Nie wiedzieliśmy, że granie w ubieranki jest zabronione :(
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nowotwór złośliwy
Miło z jego strony
Ale pojebana akcja
Grunt to dobra motywacja
Cienias
Może chociaż schodom nic się nie stało
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież23 lipca 2023, 22:00
:1
Odpisz
Edytowano - 2 lutego 2018, 22:01
Akurat bardzo dobrze, że KK przestrzega przed pornografią, jakąkolwiek. Ja uważam ją za szkodliwą i nienaturalną.
Ale tytuł dodaje śmieszności, to fakt.
Odpisz
2 lutego 2018, 22:56
@Baturaj: nienaturalną?
Odpisz
2 lutego 2018, 22:58
@Baturaj: i w jaki sposób szkodzi (psychicznie się nie liczy bo tak można powiedzieć o wszystkim)
Odpisz
2 lutego 2018, 23:22
@Strex: Co naturalnego jest w tym, że na przykład pornografia filmowa: ludzie zarabiają na pokazywaniu innym, jak uprawiają seks, żeby ci mogli sobie do tego robić przeróżne rzeczy? No może bardziej pasowałoby słowo: niecywilizowane.
A szkodzi w ten sposób, że jak ktoś ogląda pornografię, to potem naprawdę trudniej jest mu szanować drugą płeć, założyć rodzinę czy patrzeć na drugą osobę z szacunkiem. Najczęściej.
Odpisz
3 lutego 2018, 00:27
@Baturaj: Niecywilizowane? Jako jedyny gatunek na planecie posiadamy pornografię. To chyba jakieś osiągnięcie
Odpisz
3 lutego 2018, 02:09
jak to jako jedyny gatunek?
Odpisz
3 lutego 2018, 09:59
@Baturaj: a może zamiast mówić jaka to pornografia jest zła bo "później nie będzie miał szacunku do drugiej płci" zacznijmy w końcu mówić o tym na lekcjach WDŻ? Bo jak dochodzi co do czego to dzieciaki wchodzą na strony porno i oglądają taką sexmasterkę. Naprawdę myślę że pierwsze tematy na temat seksualności powinny być już poruszane w 6 klasie. Bo gadanie o przyjaźni i pryszczach niewiele nas nauczy. A potem dziewczyny ubieraja sie jak zdziry a chłopców to jara bo "Ubrała się jak aktorka porno". Nie mówię tu o tym żeby chodzić w burkach ale jak już zakładasz bluzkę z BARDZO dużym dekoltem to nie zakładaj spodenek odkrywających pół dupy bo to już jest nie smaczne ;___;
Odpisz
3 lutego 2018, 12:06
@TheVellox46: W szkołach ten temat też powinien być poruszany, ale nie tylko tam. Rodzice i Kościół także powinny edukować młodzież.
Odpisz
3 lutego 2018, 15:22
@TheVellox46: Zgadzam się, ale to nie zmienia faktu, co myślę o pornografii. Masz rację.
Odpisz
3 lutego 2018, 15:30
@Baturaj: Pytanie oglądasz/oglądałeś/oglądałaś porno?
Odpisz
3 lutego 2018, 18:10
@Strex: Po pierwsze: czy to pytanie jest w jakikolwiek sposób związane z tematem?
A po drugie: pytanie jest dość szczególne, nie tylko z powodu, że jest osobiste, ale głównie dlatego, że prawdopodobnie każdy zna najbardziej prawdopodobną odpowiedź na nie (przynajmniej na to, czy oglądałem).
Jednak mogę powiedzieć, że w obecnej chwili nie oglądam porno, a nawet jeśli, to bardzo, bardzo rzadko, prawie w ogóle. Ponadto, zawsze jest to podyktowane moją chwilą słabości, a więc mogę stwierdzić, że hipokrytą nie jestem.
Odpisz
1 października 2021, 00:39
@Baturaj: https://www.youtube.com/watch?v=n01zo94Fl9Y
Odpisz
5 stycznia 2021, 23:59
Ja tą książkę kiedyś miałam ;-; chyba z drugiej klasy to było...
Odpisz
15 stycznia 2019, 14:49
Pamiętam, było w mojej książce do religii w 1 czy tam 2 klasie... Mam jeszcze te książki w półce ale mi się nie chce sprawdzać.
Odpisz
3 lutego 2018, 11:29
Co ma pornografia do szacunku do rodziców?
Odpisz
3 lutego 2018, 12:04
@Abalella: Rodzic ma wychować cię w duchu katolickim, taką bowiem przysięgę niosąc cię do chrztu. Jeśli oglądasz pornografię - co jest grzechem - plujesz w twarz wyznawanym i przekazywanym przez twoich rodziców zasadom moralnym, a zatem nie okazujesz im szacunku.
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2018, 15:31
Ale nie wszyscy są chrześcijaninami
Odpisz
3 lutego 2018, 15:35
@Strex: Zdjęcie z tego obrazka pochodzi z podręcznika do religii, co już znaczna większość komentujących zdążyła zauważyć.
Odpisz
3 lutego 2018, 15:35
Ok ale tak ogólnie?
Odpisz
3 lutego 2018, 15:45
@Strex: To wyjaśnia dlaczego wyjaśnieniem na pytanie Alabelli był mój komentarz.
Odpisz
3 lutego 2018, 15:53
czyli pornografia jest brakiem szacunku bo bóg tak mówi czy jest jakiś logiczny powód?
Odpisz
3 lutego 2018, 15:58
@Strex: Jest brakiem szacunku, bo to plucie w twarz wartościom wyznawanym nie tylko przez twoją rodzinę, ale też przez większość twych rodaków, a zatem to zdrada ojczyzny.
Odpisz
3 lutego 2018, 16:21
Czyli jest złe bo bóg innych ludzi którzy są w moim otoczeniu tak mówi?
Odpisz
3 lutego 2018, 16:23
@Strex: Tak.
Odpisz
3 lutego 2018, 17:10
Czyli jak wyjedziesz do jakiegoś państwa gdzie główną religią jest islam to picie alkocholu jest grzechem?
Odpisz
3 lutego 2018, 17:20
Jakim cudem z pornografii przeszło to do zdrady ojczyzny?
Odpisz
3 lutego 2018, 17:50
@Strex: Przebywając w islamskim kraju nie powinno się pić alkoholu z szacunku dla zamieszkujących tam muzułmanów. Myślę że możnaby to zaklasyfikować według zasad wiary katolickiej jako grzech polegający na nieuszanowaniu zwyczajów obcej religii, a w wymiarze świeckim - jako nieuprzejmość i ignorancję.
Odpisz
3 lutego 2018, 17:51
@DaKnight: Nasza ojczyzna jest katolicka.
Wiara katolicka potępia pornografię.
Oglądając pornografię, postępujesz wbrew wierze katolickiej.
Postępując wbrew wierze katolickiej, postępujesz wbrew ojczyźnie.
Postępując wbrew ojczyźnie, zdradzasz ją.
Odpisz
3 lutego 2018, 17:54
Idąc takim tokiem rozumowania, pijąc wodę z plastikowej butelki,też zdradzam ojczyznę :/
Odpisz
3 lutego 2018, 17:57
@DaKnight: Jak doszedłeś do tego wniosku?
Odpisz
3 lutego 2018, 17:59
Zaśmiecam ojczyznę=zdradzam ojczyznę
Odpisz
3 lutego 2018, 18:01
@DaKnight: Więc nie tyle picie wody jest zdradą, co nieprawidłowa utylizacja butelki, lub też w ogóle rzucanie butelki na ziemię.
Wtedy jest to prawda.
Odpisz
3 lutego 2018, 18:08
Nawet jeśli dam butelkę do kosza, i tak pójdzie do jakiegoś wysypiska pod podlaską wsią, więc i można powiedzieć że zaśmiecam.
Odpisz
3 lutego 2018, 23:19
Gościu, idąc twoją logiką szanowanie i stosowanie się do obcej religii jest jak czczenie innego boga, a to grzech
Odpisz
3 lutego 2018, 23:21
@DaKnight: To nie wrzucaj do kosza, tylko do worka na plastik.
A jeśli przez zaniedbanie i ten plastik z worka zostanie niepoprawnie zutylizowany, to już nie będzie twoja wina. Ale zaangażować się w ochronę środowiska możesz zawsze.
Odpisz
3 lutego 2018, 23:22
@Abalella: Szanowanie i stosowanie się do zasad obcej religii nie jest żadnym grzechem ani nie jest bałwochwalstwem tak długo, aż nie jest sprzeczne z wiarą rodzimą.
Odpisz
4 lutego 2018, 02:59
Jprdl... Dlaczego...
Odpisz
4 lutego 2018, 00:44
Obie strony mają rację, i obie strony są w błędzie.
Pytanie jest: Co was to obchodzi.
Co mnie to obchodzi?
Czemu to piszę?
Agh!!
Odpisz
3 lutego 2018, 02:12
- Co wam do głowy strzeliło, żeby oglądać rozebrane kobiet! Zaczekajcie, zaraz wam pokażę męskie ciałka!
Odpisz
3 lutego 2018, 05:16
@Sakitta: pokaż trochę tych trapów!
przecież po coś są
Odpisz
3 lutego 2018, 21:52
@DziwnyPan: Tylko nie daj się zwieść:
Odpisz
1 lutego 2018, 17:13
chcę znac źródło tego tekstu, ktoś coś?
Odpisz
3 lutego 2018, 16:19
@Kacprrr: podręcznik do religii
mialem kiedyś taki
jak znajdę napisze
Odpisz
3 lutego 2018, 19:14
jest w nim więcej takich tekstów?
Odpisz
3 lutego 2018, 20:09
@Kacprrr: był raczej normalny
historie dziecka które wzięło pieniądze rodziców
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2018, 20:53
a już myślałem, że to kolejny podręcznik, w którym twierdzą, że wszystko to zło i szatan :p
Odpisz
3 lutego 2018, 20:59
@Kacprrr: spokojnie
w miarę ogarnięty był
Odpisz
3 lutego 2018, 16:47
dafuq
Odpisz
1 lutego 2018, 18:14
Ci sami ludzie którzy to napisali mają prawo głosu. Arystoteles miał rację :I
Odpisz
2 lutego 2018, 22:19
@Krzyniu: Sugerujesz że ten tekst jest w jakiś sposób niesłuszny i że pornografia jest w porządku?
Odpisz
Edytowano - 2 lutego 2018, 22:22
Oczywiście. Sama pornografia nie jest niczym złym jeśli występujący w niej aktorzy zgodzili się na jej nagranie. Również masturbacja jest rzeczą naturalną. Natomiast nienaturalna jest chora i na dodatek niepoważna indoktrynacja i sugerowanie że jest czymś złym i to na zasadzie tak absurdalnego przykładu że aż nadaje się na obrazek na jeja.pl xD
Odpisz
2 lutego 2018, 22:31
@Krzyniu: Tak, masturbacja i pornografie są zgodne z naturą. Ale naturą zwierzęcia, które nie potrafi hamować swych prymitywnych instynktów i postępuje w sposób niezgodny z moralnością, wmawiając przy tym sobie i wszystkim dookoła że nie ma w tym nic złego, pogrążając się przy tym w rozpuście, zepsuciu i nieczystości.
Odpisz
2 lutego 2018, 22:58
Primo - Uniwersalna moralność po prostu nie istnieje.
Secundo - Czy mógłbym poznać Twoją definicję zła?
Odpisz
2 lutego 2018, 23:01
Moją moralnością jest Święta Wiara Katolicka, a za zło uznaję to co i katolicyzm złem nazywa.
Odpisz
2 lutego 2018, 23:03
czyli według ciebie acdc, prezerwatywy i jednorożce też są złe
Odpisz
2 lutego 2018, 23:28
xD
prawie się złapałem
Odpisz
3 lutego 2018, 00:53
Ja sam jestem wierzący, ale z niektórymi rzeczami się nie zgadzam z kościołem i wiarą, np.:używaniem prezerwatyw i innych środków antykoncepcji.. dla mnie głupotą jest to, że uprawianie seksu ma się automatycznie wiązać z posiadaniem dzieci. Pewnie znalazłoby się więcej przykładów ale nie przychodzą mi na razie żadne do głowy.
