zależy od kultury, technicznie rzecz biorąc nie jest ale jednocześnie ma niską szkodliwość dla kultury co powoduje że jest ogólnie akceptowalną rzeczą, osobiście nie mam zastrzeżeń do osób biseksualnych bo nie powodują takiej presji jak feministki, weganie czy homo i trans seksualnie ugrupowania, przez co są przyjemną grupą społeczna (aseksualni też) nawet bardziej niż hetero którzy to są głównym przeciwnikiem ww. skrajnie agresywnych ugrupowań.
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: właściwie to normalny-odnosi sie do tego co robi wiekszość i jet to błąd argumentum ad populum, za to normalny w znaczeniu naturalny- to błąd argumentum ad naturem/natura
Czy ja pisałem że taka osoba jest nienormalna?homoseksualizm nie jest po prostu naturalną drogą rozwoju człowieka,ja nie mówię że homoseksualista jest nienormalny i że nie jest człowiekiem.
Jestem gejem, a nie uważam żeby on napisał coś nie tak
Takie niepotrzebne plucie się sprawia, że ludzie generalizują i potem hejtują całą społeczność LGBT
powiem tak, pozwólmy się rozmnażać homo (mówię tu o stworzeniu nowego życia, a nie o np. adopcji) to możecie zobaczyć co jest normalne. Ludzkość przetrwała miliony lat będąc hetero, a homo nie przetrwa więcej niż jedno pokolenie, ponieważ nie może się rozmnażać. A jeśli coś odchodzi od ideei przetrwania gatunku, lub norm etyki nie jest normalne.
O co ci chodzi gościu?
A jak już porównujemy ludzi do innych gatunków, to należy wspomnieć o takich, w których kanibalizm, bratobójstwa są czymś normalnym.
Nie, to ty porównujesz ludzi do innych gatunków. Nie w każdym gatunku występuje homoseksualizm, więc proszę nie mówić, że to takie naturalne u ludzi bo zwierzęta też się rżną między sobą. Równie dobrze można to dać jako motyw do zabicia własnego męża, bo modliszki tak robią.
W ogóle po ch*j się gościu na innych rzucasz? Bez powodu zaczynasz obrażać innych(drugi twój post). Jeśli tobie się wydaje, że jesteś kimś więcej bo lubisz w dupe, to się grubo mylisz spie**oleńcu.
@gelo1238: Zacznijmy tylko od tego, że PolskiMaster jedynie stwierdził, że heteroseksualizm jest orientacją domyślną. Ziomeq uznał, że powiedział: homoseksualizm jest zły
@fullfun: polski master wyraźnie powiedział, że homoseksualizm jest nienormalny. Tymczasem homoseksualizm powstał na drodze ewolucji, jak ktoś chce wiedzieć jak dlaczego itd to polecam wpisać w yt "naukowy bełkot homosemsualizm" są tam 3 filmy warte obejrzenia.
@kokosek112: Nie, on nie powiedział,zł że homoseksualizm jest nienormalny.
PolskiMaster powiedział, że ta droga ewolucji, która skłoniła człowieka do wykształcenia homoseksualizmu jest nienormalna, ponieważ może hamować rozwój, a nawet przetrwanie gatunku.
Nie chodziło mu o całą społeczność, czy pojedynczych ludzi, a nawet i samą orientację, a to, dlaczego i jak powstała.
W tym przypadku Twój film nie ma sensu, bo jest tam tłumaczone, jak i dlaczego powstał homoseksualizm, a o tym wszyscy, nawet PolskiMaster raczej wiemy. Rozchodzi się tylko o to, czy dobrze że doszło do tego czy nie dobrze.
@fullfun:
Może dojdźmy do tego czym jest normalność?
Zazwyczaj mówimy to, co większość osób robi.
Normalnie mężczyźni sikają na stojąco.
Nienormalnie już siadają. Czy ktoś twierdzi, że są nienormalni? (Zawszę się ktoś znajdzie, ale nie mówimy o jednostkach).
W normalności zawsze odnosimy się do konkretnej grupy osób. Jeżeli chodzi o kulturę, nie możemy odnieść naszych zwyczajów, do rzeczy, które robią Murzynki w wiosce afrykańskiej.
Ale wracając.
Dla większości ludzi to heteroseksualizm jest normalny. Nikt już nie twierdzi, że nie są normalni, bo to też ludzie, tylko z nienormalną, odstającą od normy, inną, orientacją. Faktycznie słowo: "nienormalność" brzmi negatywnie, ale wcale nie ma mieć w tej sytuacji negatywnego wydźwięku.
Nie ma to jak wbić się w kłótnie. Ha. Ha.
@fullfun: tylko to można zinterpretować na 2 sposoby
>stajesz sie gejem i to jest nienomalne
>wykształcenie sie homoseksualizmy na drodze ewolucji jest nie normalny
z obydwoma wersjami się nie zgadzam. Wykształcenie sie homoseksualizmu jest całkowicie normalne i do tego nawiązują filmy o których wspomniałem.
@fullfun: homoseksualizm nie jest że tak to określe "domyślny"
Ludzie w warunkach naturalnych czyli bez żadnej pomocy innych ludzi czy wynalazków techniki rozmnażają się przez heteroseksualizm dlatego jest "nienormalny" (choć to trochę za mocne określenie)
Ale w takim wypadku nienormalnym nazywamy coś niestandardowego
np.nienormalne było by robienie kiślu z 3 różnych smaków (wybaczcie porównanie, jestem głodny) dlatego możemy porównać to też do przeglądarek
hetero to domyślna
homo to jakaś inna
nikomu nie przeszkadza czy używasz domyślnej czy nie
przepraszam za wszystkie porównania i mam nadzieje że nikogo nie obraziłem
@kokosek112: podziel ludzi na trzy grupy w każdej po 10 mężczyzn i 10 kobiet, 1 grupa heteroseksualni, 2 grupa biseksualni, 3 grupa homoseksualni. jaka grupa ma największe szanse na przetrwanie? oczywiście pierwsza (99%), natomiast druga już tylko 50% ostatnia w tym wypadku ma 0% szans bo przetrwa tylko jedno (własne) pokolenie. nie chodzi tu o normalność czy nie normalność tylko o to co dla przetrwania człowieka jest naturalne. w dzisiejszych czasach jest taki nacisk na homo i transseksualizm że heteroseksualni ludzie zaczynają być postrzegani za dziwaków i gnębieni bardziej niż kiedyś nienaturalne grupy jak homo czy trans
@dustin2001: nienormalny pochodzi od zaprzeczenia normalności. Nie-normalny.
Według tego co napisałeś, że liczy się większość, można stwierdzić, że płeć męska jest nienormalna ponieważ 51% populacji to kobiety.
@PetyrBaelish: XDDDDDD, odsyłam do tych 3 filmików. Społeczeństwo w którym występuje homoseksualizm ma większą szanse przetrwania od tego 100% hetero. Tak wiem to brzmi jak magia, ale to sie nazywa altruizm społeczny.
@kokosek112: nie będę się tutaj kłócił bo podajesz całkowicie odrębny przykład, ja mówiłem o 100% jednolitym społeczeństwie ty natomiast o mieszanym dlatego odsyłam do przeanalizowania mojego komentarza.
ale się czepiasz, wszyscy ci tłumaczą, że nie chcieli nikogo obrazić i to homoseksualizm jest drugą orientacją bo jakoś musimy przetrwać, a ty "ło panie źle dobrałeś słowa, czemu mnie obrażasz? "
@Yoda_MLG: ty w ogole czytales co sie dzialo wyzej czy po prostu chcesz dolaczyc do dyskusji? Nie czepiam sie każdego, zadaje pytania i oczekuje odpowiedzi
@kokosek112:
Miałem na myśli znaczenie: "odbieganie od normy".
No i gratuluję uszczypliwości. Rozumiem, co chciałeś pokazać, ale porównywanie 2% różnicy, a 80% (ta liczba nie jest oparta na żadnych danych, jeżeli ktoś ma statystyki z chęcią użyczę ich) różnicy to mimo wszystko nie jest za dobre porównanie.
Fakt, faktem. Powiedziałem większość i muszę się z tym liczyć.
Czy pojęcie "znaczna większość" będzie lepsze?
@PetyrBaelish: no z tym, że 100% homoseksualne społeczeństwo nie przetrwa nie moge się kłócić, natomiast podałem przykład, który tłumaczył to, że homoseksualizm jest całkowicie normalny i wykształcony poprzez ewolucje.
@gelo1238: Jeżeli tacy ludzie nauczą dziecko, jak to wygląda z "rolami" ojca i matki, to czemu nie? Faktycznie sam uważam, że adopcja przez takie osoby to jeszcze nie najlepszy pomysł. Są potrzebne badania i sprawdzenie.
Ale jeżeli taka para jest dla dziecka kochającą rodziną, która uczy zarówno rzeczy od strony fizycznej jak i psychicznej, to nie widzę problemu.
Komentarze
Odśwież27 lipca 2018, 16:43
czy bycie BI to coś normalnego
bo nie jest się w pełni hetero ani homo
Odpisz
27 lipca 2018, 16:56
tak to normalne
Odpisz
27 lipca 2018, 17:12
Tak to normalne
Odpisz
31 lipca 2018, 08:33
Nikt nie jest normalny. Każdy jest przynajmniej trochę dziwny i to sprawia, że życie jest nieprzewidywalny
Odpisz
31 lipca 2018, 09:54
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: ja jestem tak poje**ny źe zrobiłem sobie herbatę a do pokojó przeniosłem Tymbarku w szklance w której robiłem herbatę
Odpisz
31 lipca 2018, 09:55
@Fenekin582: co
Odpisz
31 lipca 2018, 10:12
zależy od kultury, technicznie rzecz biorąc nie jest ale jednocześnie ma niską szkodliwość dla kultury co powoduje że jest ogólnie akceptowalną rzeczą, osobiście nie mam zastrzeżeń do osób biseksualnych bo nie powodują takiej presji jak feministki, weganie czy homo i trans seksualnie ugrupowania, przez co są przyjemną grupą społeczna (aseksualni też) nawet bardziej niż hetero którzy to są głównym przeciwnikiem ww. skrajnie agresywnych ugrupowań.
Odpisz
31 lipca 2018, 11:12
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: rzecz biorąc to ten brak normalności jest właśnie normalny :v
Odpisz
31 lipca 2018, 12:28
@lorax12: w tym momencie normalność jest nienormalna (świat jest dziwny)
Odpisz
31 lipca 2018, 12:57
@PetyrBaelish: A niebo jest niebieskie i trawa zielona
Odpisz
6 sierpnia 2018, 22:27
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: właściwie to normalny-odnosi sie do tego co robi wiekszość i jet to błąd argumentum ad populum, za to normalny w znaczeniu naturalny- to błąd argumentum ad naturem/natura
Odpisz
27 lipca 2018, 16:27
no tego się nie spodziewałem
Odpisz
27 lipca 2018, 16:27
PS. Hetero to zero
Odpisz
27 lipca 2018, 16:34
Hetero seksualizm to normalna orientacja seksualna dla naszego gatunku.
Odpisz
27 lipca 2018, 16:35
wstawaj Kacper, zesrales się
Odpisz
27 lipca 2018, 16:37
Otóż nie.
Odpisz
27 lipca 2018, 16:39
homoseksualizm jest, był i będzie, nie tylko wśród ludzi, ale też wśród zwierząt
Odpisz
Edytowano - 27 lipca 2018, 16:41
Ale nie u wszystkich gatunków homoseksualizm jest czymś normalnym.
Odpisz
27 lipca 2018, 16:42
jest zupełnie naturalny w przyrodzie, jak ktoś lubi te samą płeć to nie znaczy, że jest jakiś nienormalny
Odpisz
Edytowano - 27 lipca 2018, 16:43
Czy ja pisałem że taka osoba jest nienormalna?homoseksualizm nie jest po prostu naturalną drogą rozwoju człowieka,ja nie mówię że homoseksualista jest nienormalny i że nie jest człowiekiem.
Odpisz
27 lipca 2018, 16:49
napisales ze homoseksualizm nie u wszystkich jest normalny, czyli jest nienormalny
Odpisz
27 lipca 2018, 16:51
Mówię że Homoseksualizm jako orientacja jest nienormalna a nie ludzie homoseksualni.
Odpisz
27 lipca 2018, 16:52
Normalność jest pojęciem względnym
Odpisz
27 lipca 2018, 16:53
@adamon113: I każdy normalność postrzega inaczej,to fakt.
Odpisz
Edytowano - 27 lipca 2018, 16:54
Więc dlaczego mówisz że heteroseksualizm to "normalna" orientacja seksualna dla naszego gatunku?
Odpisz
27 lipca 2018, 16:57
@adamon113: Bo to pierwsza orientacja którą człowiek poznał.
Odpisz
27 lipca 2018, 17:06
Czyli jeżeli coś nie zostało odkryte jako pierwsze, to nie jest normalne?
Odpisz
Edytowano - 27 lipca 2018, 17:09
@adamon113: Może poczytasz o tym bo ten temat mi się już prawie godzinę ciągnie.
Odpisz
27 lipca 2018, 17:11
daj jakies źródła, chętnie poczytam o tym abnormalnym pojęciu
Odpisz
27 lipca 2018, 17:12
Ku*wa,Sami nie możecie sobie poszukać?
Odpisz
27 lipca 2018, 17:13
po prostu chce wiedziec na czym opierasz swoją argumentację
Odpisz
27 lipca 2018, 17:15
Pojutrze ci dam źródło.ok?
Odpisz
27 lipca 2018, 17:44
Ten moment, kiedy wchodzi limit strzałek w dół
Odpisz
27 lipca 2018, 19:05
Jestem gejem, a nie uważam żeby on napisał coś nie tak
Takie niepotrzebne plucie się sprawia, że ludzie generalizują i potem hejtują całą społeczność LGBT
Odpisz
27 lipca 2018, 22:06
@HOUSTON: nic nie widać
Odpisz
28 lipca 2018, 01:26
powiem tak, pozwólmy się rozmnażać homo (mówię tu o stworzeniu nowego życia, a nie o np. adopcji) to możecie zobaczyć co jest normalne. Ludzkość przetrwała miliony lat będąc hetero, a homo nie przetrwa więcej niż jedno pokolenie, ponieważ nie może się rozmnażać. A jeśli coś odchodzi od ideei przetrwania gatunku, lub norm etyki nie jest normalne.
Odpisz
28 lipca 2018, 01:32
@kodi1: Według mnie nie chodzi tylko o rozmnażanie, jest jeszcze miłość
Odpisz
28 lipca 2018, 02:12
@Podarty: w którym momencie się "pluję"?
Odpisz
29 lipca 2018, 16:26
dawaj źródło, czas minął
Odpisz
31 lipca 2018, 08:04
O co ci chodzi gościu?
A jak już porównujemy ludzi do innych gatunków, to należy wspomnieć o takich, w których kanibalizm, bratobójstwa są czymś normalnym.
Odpisz
31 lipca 2018, 08:12
@kodi1: Jak gej zapłodni lesbijke to jest szansa na ciążę i dziecko
Odpisz
31 lipca 2018, 08:31
@kodi1: Sam fakt, że istnieją geny zwiększające prawdopodobieństwo zostania homoseksualistą obala tą tezę.
Darwin, selekcja naturalna, te sprawy.
Odpisz
31 lipca 2018, 08:44
@gelo1238: ale homoseksualizm jest moralnie dobry, a ty wspominasz o czymś zupelnie innym porównując zabijanie do orientacji seksualnej
Odpisz
Edytowano - 31 lipca 2018, 09:04
Nie, to ty porównujesz ludzi do innych gatunków. Nie w każdym gatunku występuje homoseksualizm, więc proszę nie mówić, że to takie naturalne u ludzi bo zwierzęta też się rżną między sobą. Równie dobrze można to dać jako motyw do zabicia własnego męża, bo modliszki tak robią.
W ogóle po ch*j się gościu na innych rzucasz? Bez powodu zaczynasz obrażać innych(drugi twój post). Jeśli tobie się wydaje, że jesteś kimś więcej bo lubisz w dupe, to się grubo mylisz spie**oleńcu.
Odpisz
31 lipca 2018, 09:08
@gelo1238: Zacznijmy tylko od tego, że PolskiMaster jedynie stwierdził, że heteroseksualizm jest orientacją domyślną. Ziomeq uznał, że powiedział: homoseksualizm jest zły
co?
Odpisz
31 lipca 2018, 09:21
@fullfun: polski master wyraźnie powiedział, że homoseksualizm jest nienormalny. Tymczasem homoseksualizm powstał na drodze ewolucji, jak ktoś chce wiedzieć jak dlaczego itd to polecam wpisać w yt "naukowy bełkot homosemsualizm" są tam 3 filmy warte obejrzenia.
Odpisz
31 lipca 2018, 09:28
@kokosek112: Nie, on nie powiedział,zł że homoseksualizm jest nienormalny.
PolskiMaster powiedział, że ta droga ewolucji, która skłoniła człowieka do wykształcenia homoseksualizmu jest nienormalna, ponieważ może hamować rozwój, a nawet przetrwanie gatunku.
Nie chodziło mu o całą społeczność, czy pojedynczych ludzi, a nawet i samą orientację, a to, dlaczego i jak powstała.
W tym przypadku Twój film nie ma sensu, bo jest tam tłumaczone, jak i dlaczego powstał homoseksualizm, a o tym wszyscy, nawet PolskiMaster raczej wiemy. Rozchodzi się tylko o to, czy dobrze że doszło do tego czy nie dobrze.
Odpisz
31 lipca 2018, 09:37
@fullfun: nic o żadnej ewolucji nie widzę, mówił, że homoseksualizm jest nienormalny, bo pierwszy był heteroseksualizm.
Odpisz
31 lipca 2018, 09:46
@kokosek112:
Odpisz
31 lipca 2018, 09:58
@fullfun:
Może dojdźmy do tego czym jest normalność?
Zazwyczaj mówimy to, co większość osób robi.
Normalnie mężczyźni sikają na stojąco.
Nienormalnie już siadają. Czy ktoś twierdzi, że są nienormalni? (Zawszę się ktoś znajdzie, ale nie mówimy o jednostkach).
W normalności zawsze odnosimy się do konkretnej grupy osób. Jeżeli chodzi o kulturę, nie możemy odnieść naszych zwyczajów, do rzeczy, które robią Murzynki w wiosce afrykańskiej.
Ale wracając.
Dla większości ludzi to heteroseksualizm jest normalny. Nikt już nie twierdzi, że nie są normalni, bo to też ludzie, tylko z nienormalną, odstającą od normy, inną, orientacją. Faktycznie słowo: "nienormalność" brzmi negatywnie, ale wcale nie ma mieć w tej sytuacji negatywnego wydźwięku.
Nie ma to jak wbić się w kłótnie. Ha. Ha.
Odpisz
31 lipca 2018, 10:00
@fullfun: tylko to można zinterpretować na 2 sposoby
>stajesz sie gejem i to jest nienomalne
>wykształcenie sie homoseksualizmy na drodze ewolucji jest nie normalny
z obydwoma wersjami się nie zgadzam. Wykształcenie sie homoseksualizmu jest całkowicie normalne i do tego nawiązują filmy o których wspomniałem.
Odpisz
31 lipca 2018, 10:03
@fullfun: homoseksualizm nie jest że tak to określe "domyślny"
Ludzie w warunkach naturalnych czyli bez żadnej pomocy innych ludzi czy wynalazków techniki rozmnażają się przez heteroseksualizm dlatego jest "nienormalny" (choć to trochę za mocne określenie)
Ale w takim wypadku nienormalnym nazywamy coś niestandardowego
np.nienormalne było by robienie kiślu z 3 różnych smaków (wybaczcie porównanie, jestem głodny) dlatego możemy porównać to też do przeglądarek
hetero to domyślna
homo to jakaś inna
nikomu nie przeszkadza czy używasz domyślnej czy nie
przepraszam za wszystkie porównania i mam nadzieje że nikogo nie obraziłem
Odpisz
31 lipca 2018, 10:06
@kokosek112: podziel ludzi na trzy grupy w każdej po 10 mężczyzn i 10 kobiet, 1 grupa heteroseksualni, 2 grupa biseksualni, 3 grupa homoseksualni. jaka grupa ma największe szanse na przetrwanie? oczywiście pierwsza (99%), natomiast druga już tylko 50% ostatnia w tym wypadku ma 0% szans bo przetrwa tylko jedno (własne) pokolenie. nie chodzi tu o normalność czy nie normalność tylko o to co dla przetrwania człowieka jest naturalne. w dzisiejszych czasach jest taki nacisk na homo i transseksualizm że heteroseksualni ludzie zaczynają być postrzegani za dziwaków i gnębieni bardziej niż kiedyś nienaturalne grupy jak homo czy trans
Odpisz
31 lipca 2018, 10:08
spoko to wyjaśniłeś jest good :)
Odpisz
31 lipca 2018, 10:09
@dustin2001: nienormalny pochodzi od zaprzeczenia normalności. Nie-normalny.
Według tego co napisałeś, że liczy się większość, można stwierdzić, że płeć męska jest nienormalna ponieważ 51% populacji to kobiety.
Odpisz
31 lipca 2018, 10:12
@PetyrBaelish: XDDDDDD, odsyłam do tych 3 filmików. Społeczeństwo w którym występuje homoseksualizm ma większą szanse przetrwania od tego 100% hetero. Tak wiem to brzmi jak magia, ale to sie nazywa altruizm społeczny.
Odpisz
31 lipca 2018, 10:13
@kokosek112: Wytłumacz mi to.
Odpisz
31 lipca 2018, 10:15
@kokosek112: nie będę się tutaj kłócił bo podajesz całkowicie odrębny przykład, ja mówiłem o 100% jednolitym społeczeństwie ty natomiast o mieszanym dlatego odsyłam do przeanalizowania mojego komentarza.
Odpisz
31 lipca 2018, 10:18
@kokosek112: Ten człowiek jest ślepy na argumenty i widzi tylko swoją rację nie analizując wypowiedzi innych.
prawie jak płaskoziemcy.
Odpisz
31 lipca 2018, 10:42
@gelo1238: ale ja jestem hetero, a ty jesteś hipokryta w tym momencie bo sam się rzucasz
Odpisz
31 lipca 2018, 11:04
ale się czepiasz, wszyscy ci tłumaczą, że nie chcieli nikogo obrazić i to homoseksualizm jest drugą orientacją bo jakoś musimy przetrwać, a ty "ło panie źle dobrałeś słowa, czemu mnie obrażasz? "
Odpisz
31 lipca 2018, 11:09
@Yoda_MLG: ty w ogole czytales co sie dzialo wyzej czy po prostu chcesz dolaczyc do dyskusji? Nie czepiam sie każdego, zadaje pytania i oczekuje odpowiedzi
Odpisz
Edytowano - 31 lipca 2018, 11:54
ku*wa dość
Odpisz
31 lipca 2018, 12:28
@Venomoth: Właśnie.
Odpisz
31 lipca 2018, 12:45
oni się już będą kłócić dla sportu
Odpisz
31 lipca 2018, 12:48
@kokosek112:
Miałem na myśli znaczenie: "odbieganie od normy".
No i gratuluję uszczypliwości. Rozumiem, co chciałeś pokazać, ale porównywanie 2% różnicy, a 80% (ta liczba nie jest oparta na żadnych danych, jeżeli ktoś ma statystyki z chęcią użyczę ich) różnicy to mimo wszystko nie jest za dobre porównanie.
Fakt, faktem. Powiedziałem większość i muszę się z tym liczyć.
Czy pojęcie "znaczna większość" będzie lepsze?
Odpisz
31 lipca 2018, 12:57
@dustin2001: Nie chodzi o ilość, a o to, co jest lepsze - bo niezbędne do przetrwania.
Odpisz
31 lipca 2018, 13:03
@fullfun:
Heteroseksualizm jest niezbędny, to wiadomo.
Ale homoseksualizm jest przydatny.
Odpisz
31 lipca 2018, 13:18
@dustin2001: przydatny do czego?
Odpisz
31 lipca 2018, 13:33
@adamon113: Tak, gdyż za normalne uznaje się zachowanie, do którego zostało się stworzonym.
Odpisz
31 lipca 2018, 13:55
@McLayer: AAAAAAAHHH
Odpisz
31 lipca 2018, 16:16
długo by to szło, pozatym podałem kilka filmów, więc nie wiem po co sie rozpisywać.
Odpisz
31 lipca 2018, 16:18
@PetyrBaelish: no z tym, że 100% homoseksualne społeczeństwo nie przetrwa nie moge się kłócić, natomiast podałem przykład, który tłumaczył to, że homoseksualizm jest całkowicie normalny i wykształcony poprzez ewolucje.
Odpisz
31 lipca 2018, 16:19
@fullfun: analizuje wypowiedzi innych .-. to nie jest tak, że krzycze, że wszystko to perspektywa.
Odpisz
31 lipca 2018, 16:21
@kodi1: (do kodiego) odsyłam do tych filmów, masz to tam zgrabnie wytłumaczone.
Odpisz
31 lipca 2018, 16:25
wciąż nie rozumiem jednej rzeczy
dlaczego napisałeś "hetero to zero"?
Odpisz
31 lipca 2018, 16:26
a spójrz wyżej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odpisz
31 lipca 2018, 16:29
ayyyyyyyy get it now
Odpisz
31 lipca 2018, 17:12
Mi chodziło głównie o to, że Ziomq postawił homo nad hetero, gdzie nie da się ukryć, że to hetero jest kluczem do przetrwania.
Odpisz
31 lipca 2018, 21:23
@kodi1:
Brak przeludnienia.
Wychowywanie dzieci (np. adopcja).
Odpisz
31 lipca 2018, 22:30
@dustin2001: Tylko czy takie wychowywanie przez dwóch panów/panie dobrze wpływa na dziecko
Odpisz
31 lipca 2018, 22:35
@gelo1238: Jeżeli tacy ludzie nauczą dziecko, jak to wygląda z "rolami" ojca i matki, to czemu nie? Faktycznie sam uważam, że adopcja przez takie osoby to jeszcze nie najlepszy pomysł. Są potrzebne badania i sprawdzenie.
Ale jeżeli taka para jest dla dziecka kochającą rodziną, która uczy zarówno rzeczy od strony fizycznej jak i psychicznej, to nie widzę problemu.
Odpisz
31 lipca 2018, 18:37
Zaraz, chwila...
Że niby...
Czekaj...
Co?
Odpisz
31 lipca 2018, 11:23
Zfriendzonował ją zanim ona zfriendzonowała jego.
Odpisz