Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Majestat
Misjonarz
Ta jest dużo lepsza
Podejrzana sprawa
Głosy w głowie powiedziały mi, że w lustrze mieszka diobeł
Jestem bardzo szczęśliwy, że zdecydowałem założyć konto
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież30 marca 2018, 10:07
I co z tego? Te tematy tak samo zasługują na poruszenie. Nie rozumiem jednego: wszyscy oczekują od katolików że ci będą w porządku w stosunku do innych, bo przecież tak im mówi ich wiara. Ale kiedy katolik chce być w porządku w stosunku do swojego Boga, to już jest fanatyk, co to ludzi namawia do głupot. Albo jesteś katolikiem, albo nie.
Natomiast wiem, że niektórzy księża czasem walną głupotę, ale nie o tym mówię.
Odpisz
30 marca 2018, 11:20
@Baturaj: lol, kościołą nie należy mieszać z polityką, bo wtedy z pięknej wspólnoty wierzących zamienia się w narzędzie jednej partii
czyli właściwie to, czym, w Polsce jest obecnie
Odpisz
30 marca 2018, 11:54
@Kuziemek: Gdzie Ty tam widzisz tematy polityczne?
Odpisz
30 marca 2018, 12:12
@Baturaj: Spójrz na napis nad obrazkiem, a poza tym zakaz aborcji jest posunięciem politycznym na wniosek kościoła
Odpisz
30 marca 2018, 12:18
@Katrina2712: Ale aborcja nie jest tematem politycznym, tylko moralno-poglądowym. A to, że jest poruszany w polityce, nie czyni go nagle tematem tylko politycznym.
Odpisz
30 marca 2018, 12:56
@Baturaj: Kuziemek pisał o łączeniu polityki z kościołem, nikt nic nie napisał o tym że jest to temat polityczny, czy ty aby na pewno dokładnie czytasz co inni piszą?
Odpisz
30 marca 2018, 15:33
@Katrina2712: Fakt. Po prostu nie zauważyłem, że na obrazku jest jeszcze napisane "polityka". Przepraszam.
Odpisz
31 marca 2018, 16:10
@Baturaj: spoczko :)
Odpisz
9 września 2018, 17:22
@Kuziemek: ale przecież kościół i katolicy jeśli chcą być w zgodzie ze swoją religią muszą ją mieszać również do polityki
Odpisz
Edytowano - 25 marca 2018, 00:19
Czy tylko według mnie tylko kobiety które jeszcze mogą mieć dzieci (żeby jakieś mochery nie były) mogły mówić czy chcą aborcji? Ludzie poród z gw***** to straszne przeżycie, ja jakbym był kobietą i został zgw*łcony nie chciałbym rodzić dziecka. A jak np. jakiaś 12 latka zajdzie w ciąże to też będzie musiała rodzić? Tak to jest w kraju w którym rządzą stare dziadki.
Odpisz
25 marca 2018, 00:52
@urkiso123: Bycie zamordowanym to straszne przeżycie, oszczędźmy to dzieciom!
Odpisz
25 marca 2018, 12:29
> kilka komórek z potencjałem do zostania człowiekiem
> człowiek
pick one
Odpisz
25 marca 2018, 12:30
Więc uważasz że gdyby twoja matka urodziła dziecko z gw***** to byłbyś szczęśliwy że masz braciszka?
Odpisz
26 marca 2018, 12:58
@urkiso123: No ja bym była tak samo, jak przy dziecku mojego ojca z moją matką.
Odpisz
30 marca 2018, 08:23
a przestań głupoty pieprzyć wkońcu
Odpisz
30 marca 2018, 09:32
@ponczeq: Prawda boli?
Odpisz
30 marca 2018, 09:57
@urkiso123: Więc je zabijesz? Zabijesz dziecko, lub, jeśli wolisz, "coś co może w przyszłości być dzieckiem"? Pzbawisz je radości życia, miłości i przyjaźni, z powodu TRAUMY??? O jejku, to takie straszne.
Ale ja wiem jedno: nawet możliwość choroby psychicznej lub traumy nie jest żadnym usprawiedliwieniem dla morderstwa.
Odpisz
30 marca 2018, 10:00
@CzarnyGoniec: To zależy od światopoglądu. Dla niektórych człowiek to płód z mózgiem, a dla niektórych już od poczęcia. A nawet jakby nie był, to przecież w przyszłości będzie. Ale nie, zabijemy go, żeby oszczędzić sobie traumy.
