nowy system nauczania nie polega na logicznym myśleniu. Klasy 1 i 2 gimnazjalna zostały zmielone do 7 klasy podstawówki, a 3 gimnazjum jest jako 8 klasa podstawówki i tam też się piszę te egzaminy 8 klasowy czy coś w tym stylu.
Jestem w 3. klasie gimbazy obecnie, typ ode mnie co nie zdał w 2. klasie został wrzucony do 8. klasy podstawówki (nie wiem czy z innych klas czasem nie zostali wrzuceni do 7.) ale osoba co nie zda teraz 3. klasy nie zostanie wcale wrzucona do technikum/liceum tylko do 8. klasy podstawówki, więc osoba która nie zdała 2. klasy gimbazy właściwie nie jest stratna.
@Revan_PL: Ciekawe od kogo... Ja tam wole ufać racjonalizmowi bo akurat to jest tak oczywiste że nawet coś takiego jak pis nie powinno wybrać powtarzania materiału sprzed 2 lat
XD może tak uważam bo nauczyciele sami mówią nam że tak się stanie i jeżeli ktoś nie zda to nie zostanie wrzucony do liceum/technikum tak jak było w przypadku niezdania 2. klasy gimby
Po za tym test ósmoklasisty jest identyczny do testu szóstoklasisty czyli pisze się go tylko z matmy, polskiego, języka obcego, a test gimnazjalny jest z prawie wszystkich przedmiotów
@maxiu1244: Cóż, to właśnie jest ten paradoks o którym chciałem powiedzieć bo, do 1 lictech idą 8pod i 3 gim. Czyli prawdopodobnie będą rozdzielone 1 klasy dla pod i gim.
Więc 3 gim = 1 lictech dla podstawówki
Jak już wcześniej pisałem materiał z 3 klasy gimbazy mieści się w 7 i 8 klasie podbazy tylko że jest nieco inny (głównie niektóre zagadnienia i tematy są pominięte, a niektóre dodane).
W tym momencie w szkołach zderzą się głównie dwa roczniki 2002 i 2003 czyli w większości klasa 8 podbazy i 3 gimbazy. Najprawdopodobniej klasy będą oddzielne ale to nie oznacza że będzie ich więcej. 8 klasa podbazy wcale nie jest ''w tyle'' z materiałem aż tak bardzo od 3 gimbazy
typie, negujesz fakty, co ja mam ci niby napisać? Już te dwa, trzy lata temu kiedy ta reforma była wprowadzana było mówione, że jak gimnazjalista nie zda to cofnie się do podstawówki. Do tego KAŻDY nauczyciel mówi, że jak się nie zda to się idzie do 8 klasy gimnazjum .
"Okazuje się, że uczeń trzeciej klasy gimnazjum, który w roku szkolnym 2018/2019 nie ukończy tej szkoły, 1 września 2019 r. stanie się uczniem klasy VIII podstawówki. Tak wynika z ustawy – Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz.60).
Powrót do podstawówki
W wyniku reformy nastolatek cofnie się w procesie kształcenia. Ukończył już przecież osiem klas (sześć szkoły podstawowej i dwie gimnazjum), tymczasem wyląduje znowu na ósmym poziomie edukacji, zamiast powtarzać dziewiąty, niezaliczony stopień.
– W efekcie jego kształcenie zamiast o rok wydłuży się o dwa lata – mówi Łukasz Ługowski, dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii Kąt w Warszawie. Aby dojść do matury, będzie musiał uczyć się co najmniej jeszcze pięć lat (ósma klasa podstawówki oraz cztery lata liceum w nowym systemie), a nie tylko cztery (powtarzanie III klasy gimnazjum i trzy lata liceum w starym systemie)."
@Pegi20: Osoby które nie zdały 2 gimbazy nie zostały cofnięte do 7 klasy tylko do 8 a więc ci którzy nie zdadzą 3 gimbazy zostaną również cofnięci do 8 podbazy
Ale, mózgu, żeby dostać się do szkoły średniej, czyt. lic/tech trzeba UKOŃCZYĆ szkołę podstawową/gimnazjum.
Twój racjonalizm ma tyle wspólnego z racją, co gówno ze słodyczami.
Jako iż nie ukończył 3 klasy gimnazjum, toteż nie ukończył szkoły podstawowej (gimnazjum jest, a raczej było częścią szkoły podstawowej) i NIE MA PRAWA pójść do szkoły średniej.
to prawda, ale wciąż - teraźniejsza 3 gimnazjum nie równa się temu, co 7-8 klasy będą mieć w 1 liceum. więc nie rozumiem twojego oburzenia, naskakiwania na innych i nazywania ich głupszymi, kiedy wyraźnie tłumaczą ci jak to działa. wyraźnie powiedzieli od razu: 1 klasa gimnazjum cofa się (=) 7 klasa podstawówki; 2, 3 klasa gimnazjum (=) 8 klasa podstawówki. bez egzaminów testowych po szkole nie mogą puścić kogoś do 1 liceum, więc skąd w ogóle pomysł, że jak ktoś z 3 gimnazjum nie zda, to idzie do 1? to by się miało z ,,celem" powtarzania klasy.
@PikachuAlka: Skoro 7, 8=1, 2, 3 i ci z nowym materiałem wchodzą do szkoły średniej z taką samą wiedzą co ci z dawnym a mają 4 klasy zamiast 3 to chyba logiczne że mają jedną klasę nadwyżki
No nie do końca bo ludzie z 7 klasy mają dłuższą szkołę średnią więc gdy y było tak jak mówisz to by byli o jeden rok do przodu w stosunku do starszych
Wątpię zwłaszcza, że jako nauczyciele mają wgląd na wymagania w klasach 7-8 i 1g-3g, więc wiedzą mniej więcej jaki jest poziom, pomiędzy tymi klasami, podręcznikami itp.
Mają inny test - bo nie mają części przyrodniczej oraz historii z wosem.
Ale taki Polski na przykład mają bardziej rozbudowany. Sama podstawa programowa obejmuje szerszy zakres, bo tak jak w gimnazjum trzeba było się zapoznać z fragmentem pana Tadeusza w ósmej klasie czytasz całego jako lekturę.
@Revan_PL: A czy to tak wielka różca? W podstawówce święcie wierzyłem nauczycielom ale tak dużo razy pokazali mi swoją niewiedzę z tematu innego niż ich przedmiot że teraz jakoś nie czuje niczego nienormalnego do porównywania ich z losową osobą z ulicy
Podobno wstyd się im przyznać że nie znają odpowiedzi na pytanie dziecka z podstawówki.
Istnieją też nauczyciele co wiedzą więcej niż "reszta" bo np. od 15 lat są wychowawcami klas i maja więcej do czynienia z systemem nauczania niż jakiś x-ski nauczyciel z muzyki co zna tylko tytuły podręczników.
@lorax12: ojezusmaria... Tak trudno zrozumieć, że 7 klasa MUSI zrobić materiał taki sam jak w 1 i 2 gimnazjum, w jeden rok? Jestem tego przykładem.. Podręczniki, które teraz ma 8 klasa są o połowe(?), nie to za dużo.. Jakieś 20-25% cieńsze. Co z tego wynika? Mniej materiału, niż w klasie 7. Do tego lepsze przygotowanie do egzaminu.. Nie tylko są nowe rzeczy, ale również z tamtego roku..taki temat można zrobić w jedną lekcje.. Gimmazjum miało łatwiej, bo nie musieli tak gonić z materiałem
Komentarze
Odśwież25 września 2018, 17:09
Ja jestem w 1 lo... gówniarze z gimbazy naprawdę tragicznie się zachowują
Odpisz
25 września 2018, 21:39
@MsCrazyAlex: ja jestem z podstawówki (8 kl) i też myślę ze gimbaza zachowuje się jak dzieci a my "dojrzalej"
Odpisz
26 września 2018, 15:29
@Vojteg: Otak w ch*j dojrzalej. 3 gim here i bez przesady ale 7 i 8 klasy są bardziej uposledzone niż my w 6 klasie...
Odpisz
26 września 2018, 18:53
@mortzmargonem: Zależy od szkoły
Odpisz
26 września 2018, 11:30
u nas kilka dziewczyn nie przeszło w 2gim i cofnęli do 8pod
Odpisz
25 września 2018, 17:10
Coś w tym jest.
Odpisz
8 września 2018, 17:06
Feels good będąc w 2 technikum patrzeć na tych zagubionych i przestraszonych ludzi z pierwszej klasy :')
Odpisz
8 września 2018, 19:32
@Szortek: mam tak samo jak ty, a najlepsze jest to że niektórzy myślą że jestem w 4 klasie xDDDD
Odpisz
8 września 2018, 19:36
@MrRolan: Musi być zabawnie
Odpisz
25 września 2018, 14:32
@Szortek: U mnie za to wprost przeciwnie, wciąż pamiętają jacy to oni nie byli "ważni" w 3 gim i teraz próbują tym epatować w mojej licbazie
Odpisz
25 września 2018, 15:50
@DaKnight: U mnie jest to samo
Odpisz
8 września 2018, 14:08
pamiętam rok temu 2gim wydawała mi się taka dojrzała, jestem w 8 klasie i nadal jesteśmy gówniarzami
Odpisz
8 września 2018, 14:18
@Windows_10:
>sugerowanie że samo bycie w 8 coś zmieni xD
Prawdopodobnie oni byli normalni już wcześniej, a wy nie będziecie jeszcze przez długi czas
Odpisz
8 września 2018, 14:45
oof [*]
Odpisz
8 września 2018, 14:21
Tak w ogóle to jak ktoś teraz nie zda w 3 to i tak i tak pójdzie do szkoły średniej
Odpisz
8 września 2018, 14:24
nie.
Odpisz
8 września 2018, 14:25
co
Odpisz
8 września 2018, 14:46
nie, pójdzie do 8 podstawówki
Odpisz
8 września 2018, 14:49
@Revan_PL: Tak samo jak ktoś kto nie zdał 2. klasy
Odpisz
8 września 2018, 14:51
@Revan_PL: Co XDDDD
A jak było gimnazjum i ktos nie zdał w 3 to szedł do 2 czy powtarzał 3?
Odpisz
8 września 2018, 14:51
@maxiu1244: *mój komentarz sprzed pół minuty*
Odpisz
8 września 2018, 14:52
Szedł do 2
Odpisz
8 września 2018, 14:52
8 podstawówki = 3 gimnazjum. Poza tym nie możesz iść do szkoły średniej kiedy nie zdałeś poprzedniej
Odpisz
8 września 2018, 14:54
@Revan_PL: 8 podstawówki = 3 gim?
Czyli 7 pod = 2 gim
Czyli 6 pod = 1 gim?
Troche wadliwa ta logika
Dziwi mnie że aż tylu jejowoczów nie potrafi logicznie myśleć :/
Odpisz
8 września 2018, 14:55
@Jejatb: Chyba nie za bardzo ogarniasz jak działa niezdawanie
Odpisz
8 września 2018, 15:00
nowy system nauczania nie polega na logicznym myśleniu. Klasy 1 i 2 gimnazjalna zostały zmielone do 7 klasy podstawówki, a 3 gimnazjum jest jako 8 klasa podstawówki i tam też się piszę te egzaminy 8 klasowy czy coś w tym stylu.
Odpisz
8 września 2018, 15:04
@Revan_PL: Pisze się egzamin 8 klasisty który jest na poziomie wiedzy 2 gimnazjum
Odpisz
8 września 2018, 15:06
Jestem w 3. klasie gimbazy obecnie, typ ode mnie co nie zdał w 2. klasie został wrzucony do 8. klasy podstawówki (nie wiem czy z innych klas czasem nie zostali wrzuceni do 7.) ale osoba co nie zda teraz 3. klasy nie zostanie wcale wrzucona do technikum/liceum tylko do 8. klasy podstawówki, więc osoba która nie zdała 2. klasy gimbazy właściwie nie jest stratna.
Odpisz
8 września 2018, 15:07
mniejsza z tym, wiem na pewno, że jak się nie zda w trzeciej gimnazjum idzie się do 8 podstawówki a nie do liceum/technikum
Odpisz
8 września 2018, 15:08
7 i 8 klasa podstawówki to materiał (nie co zmieniony) z trzech klas gimnazjalnych ale skrócony o niektóre zagadnienia i tematy
Odpisz
8 września 2018, 15:11
@maxiu1244: Skąd ten pomysł że nie zostanie wrzucona do 1lic. Czemu miałaby powtarzać materiał sprzed 2 lat
Odpisz
8 września 2018, 15:12
Pajacu, bo tak jest! I TO JEST FAKT!
Odpisz
8 września 2018, 15:13
@Revan_PL: Ciekawe od kogo... Ja tam wole ufać racjonalizmowi bo akurat to jest tak oczywiste że nawet coś takiego jak pis nie powinno wybrać powtarzania materiału sprzed 2 lat
Odpisz
8 września 2018, 15:14
@Revan_PL: Daj jakiś dowód na to
Odpisz
8 września 2018, 15:14
XD może tak uważam bo nauczyciele sami mówią nam że tak się stanie i jeżeli ktoś nie zda to nie zostanie wrzucony do liceum/technikum tak jak było w przypadku niezdania 2. klasy gimby
Odpisz
8 września 2018, 15:15
@Revan_PL: Ohoho ,,pajacu", widzę że kończą się argumenty
Odpisz
8 września 2018, 15:17
Po za tym test ósmoklasisty jest identyczny do testu szóstoklasisty czyli pisze się go tylko z matmy, polskiego, języka obcego, a test gimnazjalny jest z prawie wszystkich przedmiotów
Odpisz
8 września 2018, 15:18
@maxiu1244: Tylko tak uważasz i nie masz żadnych dowodów? Wiesz że to ma taką wartość merytoryczną jak wiara w płaską ziemie?
Odpisz
8 września 2018, 15:19
@maxiu1244: No właśnie, a to raczej świadczy na moją korzyść
Odpisz
8 września 2018, 15:21
Według Ciebie w 1. klasie liceum/technikum ma być niby materiał z 3. klasy gimbazy
Odpisz
8 września 2018, 15:26
@maxiu1244: Cóż, to właśnie jest ten paradoks o którym chciałem powiedzieć bo, do 1 lictech idą 8pod i 3 gim. Czyli prawdopodobnie będą rozdzielone 1 klasy dla pod i gim.
Więc 3 gim = 1 lictech dla podstawówki
Odpisz
Edytowano - 8 września 2018, 15:32
Jak już wcześniej pisałem materiał z 3 klasy gimbazy mieści się w 7 i 8 klasie podbazy tylko że jest nieco inny (głównie niektóre zagadnienia i tematy są pominięte, a niektóre dodane).
W tym momencie w szkołach zderzą się głównie dwa roczniki 2002 i 2003 czyli w większości klasa 8 podbazy i 3 gimbazy. Najprawdopodobniej klasy będą oddzielne ale to nie oznacza że będzie ich więcej. 8 klasa podbazy wcale nie jest ''w tyle'' z materiałem aż tak bardzo od 3 gimbazy
Odpisz
8 września 2018, 15:33
typie, negujesz fakty, co ja mam ci niby napisać? Już te dwa, trzy lata temu kiedy ta reforma była wprowadzana było mówione, że jak gimnazjalista nie zda to cofnie się do podstawówki. Do tego KAŻDY nauczyciel mówi, że jak się nie zda to się idzie do 8 klasy gimnazjum .
Odpisz
8 września 2018, 15:34
@maxiu1244: Jest, bo gdyby nie była to czego mieliby się uczyć w w dodatkowej klasie liceum?
Odpisz
8 września 2018, 15:35
@Revan_PL: Może dasz jakieś zródło tej informacji? Jakaś wypowiedź zalewskiej? Jakiś artukuł? Bo moi nauczyciele twierdzą zupełnie inaczej
Odpisz
8 września 2018, 15:45
"Okazuje się, że uczeń trzeciej klasy gimnazjum, który w roku szkolnym 2018/2019 nie ukończy tej szkoły, 1 września 2019 r. stanie się uczniem klasy VIII podstawówki. Tak wynika z ustawy – Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz.60).
Powrót do podstawówki
W wyniku reformy nastolatek cofnie się w procesie kształcenia. Ukończył już przecież osiem klas (sześć szkoły podstawowej i dwie gimnazjum), tymczasem wyląduje znowu na ósmym poziomie edukacji, zamiast powtarzać dziewiąty, niezaliczony stopień.
– W efekcie jego kształcenie zamiast o rok wydłuży się o dwa lata – mówi Łukasz Ługowski, dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii Kąt w Warszawie. Aby dojść do matury, będzie musiał uczyć się co najmniej jeszcze pięć lat (ósma klasa podstawówki oraz cztery lata liceum w nowym systemie), a nie tylko cztery (powtarzanie III klasy gimnazjum i trzy lata liceum w starym systemie)."
Odpisz
8 września 2018, 15:56
Jakiej ku*wa dodatkowej klasie xD
Zarówno 8 podbazy jak i 3 gimbazy idą do 1 licbazy
Odpisz
8 września 2018, 16:16
teraz nie ma gimnazjum więc powinien iść do 8 ale dlatego, że jest nowa podstawa programowa to zaczyna nowy program od 7 klasy
Odpisz
8 września 2018, 16:28
@Pegi20: Osoby które nie zdały 2 gimbazy nie zostały cofnięte do 7 klasy tylko do 8 a więc ci którzy nie zdadzą 3 gimbazy zostaną również cofnięci do 8 podbazy
Odpisz
8 września 2018, 16:35
@maxiu1244: Tak, ake nie wiem czy wiesz, ta reforma wprowadza też dłuższe lictech
Odpisz
25 września 2018, 15:24
Ale, mózgu, żeby dostać się do szkoły średniej, czyt. lic/tech trzeba UKOŃCZYĆ szkołę podstawową/gimnazjum.
Twój racjonalizm ma tyle wspólnego z racją, co gówno ze słodyczami.
Jako iż nie ukończył 3 klasy gimnazjum, toteż nie ukończył szkoły podstawowej (gimnazjum jest, a raczej było częścią szkoły podstawowej) i NIE MA PRAWA pójść do szkoły średniej.
Odpisz
25 września 2018, 15:31
ale 7 i 8 klasa, to nie materiał z 1 i 2 klasy gimnazjum, tylko z materiał trzyletni upchany w dwa lata.
Odpisz
25 września 2018, 22:00
@PikachuAlka: Nie przyszło ci do głowy że razem tą reformą tak czy siak idzie więcej materiału?
Odpisz
25 września 2018, 22:50
to prawda, ale wciąż - teraźniejsza 3 gimnazjum nie równa się temu, co 7-8 klasy będą mieć w 1 liceum. więc nie rozumiem twojego oburzenia, naskakiwania na innych i nazywania ich głupszymi, kiedy wyraźnie tłumaczą ci jak to działa. wyraźnie powiedzieli od razu: 1 klasa gimnazjum cofa się (=) 7 klasa podstawówki; 2, 3 klasa gimnazjum (=) 8 klasa podstawówki. bez egzaminów testowych po szkole nie mogą puścić kogoś do 1 liceum, więc skąd w ogóle pomysł, że jak ktoś z 3 gimnazjum nie zda, to idzie do 1? to by się miało z ,,celem" powtarzania klasy.
Odpisz
25 września 2018, 23:04
@PikachuAlka: Czyli ci z nowego programu mają dodatkową klasę?
Odpisz
26 września 2018, 15:24
nie, nie mają dodatkową klasę. zacytuję: "nie pomyślałeś o tym, że mogą mieć więcej materiału?"
Odpisz
26 września 2018, 15:56
@PikachuAlka: Skoro 7, 8=1, 2, 3 i ci z nowym materiałem wchodzą do szkoły średniej z taką samą wiedzą co ci z dawnym a mają 4 klasy zamiast 3 to chyba logiczne że mają jedną klasę nadwyżki
Odpisz
27 września 2018, 14:31
8=1? no nie do końca
Odpisz
27 września 2018, 16:25
@PikachuAlka: nie, 7+8=1+2+3
Odpisz
8 września 2018, 13:43
8 podst*
Odpisz
8 września 2018, 13:45
@lorax12: 3 gimnazjum jeszcze istnieje.
Odpisz
8 września 2018, 13:51
Słowo klucz
"Jeszcze"
Odpisz
8 września 2018, 13:54
@lorax12: Trzymamy się jak Westerplatte!
Odpisz
8 września 2018, 13:55
@lorax12: wymieranie gimnazjalne
Odpisz
8 września 2018, 13:59
@lorax12: Ale mem też mógłby przejść jakby była 3gim i ósma klasa.
Bo sytuacja taka sama.
Odpisz
8 września 2018, 14:00
@Siszel: Najprawdopodobniej tak.
Odpisz
8 września 2018, 14:05
@lorax12: Jestem z 3 gimnazjum. Pozdrawiam
Odpisz
8 września 2018, 14:20
@lorax12: Czemu niby porównujesz 3 gim do 8 podstawówki? To do czego porównasz 2 gim?
Odpisz
8 września 2018, 14:24
Ach, chodziło mi, że zmienie pozycji "1 technikum" na "3 gimnazjum" oraz "3 gimnazjum" na "ósma klasa" da ten sam efekt.
Odpisz
8 września 2018, 14:25
2 gim?
7 podst
Odpisz
8 września 2018, 14:26
@lorax12: Masz dziurę bo 1gim=/=6klasa
Odpisz
8 września 2018, 14:45
@Siszel: co
Odpisz
8 września 2018, 14:46
@lorax12: Czyli 1 gim to 6 klasa a 6 klasa to 5 klasa :)))
Odpisz
8 września 2018, 14:46
@lorax12: 1 i 2 gimnazjum to 7 klasa. Muszą zrobić w rok to co ja musiałem w 2 lata.
Odpisz
Edytowano - 8 września 2018, 14:55
ale liceum/technikum też jest dłuższe o rok
Odpisz
8 września 2018, 14:57
@Cichy22: Tak, Ale muszą przyswoić to samo co my do testu 3 gimnazjum w 2 lata.
Odpisz
8 września 2018, 14:57
No nie do końca bo ludzie z 7 klasy mają dłuższą szkołę średnią więc gdy y było tak jak mówisz to by byli o jeden rok do przodu w stosunku do starszych
Odpisz
8 września 2018, 14:58
Nie, nie muszą, bo mają inny test
Odpisz
Edytowano - 8 września 2018, 14:58
Tak mi to nauczyciele tłumaczyli
Odpisz
8 września 2018, 15:03
No to źle ci to tłumaczyli
Odpisz
8 września 2018, 15:05
uwaga, mamy tutaj osobę która wie więcej o systemie nauczania od nauczycieli
Odpisz
8 września 2018, 15:05
Wątpię zwłaszcza, że jako nauczyciele mają wgląd na wymagania w klasach 7-8 i 1g-3g, więc wiedzą mniej więcej jaki jest poziom, pomiędzy tymi klasami, podręcznikami itp.
Odpisz
8 września 2018, 15:07
Mają inny test - bo nie mają części przyrodniczej oraz historii z wosem.
Ale taki Polski na przykład mają bardziej rozbudowany. Sama podstawa programowa obejmuje szerszy zakres, bo tak jak w gimnazjum trzeba było się zapoznać z fragmentem pana Tadeusza w ósmej klasie czytasz całego jako lekturę.
Odpisz
8 września 2018, 15:08
@Revan_PL: No, co jak co, ale akurat nauczyciele zazwyczaj gówno wiedzą, po za swoim przedmiotem.
