memy
Dodaj komentarz obrazkowy
Ważne informacje:
23 sierpnia 2018, 10:59
Zawsze istnieje jeszcze szybki unik w bok mój drogi
Odpisz
23 sierpnia 2018, 16:08
@Marie_: Tylko że w XCOMie kiedy żołnierz pudłuje z takiej odległości, to nie dlatego że kosmita robi unik, tylko dlatego że w chwili strzału nagle postanawia zastrzelić samego Boga i wywala serie prosto w niebo
24 sierpnia 2018, 01:27
@gulasz88: Być może Bóg jest drugim celem?
23 sierpnia 2018, 20:52
w fallout 3 było tak że jak stałeś za blisko i używałeś vats, to zadawało małe obrażenia lub w ogóle nie trafiałeś.
23 sierpnia 2018, 08:36
Właśnie dlatego uważam że szansa trafienia powinna rosnąć wraz z tym im bliżej jest się od hitboxa
23 sierpnia 2018, 09:58
@lorax12: Kiedyś tak było w XCOM :c
23 sierpnia 2018, 09:47
czy ktos to tetował ?
20 sierpnia 2018, 15:32
Fallout w pigułce
20 sierpnia 2018, 16:05
@zyl15: *szepcze* ale to XCOM
20 sierpnia 2018, 16:07
@WebsTer230: W falloucie jest tak samo
23 sierpnia 2018, 08:05
@zyl15: Osobiście uważam że system vats jest bezużyteczny w falloucie, chociaż zdażają się wyjątki (np muchy mięsne lub inne małe stworzenia)
23 sierpnia 2018, 09:20
@Verneo: Jest też fajny do kinematycznych scen, albo jak pojawia się wielu słabych wrogów to jak się użyje vats można szybciej ich zestrzelić.
23 sierpnia 2018, 09:25
@TheGreatcat: ja raz w ciemnym miejscu w fallout 3 spamiłem vats żeby sprawdzić czy przecieników niema :)
23 sierpnia 2018, 09:31
@zomdiax5: To jest jedyne do czego używam osobiście vats (jeszcze mordowanie małych wrogów)
23 sierpnia 2018, 09:34
@Verneo: Ja używam do headshotowania wrogów będących w ruchu oraz w Fallout 4 VATS może nam pokazywać miny i pułapki na ziemi.
23 sierpnia 2018, 09:35
@arcinin: Panie ja wiem, to zalicza się do sprawdzania czy niema wrogów
23 sierpnia 2018, 10:08
@zyl15: No właśnie nie
23 sierpnia 2018, 08:32
pewnie było pudło
Dołącz screena
Komentarze
Odśwież23 sierpnia 2018, 10:59
Zawsze istnieje jeszcze szybki unik w bok mój drogi
Odpisz
23 sierpnia 2018, 16:08
@Marie_: Tylko że w XCOMie kiedy żołnierz pudłuje z takiej odległości, to nie dlatego że kosmita robi unik, tylko dlatego że w chwili strzału nagle postanawia zastrzelić samego Boga i wywala serie prosto w niebo
Odpisz
24 sierpnia 2018, 01:27
@gulasz88: Być może Bóg jest drugim celem?
Odpisz
23 sierpnia 2018, 20:52
w fallout 3 było tak że jak stałeś za blisko i używałeś vats, to zadawało małe obrażenia lub w ogóle nie trafiałeś.
Odpisz
23 sierpnia 2018, 08:36
Właśnie dlatego uważam że szansa trafienia powinna rosnąć wraz z tym im bliżej jest się od hitboxa
Odpisz
23 sierpnia 2018, 09:58
@lorax12: Kiedyś tak było w XCOM :c
Odpisz
23 sierpnia 2018, 09:47
czy ktos to tetował ?
Odpisz
20 sierpnia 2018, 15:32
Fallout w pigułce
Odpisz
20 sierpnia 2018, 16:05
@zyl15: *szepcze* ale to XCOM
Odpisz
20 sierpnia 2018, 16:07
@WebsTer230: W falloucie jest tak samo
Odpisz
23 sierpnia 2018, 08:05
@zyl15: Osobiście uważam że system vats jest bezużyteczny w falloucie, chociaż zdażają się wyjątki (np muchy mięsne lub inne małe stworzenia)
Odpisz
23 sierpnia 2018, 09:20
@Verneo: Jest też fajny do kinematycznych scen, albo jak pojawia się wielu słabych wrogów to jak się użyje vats można szybciej ich zestrzelić.
Odpisz
23 sierpnia 2018, 09:25
@TheGreatcat: ja raz w ciemnym miejscu w fallout 3 spamiłem vats żeby sprawdzić czy przecieników niema :)
Odpisz
23 sierpnia 2018, 09:31
@zomdiax5: To jest jedyne do czego używam osobiście vats (jeszcze mordowanie małych wrogów)
Odpisz
23 sierpnia 2018, 09:34
@Verneo: Ja używam do headshotowania wrogów będących w ruchu oraz w Fallout 4 VATS może nam pokazywać miny i pułapki na ziemi.
Odpisz
23 sierpnia 2018, 09:35
@arcinin: Panie ja wiem, to zalicza się do sprawdzania czy niema wrogów
Odpisz
23 sierpnia 2018, 10:08
@zyl15: No właśnie nie
Odpisz
23 sierpnia 2018, 08:32
pewnie było pudło
Odpisz