Odpisz
30 marca 2018, 10:29
@Baturaj: widać, że nie wiesz co piszesz, przydałoby ci się sporo empatii
Odpisz
30 marca 2018, 10:32
@Katrina2712: Wiesz co? Jestem empatą. Serio, w sensie niedawno odkryłem, że mam w sobie bardzo dużo współczucia i potrafię dosłownie wczuć się w sytuację innych. Wiem, że taka kobieta bardzo cierpi. Ale jakby zabiła przez to kogoś, i tak byłaby egoistką. Bo trauma nie usprawiedliwia zabicia.
Odpisz
30 marca 2018, 10:37
@Baturaj: Przyjmijmy że aborcja jest nielegalna. Dziewczyna zostaje zgw*łcona i zachodzi w ciążę. Sprawcy nie złapano bo "brak dowodów" (częste przypadki), dziewczyna wpada w depresję i ma myśli samobójcze. Ale musi urodzić bo tak. Rodzi i nie chce tego dziecka. Społeczeństwo naciska na to żeby je wychowała, oczywiście samotnie. Depresja daje o sobie znać, nienawidzi dziecka, patrząc na nie widzi swojego oprawcę. Nie daje mu żadnej miłości, nie kocha go, możliwe że nawet się nad nim znęca psychicznie. Jako nastolatek wpada w depresję, Nienawidzi matki. Społeczeństwo obarcza ja winą, bo przecież powinna kochać swoje dziecko, co to za matka która nie kocha swojego dziecka. Oboje mają spieprzone życie przez głupią ustawę. Nie mówię że taki scenariusz spotyka każdego ale jest bardzo prawdopodobny. Nie każdy odda dziecko domu dziecka, nie każdy jest w stanie je wychować.
Odpisz
30 marca 2018, 10:43
@TheVellox46: Jeśli nienawidzi swojego dziecka wystarczająco by jeja zabić, to odda je tym bardziej. Nikt na nią nie naciska, żeby je wychowywała.
Odpisz
30 marca 2018, 10:44
@Anielka999: Bardzo często najbliższa rodzina naciska a czasami wręcz każe
Odpisz
30 marca 2018, 10:55
@TheVellox46: Czyli nie pozwoli go oddać, ale zabić już tak?
Odpisz
30 marca 2018, 11:03
@Anielka999: to jest ich logika woli go zabić jak oddać nie wiem jak wy ale ja w tym sensu nie wiedzę może ktoś mi wytłumaczy?
Odpisz
30 marca 2018, 11:06
@Anielka999: Jak by oddała dziecko na pewno z najbliższego otoczenia słyszała obelgi. Lepiej usunąć dziecko póki jeszcze nawet nie ma świadomości istienia ani nie czuje cierpienia i nawet nie można go uznać za człowieka.
Odpisz
30 marca 2018, 11:57
@TheVellox46: Wiesz, ze istnieje takie coś, jak adopcja? Jakby oddała to dziecko, to Twój argument traci sens. I owszem, istnieje wiele rodzin, które z chęcią adoptowałyby takie dziecko. Nawet nie wiesz, ile.
Odpisz
30 marca 2018, 11:59
@Baturaj: sam sobie zaprzeczasz skoro nie rozumiesz jej egoizmu i tak się krąg zamyka
Odpisz
30 marca 2018, 12:01
@Katrina2712: Rozumiem, lecz nie popieram. Różnica.
Odpisz
Edytowano - 30 marca 2018, 12:08
@Baturaj: Nie będę się kłócić, ale jak czytam twoje komentarze to szczerze wątpię czy rozumiesz punkt widzenia zwolenników. Ja rozumiem punkt widzenia przeciwników, ale mimo wszystko jestem za wolnym wyborem i nie burzę się tak na poglądy innych.
Odpisz
30 marca 2018, 12:19
@Katrina2712: Rozumiem punkt widzenia zwolenników, ale nie popieram go. Również nie toleruję go. Szanuję ich, ale nie toleruję ich punktu widzenia (tak się da). To znaczy, że będę otwarcie wyrażał swój sprzeciw dla aborcji, ale nie będę mieszał z błotem jej zwolenników, bo to by był brak szacunku do nich.
Odpisz
30 marca 2018, 17:30
@Katrina2712: no to czemu wy się tak obużacie na jej poglądy?
Odpisz
30 marca 2018, 18:14
@Baturaj: Doceniam.
I żeby było jasne z mojej strony - nie twierdzę, że KK nie wolno tak twierdzić. Twierdzę, że ta teza (o tym, że człowiek w wersji płodu i w wersji człowieka jest równoważnym bytem) jest nie do obronienia na płaszczyźnie racjonalnej argumentacji która a priori zakładałaby omylność KK. To jest - nie odwołując się do argumentów o duszy, miłości Boga i tak dalej.
Bo czym innym jest w coś wierzyć, tu wystarczy poczuć łaskę Boga i tak dalej...
a czym innym jest próbować kogoś przekonać żeby w coś uwierzył.
Odpisz
31 marca 2018, 16:08
@SebastieX: nie tyle poglądy, raczej razi mnie gwałtowny sposób ich wyrażania
Odpisz
24 marca 2018, 23:30
Aborcja powinna być legalna, dziękuję za uwagę i zapraszam do dyskusji
Odpisz
24 marca 2018, 23:31
lubisz spawn kille ?
Odpisz
24 marca 2018, 23:33
uwielbiam
Odpisz
24 marca 2018, 23:36
oh, to wiele wyjaśnia
Odpisz
25 marca 2018, 00:08
nie żeby coś ale widziałem takiego mema :
"kto jest za zakazaniem aborcji" - las rąk
"a kto chce adoptować niepełnosprawne dziecko" - 0 rąk w górze
Odpisz
25 marca 2018, 12:31
A o czym tu dyskutować?
Jak anty-choice udowodnią dlaczego uznają kilka zlepionych komórek za istotę równą myślącemu, czującemu dorosłemu człowiekowi to będzie można zacząć o czymś mówić.
Odpisz
25 marca 2018, 17:07
@CzarnyGoniec: To, że człowiek jest od poczęcia jest faktem naukowym, nie podlegającym dyskusji.
Odpisz
25 marca 2018, 17:07
A dlaczego? Bo Kościół to ustanowił faktem naukowym?
Odpisz
30 marca 2018, 10:09
Może przeczytaj sobie mój komentarz do urkiso123 pod tym obrazkiem, bo jakbym dwa razy to samo pisał to wyszłoby dziwnie.
Odpisz
30 marca 2018, 10:12
@CzarnyGoniec: Nie jest to fakt naukowy. Ale zauważ jedno: ten Twój "zlepek komórek" będzie dzieckiem i człowiekiem w przyszłości. Ale nie, nie będzie, bo go zabijesz. Postawisz się tym samym na mijscu pana życia i śmierci tego człowieka, który w przyszłości by sobie żył. Czyli praktycznie go zabijesz.
Odpisz
30 marca 2018, 10:45
@CzarnyGoniec: Czy płód ma genom człowieka? Tak. Czy ma gen jakiegoś innego gatunku. Nie. Czy jest więc człowiekiem? Tak
Odpisz
30 marca 2018, 10:55
@xGokios3k: Źle. Twoja ręka nie jest człowiekiem. Tak samo nos czy kawałek skóry. A ma twój genom w sobie.
Odpisz
30 marca 2018, 10:59
@Baturaj: Dopiero będzie żył. W przypadku aborcji nie pozwalasz na powstanie życia, a nie przerywasz istniejące życie.
Odpisz
30 marca 2018, 11:06
Moja ręką jest częścią mnie.
Odpisz
Edytowano - 30 marca 2018, 11:11
@xGokios3k: Ale człowiek, który Ci tą rękę utnie, bo to jedyna droga byś przeżył, nie jest mordercą.
Odpisz
30 marca 2018, 11:25
Ale ręka jest częścią mnie i nigdy nie stanie się oddzielnym bytem, mogę ją kontrolować, jest częścią mnie. Płód jest oddzielnym bytem mimo połączenia z matką.
Odpisz
30 marca 2018, 11:32
Według mnie aborcja powinna być legalna tylko w przypadku, gdy kobieta lub dziecko najprawdopodobniej nie przeżyje, albo, gdy kobieta została zgw*łcona i brzydzi się tego dziecka, bo usuwanie tego dziecka od tak, według mnie nie jest okej. Wyobraź sobie, że twój przyjaciel/przyjaciółka nie istnieją, a dlaczego? Dlatego, że mamusia postanowiła to wyskrobać. Dziękuję, że mogę wyrazić swoją opinię :3
Odpisz
30 marca 2018, 11:55
Moim zdaniem aborcja powinna być legalna tylko dla płodów, które będą niepełnosprawne albo na coś chore.
Odpisz
30 marca 2018, 11:55
Co jest równie naganne, bo chodzi tu o coś, co będzie za kilkanaście tygodni człowiekiem.
Odpisz
30 marca 2018, 12:21
@MoNka455: to jest hitlerowska logika, to że ktoś jest chory to nie znaczy, że nie chce żyć...
Odpisz
30 marca 2018, 12:33
@Baturaj: Weź jeszcze pod uwagę, że raczej nikt nie będzie używać aborcji jako "spóźnionej antykoncepcji". Tylko właśnie gdy zarodek pochodzi z gw***** lub zarodek ma wady genetyczne. W przypadku dziecka z gw***** będzie to trauma dla matki, która może przejść i na dziecko. Co w przypadku wad genetycznych? No... polecam wygooglować sobie "płód arlekin" chociażby. Nawet te dość przyjemne choroby typu zespół Patau czy Zespół Pradera-Williego są bardzo obciążające dla rodziny.
Odpisz
30 marca 2018, 12:34
@xXkuba22Xx: Kojarzysz czym jest "rybia łuska Arlekina"?
Odpisz
30 marca 2018, 12:36
I z powodu tego, że są obciążające dla RODZINY, zabiją płód? Dla mnie bez sensu i złe.
Odpisz
30 marca 2018, 12:36
W wypadku gw***** jest okno życia
Odpisz
30 marca 2018, 12:39
@xGokios3k: Zapomniałeś o 9 miesiącach cierpienia, porodzie i ewentualnym nacisku rodziny czy ogółem społeczeństwa.
Odpisz
30 marca 2018, 12:42
Napada mnie rzezimieszek na ulicy i przykleja do mnie niemowlaka. Ma ultra klej który trzyma 9miesiecy i nie da się go zmyć. Mogę zabić dziecko?
Odpisz
30 marca 2018, 12:53
@Baturaj: Mamy rodzinę. Ojciec zarabia 2000PLN netto, matka też. Czyli 4000PLN. Pojawia się dziecko z zespołem Pataua. Matka na macierzyński. Dzieci z zespołem Pataua są upośledzone umysłowo. posiadają dyspraksję, holoprozencefalię (ergo cyklopia, uszkodzony nos), rozszczepiony kręgosłup, czasem przy porodzie jelita są na zewnątrz (ale mniejsza z tym), głuchotę, chore nerki (m. in. wielotorbielowatość nerek, ogółem jak za późno się rozpozna to taka śmieszna sytuacja, że nawet wyciąć tego nie można tylko trzeba brać toksyny odpowiednie. No i tracisz nerki. Albo przeszczep albo dializa 3 razy na tydzień [co miłe nie jest] i odpowiednia dieta bo inaczej umrzesz]). Ponadto choroby kardiowaskularne i trochę innych niezbyt miłych objawów. Wyobraź sobie teraz utrzymywanie tego przy życiu.
Odpisz
30 marca 2018, 13:02
@xGokios3k: Nieadekwatne porównanie
Odpisz
30 marca 2018, 13:11
@xXkuba22Xx: Słaby argument w porównaniu z tym, że takie niepełnosprawne dzieci będą miały spie**olone życie i będą bardzo obciążały psychicznie jak i kosztami swoją rodzinę.
Odpisz
30 marca 2018, 13:11
@Jestem_Olimpia: Jak dla mnie głupie jest pisanie "Wyobraź sobie, że twój przyjaciel/przyjaciółka nie istnieją, a dlaczego? Dlatego, że mamusia postanowiła to wyskrobać.", skoro by go, to bym go nie poznał i finał.
Odpisz
30 marca 2018, 14:08
Nie wiem, może źle przeczytałem.
Ale na razie nikt nie podał argumentu dlaczego mamy uznawać płód za pełnoprawnego człowieka, nie?
Wyjmując to, że Kościół tak mówi (argument do autorytetu to w tym wypadku słaby argument)
Odpisz
30 marca 2018, 14:15
@CzarnyGoniec: Płód ma genom człowieka
Odpisz
30 marca 2018, 14:58
@xGokios3k: Jak już ktoś zauważył to genom człowieka ma i Twój naskórek który z siebie zdrapujesz, a jeżeli chodzi o mnie to jestem daleki od uznania naskórka za człowieka.
Posiadanie genomu człowieka nie jest więc warunkiem wystarczającym do tego żeby być człowiekiem
Płód (niech będzie do 40 dnia) nie myśli, nie odczuwa bólu fizycznego ani psychicznego, nie ma wytworzonej sieci kontaktów społecznych, nie ma tożsamości ani osobowości, nie może się też komunikować. To go różni od człowieka.
Odpisz
30 marca 2018, 15:03
@CzarnyGoniec: czyli jak ktoś jezt niepełnosprawny, niewidomy i ma uszkodzony układ nerwowy to też nie jest człowiekiem i można go zabić?
Odpisz
Edytowano - 30 marca 2018, 15:08
@xXkuba22Xx: A myśli, czuje ból, ma osobowość i bliskich?
No właśnie.
Chyba, że masz na myśli tak uszkodzony układ nerwowy, że nie myśli, nie czuje bólu i tak dalej. Tylko, że wtedy to właściwie już jest martwy, bo opisałeś stan cięższy od śpiączki
A co do samej śpiączki - to eutanazja jest w niektórych przypadkach rozważaną opcją. I nie ma w tym nic złego
Odpisz
30 marca 2018, 15:15
@CzarnyGoniec: No razie nikt nie podał, ale czekam dalej.
Odpisz
30 marca 2018, 16:28
@CzarnyGoniec: Czuję ból i ma bliskich.
Odpisz
30 marca 2018, 19:11
@CzarnyGoniec: Ale naskórek jest częścią mnie i nigdy nie stanie się oddzielnym bytem, mogę ją kontrolować, jest częścią mnie. Płód jest oddzielnym bytem mimo połączenia z matką.
Odpisz
30 marca 2018, 19:36
@xGokios3k: A co to znaczy "oddzielny byt"?
Czy jeśli upuszczę trochę swojej krwi i ta krew będzie nadal żywa to będzie już "oddzielny byt"?
Znaczy ja nie wątpię, że płód JEST oddzielnym bytem. Ale wątpię w to, że bycie oddzielnym bytem gwarantuje bycie człowiekiem na równych prawach z... no człowiekiem.
Plemnik zresztą też jest oddzielnym bytem i też ma nasze DNA. A on nie jest chroniony prawnie
Odpisz
30 marca 2018, 20:42
@CzarnyGoniec: tylko że płód nie jest w śpiączce i nawet jeśli jest chory to nie znaczy że będzie chciał umrzeć. Nie można pozbawiać kogoś życia tylko dlatego że rodzicom nie chce się wychowywać niepełnosprawnej osoby. Zapytaj się kogokolwiek chorego na zespół downa czy chce umrzeć z powodu swojej choroby
Odpisz
Edytowano - 30 marca 2018, 21:05
@xXkuba22Xx: Płód do 10 tygodnia nie może "chcieć", bo nie ma działającego mózgu.
Osoba z zespołem downa ma działający mózg, czuje ból, ma osobowość, tożsamość, własną wolę, chęci, pragnienia i marzenia
Odpisz
30 marca 2018, 23:08
@CzarnyGoniec: ale skąd wiesz czy ten płód później nie będzie chciał żyć?
Odpisz
31 marca 2018, 00:10
@xXkuba22Xx: A skąd wiesz czy Twój syn którego nie zrobiłeś dziś w nocy ze swoją żoną nie chciałby żyć gdybyście jednak uprawiali dzisiaj sex?
Dla mnie jest to pytanie tego typu. Ot, gdybanie.
A właściwie to dlaczego ochrona życia ma być od połączenia się plemnika z komórką jajową, a nie tydzień później, albo na przykład nie od momentu wytrysku? Albo od momentu gdy sex się rozpoczął?
Odpisz
31 marca 2018, 11:05
@CzarnyGoniec: od momentu połączenia plemnika z komórką jajową powstaje zygota z której kształci się organizm człowieka.
Odpisz
Edytowano - 31 marca 2018, 13:20
@xXkuba22Xx: Tyle wiem. Zygoty całkiem często przeradzają się później w ludzi (to się dzieje z 60% zygot bodajże), ale dlaczego zanim się w człowieka przekształci ma być jak człowiek traktowana?
Równie dobrze możemy traktować jak człowieka choćby plemnik z którego człowiek się wykształci
Albo macicę po wytrysku - też ma wszelkie potrzebne rzeczy
Odpisz
31 marca 2018, 09:27
pytanko na h*j mu koksownik na plecach?
Odpisz
30 marca 2018, 13:02
To zabawne, że Kościół wspiera i chroni życie od poczęcia do urodzenia.
Odpisz
30 marca 2018, 21:09
@darcus: Cóż w tym zabawnego dla Ciebie?
Odpisz
30 marca 2018, 21:24
@Baturaj: Ironia losu.
Odpisz
30 marca 2018, 22:04
@darcus: Czy sugerujesz, że KK nie broni życia od narodzin do śmierci? Śmiem wątpić.
Odpisz
30 marca 2018, 22:15
@Baturaj: Naprawdę?
Odpisz
24 marca 2018, 23:38
Odpisz
25 marca 2018, 10:20
Wygląda jak proboszcz jednej kutnowskiej parafii z wyjątkiem, że tamten nie jest łysy
Odpisz
25 marca 2018, 11:30
@Brodacz: bo życie proboszcza jest "ciężkie"
Odpisz
30 marca 2018, 08:54
Tylko u mnie wszyscy księża nie mieszczą się w tym swoim cośku co noszą na szyi? (Nie mogę znaleźć na internecie jak to się nazywa) Oni wyglądają jakby się wylewali ze sułtanny.
Odpisz
30 marca 2018, 16:02
*Koloratka
Odpisz
30 marca 2018, 16:36
@Woj2000: Dzięki.
Odpisz
30 marca 2018, 11:50
i ten tytuł normalnie remix mi się przypomniał
Odpisz
Edytowano - 24 marca 2018, 23:59
Mam wrażenie że to Warhammer, ale jakoś nie jestem pewien. Poprawcie mnie jeśli źle mówię.
Odpisz
Edytowano - 25 marca 2018, 00:50
@Ziemniak_Illuminati: yep. Wagh hammer
Odpisz
30 marca 2018, 10:54
@Ziemniak_Illuminati: To definitywnie Warhammer40K. Melta w dłoni, charakterystyczne teksty przyczepione do ubioru klechy i jeszcze symbole Imperium Człowieka ,-,
Odpisz
24 marca 2018, 22:42
I ksiądz kim się niby staje? Diabłem czy czym?
Odpisz
24 marca 2018, 22:46
@SongMan: I na obrazku w ręku nie trzyma różańca
Odpisz
24 marca 2018, 22:55
@SongMan: Stereotypowemu księdzu włącza się wtedy wewnętrzny inkwizytor, zaś na obrazku przedstawiony jest fanatyczny kapłan z uniwersum Warhammer'a 40000.
Odpisz
24 marca 2018, 22:56
@Woj2000: stereotypy...te negatywne rozwalają ludzkie postrzeganie świata
Odpisz
24 marca 2018, 23:01
@SongMan: Prawda stara jak świat.
Odpisz
24 marca 2018, 23:04
@Woj2000: Warhammer 40k - gdzie religia i przysposobienie obronne to ten sam przedmiot w szkołach
Odpisz
24 marca 2018, 23:06
@Max_the_Paladin: I lepiej, żebyś na nim uważał, bo wtedy przyjdzie smutny pan z Ordo Hereticus i będzie źle.
Odpisz
30 marca 2018, 10:30
@Woj2000: Gorzej jak przyjdzie Black Templar....oni nie znają litości
Odpisz
24 marca 2018, 23:19
Proboszcz który niedawno odszedł z mojej parafii potrafił w czasie kazania przejść od chodzenia do szkoły do Związku Radzieckiego.
Odpisz
30 marca 2018, 10:30
ja ciągle mam takiego, żeby jeszcze chociaż ciekawie mówił, ale po 2 minutach każdy się gubi w tym co on mówi
Odpisz
30 marca 2018, 10:19
Gdy zamachowiec zabije mnóstwo osób - ciche pomruki współczucia, zmiana profilowego na fb
Gdy kobieta chce przeprowadzić aborcję - tłumy szaleją
Ten świat mnie przeraża
Odpisz
25 marca 2018, 23:08
Ultra ateista
Odpisz
30 marca 2018, 09:38
Raczej ultra Satanista.
Odpisz
25 marca 2018, 00:02
Ten gość wygląda jak połączenie Kolekcjonera z Fanatykiem :v
Odpisz
Edytowano - 25 marca 2018, 00:13
@lorax12: Tą mendozę ze stosem jeszcze można w nim dostrzeć, ale jak dla mnie nie ma nic z Kolekcjonera.
Odpisz
25 marca 2018, 09:45
@Woj2000: To coś z tyłu wygląda jak klatka Kolekcjonera, którą ma na głowie
Odpisz
25 marca 2018, 00:06
szcz
Odpisz