Odpisz
8 września 2018, 15:09
Nie przyszło ci do głowy że mogą cię okłamywać? Przecież często to robią
Odpisz
8 września 2018, 15:10
@Siszel: Możliwe że pan tadeusz został dodany kosztem czegoś innego
Odpisz
Edytowano - 8 września 2018, 15:10
dobra, widzę, że masz myślenie na poziomie płaskoziemcy
Odpisz
Edytowano - 8 września 2018, 15:13
Jeżeli chodzi o lektury żadna nie jest "odjęta".
Klasyki Sienkiewicza - w gimnazjum masz do wyboru ,,Quo Vadis" lub ,,Krzyżaków".
8 klasa ma obie książki.
Odpisz
8 września 2018, 15:20
@Revan_PL: Ktoś ma kontrargumenty w stosunku do twojej tezy? Jest głupi jak płaskoziemca!
Odpisz
8 września 2018, 15:22
@Siszel: No lektury, nie ale może stosunek czasu na lektury i normalne lekcje po reformie jest większy niż przed
Odpisz
8 września 2018, 15:34
negując fakty i uważając "PSZECIERZ ONI MOGOM CIE OKLAMYWAC A POZA TYM TO GUNWO WIEDZOM!" zachowujesz się jak typowy płaskoziemca/antyszczepionkowiec
Odpisz
8 września 2018, 15:36
@Revan_PL: Aha, czyli jak podejdzie do ciebie losowy typ na ulicy i coś powie to ty mu uwierzysz?
Odpisz
8 września 2018, 15:39
ok, skoro nauczyciela porównujesz do losowego typa z ulicy to dalsza dyskusja nie ma sensu
Odpisz
8 września 2018, 15:42
@Revan_PL: A czy to tak wielka różca? W podstawówce święcie wierzyłem nauczycielom ale tak dużo razy pokazali mi swoją niewiedzę z tematu innego niż ich przedmiot że teraz jakoś nie czuje niczego nienormalnego do porównywania ich z losową osobą z ulicy
Odpisz
8 września 2018, 15:49
Wiesz, istnieją nauczyciele-ludzie.
Podobno wstyd się im przyznać że nie znają odpowiedzi na pytanie dziecka z podstawówki.
Istnieją też nauczyciele co wiedzą więcej niż "reszta" bo np. od 15 lat są wychowawcami klas i maja więcej do czynienia z systemem nauczania niż jakiś x-ski nauczyciel z muzyki co zna tylko tytuły podręczników.
Odpisz
8 września 2018, 15:59
Ja jestem tego przykładem
Odpisz
8 września 2018, 16:53
@BardzoOryginalnaNazwa: Me too, bro
Odpisz
25 września 2018, 15:37
3-cioklasiści łączmy się, jeszcze dajemy radę.
Odpisz
25 września 2018, 15:52
@lorax12: ojezusmaria... Tak trudno zrozumieć, że 7 klasa MUSI zrobić materiał taki sam jak w 1 i 2 gimnazjum, w jeden rok? Jestem tego przykładem.. Podręczniki, które teraz ma 8 klasa są o połowe(?), nie to za dużo.. Jakieś 20-25% cieńsze. Co z tego wynika? Mniej materiału, niż w klasie 7. Do tego lepsze przygotowanie do egzaminu.. Nie tylko są nowe rzeczy, ale również z tamtego roku..taki temat można zrobić w jedną lekcje.. Gimmazjum miało łatwiej, bo nie musieli tak gonić z materiałem
Odpisz
25 września 2018, 18:40
@Mary_King_Flo: Niby tak, Ale za to wy będziecie mieli więcej czasu na naukę do matury.
Odpisz
Edytowano - 25 września 2018, 18:43
@PikachuAlka: Jeszcze gimnazja nie zginęły, póki my żyjemy.
Odpisz
25 września 2018, 19:06
@Mary_King_Flo: Przecież wiesz, że jestem debilem
Odpisz
25 września 2018, 19:40
@lorax12: ...odpisałam na twój komentarz, żeby wszyscy widzieli.. Niby jest drugi sposób, ale wole robić tak...
Odpisz
25 września 2018, 19:48
@Mary_King_Flo: ok
Odpisz