Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Didsy_Down1109

3 marca 2015, 22:11

lego ninjago ♡♥♡♥♡♥

Avatar Adulin

Edytowano - 21 kwietnia 2015, 20:57

@Didsy_Down1109: nom. Acha sorka za tamto spi***alaj

Avatar Didsy_Down1109

21 kwietnia 2015, 21:22

@Adulin: spk

Avatar Nokia_701

22 grudnia 2019, 15:51

@Didsy_Down1109: ja tam też bardzo lubię ninjago

Avatar PanMisiek

8 kwietnia 2018, 20:14

Kiedy widzisz jak wszyscy piszą "zayn" zamiast Zane

Avatar mikinibi

15 kwietnia 2019, 13:58

@PanMisiek: Też mnie to boli w oczy

Avatar PanMisiek

Edytowano - 15 kwietnia 2019, 15:23

@mikinibi: Tak btw, interesuje sz się Ninjago aktualnie, czy kojarzysz tylko ze starszych sezonów (2011-2013)?

Avatar masterstefcio

4 października 2015, 09:14

Najlepsze miejsce dla Zayna :D

Avatar Himsa2

1 lipca 2015, 09:49

Ninjago! <3

Avatar Angel_Kubixarius

22 czerwca 2014, 20:15

ha ha to zeyn ninja lodu i fajny pomysł schować go w jego żywiole

Avatar deadpoolpl

22 lutego 2015, 16:34

@Angel_Kubixarius: kay'a byś schował w ogniu ? ._.

Avatar Angel_Kubixarius

22 lutego 2015, 18:35

@deadpoolpl: luy go wie

Avatar lunkaa

10 czerwca 2014, 20:12

Zayn chyba a jak nie nwm kto

Avatar AnimaTroll

21 grudnia 2013, 11:59

on jest ninją lodu dlatego

Avatar kajasukatokai

2 sierpnia 2013, 15:54

FAINY OBRAZEK

Avatar NatkaHello07

15 czerwca 2013, 08:57

Dzień 56. Nadal myślą, że jestem kostką lodu.

Avatar maroler20

3 maja 2013, 21:08

no lol! zmarzł w zamrażarce! niezłe...!

Avatar
Konto usunięte

18 kwietnia 2013, 18:28

znalezione po 2 latach ?
:P

Avatar aleks1901

18 kwietnia 2013, 15:17

łeee użyje spinjitzu i wyjdzie

Avatar shark2199

18 kwietnia 2013, 15:33

@aleks1901: To minifig... on nie żyje, tak jak ty zresztą.

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Oto oni

Ała, moje plecy!

Prawdziwy detektyw

Fajne te palindromy

Ale przynajmniej dobre gry robią

Dobrze, że nie tańczył z tą trumną do jakiejś techniawy

Jazda to idealny moment na zmianę koła

Nie jest tak źle

Pomocny ten asystent Google

Bobry dobre chłopaki

Nie rób tak!

Prawdziwy bohater

ZW idę jeść mydło

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka