Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Ayumu

7 czerwca 2018, 21:24

jeśli to wprowadzą to będzie to kołek do trumny PIS

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar Marequel

12 czerwca 2018, 12:38

innymi słowy nie mam powodu by brać taką bezpodstawną opinie pod uwagę w dyskusji

Avatar
Konto usunięte

13 czerwca 2018, 17:38

@Marequel: dokładnie tak, a nawet wiecej jak chcesz mozesz tą dyskusje zakonczyc

Avatar matix044

7 czerwca 2018, 23:06

hentaihaven nie zbanują

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (11)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (11)
Avatar piekasz

13 czerwca 2018, 06:39

@matix044: ??? XDDD

Avatar DziwnyPan

13 czerwca 2018, 12:59

@piekasz: niedawno gadali o naśmiewaniu się z niego w internecie

Avatar pavlopavo

7 czerwca 2018, 21:41

No porno jest trochę stulejarskie, ale to tylko moja opinia.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Marequel

12 czerwca 2018, 12:41

@gelo1238: dane statystyczne to dane statystyczne, a to że ty jesteś akurat w mniejszości nie znaczy że coś jest fałszem

Avatar gelo1238

12 czerwca 2018, 22:41

@Marequel: Dane statystyczne w takim przedziale to bezwartościowy syf. W każdym razie wytłumacz mi jaśniej o co ci chodziło podając te dane. W jaki sposób obala mój argument? Może nie zrozumiałeś ironii, czy ch*j wie co.

Avatar SowingSeason

10 czerwca 2018, 10:24

kolejny dowód że PiS to je**ne ameby

Avatar StolecBolec

10 czerwca 2018, 01:39

I bardzo dobrze

Avatar Kideu

9 czerwca 2018, 22:51

Pora wypi***alać z kraju xD

Avatar Broski

9 czerwca 2018, 22:13

Dobrze, niech tak robią, niech sobie niszczą poparcie.

Avatar To_masz___Problem

7 czerwca 2018, 19:49

,,Jest szkodliwa dla zdrowia, zwłaszcza psychicznego"

Wait, czyli według nich jest szkodliwa dla zwykłego? XD

Avatar
Konto usunięte

7 czerwca 2018, 20:24

@To_masz___Problem: No tak. Przecież tracisz wzrok /s

Avatar kokosek112

9 czerwca 2018, 19:20

@To_masz___Problem: i ręka usycha

Avatar NorthKoreaBall

9 czerwca 2018, 20:56

@kokosek112: I włosy rosną między palcami.

Avatar CrazySnail

9 czerwca 2018, 19:43

Avatar Deszcz

Edytowano - 8 czerwca 2018, 07:49

Będę handlowała hentaiami

Avatar kokosek112

9 czerwca 2018, 19:19

@Deszcz: a czmu by nie zacząć teraz?

Avatar Patryczak22

Edytowano - 9 czerwca 2018, 17:46

Plan jak zostac bogatym:
- ściagaj to z neta w ilości hurtowej
-poczekaj aż PiS wprowadzi tą ustawę
-diluj po mieście
PROFIT

Avatar
RhobarIII

9 czerwca 2018, 17:37

Ból dupy zboczonych stulejarzy za 3.. 2...

A nie, już dawno jest xd

Avatar Marequel

9 czerwca 2018, 19:01

wychodzi na to że jakieś 80% społeczeństwa to zboczeni stulejarze

Avatar gelo1238

9 czerwca 2018, 19:35

@Marequel: niestety, niektórzy po prostu lepiej się kryją

Avatar Marequel

Edytowano - 10 czerwca 2018, 02:07

@gelo1238: no ale po co się kryć z czymś co przynajmniej kilka razy zrobił niemal każdy

Avatar gelo1238

10 czerwca 2018, 15:04

@Marequel: nwm XD

Avatar Jcavatarr

7 czerwca 2018, 22:37

Ja porno prawie wgl nie oglądam wale tylko do fotek których mam cały folder w chmurze

Avatar drzefko

7 czerwca 2018, 21:05

trzeba będzie przenieść się na wyobraźnię

Avatar To_masz___Problem

Edytowano - 7 czerwca 2018, 19:46

Tak, na pewno zlikwidują całe porno z internetu, na pewno sie to uda 👌

Avatar lorax12

Edytowano - 7 czerwca 2018, 20:20

@To_masz___Problem: wystarczy że podpiszą zniesienie net neutrality w Polsce i dostęp będzie znacznie utrudniony
W szczególności dla nastolatków

Avatar Awp_Asiimov

7 czerwca 2018, 20:40

@lorax12: vpn
Pozdro

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar LOLActiv
Dodane przez: LOLActiv

Taka prawda

Klasyk

Idź na studia, mówili...

Ci to dopiero mają fajnie...

Ale mamo, to tylko żart

Fona przekaż belfrowi

Mnie też przepuść, synek!

I cyk, po prawach autorskich

Piękny sen

I teraz szukaj roweru

To się rzadko zdarza

Szczerze: którykolwiek nauczyciel matmy Ci o tym powiedział?

Wygodne tłumaczenie

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka