Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Witam, szukam żony, niepalący, uległy
No witam, mam wiadomość
Polacy najlepsi
Każdy ma w sobie dziecko
Just la la la la la It goes around the world
Reklame wam robie
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież23 stycznia 2019, 16:33
Ten typo dawał wykład u mnie w szkole.O katolickim wychowaniu czy cuś
Odpisz
18 marca 2018, 10:41
"Płaszcz Miłosierdzia Ilmatera
Zbroja, rzadka (wymaga dostrojenia)
Płaszcz Miłosierdzia to magiczna włosiennica noszona przez wyznawców Ilmatera na podobieństwo swojego bóstwa. Płaszcz Miłosierdzia to zbroja lekka. Kiedy go nosisz, twoja bazowa Klasa Pancerza to 13 + modyfikator ze Zręczności.
Płaszcz Miłosierdzia posiada 5 ładunków, które regenerują się o poranku. Jako akcję możesz dotknąć istotę i zużyć od 1 do 5 ładunków, aby wyleczyć ją 1k12 punktów życia za każdy zużyty ładunek. Zgodnie z naukami Ilmatera, Płaszcz Miłosierdzia służy leczeniu cierpienia innych - nie możesz użyć jego leczących mocy na sobie samym." macie, popaczajcie sobie
Odpisz
28 maja 2018, 21:20
@FlorencjaBall: od kiedy zręczność zalicza się do modyfikatorów pancerza? Najwyżej do evasion ratio
Odpisz
Edytowano - 28 maja 2018, 22:02
@pomada: w starszych edycjach dostajesz bonusy do klasy pancerza ze zręczności.screen z podr do dnd 3.5
Odpisz
28 maja 2018, 22:05
@FlorencjaBall:
Odpisz
28 maja 2018, 22:22
@FlorencjaBall: a, ok
Odpisz
16 marca 2018, 16:35
Japie**ole.
Ktoś umrze to od razu "hehe ni wierzył w Buga to tera ufierzy bo poszedł do niego" no ku*wa. Rozumiem ze ludzie wiedzą to bo przybili z nim piątkę i zaprosił ich po śmierci do nieba?
Odpisz
16 marca 2018, 19:56
@RobsonPlay: Teoretycznie to powinien trafić do Nieba bo był dobrym człowiekiem chociaż nie wierzył
A Terlikowski to parodia typowego konserwatysty :v
Dosłownie
Odpisz
16 marca 2018, 20:08
@lorax12: Teoretycznie nie powinien trafić do nieba, bo nie wierzył.
Odpisz
16 marca 2018, 20:34
@um_ok: By trafić do Nieba należy być dobrym człowiekiem
Odpisz
16 marca 2018, 20:43
@lorax12: Nie wiesz jakim był człowiekiem, wątpię żebyś znał go osobiście,
Odpisz
16 marca 2018, 21:12
Niestety nie miałem szczęścia
Ale wątpię by był złym człowiekiem
Odpisz
16 marca 2018, 21:28
@lorax12: Nie. Trzeba wierzyć w zmartwychwstanie Jezusa. Tak zostało napisane w Biblii, więc moim zdaniem to prawda.
Odpisz
16 marca 2018, 21:30
@lorax12: Cicha woda brzegi rwie.
Odpisz
16 marca 2018, 21:33
@um_ok: To by przeczyło wielu rzeczom i trochę zaprzeczało ideałom, które Jezus chciał przekazać
To by trochę mówiło "Je**ć bycie dobrym pokornym, litościwym po prostu wierz, że wstałem z groku, k?"
Odpisz
16 marca 2018, 21:33
:v
Odpisz
16 marca 2018, 21:35
@lorax12: No dobra nie był w stanie robić złych rzeczy.
Odpisz
Edytowano - 16 marca 2018, 21:40
no ciągle siedział tylko przed tym komputrem
Odpisz
16 marca 2018, 21:47
@lorax12: Mógł specjalnie rozjeżdżać ślimaki.
Odpisz
16 marca 2018, 21:59
@lorax12: Nie rozumiesz. Bycie dobrym i pokornym pochodzą z wiary. Znaczy się, są takie osoby które nie wierzą. Jejku, długo by tłumaczyć.
Odpisz
16 marca 2018, 22:06
@um_ok: Czyli jeśli jesteś dobrym człowiekiem, ale mieszkasz np. w Arabii Saudyjskiej i nigdy nie słyszałeś o Jezusie to nie trafisz do nieba? Fuck Logic
Odpisz
17 marca 2018, 07:37
:v
Odpisz
17 marca 2018, 12:29
@lorax12: tak potwierdzam według mnie Jezus mówił o nawracaniu się na dobro a nie na jego religię
Odpisz
Edytowano - 17 marca 2018, 14:21
Prawie zapomniałam odpisać. Nie mam pojęcia jak to działa gdy ktoś w ogóle nie słyszał o Jezusie. Być może Bóg sprawdza ich życie inaczej, ale kto to wie? Powtarzam tylko to co zostało napisane w Biblii, chcąc nie chcąc w Słowie Bożym.
Odpisz
Edytowano - 17 marca 2018, 19:26
@um_ok: ,,Słowie Bożym" które jest niespójne a Ewangeliści nie podają takich samych informacji co do danych sytuacji. Dlatego masz rację - wierz w to bezgranicznie.
Żeby nie było nie chcę wywoływać gównoburzy, po prostu chciałem wyjaśnić dlaczego Biblia nie jest tak wspaniałym przykładem.
Odpisz
Edytowano - 17 marca 2018, 19:31
Musisz i wierzyc, i być dobrym czlowiekiem. A poganie ktrzy żyli np. w kraju Poolan w IX w n.e. i nigdy nie slyszeli o innym Bogu niż ich, ale byli dobrymi ludźmi, szli do czyścca (bo jakieśgrzech jak każdy tam mieli) a potem byli (z racji tego że nie mieli Chrztu Św.) na poziomie najblizszym Nieba, ale to jeszcze nie to i (chyba) siedzą tam do Sądu Ostatecznego aż wejdą pełnoprawnie do Nieba. Chyba że się sprzeciwili już po śmierci i powiedzieli nie chcę do Nieba, bo Ty Boże nie jesteś Światowidem, wolę pieklo (ale wątpię) to nic na silę
Odpisz
17 marca 2018, 19:52
@um_ok: Zbawienie poza kościołem. Poczytaj, warto.
Odpisz
17 marca 2018, 20:29
@um_ok: W Biblii było napisane mnóstwo głupot, nie znaczy, że we wszystko trzeba wierzyć.
Odpisz
17 marca 2018, 20:31
@lorax12: Jeśli całe życie robisz złe rzeczy, ale szczerze ich żałujesz i jesteś gotów odpokutować to w czyśćcu, to trafisz do nieba.
Jeśli całe życie robisz dobre rzeczy, ale nie wierzysz, to też możesz odpokutować w czyśćcu tą niewiarę.
Ale jeśli całe życie robisz dobre rzeczy, nie wierzysz w Boga, a widząc go po śmierci też go odrzucasz, to trafisz do piekła.
A to dlatego, że koniec końców to wszystko wybór, a nie nagroda i kara.
Odpisz
17 marca 2018, 21:00
@Mijak: masz rację to wybór
Ale osoba, która po śmierci zobaczy Boga i go odrzuci... tak trochę strzeli sobie w stopę... skazując się na wieczne potępienie...
Odpisz
17 marca 2018, 21:06
@lorax12: Zależy czym tak naprawdę jest to "wieczne potępienie".
Zdaje się, że to wcale nie są żadne tortury, tylko po prostu oddzielenie od Boga.
Według chrześcijan szczęście bez Boga jest niemożliwe, ale ktoś inny może wierzyć w coś innego.
Odpisz
17 marca 2018, 21:23
@um_ok: Przepraszam, ale wszyscy macie rację oraz trochę się mylicie (odnośnie założeń religii chrześcijańskiej). Generalnie ogólny schemat rysuje się tak:
Jeżeli byłeś wierzący, ale tak naprawdę wierzący, czyli przyjmowałeś sakramenty i byłeś dobry i miłosierny, to pójdziesz do "nieba"
Jeśli nie byłeś ochrzczony i nigdy nie słyszałeś o Jezusie, bądź nie miałeś podstaw by sądzić, że chrześcijaństwo to wiara Miłości i Dobra, a jednocześnie byłeś dobrym człowiekiem i żyłeś zgodnie z siedmioma ostatnimi Przykazaniami, pójdziesz do "nieba"
Jeśli byłeś ochrzczony, ale dla wygody, bądź z gniewu czy nienawiści, czy za jakichś innych nieusprawiedliwiających powodów (nie wiem czy w tym przypadku są jakiekolwiek usprawiedliwiające) odszedłeś od wiary i dobrowolnie odrzuciłeś Chrystusa, nie będzie dla ciebie miłosierdzia i możesz pójść do "piekła".
To jest tylko ogólny zarys.
Odpisz
17 marca 2018, 21:26
@Baturaj: Wciąż dziwi mnie że wierzący piszą że jeśli z ,,własnej woli'' zrobisz coś to coś tam. Jak można zrobić coś z własnej woli skoro Bóg jest wszechwiedzący i wie kto co zrobił, robi i zrobi w przyszłości.
Odpisz
17 marca 2018, 21:40
@Mordzioo: Ale... O co chodzi w Twoim rozumowaniu? Przecież wiedza to nie to samo co kontrola. Wiesz, że ktoś coś zrobił, ale tego nie kontrolowałeś. Tak samo Bóg, wie. Tylko że także zna przyszłość.
Odpisz
Edytowano - 17 marca 2018, 21:47
@Baturaj: Bóg wie czyli samemu nie zdecydujesz o tym co zrobisz, napiszesz albo zjesz. Bóg zaplanował sobie wszystko i skoro jest wszechwiedzący to nie ma szansy na to że zrobisz coś czego Bóg by nie chciał bo on po prostu wie jak postąpisz.
Odpisz
17 marca 2018, 21:51
@Mordzioo: Nie zaplanował, tylko jak już zdecydował, że stworzy człowieka z wolną wolą i mimo że wiedział dokładnie, co będziemy robić, uznał to za dobry plan. Porównaj to do ryzykownej umowy biznesowej. Znasz wszystkie plusy i minusy, wiesz, co się wydarzy, jeśli ją podpiszesz. Niektóre te rzeczy będą minusami, niektóre plusami. Ale mimo to ją podpisujesz. Czy to, co potem się stanie, to Twoja wina? Z jednej strony tak, bo podpisałeś dokumenty, ale z drugiej nie, bo to nie ty to wszystko wywołasz.
Odpisz
17 marca 2018, 22:00
@Mordzioo: Ej weź nie pie**ol XD
Pozdrawiam,
Agnostyk
Odpisz
17 marca 2018, 22:30
@Baturaj: Ehh. Dobra już dzisiaj pisałem że nie chcę mi się rozpętywać gównoburzy. Mam aktualnie małe problemy i nie chcę mi się kłócić. Ty masz twoje zdanie, które szanuje, i widać że nie idziesz za tłumem tylko sam myślisz, a ja mam swoje zdanie i raczej żaden z nas nie ma zamiaru zdania zmieniać.
Odpisz
17 marca 2018, 22:31
@TheHunterMikiPL: Przepraszam ale możesz to jakoś rozwinąć? Bo odpowiedź która zaczyna się od ej, ma w sobie wulgaryzm i na końcu XD nie wydaje się zbyt inteligentna.
Odpisz
17 marca 2018, 22:43
@Mordzioo: Mogę.
Odpisz
17 marca 2018, 22:46
@TheHunterMikiPL: To rób jak chcesz ale ja nie mam zamiaru dyskutować.
Odpisz
17 marca 2018, 22:58
@Mordzioo: To po ch*j mam to rozwijać? XD
Odpisz
17 marca 2018, 23:03
@TheHunterMikiPL: Powiedziałem rób jak chcesz. Jeśli chcesz rozwinąć to rozwiń ale ja nie mam humoru na dyskusje.
Odpisz
17 marca 2018, 23:18
nie istnieje takowe
Odpisz
18 marca 2018, 03:52
@Mijak: Jest to wieczna samotność
Wyobraź sobie dryfowanie w ciemnej próżni do końca swojego życia bez nikogo z kim możesz porozmawiać...
Odpisz
18 marca 2018, 03:55
@SkrzydlataHusaria: Istnieje :v
Odpisz
18 marca 2018, 04:59
@lorax12: A co z innymi, którzy też odrzucili Boga?
Odpisz
18 marca 2018, 09:23
@Mijak: Skoro odrzucili i jest ich wybór, którego nie chcą zmieniać... no to cóż... chyba wiadomo co się stanie
Odpisz
18 marca 2018, 09:33
@lorax12: Chodzi mi o to, że to wcale nie musi być samotność. I może się okazać że to Bóg jest tym złym.
Odpisz
18 marca 2018, 09:36
@Mijak: Kto wie
Ja wierzę inaczej
Ty sobie możesz wierzyć inaczej
Odpisz
18 marca 2018, 09:39
@SkrzydlataHusaria: Poczytaj to co wydał Watykan. I nie mów bzdur.
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2018, 11:27
Watykan sobie może wydawać co chce i to nie znaczy, że ma rację.
Odpisz
18 marca 2018, 11:58
@TheHunterMikiPL: Tu się z tobą zgodzę.
Odpisz
18 marca 2018, 13:45
@SkrzydlataHusaria: To jest stanowisko przedsoborowe, stary. Już dawno ustalono, że tak nie jest.
Odpisz
18 marca 2018, 13:54
@Baturaj: które stanowisko?
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2018, 13:57
@SkrzydlataHusaria: To, że jak ktoś był nieochrzczony i nie znał Boga, ale był dobrym człowiekiem to idzie do "przedsionka nieba".
Odpisz
18 marca 2018, 14:14
@Baturaj: wiesz co, to co oni sobie tam ustalają, to zawsze nie będzie całośc prawdy, bo niby mówi przez nich Duch Swięty, ale teraz to nie wiadomo jak tam jest. Tylko Pan Bóg wie jak jest naprawdę
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2018, 14:20
@lorax12: W sumie też wierzę, że Bóg jest dobry, no ale nie mogę całkowicie wykluczyć innej możliwości.
Ale dobry Bóg, w którego wierzę, nie ma zbyt wiele wspólnego z tym biblijnym okrutnikiem.
Odpisz
18 marca 2018, 14:32
@Mijak: W Biblii Pan Bóg nie mial injego wyjścia, bo ludzie na to zasłużyli z własnej woli, a wiedzieli że Zbawienie jeszcze nie nadeszło
Odpisz
18 marca 2018, 14:57
@Mijak: Ale wiesz że stary testament służy tylko do przekazania wiadomości w księgach które są przekazane podprogowo i trzeba je wyszukać np. Księga Rodzaju - wiadomość o tym że bóg stworzył świat i ludzi tam nie ma opisanego jak stworzył ten świat natchniony autor przez boga , który napisał lub zebrał wiadomości od wieśniaków. P.S Te księgi zostały napisane przed naszą erą i autor przewidział je dla prostego ludu.
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2018, 15:12
Zostały napisane przed naszą erą i dla prostego ludu - ok.
To nie wmawiajcie mi, że przekazane tam nauki są uniwersalne i ponadczasowe.
Odpisz
18 marca 2018, 15:15
nie do końca rozumiem o co Ci chodzi
Odpisz
18 marca 2018, 15:17
@Mijak: Emmm Stworzenie świata przez boga jest jedną z nauk. Ludzie to głupie dz**** które zdradzili boga kolejna prawda,
Odpisz
18 marca 2018, 15:37
@SkrzydlataHusaria: Tak, ale jeżeli ja jestem katolikiem to muszę trzymać stanowisko Watykanu w tych sprawach, czyli innymi słowy po prostu przestrzegać Katechizmu Kościoła Katolickiego. Proste.
Odpisz
Edytowano - 18 marca 2018, 15:46
@Mijak: Stary Testament =/= Cała Biblia
Odpisz
18 marca 2018, 15:49
@lorax12: I tu masz rację.
Odpisz
18 marca 2018, 15:53
@lorax12: Więc nie ma nic złego w zsyłaniu plag, ciągłym łamaniu wolnej woli ludzi, masowemu zabijaniu i robieniu z jednego narodu pępka wszechświata, bo w końcu wybaczył nam grzech popełniony przez naszych praprzodków dzięki temu, że jakaś grupka ludzi, z którą nie mamy nic wspólnego, postanowiła zamordować jego syna.
Spoko ziomek.
Odpisz
18 marca 2018, 16:04
@Mijak: Dlatego wolę sequel
Odpisz
18 marca 2018, 17:25
@Mijak: tak se to tłumaczysz, a tak nie jest
Odpisz
18 marca 2018, 17:27
@Baturaj: nie, gdy Papież się najprawdopodobniej myli, wtedy trzeba się stosować do Tradycji, bo gdyby wszedł na tron św. Piotra jakiś satanista i by kazał np. cudzołożyć, to nie wolno go sluchać, mimo że to ,,papież"
Odpisz
18 marca 2018, 19:46
@SkrzydlataHusaria: Ale wtedy po prostu przestrzegasz Katechizmu Kościoła Katolickiego tuż sprzed tej rażąco złej decyzji papieża. Ale chyba nasz obecny papież nie decyduje źle? W każdym razie nie widać powodów, by tak sądzić.
Odpisz
18 marca 2018, 21:46
@TheHunterMikiPL: Przecież mówię o oficjalnym stanowisku kościoła w sprawie. Nie mówię nic o mieniu racji.
Odpisz
18 marca 2018, 21:50
>daj argument
>ja tylko mówię, że ktoś tak powiedział, nie mówię, że to prawda
XD
Odpisz
18 marca 2018, 23:34
@Baturaj: Masz jeszcze swoje sumienie, a jeśliby poprzedni KKK też sądził źle (ale nie myśl że sam możesz to rozstrzygać bezgranicznie, tu potrzeba rozumu) to musisz sam zadecydować. Najczęściej odnosi się to do grubszych spraw, jakby np. zmienil 10 Przykazań, to wtedy wiesz że nie wolno go słuchać, ale jak teraz np. wydalimspis jakiś pieśni które mogą być grane na ślubie, bo nie wolnmo już świeckich, to rozumiem. no chyba że by bylo coś gdzie każą śpiewać coś typu że Maryja nie była Dziewicą, to musisz MYŚLEĆ. Pomaga w prawidlowym rozstrzygnięciu mudlitwa o światło Ducha Świętego. A tak, Franciszek sądzi w wielu rzeczach źle, np. namawiając chrześcijańskie kobiety do wiązania się z muzłumanami. nie chodzi tu o pochodzenie, ale o konflikt religii, bo prawdopodobnie by taki mąż zmuszał żonę do islamu, to nici z takiego małżeństwa.
Odpisz
19 marca 2018, 05:58
@TheHunterMikiPL: To że podaje za czymś argument, nie znaczy że się z tym zgadzam, ani że jestem temu przeciwna. Po prostu wskazuję na fakt, że stanowisko Watykanu w tej kwestii, która była poruszana jest istotna. Rozumiesz?
Odpisz
19 marca 2018, 08:03
@SkrzydlataHusaria: Jeśli stawiasz własny rozum i sumienie ponad słowami osób wyżej postawionych w hierarchii twojej religii, to moim zdaniem nie powinieneś się nazywać jej wyznawcą.
Możesz wtedy nazywać się chrześcijaninem, ale nie katolikiem.
Dlatego sam nie należę do żadnej religii.
Ale to tylko moje zdanie.
Rozumiem, że jeśli wolisz zmieniać kościół według swojego sumienia, zamiast go opuścić, to możesz się uważać za katolika.
PS - Maryja przez jakiś czas po urodzeniu Jezusa pozostała dziewicą, ale z tego co mi wiadomo, miała później normalnie dzieci ze św. Józefem.
Odpisz
19 marca 2018, 08:27
@Mijak: i takie jest właśnie zakłamanie, że myślisz że Maryja miała jeszcze dzieci - NIE, nie miała a Ty wierzysz w jakieś bujdy na resorach. też se mogę wymyśić że miałam objawinie, tam budda i mahomet mi powiedzieli że to czy tamto, napiszę to na blogu podpisując się równie dźwięcznym kryptonimem jak Maria Bożego Miłosierdzia ( no co za skrót - MBM jak Matka Boża Maryja) ty to przeczytasz i siup! mamy nowe teorie i ludzi którzy ją rozpowszechniają
Odpisz
19 marca 2018, 10:46
@SkrzydlataHusaria: Nie wymyśliłem sobie przez objawienie, tylko wyczytałem w Piśmie Świętym mocno wskazujące na to fragmenty.
Ale na potrzeby tej dyskusji doedukowałem się trochę i wychodzi na to, że może się tak wydawać przez chu**we tłumaczenie, wprowadzające ludzi w błąd.
Pismo Święte ani nie potwierdza, ani nie zaprzecza, jakoby Maryja miała jeszcze jakieś dzieci z Józefem.
Gdyby miała, moim zdaniem w żadnym stopniu nie umniejszałoby to jej czci.
Ale faktycznie, po przeanalizowaniu oryginalnie użytych słów, a nie przetłumaczonej wersji, interpretacja o wiecznym dziewictwie Maryi wydaje się całkiem prawdopodobna.
Odpisz
19 marca 2018, 13:27
@Mijak: a możesz mi podesłać numery weretów mniej więcej gdzie tak pisało?
Odpisz
19 marca 2018, 13:32
@Mijak: W dawnym izraelu mówiono też na kuzynów bracia lub córki.
Odpisz
18 marca 2018, 01:42
Z biblii i mitologii można wyciągnąć wiele ciekawych elementów do gier np. itemy i postacie.
Odpisz
17 marca 2018, 19:28
Kto mi rozszyfruje AD&D?
Odpisz
17 marca 2018, 19:40
A to pewnie błąd i chodzi o D&D czyli dungeons and dragons, sławnego papierowego rpga
Odpisz
17 marca 2018, 19:41
Advanced Dungeons and Dragons
Odpisz
18 marca 2018, 00:33
@PanSowa12: Dobrą grą komputerową opartą na zasadach D&D jest Baldurs Gate.
Odpisz
17 marca 2018, 22:03
Jest taka wiara w którą mało kto wierzy... To wiara w nas samych... To jest bardzo głębokie... Jak sen którego mi brakuje...
Odpisz
16 marca 2018, 16:30
ja bym powiedział, że daje armor i shielda, może jeszcze CDR
Odpisz
17 marca 2018, 19:54
@pomada: raczej +1 do rzutu kością przy rzutach wiary i charyzmy
Odpisz
Edytowano - 16 marca 2018, 23:05
Gdy ateiści i katolicy obrzucają się gównem.
Agnostycy patrzą na swoje ogromne manofaktury i kamienice.
Odpisz
16 marca 2018, 16:29
Jak to udowodnił?
Odpisz
16 marca 2018, 16:38
@TheHunterMikiPL: Chodzi o powstawanie elektronów. Hawking sądził, że powstają z niczego. A niektórzy sądzą, że powstają, dzięki struną z otoczenia.
Hawking myślał, że jak elektrony powstają z niczego, to cały wszechświat mógł powstać z niczego.
Odpisz
16 marca 2018, 16:38
@TheHunterMikiPL: Pewnie tak jak wszyscy inni, czyli wcale. Ale takie rzeczy lepiej wklepywać w internet, a nie pytać się Jejaków
Odpisz
16 marca 2018, 16:43
*strunom
Ej, no ale Bóg właśnie stworzył wszechświat z niczego XD (Według Biblii)
Odpisz
16 marca 2018, 17:02
Czyli udowodnił, że Bóg nie musi istnieć. Ale może.
Odpisz
16 marca 2018, 17:04
@Mijak: To, że nie musi wiadomo chyba od zawsze xd
Odpisz
Edytowano - 16 marca 2018, 17:07
@TheHunterMikiPL: Niby tak, ale niektórzy będą ci wmawiać że "FSZEHŚWIAD ŃE MUKŁ POFSDADŹ Z NISZEGO FIENC JEZD BUK, A TY ŃE FJERZYRZ F UDOWODŃONE FAKTY BO HCERZ GŻESZYDŹ"
Odpisz
16 marca 2018, 17:21
@Mijak: xD
Btw idąc tym tokiem myślenia Bóg nie mógł powstać z niczego.
Odpisz
16 marca 2018, 17:30
@Mijak: Niczego nie udowodnił.
Odpisz
16 marca 2018, 19:32
Ja udowodniłem że nie masz mózgu. Nobel leci?
Odpisz
16 marca 2018, 19:32
@Mijak:
>Bóg
>Coś co istnieje
choose one m8
Odpisz
16 marca 2018, 19:58
@mortzmargonem:
Odpisz
16 marca 2018, 20:53
@Mijak: WSZECHŚWIAT NIE MÓGŁ POWSTAĆ Z NICZEGO
No ale Bóg to powstał z niczego i zawsze istniał
Odpisz
17 marca 2018, 11:28
XDDDD AHAHAHAJOGMGMDMRHGDBDJSGZGSGEGAUSNRKSHCYHZJAKGJSJCRBWBWJUEHDHDHS. COTOTUSIESTAOO.
Odpisz
17 marca 2018, 19:34
Pan Bóg nie powstal z czegoś, ani z niczego, bo od ZAWSZE Był, no nie pojmiemy tego...
Odpisz
17 marca 2018, 19:35
@TheHunterMikiPL: Pan Bóg nie powstal z czegoś, ani z niczego, bo od ZAWSZE Był, no nie pojmiemy tego...
Odpisz
17 marca 2018, 21:24
@SkrzydlataHusaria: Rzecz w tym że on nie był zawsze tylko po prostu zawsze go nie było
Odpisz
17 marca 2018, 22:22
@SkrzydlataHusaria: lol z Bogiem jest jak ze wszechświatem. Zawsze był i będzie. Tyle że niektórzy wierzą że pierwszego nie ma. Według mnie nawet jak Bóg istnieje to ch*j mu w dupę bo jest ch*jem strasznym
Odpisz
17 marca 2018, 23:24
@Mafionek: chociażbyś nie obrażał uczuć religijnych, bo jeśli z jakiś powodów nie kochasz Pana Boga, to nie musisz godzić w To co inni mają za Najwyższą Wartość. A Pan jest Milosierny i wystarczy żebyś w to uwierzyl i jeśli masz jakieś problemy (tak wnioskuję) to ci zawsze pomoże
Odpisz
17 marca 2018, 23:32
@SkrzydlataHusaria: Nie jestem jakimś debilem co wierzy w byle co co mu mówią. Bóg nie jest za ch*ja miłosierny. Biblia jest pełna niedomówień a sama wiara jest budowana na strachu i niewiedzy. Nie neguję że ktoś wierzy bo to ich indywidualna sprawa, ale lubię na ten temat się wypowiadać bo w większości wypadków dostaję odpowiedzi typu: Uwiesz bo tak
Odpisz
17 marca 2018, 23:34
@Mafionek: Po części się zgadzam.
Odpisz