@PanSowa12: Nigdzie tego nie stwierdziłem.
Użyłem po prostu trochę mniej niż bardzo obszernego określenia na "coś z myśleniem".
Wasze czepianie się szczegółów do niczego nie prowadzi i nie potraficie czytać z kontekstu.
Dziękuję.
/zamykam.
@SurMix: Nie, nie mam na myśli czytania artykułu "inteligencja" na Wikipedii, panie prosty komputerku.
Mam na myśli dosłownie uczenia się czegoś, co będzie wymagało wysiłku nie zawsze związanego z zapamiętywaniem.
@PanSowa12: "Nie zawsze".
Określenie tutaj oznaczające "Nie w każdym wypadku".
Można powiedzieć tutaj też, że nie jest to celem czynności.
Dzięki za zarzucenie mi bycia niemiłym i niedojrzałym.
@PanSowa12: Jest to, nazwijmy to, opinia półsubiektywna zależna od pozycji osoby mówiącej na ten temat jak i definicji, elo.
Aktualna rozmowa jest w pierwszym komentarzu, więc mi nic nie mów.
@PanSowa12: Można dostać wprawę w "inteligencji".
Jeżeli maszyny mogą mieć "sztuczną inteligencję", to zdecydowanie człowiek swoją może poszerzać.
Chociażby intelekt, jako odłam jej.
@FinlandMasterRace: Według wikipedii inteligencja to:
"Zdolność rozumienia, uczenia się oraz wykorzystywania posiadanej wiedzy i umiejętności w różnych sytuacjach."
I jest to zdolność wrodzona a nie nabyta więc niemożliwe jest to żeby ją ćwiczyć
@PanSowa12: Nie twierdzę, że inteligencja to mądrość.
Jeżeli za dziecka byś się nie nauczył pojęć matematycznych, to być może byś miał niższy zakres inteligencji.
Tfu! Jak byś się niczego nigdy nie uczył, to był byś upośledzony, licząc też inteligencję!
@FinlandMasterRace: Wyobraź sobie, że w klasie jest 5 osób w różnym wieku. Tomek, 16 lat, żyje w dobrej rodzinie, uczy się od kiedy skończył 6 lat, jest uczniem dobrym, lubi się uczyć. Adrian, Patryk i Sylwester, są w dokładnie tej samej sytuacji i wieku z tą różnicą, że mimo, iż lubią się uczyć, ich wyniki w szkole nigdy nie będą lepsze od wyników Tomka. Na końcu jest sobie Wojtuś. Wojtusiowi życie dało niezłego kopa w tyłek i jakimś sposobem, w wieku 16 lat, uczy się w szkole dopiero od 4 lat. Jest jednak tak inteligenty, że z łatwością opanował zaległy materiał i przegonił nawet Tomka! To jest właśnie inteligencja. Zdolność wrodzona, nie nabyta z czasem. Niestety, ale wszystkie twoje błędne stwierdzenia na ten temat są do tego stopnia błędne, a ty na tyle uparta, że to co tu teraz napisałem tylko śmignęło Ci przed oczami bez głębszej refleksji na ten temat, iż zakończę swoją wypowiedź stwierdzeniem - nieważne jest twoje zdanie, jeśli kłócisz się o wiarygodność faktu, ponieważ faktu nie interesuje Twoje zdanie, jest on prawdą, czy tego chcesz czy nie.
@Keraton: Czyli po prostu losowo stwierdziliście błędność mojej (hipo)tezy?
Cieszę się z tego niezmiernie, mój argument jest zdecydowanie zbity, nie podniosę się.
Powiedz jeszcze raz, ale wyraźniej wytycz, co wam się nie podoba, proszę pana
@FinlandMasterRace: Najbardziej nie podoba mi się Twoje pierwsze stwierdzenie mówiące, że inteligencję zwiększysz sobie poprzez naukę. Nie ma tu miejsca na hipotezy ani tezy, fakt jest faktem, a ty mówisz bzdury.
@FinlandMasterRace: Jest to porównanie "z dupy", ponieważ nie łączy się ono z poprzednim. Nie ma i nie będzie dowodu na istnienie żadnego boga. W przeciwieństwie do słowa, którego definicję stworzono i utwierdzono.
@Keraton: Jest to prowokacja, żebyś w końcu powiedział źródło swojej sceptyczności.
Ateiści swoje argumenty mają, natomiast ty?
Ty tylko stwierdziłeś i uznałeś, że powinienem to zaakceptować, bo to jest prawda, ponieważ gdzieś na zadupiu wschodnim tak usłyszałeś.
Tak czy siak, dlaczego inteligencji nie da się rozwijać?
Biorąc pod uwagę, że IQ jest liczone względem średniej inteligencji ludności(średnie IQ nigdy nie będzie większe lub mniejsze niż 100, bo 100 to JEST średnie IQ), to to "podwyższenie" IQ może tak naprawdę oznaczać, że wszyscy inni zgłupieją, więc...
zazwyczaj zaraz po napisaniu powinno się przeczytać swój komentarz, również można go edytować jeśli nie ma odpowiedzi oraz czas chyba czas nie ma znaczenia. co do ocen tego nie wiem czy mają wpływ na to, ale chyba nie.
@michal646: Tyle, że ja sprawdziłem co to IQ dopiero tą godzinę po wrzuceniu komentarza. W chwili pisania komentarza byłem przekonany o poprawności mojej wiedzy o IQ.
Możliwe jest, żeby zmierzyć IQ człowieka z dokładnością do jednego punktu, bez jakiejkolwiek granicy błędu? Ja rozwiązałem kiedyś kilka różnych testów na IQ w niewielkim odstępie czasowym - wynik najwyższy różnił się od najniższego aż o 25 punktów. Używając załączonego przelicznika, mamy różnicę 15k zł.
UWAGA NAUKOWY BEŁKOT
więc o tym jak wielki jest ten 1 IQ
A więc wyobraźmy sobie że średnia to 100 IQ
-Cześć jestem Brajan, mam 70 IQ (to trochę mało ale jak najbardziej w normie)
-Miło cię poznać Brajanie, jestem Piotr, posiadam 150 IQ (wysoko ale ostatecznie jeszcze w normie)
-A może dasz mi swoje 1 IQ za 600 zł ?
-Nie ma problemu
Teraz Piotrek ma 149 IQ a Brajan 71 IQ
Co się zmieniło w ich życiu ? wydaje mi się że kompletnie nic
Jeśli Einstein oddałby 1 IQ to straciłby (w zaokrągleniu) 1:200 swojego IQ
Jeśli rozszerzymy to wyjdzie 6:1200
To taki wydatek jak mało zarabiający polak odda na 3 lizaki za 2 zł
Więc teoretycznie jeśli powiemy Einsteinowi że możemy mu dać 4 lizaki za jego 1 punkt IQ to mógłby się zgodzić, a ja jak najbardziej bym się zgodził
EDIT:Dobra Einstein nie miał 200 IQ ale zamieńmy Einstein na kogoś z 200 IQ
Aha i dodam tylko że mogę się mylić ale tak z moich przeliczeń wynika
i może nie mam dużo IQ ale jakbym miał za 1 IQ dostać 4 lizaki to raczej bym się zgodził
Komentarze
Odśwież27 lutego 2018, 21:26
Wyobraź sobie:
6k zł i już masz 10 IQ.
Jest to zdecydowana różnica.
Ale tak czy siak, chyba lepiej się pouczyć niż płacić :v
Odpisz
27 lutego 2018, 22:15
@FinlandMasterRace: Ale ty wiesz, że IQ tak nie działa?
Odpisz
27 lutego 2018, 22:27
@FinlandMasterRace: inteligencji nie da się nauczyć, można tylko wyćwiczyć
Odpisz
27 lutego 2018, 22:30
@REV4N_Amon: >zakładanie, że nie wiem
Chorzy wy jesteście, czy co?
Odpisz
27 lutego 2018, 23:03
@FinlandMasterRace: No sama sobie przeczysz.
Odpisz
27 lutego 2018, 23:09
@gelo1238: Wskaż, bo nic mi to nie twierdzi.
Odpisz
27 lutego 2018, 23:21
@FinlandMasterRace: IQ to nie mądrość tylko inteligencja
Odpisz
28 lutego 2018, 07:19
@FinlandMasterRace: Imię się zgadza.
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 08:20
@PanSowa12: Nigdzie tego nie stwierdziłem.
Użyłem po prostu trochę mniej niż bardzo obszernego określenia na "coś z myśleniem".
Wasze czepianie się szczegółów do niczego nie prowadzi i nie potraficie czytać z kontekstu.
Dziękuję.
/zamykam.
Odpisz
28 lutego 2018, 08:30
@FinlandMasterRace: /otwieram
Odpisz
28 lutego 2018, 08:33
@FinlandMasterRace: > pouczyć
> inteligencja
Wybierz jedno
Odpisz
28 lutego 2018, 08:46
@PanSowa12: A skąd wiesz czego się uczysz?
Może uczysz się czegoś z inteligencją związanego?
Odpisz
28 lutego 2018, 08:56
@FinlandMasterRace: to zwiększy twoja mądrość o inteligencji, a nie zwiększy inteligencji.
Odpisz
28 lutego 2018, 09:04
@SurMix: Nie, nie mam na myśli czytania artykułu "inteligencja" na Wikipedii, panie prosty komputerku.
Mam na myśli dosłownie uczenia się czegoś, co będzie wymagało wysiłku nie zawsze związanego z zapamiętywaniem.
Odpisz
28 lutego 2018, 15:02
@FinlandMasterRace: To podniesie ci umiejętność zapamiętywania a nie inteligencję
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 16:11
@PanSowa12: Czytaj ze zrozumieniem ku*wa panie trollu.
"nie zawsze" to klucz.
Dlatego nie zawsze, bo wszystko zapamiętywania wymaga.
Odpisz
28 lutego 2018, 16:34
@FinlandMasterRace: Panie trollu?
Ładnie tak nazywać innych ludzi którzy mają inne zdanie od ciebie?
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 16:48
@PanSowa12: Ładnie, owszem, szczególnie tych mylących opinie i fakty/twierdzenia.
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 17:28
@FinlandMasterRace: A ja sądzę że to ty jednak mylisz tutaj wszystko i twardo próbujesz trzymać się swoich błędnych faktów
Musisz sie nauczyć tego że nie zawsze masz rację
Odpisz
28 lutego 2018, 17:38
@PanSowa12: Musisz nauczyć się interpretacji tekstu.
Udowodnij mi, że nie da się "nauczyć" inteligencji (w cudzysłowiu, debilu), to pogadamy.
Odpisz
28 lutego 2018, 18:07
@FinlandMasterRace: Na początku droga niemiła i niedojrzała osobo powiedz mi co niby q*wa ma wytłumaczać to "nie zawsze"
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 18:11
@PanSowa12: "Nie zawsze".
Określenie tutaj oznaczające "Nie w każdym wypadku".
Można powiedzieć tutaj też, że nie jest to celem czynności.
Dzięki za zarzucenie mi bycia niemiłym i niedojrzałym.
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 18:13
@FinlandMasterRace: Nie widzę tutaj związku z aktualną rozmową
I zresztą to nie zarzucenie a fakt
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 18:37
@PanSowa12: Jest to, nazwijmy to, opinia półsubiektywna zależna od pozycji osoby mówiącej na ten temat jak i definicji, elo.
Aktualna rozmowa jest w pierwszym komentarzu, więc mi nic nie mów.
Odpisz
28 lutego 2018, 18:45
@FinlandMasterRace: Nadal nic nie rozumiem
Odpisz
28 lutego 2018, 18:57
@PanSowa12: Też się cieszę.
Odpisz
28 lutego 2018, 19:20
@FinlandMasterRace: Mhm super
Możemy przejść na to o czym rozmawialiśmy?
Odpisz
28 lutego 2018, 19:27
@PanSowa12: tj?
Odpisz
28 lutego 2018, 19:29
@FinlandMasterRace: Inteligencja
Odpisz
28 lutego 2018, 19:45
@PanSowa12: I co z nią?
Odpisz
28 lutego 2018, 20:01
@FinlandMasterRace: Nie daj jej się podnieść poprzez naukę
Odpisz
28 lutego 2018, 20:12
@PanSowa12: Wydaje mnie się, że już stwierdziłem "naukę" jako wyćwiczenie.
Odpisz
28 lutego 2018, 21:04
@FinlandMasterRace: Wyćwiczenie nie daje ci inteligencji a wprawę
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 21:21
@PanSowa12: Można dostać wprawę w "inteligencji".
Jeżeli maszyny mogą mieć "sztuczną inteligencję", to zdecydowanie człowiek swoją może poszerzać.
Chociażby intelekt, jako odłam jej.
Odpisz
28 lutego 2018, 21:30
@FinlandMasterRace: można zawsze zatopić szare komórki w śledziu i wódce.
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 22:18
@FinlandMasterRace: Według wikipedii inteligencja to:
"Zdolność rozumienia, uczenia się oraz wykorzystywania posiadanej wiedzy i umiejętności w różnych sytuacjach."
I jest to zdolność wrodzona a nie nabyta więc niemożliwe jest to żeby ją ćwiczyć
Odpisz
28 lutego 2018, 22:21
@PanSowa12: Ma pan dowód?
Ma pan dowód?
Ma pan dowód?
x20.
Inteligencja może się zmieniać w życiu człowieka i odpowiada za nią wiele czynników.
Odpisz
28 lutego 2018, 22:40
@FinlandMasterRace: Powiem to jeszcze raz, inteligencja to nie mądrość
I wyobraź sobie że jest naprawdę kanion różnicy miedzy inteligencją a sztuczną inteligencją
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 22:42
@PanSowa12: Nie twierdzę, że inteligencja to mądrość.
Jeżeli za dziecka byś się nie nauczył pojęć matematycznych, to być może byś miał niższy zakres inteligencji.
Tfu! Jak byś się niczego nigdy nie uczył, to był byś upośledzony, licząc też inteligencję!
Odpisz
28 lutego 2018, 22:44
@FinlandMasterRace: Naprawdę, cały czas opisujesz mądrość i mylisz ją z inteligencją.
Odpisz
1 marca 2018, 01:12
@FinlandMasterRace: Inteligencja to wrodzona zdolność do nauki, a nie sama nauka.
Odpisz
1 marca 2018, 07:18
@PanSowa12: ??
Odpisz
1 marca 2018, 13:23
@FinlandMasterRace: Wyobraź sobie, że w klasie jest 5 osób w różnym wieku. Tomek, 16 lat, żyje w dobrej rodzinie, uczy się od kiedy skończył 6 lat, jest uczniem dobrym, lubi się uczyć. Adrian, Patryk i Sylwester, są w dokładnie tej samej sytuacji i wieku z tą różnicą, że mimo, iż lubią się uczyć, ich wyniki w szkole nigdy nie będą lepsze od wyników Tomka. Na końcu jest sobie Wojtuś. Wojtusiowi życie dało niezłego kopa w tyłek i jakimś sposobem, w wieku 16 lat, uczy się w szkole dopiero od 4 lat. Jest jednak tak inteligenty, że z łatwością opanował zaległy materiał i przegonił nawet Tomka! To jest właśnie inteligencja. Zdolność wrodzona, nie nabyta z czasem. Niestety, ale wszystkie twoje błędne stwierdzenia na ten temat są do tego stopnia błędne, a ty na tyle uparta, że to co tu teraz napisałem tylko śmignęło Ci przed oczami bez głębszej refleksji na ten temat, iż zakończę swoją wypowiedź stwierdzeniem - nieważne jest twoje zdanie, jeśli kłócisz się o wiarygodność faktu, ponieważ faktu nie interesuje Twoje zdanie, jest on prawdą, czy tego chcesz czy nie.
Odpisz
1 marca 2018, 15:55
@Keraton: Czyli po prostu losowo stwierdziliście błędność mojej (hipo)tezy?
Cieszę się z tego niezmiernie, mój argument jest zdecydowanie zbity, nie podniosę się.
Powiedz jeszcze raz, ale wyraźniej wytycz, co wam się nie podoba, proszę pana
Odpisz
1 marca 2018, 17:05
@FinlandMasterRace: Najbardziej nie podoba mi się Twoje pierwsze stwierdzenie mówiące, że inteligencję zwiększysz sobie poprzez naukę. Nie ma tu miejsca na hipotezy ani tezy, fakt jest faktem, a ty mówisz bzdury.
Odpisz
1 marca 2018, 17:08
@Keraton: Bóg też istnieje, bo taka jest prawda znana ludziom od tysięcy lat.
Nie wiem skąd ta nowoczesna choroba "ateizmu".
Odpisz
1 marca 2018, 17:34
@FinlandMasterRace: Teraz zastanawiam się czy ona trolluje
Odpisz
1 marca 2018, 17:43
@FinlandMasterRace: eee, który bóg? jest wiele wyznań i jeszcze więcej bogów z czego wielu może być zapomnianych od wielu wielu lat
Odpisz
1 marca 2018, 17:48
@bylejakbylegdzie: Byle jaki!
Ale żeby ateizm?
Jest to nienaturalne po prostu i niemożliwe, a chyba, że osoba jest jakaś chora psychicznie.
Odpisz
1 marca 2018, 18:05
@FinlandMasterRace: Nie no, teraz uważam, że po prostu trollujesz.
Odpisz
1 marca 2018, 18:23
@Keraton: Nie trolluję.
Naukowo udowodniono, że po prostu człowiek jest "Homo religiosus".
Odpisz
1 marca 2018, 18:29
@FinlandMasterRace: Mówisz od rzeczy. Po tym to stwierdzam.
Odpisz
1 marca 2018, 18:34
@Keraton: Jest to porównanie.
Analogicznie proszę spojrzeć.
Odpisz
1 marca 2018, 18:52
@FinlandMasterRace: Jest to porównanie "z dupy", ponieważ nie łączy się ono z poprzednim. Nie ma i nie będzie dowodu na istnienie żadnego boga. W przeciwieństwie do słowa, którego definicję stworzono i utwierdzono.
Odpisz
Edytowano - 1 marca 2018, 18:54
@FinlandMasterRace: Choć jest tu pewna analogia - człowiek stworzył słowo tak, jak boga, dla własnych, choć różnych potrzeb.
Odpisz
1 marca 2018, 19:55
@FinlandMasterRace: Ona po prostu trolluje. Nie dyskutuj z trollem, to nie mądre
Odpisz
1 marca 2018, 20:54
@Keraton: Jest to prowokacja, żebyś w końcu powiedział źródło swojej sceptyczności.
Ateiści swoje argumenty mają, natomiast ty?
Ty tylko stwierdziłeś i uznałeś, że powinienem to zaakceptować, bo to jest prawda, ponieważ gdzieś na zadupiu wschodnim tak usłyszałeś.
Tak czy siak, dlaczego inteligencji nie da się rozwijać?
Odpisz
1 marca 2018, 21:05
@FinlandMasterRace: Brakuje mi już słów do tej osoby, idę z tąd
Odpisz
1 marca 2018, 21:12
@PanSowa12:
>Da się rozwinąć inteligencję
>Nie da się
>Akurat twierdzę, że się da
>A to się mylisz
>Dlaczego
>Spadam stąd
???????????
Odpisz
2 marca 2018, 03:34
@FinlandMasterRace: To jak ją rozwinąć? Jakoś nie dowierzam, że potrafisz to robić.
Odpisz
2 marca 2018, 07:35
@gelo1238: Ja też w to niedowierzam, ale zakładam, że przynajmniej część inteligencji rozwinąć można.
Odpisz
28 lutego 2018, 06:35
Biorąc pod uwagę, że IQ jest liczone względem średniej inteligencji ludności(średnie IQ nigdy nie będzie większe lub mniejsze niż 100, bo 100 to JEST średnie IQ), to to "podwyższenie" IQ może tak naprawdę oznaczać, że wszyscy inni zgłupieją, więc...
Odpisz
28 lutego 2018, 07:32
@Chinerpeton: Nie czytajcie komentarza powyżej, ludzie. Wiem, że napisałem głupotę.
Odpisz
28 lutego 2018, 09:44
@Chinerpeton: wiesz, że mogłeś go edytować?
Odpisz
28 lutego 2018, 11:32
@michal646: Po godzinie?
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2018, 11:51
zazwyczaj zaraz po napisaniu powinno się przeczytać swój komentarz, również można go edytować jeśli nie ma odpowiedzi oraz czas chyba czas nie ma znaczenia. co do ocen tego nie wiem czy mają wpływ na to, ale chyba nie.
Odpisz
28 lutego 2018, 13:27
@michal646: Tyle, że ja sprawdziłem co to IQ dopiero tą godzinę po wrzuceniu komentarza. W chwili pisania komentarza byłem przekonany o poprawności mojej wiedzy o IQ.
Odpisz
28 lutego 2018, 17:34
@Chinerpeton: still, mogłeś to zedytować bo nie było odpowiedzi
Odpisz
28 lutego 2018, 19:25
@MineDan: Była ocena.
Odpisz
1 marca 2018, 07:41
@Chinerpeton: nawet jak masz strzałki to możesz usunąć
Odpisz
26 lutego 2018, 23:58
A wystarczy obejrzeć wszystkie sezony Rick & Morty, które można znaleźć za darmo w internecie, by zwiększyć IQ do 300
Odpisz
27 lutego 2018, 00:02
@Kejdzej: Miłego oglądania w małym okienku.
Odpisz
27 lutego 2018, 00:26
@toomuchmusic: ekchem... pełnoekranowy... ekchem...
Odpisz
27 lutego 2018, 01:01
@Kejdzej: 600*300=180000, to przeciez darmowe 180 tys. zł
Odpisz
27 lutego 2018, 06:46
@pomada: Nie chodzi mi o to, zazwyczaj w spiraconych programach tv jest mały ekran bo dookoła niego jest jakieś subscribe czy inne dziwne rzeczy
Odpisz
27 lutego 2018, 07:25
@toomuchmusic: tylko na yt
Odpisz
27 lutego 2018, 07:38
@Kejdzej: To uczucie kiedy jesteś poje**ny według innych bo oglądasz legalnie na Netflixie.
Odpisz
27 lutego 2018, 08:56
psst... Też oglądałem na Netflixie. Ale do mema bardziej pasowało napisanie o pirackich wersjach.
Odpisz
28 lutego 2018, 17:19
@toomuchmusic: c d a
Odpisz
28 lutego 2018, 07:00
Możliwe jest, żeby zmierzyć IQ człowieka z dokładnością do jednego punktu, bez jakiejkolwiek granicy błędu? Ja rozwiązałem kiedyś kilka różnych testów na IQ w niewielkim odstępie czasowym - wynik najwyższy różnił się od najniższego aż o 25 punktów. Używając załączonego przelicznika, mamy różnicę 15k zł.
Odpisz
28 lutego 2018, 13:00
@introman: ciekawe gdzie robiłeś te testy. bo testy z internetu są warte tyle samo co testy "JAKIM RODZAJEM CIASTKA JESTEŚ?"
Odpisz
28 lutego 2018, 07:33
Lepiej być głupi ale bogaty niż mądry ale spłukany
Odpisz
28 lutego 2018, 00:23
Ch** mnie obchodzi to całe IQ, mógłbym sprzedać całość nawet taniej.
Odpisz
27 lutego 2018, 23:14
ukradniete z 4chana czy tam /r/greentext
Odpisz
27 lutego 2018, 22:59
Nie, ale zapłaciłbym 1300 za 2 punkty IQ :/
Odpisz
27 lutego 2018, 22:58
Ta 600 za 1iq
Nic bym na tym nie zyskał, ani utracił
Odpisz
Edytowano - 27 lutego 2018, 21:53
UWAGA NAUKOWY BEŁKOT
więc o tym jak wielki jest ten 1 IQ
A więc wyobraźmy sobie że średnia to 100 IQ
-Cześć jestem Brajan, mam 70 IQ (to trochę mało ale jak najbardziej w normie)
-Miło cię poznać Brajanie, jestem Piotr, posiadam 150 IQ (wysoko ale ostatecznie jeszcze w normie)
-A może dasz mi swoje 1 IQ za 600 zł ?
-Nie ma problemu
Teraz Piotrek ma 149 IQ a Brajan 71 IQ
Co się zmieniło w ich życiu ? wydaje mi się że kompletnie nic
Jeśli Einstein oddałby 1 IQ to straciłby (w zaokrągleniu) 1:200 swojego IQ
Jeśli rozszerzymy to wyjdzie 6:1200
To taki wydatek jak mało zarabiający polak odda na 3 lizaki za 2 zł
Więc teoretycznie jeśli powiemy Einsteinowi że możemy mu dać 4 lizaki za jego 1 punkt IQ to mógłby się zgodzić, a ja jak najbardziej bym się zgodził
EDIT:Dobra Einstein nie miał 200 IQ ale zamieńmy Einstein na kogoś z 200 IQ
Aha i dodam tylko że mogę się mylić ale tak z moich przeliczeń wynika
i może nie mam dużo IQ ale jakbym miał za 1 IQ dostać 4 lizaki to raczej bym się zgodził
Odpisz
27 lutego 2018, 23:25
@matiExtreme: Jak 120 IQ to jest już b. dużo
Odpisz
28 lutego 2018, 06:00
@matiExtreme: Pan brajan jest upośledzony w stopniu lekkim, znaczy prawie upośledzony jeden punkt mniej i byłby
Odpisz
28 lutego 2018, 09:12
@matiExtreme: Niby to tak czytam, ale nic ogarniam. Skąd się wzieły te lizaki?
Odpisz
28 lutego 2018, 12:59
@DeadExtreme: przeliczenie. miało to zobrazować jak małą część iq einsteina stanowi i punkt
Odpisz
28 lutego 2018, 17:18
@DeadExtreme: Dobre pytanie
Odpisz
2 marca 2018, 09:52
@jans135: Ale przeliczamie IQ na lizaki?
Odpisz
27 lutego 2018, 21:42
Zdezorientowany czołowiek albo zbyt onteligentnu do dzisiejszego społecze... a nie, na jedno wychodzi
Odpisz
27 lutego 2018, 07:29
To więcej niż 2000 na tym nie zarobi
Odpisz