Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar PiesImieniemSylwester

17 października 2017, 12:24

hey vsause Michael here

Avatar frefux

23 sierpnia 2010, 10:25

1/1

Avatar
Konto usunięte

20 października 2013, 18:25

@frefux: Czyli takie jakby 5/5 :P

Avatar kuras

29 grudnia 2010, 18:00

4/5

Avatar witorrr98

31 sierpnia 2010, 12:13

4/5

Avatar bartd94

31 sierpnia 2010, 11:06

facet jest mocny
miszczunio jak się patrzy
bezapelacyjnie 5/5

Avatar adik2160

28 sierpnia 2010, 14:14

5/5 PS: Wow PoGo007 narescie dales ocene wiekszom niz 2 :)

Avatar Hinata27o7

27 sierpnia 2010, 19:45

OMG.. 5/5

Avatar vegetassj4

27 sierpnia 2010, 14:32

hehehhehe 5/5 i do ulu

Avatar PoGo007

27 sierpnia 2010, 12:35

heh i fotka na nk xd 4

Avatar vxv1000

26 sierpnia 2010, 13:36

faqju

Avatar DAVID_PL

24 sierpnia 2010, 18:33

WTF?! 4

Avatar Pikachu

24 sierpnia 2010, 11:21

Mistrz drugiego planu zawsze w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie :-)

Avatar Wiewiorek501

24 sierpnia 2010, 09:08

1

Avatar
Konto usunięte

23 sierpnia 2010, 23:49

Mistrz drugiego planu wciaz czujny i gotow do akcji;]

Avatar Szeki

23 sierpnia 2010, 19:45

Fajne ;) 4/5

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Czyste zło

Zakład?

Mati, załatwisz to?

Co?

Dobry plan

Historycznie

Ale jak to nie ma karetek i przyślecie śmieciarkę?

Jakoś sobie radzą

Jak zadowolić wszystkich

Wiadomo, co lepsze

Smacznego

Taki obraz Wasz

Nawet jak będzie szło źle, to będzie więcej ziomków do pomocy

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Spotkał kumpla sprzed lat i nic nie powstrzyma go, żeby powiedzieć cześć