice. Terytoria to też pieniądze.
Odpisz
26 września 2017, 12:46
wielu polakuw mieszka w Niemczech więc niemcy powiny oddać polsce swoje tereny
Odpisz
26 września 2017, 14:53
@roooomek: Mowisz ze Niemcy powinni nam coś dawać z racji posiadania 1,5 mln Polaków w 80-cio milionowym państwie? "Swoje tereny" jak słusznie wspomniałeś.
Odpisz
26 września 2017, 16:24
tak
Odpisz
26 września 2017, 16:49
Terytoria to ludzie i pieniądze.
Ludzi nie ma sensu masowo wysiedlać już.
Odpisz
26 września 2017, 17:22
@dustin2001: ale mi chodzi o taki mały jawałek Polski w Niemczeh
Odpisz
26 września 2017, 17:31
@roooomek: Nie. To tak nie działa.
Odpisz
26 września 2017, 17:43
@dustin2001: szkoda™
Odpisz
26 września 2017, 21:22
Według ciebie Polska nie dość,że ma zapłacić 100 milionów niemcom(mimo tego,że to oni nam wiszą bardzo dużo pieniędzy),to jeszcze mamy oddać zachód?
Odpisz
26 września 2017, 21:46
@MoNka455: Ile i z jakiego powodu Niemcy nam wiszą pieniądze?
Odpisz
26 września 2017, 22:04
Za zniszczenie Polski i wymordowanie 3 mln Polaków.I powinni te pieniądze zapłacić bezpośrednio obywatelom(np.na konta Polaków) a nie politykom,bo wiadomo,że by je wypie**olili do Izraela.
Odpisz
Edytowano - 27 września 2017, 08:11
@MoNka455: Tak to nie działa, a za zniszczenie infrastruktury trzeba zapłacić rządowi. Zresztą Polska za czasów PRL zrzekła się reparacji.
Odpisz
27 września 2017, 14:44
"Za czasów PRL" za tych właśnie czasów debilu Polska i Niemcy były pod okupacją komunistyczną,więc jak NRD miało nam zapłacić odszkodowania jak było w tym samym bloku radzieckim
i miało marionetkowe władze sterowane przez Moskwe.NRF też nie mogło zapłacić,bo zaraz po wojnie to jeszcze tak tych pieniędzy nie mieli,a później była zimna wojna,więc wtedy też nie mogli zapłacić bo USA by na takie coś po prostu nie pozwoliło.Teraz mają najlepszą gospodarkę w Unii Europejskiej i stać ich na takie odszkodowania.
Odpisz
Edytowano - 27 września 2017, 16:03
Za PRL były władze marionetkowe,sterowane przez rząd w Moskwie. W NRD tak samo.Dlatego wtedy rząd w Polsce się zrzekł odszkodowań.A tu nie tylko o zniszczenie infrastruktury chodzi.Polska po II wojnie św.Do dzisiaj jest pogrążona w ujemnym przyroście naturalnym.Gdyby nie nas niemcy nie zaatakowały to dzisiaj w Polsce zamiast 35 mln ludzi mogło by być coś około 50/60 mln.Przez tych sk**wysynów od 39 r.Nie mamy swojej inteligencji narodowej,bo została wymordowana,a w dzisiejszej Polsce kto jest troszeczkę lepiej wykształcony to spi***ala szorować kible Hansom w niemczech i GB,ponad to wyrzeka się Polskiego obywatelstwa i pochodzenia.Nie wiem czy wiesz ale przez to my nie mamy i już nigdy nie będziemy mieć swojego
własnego rządu.Rządzą nami albo Żydzi z pis-u albo z platformy.I tak będzie aż do usranego końca tego kraju.Końca który nastąpi już niedługo bo w Polsce będzie coraz mniej rodaków i coraz więcej przybyszów ze wschodu.
Odpisz
Edytowano - 27 września 2017, 19:41
@MoNka455: Zachowalismy ciągłość państwową więc każda decyzja rządu PRL pozostaje w mocy. Zresztą gdybyśmy chcieli to tłumaczyć rządem marionetkowym to trzeba też odwołać wszystkie zawarte w tamtym czasie pokoje i inne umowy których stroną byl PRL. Reszta komentarza to tylko narzekanie, słyszę tego dużo od ludzi, którym nie podoba się sytuacja w Polsce A jednak nie podejmują żadnych działań żeby coś zmienić.
Odpisz
27 września 2017, 20:38
Ta "państwowość" była tylko propagandą ZSRR,żeby stworzyć taką tektórową zaporę przed zachodem.Najmniejsza decyzja podejmowana przez PRL i NRD musiała się podobać Moskwie.A poza tym jak wtedy niemcy mieli nam zapłacić jak byli podzieleni między NATO a Blok komunistyczny.Gdyby NRD mogło nam zapłacić,to to odszkodowanie było by bez sensu bo tak jak by przełożyć pieniądze z jednej do drugiej kieszeni tych samych spodni.Wtedy byliśmy sojusznikami w jednej frakcji i NRD było zniszczone przez Sowietów przy szturmie na Berlin.RFN by nam nie zapłaciło bo była zimna wojna,więc taka zapłata to dla NATO było by jak byśmy ściągali od nich haracz.Teraz niemcy mają SWOJE władze i są niezależne oraz bardzo bogate.Powinni nam zatem zapłacić odszkodowanie.Reszta mojego komentarza to nie narzekanie ale smutna prawda.Jesteśmy zniszczeni... i już nigdy nie będziemy nic znaczyć w Europie.Ta dyskusja nie ma sensu,bo ty widze przedstawiasz poglądy pro niemieckie,a ja niemiec za to co zrobili nienawidze.Możesz mnie nazywać nacjonalistą i zacofanym,zakompleksionym polaczkiem.Zapewniam cię,że tym pierwszym nie jestem.Tym drugim tak,jestem zakompleksionym polaczkiem... Teraz przy Niemcu czuł bym się jak zwykły śmieć.. Oni nas ograbili,zniszczyli i teraz żyją sobie jak królowie,a polki jeżdżą podcierać tyłki starym wermahtowcom i pracują tam w burdelach.Jak mam być dumny z bycia Polakiem i pozytywnie patrzeć w przyszłość tego kraju?!Konsekwencje II wś.Odczuwamy do dziś.A odszkodowanie było by honorowym zadość uczynieniem z ich strony.
Odpisz
27 września 2017, 21:01
@MoNka455: Rząd po 89 roku uznał dokonania PRL, nie ważne czy był zależny od Moskwy. Niemcy mieli nam zapłacić tak że blok komunistyczny dostał część obszaru Niemiec z których miał ściągać podatek. Bądź co bądź NRD i Polska to nie była wspólna kieszeń, mieliśmy dostać pieniądze od Niemiec poprzez Rosję, natomiast czy to dostaliśmy? Raczej nie, ale co to obchodzi Niemców? To były nasze wewnętrzne sprawy, a oni płacili ile musieli. Zresztą Niemcy stracili na wojnie nie mniej od nas, jeszcze zachodnia część to miała spokój, ale wschodnia część, najpierw zalana przez armię czerwoną a potem eksploatowana przez ZSRR i niszczona przez komunizm. A mimo to są dzisiaj pierwszą gospodarką w Europie i jak sam wspomniałeś bardzo bogatym krajem. Może dlatego ze to dzielny naród i potrafi pracować kiedy trzeba a nie narzekać na rządy. "Teraz niemcy mają SWOJE władze i są niezależne oraz bardzo bogate. Powinni nam zatem zapłacić odszkodowanie." To znaczy ze gdyby były biedne to nie powinny nam płacić? Masz racje, Niemcy nas ograbili i zniszczyli to fakt, ale to pokolenie już dawno minęło, nadeszły nowe czasy a to czego w tych nowych czasach nie potrzebujemy to problemy wewnątrz Unii ktorej gospodarczo i tak zagrazają Chiny.
Odpisz
27 września 2017, 22:02
1.Rząd w polsce po 89' nie był polski bo tak jak napisałem-Od 39r. nie mamy własnej władzy tylko podstawioną i to się NIGDY nie zmieni.
2.To,że po komunie rząd uznał dokonania PRL-u nie znaczy,że było legalne.Po prostu ustrój się zmienił,ale niektórzy komuniści zostali i mieli w tym swój udział by uznać słuszności poprzedniego ustroju.
3.Niemcy i Komuniści wybili polską inteligencje,dlatego naród polski pozostały po wojnie to prosty lud,który dzięki komunistom dostał ważne stanowiska a jeszcze 100 lat wstecz mógł pracować najwyżej jako tania siła robocza w fabryce albo nazywać siebie jako chłopi na wsi.
4.Niemcy nie ucierpieli tak jak polska,bo na wojnie nie stracili swojej inteligencji i mogli bez problemu odbudować swój kraj,który dostał jeszcze dotacje od USA i mieli zasoby zrabowanych nam pieniędzy którymi prawdopodobnie zapłacili innym krajom odszkodowania.Tych odszkodowań nie było tak dużo bo zachód stracił głównie tylko ludzi i tak dużo nie rządał.
5.Niemcy nigdy nam nie zapłacą i jest to pewne.A dlatego,że są dużo silniejszym krajem i mają dużo do powiedzenia w Europie.A my jesteśmy tylko gównem i tyle znaczymy na tym świecie.Jednak nie zmienia to faktu,że wiszą nam dużo pieniędzy.
5.Problemy wewnętrzne Unii mnie nie obchodzą,bo ja nie mam tu nic do powiedzenia.Unia jest gówno warta bo w zamian za pomoc wykupuje w Polsce ziemie i daje tylko zakazy rolnikom.O fabrykach,cukrowniach i przemyśle zbrojeniowym nic nie powiem,bo rząd w Polsce sam je sprzedał zwalniając pracowników.Ale co ja tam mam do powiedzenia.Polska na samorządność nie zasługuje bo nie posiada inteligencji,więc rządzi nami podstawiony rząd,złożony z Żydów.Oni są inteligentni więc mają prawo bogacić się na ciemnym ludzie polaczków czyli nas.
Odpisz
28 września 2017, 10:51
@MoNka455: 1. Dlaczego ten rzad nie jest polski? O ile wiem to został wybrany przez Polaków w demokratycznych wyborach, więc jest polskim rządem.
2. Rząd po PRL miał wybór: uznać wszystko lub nie uznać nic. Widać stwierdzili że lepiej wybrać drugą opcję i tyle.
3. Masz rację komuniści zabili polską inteligencję.
4. Niemcy też stracili na wojnie, wschodnia inteligencja pojechała na wakacje na Syberię, natomiast zachodnia miała sie dobrze i tu masz rację. To nie zmienia faktu ze żeby zostać bogatym państwem trzeba nie tylko mądrych ludzi ale także pracy każdego obywatela.
5a. Niemcy nam nie zapłacą bo nie powinni.
5b. Unia wprowadziła konkurencję dla polskich przedsiębiorstw ale tak działa wolny rynek. Jest to dobre dla konsumentów, a to ze polskie firmy nie potrafią tego wytrzymać to nie wina Unii tylko ich samych. Zresztą przez ostatnie lata do Polski wpłynęły miliardy unijnych pieniędzy.
Odpisz
28 września 2017, 17:53
1.Rząd PIS jest złożony głównie z Żydów,którzy po lub przed wojną pozmieniali sobie nazwiska.Np. prezes tej partii Jarosław Kaczyński tak naprawde nazywa się Kalkstein tylko przyjął nazwisko polskie po jakiejś wymarłej rodzinie,która ratowała Żydów w czasie wojny.Z Platformą,Nowoczesną i SLD jest tak samo.
2.Rząd został wybrany przez Polaków,ale tych ciemnych,którzy chodzą na wybory i oddają głos na jedną partie tylko dlatego,że nienawidzą drugiej.Spora większość Polaków nie chodzi na wybory bo wie,że do wyboru są 2 lub 3 największe partie,które są obsadzone przez ludzi,którzy pro polskich interesów nie reprezentują.I w sumie ci właśnie Polacy mają racje.Mniejsze partie są albo skrajnie lewicowe i nic za bardzo zmienić nie chcą albo są przydupasami tych głównych partii,które powyżej wymieniłem.
4.Niemiecka inteligencja po wojnie miała się całkiem dobrze,bo w większości uciekła do USA albo RFN.Do obozów na syberii trafili tylko ci z Berlina.Bez inteligencji można odbudować kraj,ale tylko infrastruktualnie,bo politycznie taki kraj będzie rozgrywany albo przez jakąś agenture albo przez ciemny lud.Np.Kambodża i Wietnam też stracili całą inteligencje i zobacz jak tam się żyje.Syf,komuna i bieda.Polacy też już samorządności nigdy nie zdobędą bo nie posiadają już ludzi,którzy by ten kraj mogli prowadzić w interesie polskim.Jesteśmy skazani na koniec.
4.Uważam,że unia jest nam nie potrzebna bo w zamian za te dopłaty bierze sobie ziemie w zachodniej polsce za pół darmo,ciągle wprowadza jakieś zakazy i uregulowania,przez co w Polsce gospodarka rolnicza zanika,a nasz przemysł fabryczny prawie nie istnieje.Za 20 lat bardziej będzie się opłacało jechać do Niemiec i chandlować szmatami na bazarze niż założyć w Polsce gospodarstwo.Poza tym unia demoralizuje polskie społeczeństwo homo propagandą i multikulturalizmem.Teraz jak powiesz,że nie popierasz homosexualizmu to cie zwyzywają od nazioli i cebulaków.
5.Może skończmy ten konflikt poglądów,bo widzę,że jesteś uparty nad swoją racją a ja swoją i tak kłótnia nie ma sensu.
Odpisz
Edytowano - 28 września 2017, 22:45
@MoNka455: 1. Nigdy o tym nie słyszałem, i chociaż nie interesuje się tym za bardzo to ciężko mi uwierzyć w to co mówisz.
2. Brawo! Teraz wiesz jak działa demokracja. Mówisz że ciemny lud głosuje nie za jedną partią a przeciw drugiej. Ale nasz system ma na to odpowiedź. Załóż własną partię polityczną, jeśli masz rację powinieneś zgromadzić wielu ludzi wokół siebie. Ty natomiast siedzisz na jeja i narzekajasz na polski rząd, zamiast działać.
3.?
4. Polska otworzyła swój rynek na Europę. Może lepiej było tego nie robić, ale wtedy polskie przedsiębiorstwa nie miałyby motywacji żeby uatrakcyjnić swoje oferty. Jeszcze raz powtarzam tak dziala wolny rynek, lepiej ci by było w komunizmie? Zresztą to ze do Polski wchodzi Multikulturalizm i homoseksualizm to nie wina unii tylko Polaków. Gdy trafia do Ciebie jakaś idea to Ty decydujesz czy chcesz za nią podążać. Nikt Cię nie zmusza, próba odcięcia możliwości podjęcia decyzji to reżim. Tyle w temacie.
5. Nie uważam że konstruktywna dyskusja jest bezsensowna, zawsze cieszy mnie wymiana poglądów z inteligentną osobą.
Odpisz
22 września 2017, 10:17
Wcale nie widać tego loga.
Odpisz
22 września 2017, 10:20
@Krybex101: full legit
Odpisz
22 września 2017, 12:09
@theCPCK:
Odpisz
22 września 2017, 11:51
No i prawidłowo.
Odpisz
22 września 2017, 11:19
No i prawilnie!
Odpisz