@IllidanStormrage: Bo łotrzyk bazuje na skrytym i krótkim ataku zadającym ogromną ilość obrażeń, ale kiepsko mu wychodzi bicie się po wyzerowaniu skilli. DPS skupia się na ogromnej ilości obrażeń w czasie(czyli im dłużej walczy, tym obrażenia, jakie wyrządził są większe od każdej innej klasy).
@IllidanStormrage: Ale DPS zadaje obrażenia cały czas, a taki łotrzyk (przykładowo Valeera HOTSie) zadaje gigantyczną ilość obrażeń w jednym combo, ale potem musi czekać, aż będzie mogła znowu użyć umiejętności.
@Przegryw_razy_2: "The role of DPS is to kill the monsters." - Jaka to różnica czy DPS zrobi megawielki burst pojedynczym combem czy utrzymuje stały dmg przez kilka minut? Obydwaj zadają obrażenia, więc obydwaj są DPS.
@IllidanStormrage: Niby tak, ale nie do końca. W sumię każdy na swój sposób może zabijać, a tu chodzi o sposób zabijania. Łotrzyk to skrytobujca, a DPS wojownik. Chodzi o różnice sposobu walki i tyle
@IllidanStormrage: Tank też zadaje obrażenia. Poza tym znaczeniem skrótu "DPS" jest damage per second, co sugeruje, że postać zadaje dość równomiernie rozłożone w czasie obrażenia. W większości gier postacie pod sustain i pod burst DMG są zaliczane do jednej kategorii, ale gra się nimi zupełnie inaczej.
@Przegryw_razy_2: DPS i Damage Dealer jest często uważane za tą samą rzecz. W takim WoWie burstowa specjalizacja robiąca obrażenia praktycznie raz na kilka minut i ktoś ze stałym dmg są tak samo uważane za DPS, bo służą do zbijania pasków życia potworom.
@IllidanStormrage: Mówisz o zabijaniu potworów, toteż się pomyliłem, myślałem, że mówisz o PvE. Wybacz, mój błąd. Jako główny przykład traktuję tu Heroes of the Storm, czyli MOBĘ.
@Przegryw_razy_2: W sumie to nie takie dziwne. Bo dps ma... robić dps, i tyle. Weźmy postać która zada 3000 dmg raz na 3 minuty i postać która robi 17 DPS. W 3-minutowej walce, zrobią mniej więcej takie same obrażenia. Wiem, uproszczony przykład... ale myślę, że rozumiesz zasadę.
@Przegryw_razy_2: Z tymi Zabójcami w HotSie jest jeszcze o tyle bardziej rozbudowane że dzielą się jeszcze na podkategorie bazując między innymi na pokładach many i ich "spalaniu", tudzież specyficznych rodzajach gry (np. magowie którzy są useless z samymi autoatakami ale mają z reguły większy potencjał jak umie się wyprowadzić combo). Oczywiście każda postać w każdej klasie jest na swój sposób unikatowa i ma potencjał, jednak tych Zabójców jest właśnie najwięcej w grze a nie zapominajmy o Wojownikach-Bruiserach jak np. Artanis, czy Leoryk.
@IllidanStormrage: DPS - Damage Per Second, czyli zadawanie obrażeń poprzez ciągłe klepanie wroga. Uogólnienie na klasy zadające obrażenia to Damage Dealer, nie DPS
"Damage dealers, as the name implies, are players who are responsible for dealing damage in the group. It is almost always abbreviated as DPS (Damage per second) or DPSer in-game"
@IllidanStormrage: *woosh*
Przybywam z przyszłości, rolą DPS jest zadawanie obrażeń cały czas bo DPS znaczy Damage Per Second czyli Obrażenia Na Sekundę
@Andrzeju: to zależy jaki, jest Battle Mage - od zadawania wszystkim obrażeń, Burst Mage - potrafi zadać ogromne obrażenia aoe ale ma duże cooldowny, Utility Mage - który skillami potrafi i pobić i pomóc sojusznikom, i Artillery Mage który zadaje obrażenia z bardzo dużego dystansu. W niektórych grach jest też Tank Mage który ma mało obrażeń, ale bardzo dużo aoe kontroli tłumu i umiejętności chroniących go przed obrażeniami.
Komentarze
Odśwież26 lipca 2018, 22:49
Dlaczego łotrzyk to nie DPS?
Odpisz
26 lipca 2018, 22:56
@IllidanStormrage: Bo łotrzyk bazuje na skrytym i krótkim ataku zadającym ogromną ilość obrażeń, ale kiepsko mu wychodzi bicie się po wyzerowaniu skilli. DPS skupia się na ogromnej ilości obrażeń w czasie(czyli im dłużej walczy, tym obrażenia, jakie wyrządził są większe od każdej innej klasy).
Odpisz
26 lipca 2018, 22:59
@IllidanStormrage: Ilidan w HOTSie to taki bardziej DPS.
Odpisz
26 lipca 2018, 23:02
Nieee... DPS to jest poprostu ktoś to zadaje obrażenia, tak jak tankiem jest ktoś kto bierze buły na klatę a healerem ktoś kto leczy.
Odpisz
26 lipca 2018, 23:05
@IllidanStormrage: Ale DPS zadaje obrażenia cały czas, a taki łotrzyk (przykładowo Valeera HOTSie) zadaje gigantyczną ilość obrażeń w jednym combo, ale potem musi czekać, aż będzie mogła znowu użyć umiejętności.
Odpisz
26 lipca 2018, 23:07
@Przegryw_razy_2: "The role of DPS is to kill the monsters." - Jaka to różnica czy DPS zrobi megawielki burst pojedynczym combem czy utrzymuje stały dmg przez kilka minut? Obydwaj zadają obrażenia, więc obydwaj są DPS.
Odpisz
26 lipca 2018, 23:12
@IllidanStormrage: Niby tak, ale nie do końca. W sumię każdy na swój sposób może zabijać, a tu chodzi o sposób zabijania. Łotrzyk to skrytobujca, a DPS wojownik. Chodzi o różnice sposobu walki i tyle
Odpisz
26 lipca 2018, 23:13
@IllidanStormrage: Tank też zadaje obrażenia. Poza tym znaczeniem skrótu "DPS" jest damage per second, co sugeruje, że postać zadaje dość równomiernie rozłożone w czasie obrażenia. W większości gier postacie pod sustain i pod burst DMG są zaliczane do jednej kategorii, ale gra się nimi zupełnie inaczej.
Odpisz
26 lipca 2018, 23:17
@Przegryw_razy_2: DPS i Damage Dealer jest często uważane za tą samą rzecz. W takim WoWie burstowa specjalizacja robiąca obrażenia praktycznie raz na kilka minut i ktoś ze stałym dmg są tak samo uważane za DPS, bo służą do zbijania pasków życia potworom.
Odpisz
26 lipca 2018, 23:19
@IllidanStormrage: W WoWie pewnie wygląda to tak jak mówisz. Mnie chodziło raczej o gry PvP.
Odpisz
26 lipca 2018, 23:20
@Przegryw_razy_2: Ale... WoW ma pvp? :<
Odpisz
Edytowano - 26 lipca 2018, 23:22
@IllidanStormrage: Mówisz o zabijaniu potworów, toteż się pomyliłem, myślałem, że mówisz o PvE. Wybacz, mój błąd. Jako główny przykład traktuję tu Heroes of the Storm, czyli MOBĘ.
Odpisz
Edytowano - 26 lipca 2018, 23:23
@Przegryw_razy_2: Mówiłem o PvE, ale na PvP wygląda to identycznie. DPS to DPS, dzielą się ewentualnie na melee DPS i ranged DPS.
Odpisz
26 lipca 2018, 23:25
@IllidanStormrage: To w sumie dziwne, że ani w HOTSie, ani w WoWie nie ma rozróżnienia.
Odpisz
Edytowano - 26 lipca 2018, 23:34
@Przegryw_razy_2: W sumie to nie takie dziwne. Bo dps ma... robić dps, i tyle. Weźmy postać która zada 3000 dmg raz na 3 minuty i postać która robi 17 DPS. W 3-minutowej walce, zrobią mniej więcej takie same obrażenia. Wiem, uproszczony przykład... ale myślę, że rozumiesz zasadę.
Odpisz
26 lipca 2018, 23:36
@IllidanStormrage: Rozumiem.
Odpisz
27 lipca 2018, 10:28
@Przegryw_razy_2: Z tymi Zabójcami w HotSie jest jeszcze o tyle bardziej rozbudowane że dzielą się jeszcze na podkategorie bazując między innymi na pokładach many i ich "spalaniu", tudzież specyficznych rodzajach gry (np. magowie którzy są useless z samymi autoatakami ale mają z reguły większy potencjał jak umie się wyprowadzić combo). Oczywiście każda postać w każdej klasie jest na swój sposób unikatowa i ma potencjał, jednak tych Zabójców jest właśnie najwięcej w grze a nie zapominajmy o Wojownikach-Bruiserach jak np. Artanis, czy Leoryk.
Odpisz
Edytowano - 27 lipca 2018, 10:50
@IllidanStormrage: DPS - Damage Per Second, czyli zadawanie obrażeń poprzez ciągłe klepanie wroga. Uogólnienie na klasy zadające obrażenia to Damage Dealer, nie DPS
Odpisz
27 lipca 2018, 13:24
"Damage dealers, as the name implies, are players who are responsible for dealing damage in the group. It is almost always abbreviated as DPS (Damage per second) or DPSer in-game"
Odpisz
28 lipca 2018, 00:02
@IllidanStormrage: Chyba pisze "almost", tak?
Odpisz
Edytowano - 6 sierpnia 2021, 12:50
@IllidanStormrage: *woosh*
Przybywam z przyszłości, rolą DPS jest zadawanie obrażeń cały czas bo DPS znaczy Damage Per Second czyli Obrażenia Na Sekundę
Odpisz
1 marca 2021, 11:31
chyba wszyscy gramy całą tą zgrają
Odpisz
7 sierpnia 2018, 15:47
Co to DPS? \__/
Odpisz
7 sierpnia 2018, 15:59
@KapitanKokosel: Ziomek co bije duży damage na sekundę.
Odpisz
19 listopada 2018, 18:06
@KapitanKokosel: damage per second, czyli obrażenia na sekundę
Odpisz
7 sierpnia 2018, 14:08
Wybieram jelito (miotacz ognia)
Odpisz
7 sierpnia 2018, 22:05
@rozwalgo: nie wiem czemu zamiast jelito przeczytałem dżelito i zacząłem sie z tego śmiać
Odpisz
7 sierpnia 2018, 15:40
Który organ byłby Magiem?
Odpisz
7 sierpnia 2018, 16:41
@lorax12: organy głosowe.
Odpisz
Edytowano - 7 sierpnia 2018, 18:03
@lorax12: płuca
Odpisz
7 sierpnia 2018, 20:49
@lorax12: może to nie zalicza się do organów, ale paluszki albo usta... ~
Odpisz
7 sierpnia 2018, 16:25
Dupa: strzelec
Odpisz
7 sierpnia 2018, 16:26
@VanQuisch: Ale ty wiesz, że dupa to nie organ?
Odpisz
7 sierpnia 2018, 20:22
@VanQuisch: usuń zanim ktoś się zorientuje
Odpisz
7 sierpnia 2018, 20:23
@VanQuisch: wysokie prawdopodobieństwo nieprzelogowania się
Odpisz
7 sierpnia 2018, 15:10
Kiedy napiję się wody gazowanej i moja wątroba wpada w szok.
Odpisz
7 sierpnia 2018, 14:35
Te oczy widziały straszne rzeczy...
Odpisz
7 sierpnia 2018, 14:10
Oczywiście, że łotrzyk
Odpisz
26 lipca 2018, 22:50
Mózg mi bardziej na maga pasuje
Odpisz
26 lipca 2018, 23:35
Ale mózg to często ma niedobre pomysły i chce robić chytre rzeczy.
Odpisz
26 lipca 2018, 23:37
To mógłby być takim mastermind'em
Odpisz
27 lipca 2018, 08:52
Mag to w sumie też trochę dps
Odpisz
27 lipca 2018, 10:55
@Andrzeju: to zależy jaki, jest Battle Mage - od zadawania wszystkim obrażeń, Burst Mage - potrafi zadać ogromne obrażenia aoe ale ma duże cooldowny, Utility Mage - który skillami potrafi i pobić i pomóc sojusznikom, i Artillery Mage który zadaje obrażenia z bardzo dużego dystansu. W niektórych grach jest też Tank Mage który ma mało obrażeń, ale bardzo dużo aoe kontroli tłumu i umiejętności chroniących go przed obrażeniami.
Odpisz
Edytowano - 27 lipca 2018, 06:28
Ta wątroba sądząc po jej minie widziała różne złe rzeczy
Odpisz
26 lipca 2018, 23:14
Biore łotrzyka
Odpisz
26 lipca 2018, 23:10
Mózg to bardziej adc, bo wszystko go ochrania. Tzn w high elo.
Odpisz
26 lipca 2018, 22:55
Dps i Tank to nie klasy postaci a role.
Odpisz
26 lipca 2018, 22:50
1+ elektualnie
Odpisz