Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar wiking101

4 listopada 2017, 19:47

Sprawdzał ktoś numer czy da się dodzwonić?

Avatar Ja_tu_tylko_komentuje

4 listopada 2017, 21:57

@wiking101: Sprawdziłem.Ten numer to fake.

Avatar DaKnight

4 listopada 2017, 23:13

@Ja_tu_tylko_komentuje: A mogło być tak pięknie...

Avatar DaKnight

7 listopada 2017, 07:00

@wiking101: Admin usunął część wątku,tylko dlaczego?

Avatar macieksto

4 listopada 2017, 19:02

co jak co ale nawet niezle by bylo jalbys mial za toba. takiego dresa ktory by naje**l temu kto sie zle na ciebie popatrzy

Avatar PazdanBoy

Edytowano - 4 listopada 2017, 19:07

@macieksto: spojrzy* sory no musiałem

Avatar Ortografia

5 listopada 2017, 20:05

@macieksto: Gdybyś nie był przychlastem to miałbyś, zresztą gdybyś nie był anonem przegrywem to sam byś mógł to robić. U top si e.

Avatar Pichu_Lubi_Sonica

5 listopada 2017, 20:37

@macieksto: chciałbym tak

Avatar Tosiazzz

5 listopada 2017, 22:09

@PazdanBoy: (...) temu kto się źle na ciebie popatrzy. Dobrze. W Twoim mniemaniu powinno wyglądać to tak:
(...) temu kto się źle na ciebie spojrzy.
Oba poprawne.
* SORRY MUSIAŁAM*

Avatar BetonowyMur

5 listopada 2017, 21:48

Kejawelna?

Avatar anTWERK

Edytowano - 4 listopada 2017, 23:32

Akus od tyłu

Avatar
Konto usunięte

4 listopada 2017, 19:14

"ulica Vaperska 8/3"
Nibba what.

Avatar Sapek96

4 listopada 2017, 22:25

Ni🅱🅱a Wh🅰t

Avatar ABCDF

4 listopada 2017, 22:01

Kiedy przy 39 ocenach jest 5.0 więc dajesz 1 i jest poniżej 4.90 :D

Avatar Sapek96

4 listopada 2017, 22:24

@ABCDF: no rzeczywiście beka w ch*j

Avatar ABCDF

Edytowano - 4 listopada 2017, 22:25

@Sapek96: no a jak, ubaw po pachy

Avatar kamykPL

5 listopada 2017, 20:04

@ABCDF: Próbujesz być fajny czy co?

Avatar ABCDF

5 listopada 2017, 22:18

@kamykPL: nie. Ja jestem fajny. Tylko wasz mały móżdżek nie może tego ogarnąć ;)

Avatar kamykPL

5 listopada 2017, 22:39

@ABCDF: Nikt tak nie uważa, co najwyżej ty sam.

Avatar ABCDF

5 listopada 2017, 22:40

@kamykPL: *nikt stąd ;) Na pewno nikt na jeja. Pozdro normiki ;)

Avatar kamykPL

5 listopada 2017, 22:42

@ABCDF: Co ty w ogóle robisz na tej stronie? Wyzywasz tylko innych od normików a sam się wywyższasz. Pragniesz się dowartościować czy co?

Avatar Mr_Doge

4 listopada 2017, 20:46

Vaptio <3

Avatar pibo007

4 listopada 2017, 20:14

Zawód: Szachista
ZamieKSZanie: Vaperska

Avatar lorax12

4 listopada 2017, 19:07

Aż korci by znaleźć i sprzedać dzieciom z podstawówki

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena