Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Anishogen

30 września 2018, 10:29

XC nawet nie ma ekranu full HD co mają nawet telefony za 800 zł.

Avatar BezNicku

24 marca 2019, 23:21

@Anishogen: nawet telefony za 500 zł mają wyświetlacz z full hd

Avatar Dexterek

28 września 2018, 15:19

Tylko bogacze którzy nie potrzebuję kredytu kupują Iphone i nic do tego nie mam.
Każdy inny kto tak robi i specjalnie oszczędza albo bierze kredyt jest dla mnie dzbanem.
A sama firma to taka dojarka klientów że szkoda gadać już nie mówiąc jaki jest koszt
części i produkcji a jaki jest koszt finalny. I-shit, tyle w temacie.

Avatar arceus1

28 września 2018, 09:03

siaomi lepsze

Avatar Jejowa_Wikipedia

11 września 2018, 20:03

Ajfołn Xpensif

Avatar Kubixii

28 września 2018, 06:47

@Jejowa_Wikipedia: iPhone e(X)tra (s)tupid

Avatar PimpekLord

27 września 2018, 23:21

Nie rozumiem to duzo?

Avatar roliroli

27 września 2018, 22:57

iphone Xc "budżetowy"

Avatar Xenomorph12

11 września 2018, 19:10

moim zdaniem IPhone to gówno.Ja wolałbym kupić Razer Phone

Avatar jacekpoz

11 września 2018, 19:16

Avatar bylojuz12

11 września 2018, 19:24

@Xenomorph12: Xiaomi lepsze

Avatar TypowyJejowicz

11 września 2018, 20:11

@bylojuz12: Ja tam wolę samsungi

Avatar KrTnQ85

11 września 2018, 20:16

@TypowyJejowicz: #teammototorola

Avatar pavlopavo

Edytowano - 11 września 2018, 20:19

@Xenomorph12: Zobacz sobie xiaomi blackshark albo zte nubia red magic 2. Tego drugiego jeszcze chyba nie ma ale jak bedzie to bedzie kozacki.

Avatar ToJeAmelinium

11 września 2018, 20:24

@Xenomorph12: Tylko wyświetlaczem się wyróżnia

Avatar jacekpoz

11 września 2018, 20:30

@TypowyJejowicz: Galaxy S9+ here

Avatar kacperro520

11 września 2018, 21:14

@jacekpoz: ja czekam na telefon od asusa, republic od gamers

Avatar sliwak2001

11 września 2018, 21:55

@Xenomorph12: teamoneplus

Avatar meneldawid

27 września 2018, 22:48

@kacperro520: asus rog phone już jest

Avatar M_ateo_1

Edytowano - 27 września 2018, 20:18

czy ja po prostu jestem biedakiem czy naprawdę budżetowy telefon kosztuje 2,6k?

Avatar Szorstka_Pienta

27 września 2018, 22:28

@M_ateo_1: Nie jesteś biedakiem, Apple popie**oliło

Avatar kubakk12

Edytowano - 11 września 2018, 20:41

iPhone Xd - model w cenie ok. 2 137 PLN.

Avatar Mastilia

27 września 2018, 19:23

@kubakk12: Już w grudniu

Avatar Wilqu11

27 września 2018, 20:48

@Mastilia: Już jedenastego września

Avatar Xenon77

27 września 2018, 19:41

jak tak dalej pójdzie, to za IPhona będzie można kupić dom

Avatar the__x__player

12 września 2018, 11:41

xd

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Przerażające wspomnienie...

Najpiękniejsza wersja nowego Xboxa

Na jedno wychodzi

Znalazłem pod swoim domem teleport do Polski Podziemnej

Jak można żreć tyle RAMu?

Niby głupia myśl, ale serio chcę wiedzieć

Musisz im wierzyć na słowo

Nie wiem, czy wytrzymam...

Lubisz ten przedmiot?

Ale crossover

Tak było

Taka prawda

Rodzice już zostali powiadomieni

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka