@VanQuisch: bo te dzisiejsze systemy są 32-bitowe, a stare gry są przystosowane do systemów mniej bitowych, na tvgry jest filmik wyjaśniający to wszystko dokładniej
32 bitowe systemy? Coś ci się pomyliło.
A co do tematu. Tutaj nie chodzi o wydajność a o kompatybilność. Stare gry nie są kompatybilne z nowymi systemami bo odwołują się do miejsc które w nowszych systemach mogą nie istnieć. Wiele starych gier ma też ten problem, że nie odpowiadają im nowe, szybsze procesory i w takim przypadku gra może chodzić za szybko lub za wolno albo i jeszcze inne czary.
Po części masz rację. Vram jest potrzeby głównie żeby ładować tekstury, więc jeśli vram zostanie zapełniony, tekstury będą ciągle przenoszone pomiędzy pamięcią vram a ram powodując ścinki, lecz żeby zostały prawidłowo wyświetlone muszą znajdować się w pamięci vram. Często zapełnia się wtedy także ram, co powoduje, że pobierane są prosto z dysku. Znaczne przeładowanie pamięci graficznej skutkuje najczęściej zawieszkami systemu.
Komentarze
Odśwież5 lutego 2022, 11:17
A tak btw, zna ktoś jakieś karty graficzne do 800 zł? Koniecznie nowe
Odpisz
17 czerwca 2021, 00:03
Mam GTA III wypalony na jakąś płytkę z 15 lat temu
Odpisz
14 października 2021, 19:46
@Spider007: ja pobrałem pirata z neta
Odpisz
14 października 2021, 19:49
@AlPoziomka: ja nie mam szczęścia co do piratów, a torrentów szczerze nie cierpię
Odpisz
14 października 2021, 20:08
@Spider007: wwwkropkasteamunlockedkropkanet
Nie musisz dziękować
Odpisz
14 października 2021, 20:27
@AlPoziomka: bez jakiś kodów wysyłanych wiadomością SMS?
Odpisz
14 października 2021, 20:45
@Spider007: bez
Odpisz
15 października 2021, 20:59
@AlPoziomka: dziena, obczaję sobie to
Odpisz
4 listopada 2018, 17:21
Za dużo modów i chopów
Odpisz
23 sierpnia 2018, 12:25
milaguje Wolfenstein 3d na win10
Odpisz
23 sierpnia 2018, 13:07
@macikos12: mi też
Odpisz
23 sierpnia 2018, 13:16
@macikos12: Ale wiesz że to notmalne przy tak starych grach?
Odpisz
23 sierpnia 2018, 13:17
@macikos12: A co ma system do lagów?
Odpisz
Edytowano - 23 sierpnia 2018, 13:23
@VanQuisch: bo te dzisiejsze systemy są 32-bitowe, a stare gry są przystosowane do systemów mniej bitowych, na tvgry jest filmik wyjaśniający to wszystko dokładniej
Odpisz
Edytowano - 23 sierpnia 2018, 14:03
@VanQuisch: Kiedyś gry były robione pod stare systemy, a teraz nowe gry współgrają z nowymi systemami
Odpisz
23 sierpnia 2018, 15:13
@Mr_Quicky: tak
Odpisz
23 sierpnia 2018, 15:24
a nie 64 bitowe?
Odpisz
23 sierpnia 2018, 16:37
@M_ateo_1: możliwe że mi się pomyliło
Odpisz
Edytowano - 24 sierpnia 2018, 13:11
32 bitowe systemy? Coś ci się pomyliło.
A co do tematu. Tutaj nie chodzi o wydajność a o kompatybilność. Stare gry nie są kompatybilne z nowymi systemami bo odwołują się do miejsc które w nowszych systemach mogą nie istnieć. Wiele starych gier ma też ten problem, że nie odpowiadają im nowe, szybsze procesory i w takim przypadku gra może chodzić za szybko lub za wolno albo i jeszcze inne czary.
Odpisz
23 sierpnia 2018, 14:29
#Nvidiamasterrace
\__/
Odpisz
23 sierpnia 2018, 15:12
@SK_Makro: Ale wiesz, że to równie dobrze mogła być karta Nvidii?
Odpisz
23 sierpnia 2018, 12:47
Mi laguje nw czemu
Odpisz
23 sierpnia 2018, 12:49
@Szymon2410: wpier*ol do ryżu
Odpisz
23 sierpnia 2018, 12:53
@KaZaul12: nie śmieszne
Odpisz
23 sierpnia 2018, 13:06
prt sc
Odpisz
23 sierpnia 2018, 12:53
Mu to wytłumaczcie.
Odpisz
23 sierpnia 2018, 12:22
Windows Vista
Odpisz
Edytowano - 23 sierpnia 2018, 12:10
Tryb Windowsa 2000 włacz
Odpisz
1 sierpnia 2018, 19:46
stary, współczuję ci
Odpisz
1 sierpnia 2018, 18:51
emmm
nie powinno przeniesc tego na ram?
Odpisz
1 sierpnia 2018, 20:45
tu chodzi o VRAM
Odpisz
1 sierpnia 2018, 23:42
Ale jeśli vramu nie starczy reszta idzie na ram
Odpisz
2 sierpnia 2018, 00:02
Nie?
Odpisz
2 sierpnia 2018, 03:27
Po części masz rację. Vram jest potrzeby głównie żeby ładować tekstury, więc jeśli vram zostanie zapełniony, tekstury będą ciągle przenoszone pomiędzy pamięcią vram a ram powodując ścinki, lecz żeby zostały prawidłowo wyświetlone muszą znajdować się w pamięci vram. Często zapełnia się wtedy także ram, co powoduje, że pobierane są prosto z dysku. Znaczne przeładowanie pamięci graficznej skutkuje najczęściej zawieszkami systemu.
Odpisz