Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Princess_Unattainable

3 września 2018, 20:44

Wczoraj jak u wujka byłem to opowiadał że w jego pracy to popularna jest teoria że kosmici stworzyli cywilizację i że to oni przynieśli arkę przymierza bo to było by zbyt potężne narzędzie dla ludzi

Avatar
Legutko

Edytowano - 3 września 2018, 20:48

@Princess_Unattainable: Za co miałeś bana? Mój ulubiony trollu 😗

Avatar Princess_Unattainable

3 września 2018, 21:00

Jestem nawrócony

Avatar
Legutko

Edytowano - 3 września 2018, 21:02

@Princess_Unattainable: Dafuq Bożydar? Perm ban za pisanie komentów bez sensu? XD połowa userów powinna zostać wykuropatwiona :p

Avatar PimpekLord

3 września 2018, 21:59

dobrze ze mnie to nie dotyczy

Avatar kokosek112

Edytowano - 6 września 2018, 17:20

chyba nie ma perm bana lul, jak sie dostanie dużo trójkątów w dół to dostaje sie bloka na pisanie komentarzy na tydzień na początku chyba, sam kiedyś tak miałem :' )

Avatar Jasnowidz

3 września 2018, 20:58

Skoro ufo było w Wałbrzychu to kosmici złotego pociągu pewnie szukają

Avatar kacp80

6 września 2018, 12:54

@Jasnowidz: ? bo ja nie w temacie

Avatar kowalski12

6 września 2018, 13:39

@kacp80: Legenda jest znana od wielu lat a ty nie w temacie? xD

Otóż nie tak dawno temu (tylko ok. 75 lat) naziści wysłali pociąg do Wałbrzycha ze złotem, kosztownościami i innymi pierdołami zajumane z Wrocławia. No ale że pociąg z dupy zniknął, to naiwniaczki przekopali Wałbrzych wzdłuż, wszerz i na głębokość, ale gówno znaleźli. No i tyle.

Avatar kacp80

6 września 2018, 15:24

@kowalski12: dzięki

Avatar kacper100025

3 września 2018, 22:19

Moje miasto takie piękne

Avatar SiemanoMichau

3 września 2018, 21:53

Mieszkam w Wałbrzychu i żadnego ufo nie było

Avatar ben1794

6 września 2018, 13:34

@SiemanoMichau: Może maskowanie włączyli.

Avatar Rudymaciek05

3 września 2018, 21:46

Sposób na zdobycie dziewczyny

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

W zasadzie może tak być

No nie przetłumaczysz

Dobry filmik

Legenda zawsze jest nieśmiertelna

Z czym do ludzi?

ZAKAZ ZGROMADZEŃ!

Te reklamy są czasami bardzo dziwne

No niestety

Co za potwór to wymyślił?!

Takiego to już nic nie pokona

To już się dzieje

Katastrofa!

Mandatu tym razem nie będzie

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka