Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Gaspar_Pudziatte3

21 października 2017, 11:19

Idź na ASP mówili, będzie fajnie mówili

Avatar mojalubiplacki

21 października 2017, 11:07

Pewnie studiowali eufopeistyke słowiańską

Avatar Przytulak

21 października 2017, 10:00

Jakby co to na teletoon + wlasnie jest dzien kod lyoko

Avatar remek2006

Edytowano - 21 października 2017, 10:12

@Przytulak: Spoko ale można se mecza obejrzeć nawet ;D na sportowych kanałach

Avatar Przytulak

21 października 2017, 10:13

@remek2006: lol

Avatar benben7

21 października 2017, 10:39

@Przytulak: kurde, a ja telewizji nie mam jak oglądać :(

Avatar Przytulak

21 października 2017, 10:40

@benben7: na yt zawsze mozna obejrzec :D dzisaj leca odcinki od chyba 81 do 86

Avatar remek2006

21 października 2017, 10:11

teletoon jest fajny ;D ale mi się fartem obiło ;D

Avatar
Konto usunięte

15 października 2017, 16:27

Nigdy nie słyszałem o tym kierunku studiów

Avatar
Konto usunięte

15 października 2017, 15:51

Nygusy takie samodzielne

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Na dworzu

Kocie zaćmienie

Tak było

Dzięki, panie czołgu

Niewidzialna ręka wolnego rynku

Piraci z Piątnicy

Matematyczne śmieszki

Może twój pieseł jest niespełnionym artystą?

Takie są zasady

Czemu wszyscy dalej łażą w kurtkach?

Rel

Big brain time

Mamy winnego!

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka