Osobiście uważam że to nie Vader i Imperator byli tymi złymi.
Yoda i Kenobi manipulowali Luke'a.
Ciemna strona mocy odbierze ci wolność. Ta powiedz to gościowi który popi***ala po kosmosie prywatną Gwiazdą Śmierci.
A biedowanie na pustyni i walka o przetrwanie z tubylcami oraz chowanie się po jaskiniach przed kolesiem w czarnej zbroi który może cie zabić jednym palcem (tym samym którego przeznaczenie zostało zdominowane przez Ciemną Stronę) to wolność?
Pie**olę taką wolność.
Poza tym puśćcie sobie rozmowe Luke'a z Obim (tą w której R2D2 odtwarza wiadomość od księżniczki) i popatrzcie na gestykulacje Obiego, na wzrok Luke'a i powiedzcie co wam to przypomina.
Darth Vader: Naprawdę tragiczna postać z średnim origin story. Niby przesiąknięty złem, ale nie zabił swojego dziecka.
Sauron: Jest zły, bo jest zły. Wykreował archetyp złego w książkach i grach. Potężny czarnoksiężnik, który ciągnie dzieło swego mistrza.
Voldek: Miał fajną historię, ale jako główny zły wypada dość kiepsko. No sorry, ale przez kilka książek zbierać siły, żeby w ostatecznym rozrachunku przejąć władzę nad szkołą na kilka miesięcy. No prośba.
@korobov: Co i tak jest malutką częścią świata. Mógł zrobić coś w stylu wielkiego orędzia i: ,,Mugole Wielkiej Brytanii, będziecie mi posłuszni, bo inaczej Avada Kedavra między oczy."
wszyscy uczniowie którzy nie byli pełnoletni zostali wyprowadzeni z budynków i zostali sami nauczyciele, starsi uczniowie, oraz cały zakon Feniksa, więc to nie "grupka nastolatków" pokonała go i smierciozercow
O ile pamiętam walczyli uczniowie od roku 5 albo 6 wzwyż. Pełnoletniość uzyskiwało się w wieku 17 lat, tj. najczęściej na roku 7. W dodatku to nadal byli nastolatkowie, choćby i pełnoletni. Nauczycieli i członków Zakonu Feniksa była garstka. To nadal nastolatkowie do****li Voldemortowi.
@Mr_Senate: ale pamiętajmy też o obronie ze strony stworzeń z lasu który był obok zamku, figurach z hogwartu i o tym ze przez długi czas nad szkoła było coś na wzór pola(?) które blokowało ich zaklęcia
@Mr_Senate: Nie zmienia to faktu, że po zniszczeniu figur i pola obronnego, gdy śmierciożercy wdarli się do zamku, to głównie uczniowie odparli napad. Zresztą Palpatine i Sauron pragnęli podbić całe swoje uniwersa, podczas gdy Voldemort starał się podbić jeden jedyny kraj. I dostał po łbie.
znaczy tak mi się wydaje, bo mimo tego że było tak kilkaset wilkolakow i ogólnie czarodziejów to hogwart tez miał magiczne stworzenia i czarodzieji
i to juz moje osobiste przemyślenia ale smierciozercy po tym jak voldemort juz raz został "pokonany" mogli zwątpic w to że teraz się uda i może niektórzy jakoś nie starali się specjalnie bardzo walczyć żeby później nie mieć problemów prawnych
Ok. Ostatni argument, nie zamierzam przekonywać do mojego zdania, aczkolwiek śmierciożercy byli bardziej wyszkoleni i nie bali się używać zaklęć zakazanych. Uważam jednak, że mogli atakować zaklęciem Imperio, aby zacząć kontrolować większość obrońców. To byłoby dobre, bo młodzi adepci magii mieliby problem etyczny, np. ze strzeleniem w przyjaciela.
@Mr_Senate: Palpatine wydawał rozkazy na dużą skalę. W bitwach dowodził Vader i jego generałowie, co sprawia, że zwycięstwa Imperium należały do niego.
@McLayer: Jednak Vadea kontrolował Palpatine. Miał stuprocentową pewność, że uczeń nie zbuntuje się. Tak samo jak szturmowcy. A skoro ktoś wydaje główne rozkazy, to jego działania (pośrednio) doprowadziły do podbicia znacznej części znanej Galaktyki.
@Mr_Senate: Podejrzewam jednak, że nie kontrolował umiejętności bojowo-przywódczych Vadera, więc i tak sporo zależało od niego. Mimo to, zgodzę się z kontrolą przez Palpatine'a, ponieważ w każdej chwili mógł on olać rozkazy i działać na własną rękę.
@McLayer: Faktycznie, nie musiał kontrolować umiejętności Vadera stuprocentowo, bo wiedział, że aby uczeń zbuntował się, potrzeba siły z zewnątrz (okazał się nią być Luke) i mógł trochę obluzować smycz.
Voldemorta zgubiła jego pewność siebie. Pewnie gdyby Harry nie był już panem Czarnej Różdżki, gdy zabierał ją z grobu Dumbledore'a, to pokonałby go. A nawet jeśli Potterowi udałoby się zwyciężyć, to musiałby się bardziej wysilić, a nie tylko jeden Expelliarmus kontra Avanda Kedavra. Co już samo w sobie jest głupie. Rozumiem, że Harry już wiedział, że on jest panem Czarnej Różdżki, ale serio? Zaklęcie rozbrajające w ostatecznej bitwie? To tylko potwierdza, że on wygrał dzięki szczęściu.
Komentarze
Odśwież25 sierpnia 2018, 23:03
A niech Vader i Sauron sami spróbują zdobyć Hogwart, wtedy pogadamy.
(znaczy pewnie by to zrobili....)
Odpisz
Edytowano - 24 sierpnia 2018, 09:32
Osobiście uważam że to nie Vader i Imperator byli tymi złymi.
Yoda i Kenobi manipulowali Luke'a.
Ciemna strona mocy odbierze ci wolność. Ta powiedz to gościowi który popi***ala po kosmosie prywatną Gwiazdą Śmierci.
A biedowanie na pustyni i walka o przetrwanie z tubylcami oraz chowanie się po jaskiniach przed kolesiem w czarnej zbroi który może cie zabić jednym palcem (tym samym którego przeznaczenie zostało zdominowane przez Ciemną Stronę) to wolność?
Pie**olę taką wolność.
Poza tym puśćcie sobie rozmowe Luke'a z Obim (tą w której R2D2 odtwarza wiadomość od księżniczki) i popatrzcie na gestykulacje Obiego, na wzrok Luke'a i powiedzcie co wam to przypomina.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 12:33
Darth Vader: Naprawdę tragiczna postać z średnim origin story. Niby przesiąknięty złem, ale nie zabił swojego dziecka.
Sauron: Jest zły, bo jest zły. Wykreował archetyp złego w książkach i grach. Potężny czarnoksiężnik, który ciągnie dzieło swego mistrza.
Voldek: Miał fajną historię, ale jako główny zły wypada dość kiepsko. No sorry, ale przez kilka książek zbierać siły, żeby w ostatecznym rozrachunku przejąć władzę nad szkołą na kilka miesięcy. No prośba.
Odpisz
21 sierpnia 2018, 20:56
@Figarus: Szkołą i Ministerstwem Magii.
Odpisz
21 sierpnia 2018, 21:03
@korobov: Co i tak jest malutką częścią świata. Mógł zrobić coś w stylu wielkiego orędzia i: ,,Mugole Wielkiej Brytanii, będziecie mi posłuszni, bo inaczej Avada Kedavra między oczy."
Odpisz
15 sierpnia 2018, 13:39
Odpisz
16 sierpnia 2018, 14:34
@Otheervers: po prostu było
Odpisz
14 sierpnia 2018, 19:02
było
Odpisz
13 sierpnia 2018, 13:15
a gdzie imperator który rządzi milionami światów pomimo tego że nieżyje?
Odpisz
13 sierpnia 2018, 11:17
Potter powinnien zginąć \___/
Odpisz
12 sierpnia 2018, 18:44
wszyscy uczniowie którzy nie byli pełnoletni zostali wyprowadzeni z budynków i zostali sami nauczyciele, starsi uczniowie, oraz cały zakon Feniksa, więc to nie "grupka nastolatków" pokonała go i smierciozercow
Odpisz
12 sierpnia 2018, 18:55
O ile pamiętam walczyli uczniowie od roku 5 albo 6 wzwyż. Pełnoletniość uzyskiwało się w wieku 17 lat, tj. najczęściej na roku 7. W dodatku to nadal byli nastolatkowie, choćby i pełnoletni. Nauczycieli i członków Zakonu Feniksa była garstka. To nadal nastolatkowie do****li Voldemortowi.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 19:01
@Mr_Senate: ale pamiętajmy też o obronie ze strony stworzeń z lasu który był obok zamku, figurach z hogwartu i o tym ze przez długi czas nad szkoła było coś na wzór pola(?) które blokowało ich zaklęcia
Odpisz
Edytowano - 12 sierpnia 2018, 19:03
@Mr_Senate: Nie zmienia to faktu, że po zniszczeniu figur i pola obronnego, gdy śmierciożercy wdarli się do zamku, to głównie uczniowie odparli napad. Zresztą Palpatine i Sauron pragnęli podbić całe swoje uniwersa, podczas gdy Voldemort starał się podbić jeden jedyny kraj. I dostał po łbie.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 19:09
@Mr_Senate: hogwart miał więcej ludzi/stworzeń do obrony, lol
Odpisz
Edytowano - 12 sierpnia 2018, 19:10
Od kogo niby? Zakładając, że w Hogwarcie było ok. 2000 adeptów, a walczyło ok. 500-600, to śmierciożerców było ok. 2-3 razy więcej.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 19:15
@Mr_Senate: od smierciozercow,
znaczy tak mi się wydaje, bo mimo tego że było tak kilkaset wilkolakow i ogólnie czarodziejów to hogwart tez miał magiczne stworzenia i czarodzieji
i to juz moje osobiste przemyślenia ale smierciozercy po tym jak voldemort juz raz został "pokonany" mogli zwątpic w to że teraz się uda i może niektórzy jakoś nie starali się specjalnie bardzo walczyć żeby później nie mieć problemów prawnych
Odpisz
12 sierpnia 2018, 19:16
@Mr_Senate: zaczęłam odowiadac na twój stary komentarz lol
Odpisz
12 sierpnia 2018, 19:23
Ok. Ostatni argument, nie zamierzam przekonywać do mojego zdania, aczkolwiek śmierciożercy byli bardziej wyszkoleni i nie bali się używać zaklęć zakazanych. Uważam jednak, że mogli atakować zaklęciem Imperio, aby zacząć kontrolować większość obrońców. To byłoby dobre, bo młodzi adepci magii mieliby problem etyczny, np. ze strzeleniem w przyjaciela.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 18:36
Ale to nie Vader podbił galaktykę, tylko Palpatine
Odpisz
12 sierpnia 2018, 19:03
@Mr_Senate: Palpatine wydawał rozkazy na dużą skalę. W bitwach dowodził Vader i jego generałowie, co sprawia, że zwycięstwa Imperium należały do niego.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 19:08
@McLayer: Jednak Vadea kontrolował Palpatine. Miał stuprocentową pewność, że uczeń nie zbuntuje się. Tak samo jak szturmowcy. A skoro ktoś wydaje główne rozkazy, to jego działania (pośrednio) doprowadziły do podbicia znacznej części znanej Galaktyki.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 19:14
@Mr_Senate: Podejrzewam jednak, że nie kontrolował umiejętności bojowo-przywódczych Vadera, więc i tak sporo zależało od niego. Mimo to, zgodzę się z kontrolą przez Palpatine'a, ponieważ w każdej chwili mógł on olać rozkazy i działać na własną rękę.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 19:18
@McLayer: Faktycznie, nie musiał kontrolować umiejętności Vadera stuprocentowo, bo wiedział, że aby uczeń zbuntował się, potrzeba siły z zewnątrz (okazał się nią być Luke) i mógł trochę obluzować smycz.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 18:24
dla przykładu spróbujcie zaatakować szkołę z karabinem jeśli każdy nauczyciel i uczeń ma karabin
Odpisz
12 sierpnia 2018, 16:47
Voldemorta zgubiła jego pewność siebie. Pewnie gdyby Harry nie był już panem Czarnej Różdżki, gdy zabierał ją z grobu Dumbledore'a, to pokonałby go. A nawet jeśli Potterowi udałoby się zwyciężyć, to musiałby się bardziej wysilić, a nie tylko jeden Expelliarmus kontra Avanda Kedavra. Co już samo w sobie jest głupie. Rozumiem, że Harry już wiedział, że on jest panem Czarnej Różdżki, ale serio? Zaklęcie rozbrajające w ostatecznej bitwie? To tylko potwierdza, że on wygrał dzięki szczęściu.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 14:01
Dla mnie cała fabuła Hari Poty jest nudna
\_______/
Odpisz
12 sierpnia 2018, 16:01
@KapitanKokosel: Same. Nie przeczytałam żadnej książki i nie obejrzałam żadnego filmu pomimo wielu prób.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 12:34
Voldemort był poprostu debilem.
Odpisz
12 sierpnia 2018, 13:22
@Noxen: był takim debilem że nawet stracił nos
Odpisz
12 sierpnia 2018, 15:38
@lolpandapl: Można powiedzieć, że
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nie miał nosa do magii
.
.
Kill me pls
Odpisz
12 sierpnia 2018, 12:27
old but gold
Odpisz
Edytowano - 7 sierpnia 2018, 15:58
Sauron nie podbił by gówna krowy bez Morgotha który to właśnie stworzył orków i Balrogów
Do tego nauczył go władać mroczną magią etc.
Odpisz
7 sierpnia 2018, 18:02
@lorax12: A ty byś słowa nie napisał bez twoich rodziców i nauczycieli, którzy cię nauczyli czytać i pisać
Odpisz
7 sierpnia 2018, 21:11
@Max_the_Paladin: Dokładnie
Dzięki za zrozumienie
Odpisz
12 sierpnia 2018, 12:12
@lorax12: gdyby nie Morgoth, to Sauronowi nawet by przez myśl nie przeszło, by podbijać Śródziemie, także...
Odpisz