Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar gzubix

4 listopada, 17:21

Za dużo modów i chopów

Avatar macikos12

23 sierpnia, 12:25

milaguje Wolfenstein 3d na win10

Avatar MajnkraftAlusiek

23 sierpnia, 13:07

@macikos12: mi też

Avatar LegijaSsijKija

23 sierpnia, 13:16

@macikos12: Ale wiesz że to notmalne przy tak starych grach?

Avatar VanQuisch

23 sierpnia, 13:17

@macikos12: A co ma system do lagów?

Avatar Farem

Edytowano - 23 sierpnia, 13:23

@VanQuisch: bo te dzisiejsze systemy są 32-bitowe, a stare gry są przystosowane do systemów mniej bitowych, na tvgry jest filmik wyjaśniający to wszystko dokładniej

Avatar LegijaSsijKija

Edytowano - 23 sierpnia, 14:03

@VanQuisch: Kiedyś gry były robione pod stare systemy, a teraz nowe gry współgrają z nowymi systemami

Avatar macikos12

23 sierpnia, 15:13

Avatar M_ateo_1

23 sierpnia, 15:24

@Farem: a nie 64 bitowe?

Avatar Farem

23 sierpnia, 16:37

@M_ateo_1: możliwe że mi się pomyliło

Avatar VanQuisch

Edytowano - 24 sierpnia, 13:11

@Farem: 32 bitowe systemy? Coś ci się pomyliło.
A co do tematu. Tutaj nie chodzi o wydajność a o kompatybilność. Stare gry nie są kompatybilne z nowymi systemami bo odwołują się do miejsc które w nowszych systemach mogą nie istnieć. Wiele starych gier ma też ten problem, że nie odpowiadają im nowe, szybsze procesory i w takim przypadku gra może chodzić za szybko lub za wolno albo i jeszcze inne czary.

Avatar SK_Makro

23 sierpnia, 14:29

#Nvidiamasterrace
\__/

Avatar SerduszeG

23 sierpnia, 15:12

@SK_Makro: Ale wiesz, że to równie dobrze mogła być karta Nvidii?

Avatar Szymon2410

23 sierpnia, 12:47

Mi laguje nw czemu

Avatar KaZaul12

23 sierpnia, 12:49

@Szymon2410: wpier*ol do ryżu

Avatar Szymon2410

23 sierpnia, 12:53

@KaZaul12: nie śmieszne

Avatar MajnkraftAlusiek

23 sierpnia, 13:06

prt sc

Avatar Chromizel

23 sierpnia, 12:53

Mu to wytłumaczcie.

Avatar NuQQetS

23 sierpnia, 12:22

Windows Vista

Avatar ExtraDip

Edytowano - 23 sierpnia, 12:10

Tryb Windowsa 2000 włacz

Avatar Rozyv

1 sierpnia, 19:46

stary, współczuję ci

Avatar MisterDomin34

1 sierpnia, 18:51

emmm
nie powinno przeniesc tego na ram?

Avatar BASTOY

1 sierpnia, 20:45

@MisterDomin34: tu chodzi o VRAM

Avatar MisterDomin34

1 sierpnia, 23:42

@BASTOY: Ale jeśli vramu nie starczy reszta idzie na ram

Avatar ToJeAmelinium

2 sierpnia, 00:02

Avatar miki864

2 sierpnia, 03:27

@MisterDomin34: Po części masz rację. Vram jest potrzeby głównie żeby ładować tekstury, więc jeśli vram zostanie zapełniony, tekstury będą ciągle przenoszone pomiędzy pamięcią vram a ram powodując ścinki, lecz żeby zostały prawidłowo wyświetlone muszą znajdować się w pamięci vram. Często zapełnia się wtedy także ram, co powoduje, że pobierane są prosto z dysku. Znaczne przeładowanie pamięci graficznej skutkuje najczęściej zawieszkami systemu.

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj obrazek Poczekalnia (2207)

Podobne memy