Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Figarus

16 maja 2018, 17:10

Kiedy jesteś przegrywem bardzo i nigdy nie miałeś dziewczyny, a całe wujostwo wyjeżdża z tekstem: Ale na pewno lubisz dziewczyny, nic ten? *jakieś zj*bane gesty*.

Avatar Broski

16 maja 2018, 22:28

@Figarus: Odpowiedz im raz tak, żeby się już na dobre zamknęli i będziesz miał spokój.

Avatar Figarus

17 maja 2018, 09:07

@Broski: Mówiłem; *ostra wiązanka pod nosem* To że nie mam dziewczyny nie oznacza że jestem homo. Nieprzyprowadziłem ani dziewczyny, ani chłopaka.

Avatar Broski

17 maja 2018, 21:38

@Figarus: Musi być ostrzej. Zaskocz ich i powiedz, że tak, masz chłopaka, nazywa się Ahmed i zamierzacie zamieszkać w Iranie czy coś takiego. Może to ich uciszy.

Avatar Figarus

Edytowano - 17 maja 2018, 22:43

@Broski: Zajebista rada, zajebisty tekst na zgaszenie. Kurde, dzięki, ciekawym wielce jak badzo ich zadka.

Avatar Broski

17 maja 2018, 22:54

@Figarus: Powodzenia.

Avatar Kosa_W_Nosa

17 maja 2018, 13:26

Było, sama dodawałam.

Avatar rousered

16 maja 2018, 14:56

było

Avatar Natafox

16 maja 2018, 10:17

Kiedy ślup? Cououou? Nje chceż? główno mje to łobhoci!

Avatar Boberek00

14 maja 2018, 15:34

To kiedy jakąś dziewuche tu przyniesiesz?

Avatar DavePL1234

14 maja 2018, 14:53

W moim przypadku będzie tak samo

Avatar MarssPL

14 maja 2018, 14:03

Na ślubie

Avatar stalamed

14 maja 2018, 13:41

Na to aż w końcu przyprowadzę do domu jakąś dziewczynę*

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Wena_B
Dodane przez: Wena_B

Taka jest prawda

Co za potwór to wymyślił?!

Gdzie moje ostatnie szare komórki?

W marcu jak w garncu

Tak to wygląda

Od tej strony to prawda

Moje życie zmieniło się o 360 stopni

Czy wszystko jasne?

Spoko, dawaj jeszcze

Tak już jest

Kwarantanna dzień 15...

Można się było spodziewać...

Tak to właśnie działa

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Moja rodzina czekająca na mój ślub.