Odpisz
3 lutego 2018, 07:38
@CoolSceleton95: nie wiem czy wiesz, ale jednorożec jest symbolem Maryi, jako niepokalanej :)
Odpisz
3 lutego 2018, 09:07
@Abbba: jest też symbolem gejów i lesbijek i to kościół uważa za złe bo "jak by Bóg chciał żeby kobieta z kobietą albo mężczyzna z mężczyzną się wiązali to nie stworzył by Adama i Ewy tylko Adama i Jacka albo Ewe i Anię"
Odpisz
3 lutego 2018, 09:59
@Krzyniu: i naprawdę nie widzisz nic dziwnego w tym że coś koło 7 latkowie oglądają pornografię?
Odpisz
3 lutego 2018, 10:02
@jans135: Skąd wiesz ile mają lat?
Odpisz
3 lutego 2018, 10:50
@CoolSceleton95: Jednorożce, jak zostało powiedziane, są symbolem czystości i dziewictwa. Kościół nigdy ich nie potępił.
Prezerwatywy SĄ złe, ponieważ to nienaturalna metoda antykoncepcji.
Nie orientuję się w tematyce AC/DC, ale jeżeli kościół widzi w tym coś złego, to pewnie nie bez powodu.
Odpisz
3 lutego 2018, 10:51
@Krzyniu: Wyobraź sobie że są jeszcze na świecie katolicy.
Odpisz
3 lutego 2018, 10:57
Układać sobie zasady wiary według własnego widzimisię, to tak jakby nie wierzyć wcale. Choćbyś nie widział sensu w doktrynie katolickiej, to respektuj ją i stosuj się do niej, bo Kościół Katolicki został nam posłany przez Boga. Rozwija się od ok. 2000 lat, przewijały się przez niego miliony wielkich mędrców. Jakże więc jeden człowiek może chcieć czemukolwiek w doktrynie Kościoła zaprzeczyć? Choćbyś i czuł że ta wiara ma pewne mankamenty - ignoruj to i zaufaj tej potężnej instytucji. Może to być trudne, ale to nic w porównaniu z dokonaniami świętych i błogosławionych - trzeba czasem zrobić coś wbrew swojej woli. Nie będziesz musiał niczego się wstydzić. Nikt cię nie będzie mógł potępić, bo będziesz wierny świętej wierze swego narodu.
Odpisz
3 lutego 2018, 11:01
Ty naprawdę tak bez sarkazmu? .-.
Odpisz
3 lutego 2018, 11:14
@Krzyniu: A, o Krzyniu. Jestem tak samo zdziwiony jak ty.
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2018, 11:17
Trochę mocno bym się z tobą posprzeczał, ale nie widzę sensu kłótni z osobą wierzącą. Albo nie, ślepo zapatrzoną w swoją religię.
EDIT: Ej czekaj, właśnie napisałeś, że czasami trzeba postąpić wbrew swojej własnej woli. Czyli kościół nam wolną wolę zabiera. I nie pisz, że jak osoba do której pisałeś będzie mocno wierzyła czy coś, to nikt jej nie potępi. Jak najbardziej będzie sporo osób potępiających takie zachowanie.
Odpisz
3 lutego 2018, 11:18
jednorożce nie są złe? To dlaczego znajdują się na planszy "zagrożeń mojej duszy" które dostawaliśmy na religii. Drugi rząd czwarty od lewej
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2018, 11:25
@CoolSceleton95: Zaraz, dlaczego tam jest swastyka szczęścia, a nie nazistowska obrócona o 45°? I ogółem się zgadzam.
Odpisz
3 lutego 2018, 11:27
a co złego jest w ying-yang i dzwonkach?
Odpisz
3 lutego 2018, 11:41
@Krzyniu: Tak, naprawdę.
Odpisz
3 lutego 2018, 11:46
Kościół nie zabiera nam wolnej woli, tylko wyznacza ścieżkę do zbawienia. Zabierałby wolną wolę, gdyby zakazywał apostazji czy przymuszał siłą do przyjęcia wiary. Obecnie Kościół nikogo do niczego nie przymusza. Ale jeśli ktoś wchodzi na ścieżkę Kościoła - niech będzie posłuszny jego naukom!
Racja, źle powiedziałem że nikt nie potępi katolika. Oto poprawka: Nikt mądry nie potępi katolika.
Odpisz
3 lutego 2018, 11:51
Dalej źle. Sporo MĄDRYCH osób potępi katolika.
Odpisz
3 lutego 2018, 11:54
Mądra osoba uszanuje to, że katolik chce podążać drogą swojej wiary.
Odpisz
3 lutego 2018, 11:55
Może i uszanuje, ale może to potępić.
Odpisz
3 lutego 2018, 12:01
Więc nie jest to mądra osoba, bo mądra osoba szanuje to że ktoś chce postępować według jakichś zasad moralnych.
Odpisz
3 lutego 2018, 12:54
no ja pie**olę kolejny niedojeb
Odpisz
3 lutego 2018, 14:28
@CoolSceleton95: em nie, nie jest jest to jedynie nadinterpretacja zbyt gorliwych księży i wiernych żywcem kopiujących faryzeuszy w zachowaniach, tak samo 7 kolorowa tęcza nie jest symbolem LGTB (6 kolorowa) tylko znakiem przymierza człowieka i Boga, jaką dostał Noe, przykro mi ale niestety wypowiadasz się nie do końca wiedząc o czym, wiara katolicka przewiduje przede wszystkim miłość do blizniego, a to że duża część jej wyznawców są obłudnikami i naśladują swoim zachowaniem faryzeuszy a nie Jezusa to nie powód aby całkowicie odrzucać wiarę i ludzi wierzących
Odpisz
3 lutego 2018, 15:33
@CoolSceleton95: Nigdy nie słyszałem żeby ta plansza została oficjalnie zatwierdzona przez Kościół czy papieża.
Odpisz
3 lutego 2018, 15:50
Ej, a możesz wytłumaczyć coś użytkownikowi Świerszczuu? Bo o ile ty nas szanujesz to spoko, to tamten sku*wysyn pluje na ateistów i homo/bi i jak mu coś napiszesz, to powołuje się na jakieś tam kapłaństwo czy coś i ma w dupie, że ma wrogów szanować.
Odpisz
3 lutego 2018, 15:54
Nie znam tego użytkownika.
Odpisz
3 lutego 2018, 16:25
To się ciesz.
Odpisz
3 lutego 2018, 03:23
"dla głupiej i złej przyjemności"...
Nie wolno by Ci było przyjemnie. Masz się wstydzić gdy tylko pojawi się takie uczucie. I wyspowiadać się z tego. Najlepiej obcemu oblechowi który nic o Tobie nie wie, za to pierwszy jest do oceniania. Wszystko w imię Boga.
Odpisz
3 lutego 2018, 12:08
@WalterWhite: Oto jest właśnie sens wiary - by wypierać się zakazanych przez wiarę przyjemności, a w ramach pokuty za grzechy przeżyć wstydliwą sytuację podczas spowiedzi, czego wspomnienie może powstrzymać przed powtórnym popełnieniem grzechu rozpusty.
Odpisz
3 lutego 2018, 16:10
Grzech rozpusty... a rozwinąłbyś ten termin?
Odpisz
3 lutego 2018, 11:47
co co co!? jak tak można! pfff... HYYYY!!! no no! no! yyyyyyyy!
Odpisz
3 lutego 2018, 10:43
Kurde...nie wiedziałem , że nie szanuję swoich rodzców...
Odpisz
3 lutego 2018, 05:10
szto
Normalny człowiek by oglądał, kiedy ktokolwiek nie może mu wejść i go zauważyć.
A ci debile się dali.
Dobrze im tak.
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2018, 00:29
Chcę wiedzieć jakie to są ćwiczenia w zeszycie ucznia 1. i 2. na stronie 28
Odpisz