Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Spider007

17 czerwca, 00:03

Mam GTA III wypalony na jakąś płytkę z 15 lat temu

Avatar gzubix

4 listopada 2018, 17:21

Za dużo modów i chopów

Avatar macikos12

23 sierpnia 2018, 12:25

milaguje Wolfenstein 3d na win10

Avatar MajnkraftAlusiek

23 sierpnia 2018, 13:07

@macikos12: mi też

Avatar Mr_Quicky

23 sierpnia 2018, 13:16

@macikos12: Ale wiesz że to notmalne przy tak starych grach?

Avatar VanQuisch

23 sierpnia 2018, 13:17

@macikos12: A co ma system do lagów?

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 23 sierpnia 2018, 13:23

@VanQuisch: bo te dzisiejsze systemy są 32-bitowe, a stare gry są przystosowane do systemów mniej bitowych, na tvgry jest filmik wyjaśniający to wszystko dokładniej

Avatar Mr_Quicky

Edytowano - 23 sierpnia 2018, 14:03

@VanQuisch: Kiedyś gry były robione pod stare systemy, a teraz nowe gry współgrają z nowymi systemami

Avatar macikos12

23 sierpnia 2018, 15:13

@Mr_Quicky: tak

Avatar M_ateo_1

23 sierpnia 2018, 15:24

a nie 64 bitowe?

Avatar
Konto usunięte

23 sierpnia 2018, 16:37

@M_ateo_1: możliwe że mi się pomyliło

Avatar VanQuisch

Edytowano - 24 sierpnia 2018, 13:11

32 bitowe systemy? Coś ci się pomyliło.
A co do tematu. Tutaj nie chodzi o wydajność a o kompatybilność. Stare gry nie są kompatybilne z nowymi systemami bo odwołują się do miejsc które w nowszych systemach mogą nie istnieć. Wiele starych gier ma też ten problem, że nie odpowiadają im nowe, szybsze procesory i w takim przypadku gra może chodzić za szybko lub za wolno albo i jeszcze inne czary.

Avatar SK_Makro

23 sierpnia 2018, 14:29

#Nvidiamasterrace
\__/

Avatar SerduszeG

23 sierpnia 2018, 15:12

@SK_Makro: Ale wiesz, że to równie dobrze mogła być karta Nvidii?

Avatar Szymon2410

23 sierpnia 2018, 12:47

Mi laguje nw czemu

Avatar KaZaul12

23 sierpnia 2018, 12:49

@Szymon2410: wpier*ol do ryżu

Avatar Szymon2410

23 sierpnia 2018, 12:53

@KaZaul12: nie śmieszne

Avatar MajnkraftAlusiek

23 sierpnia 2018, 13:06

prt sc

Avatar
Konto usunięte

23 sierpnia 2018, 12:53

Mu to wytłumaczcie.

Avatar NuQQetS

23 sierpnia 2018, 12:22

Windows Vista

Avatar ExtraDip

Edytowano - 23 sierpnia 2018, 12:10

Tryb Windowsa 2000 włacz

Avatar Rozyv

1 sierpnia 2018, 19:46

stary, współczuję ci

Avatar
Konto usunięte

1 sierpnia 2018, 18:51

emmm
nie powinno przeniesc tego na ram?

Avatar
Konto usunięte

1 sierpnia 2018, 20:45

tu chodzi o VRAM

Avatar
Konto usunięte

1 sierpnia 2018, 23:42

Ale jeśli vramu nie starczy reszta idzie na ram

Avatar ToJeAmelinium

2 sierpnia 2018, 00:02

Nie?

Avatar miki864

2 sierpnia 2018, 03:27

Po części masz rację. Vram jest potrzeby głównie żeby ładować tekstury, więc jeśli vram zostanie zapełniony, tekstury będą ciągle przenoszone pomiędzy pamięcią vram a ram powodując ścinki, lecz żeby zostały prawidłowo wyświetlone muszą znajdować się w pamięci vram. Często zapełnia się wtedy także ram, co powoduje, że pobierane są prosto z dysku. Znaczne przeładowanie pamięci graficznej skutkuje najczęściej zawieszkami systemu.

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar hardkor968
Dodane przez: hardkor968

W końcu!

Życie to nie gra...

Typowy Windows

Czas nadszedł. Wykonać rozkaz 66.

Niestety świat jest p2w

Fajnie czasem być dla kogoś miłym

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Chyba pora kupić nową kartę graficzną.