Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Hababuk

Edytowano - 12 stycznia 2019, 08:00

Gówno nie sadyzm. Ciężko zapamiętać położenie 12 cyfr/liczb na tarczy?

Avatar Damond

16 października 2019, 20:15

@Hababuk: mi aż tak się nudziło że aż wszystko rozwiązałem

Avatar ResiaPL

15 czerwca 2019, 16:46

U nas w większości sal są takie. Matematyk kupił, więc czemu mają się marnować

Avatar pannaGamerka

18 listopada 2018, 10:45

co

Avatar
Konto usunięte

14 września 2018, 22:08

Ty przynajmniej masz zegar w sali. U mnie wszystkie pościągali "Żeby uczniów nie rozpraszały".

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (12)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (12)
Avatar SkrzydlataHusaria

17 września 2018, 16:36

aha ok

Avatar Vojteg

18 września 2018, 07:02

@ruzwelt1: No u mnie jest zakaz noszenia telefonów xd a wychowca nam karze ale mówi byśmy chowali przed nauczycielami

Avatar AchillesGuy

14 września 2018, 21:19

Zrobię ci zdjęcie zegara w mojej klasie od matmy w poniedziałek to dowiesz się ci to sadyzm

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (70)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (70)
Avatar misko02

17 września 2018, 15:46

@AchillesGuy: w sumie obliczenie która jest godzina by było ciekawsze niż sama lekcja

Avatar SowingSeason

17 września 2018, 18:40

@AchillesGuy: Właściwie to nie problem odczytanie godziny, wiadomo ze bedzie 1,2,3,15,16... a minuty widać

Avatar Grzechoooo

16 września 2018, 22:02

1, 2, 3, 12, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12.

Avatar Grzechoooo

16 września 2018, 22:03

@Grzechoooo: ok, nie zauważyłem potęgi 0, zwracam honor, wszystko ok.

Avatar Jarzebina5

16 września 2018, 23:30

@Grzechoooo: Wybaczam

Avatar SEALAND67

16 września 2018, 21:01

U nas jest taki. I chodzi do tyłu

Avatar SebbRollins

16 września 2018, 20:14

Czy tylko mi wystarczy popatrzeć na wskazówki, żeby wiedzieć jaka jest godzina. Nie muszę nic liczyć, ani widzieć cyfr.

Avatar Graids

16 września 2018, 18:09

metamtycznie to taki zegarek powinien chodzić przeciwnie do ruchu wskazówek w normalnym zegarze

Avatar Zeromus

16 września 2018, 17:36

Sadysta? Raczej ktoś, kto kocha dziewiątki

Avatar Royoo

16 września 2018, 16:43

U mnie w klasie od matmy jest taki sam .

Avatar SkrzydlataHusaria

16 września 2018, 16:06

kurde super, przynajmniej se zrobie ściągę z tych liczb jakie mają pierwiastki

Avatar BOSS111

16 września 2018, 16:03

Ale te przykłady są proste.

Avatar megadeth116

16 września 2018, 15:33

zamiast 4 jest 12...

Avatar patrykkkpl

16 września 2018, 15:44

@megadeth116: tam na końcu jest 9 do zerowej czyli 1

Avatar megadeth116

16 września 2018, 16:20

@patrykkkpl: dzięki, nie zauważyłem tego zera

Avatar Marie_

16 września 2018, 15:40

Z nudów rozwiązałam cały zegar.
Coś chyba za bardzo mi sie nudzi...

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Nic dodać, nic ująć

Ale ile sprzątania...

Ale jak to?

Marek! 2004 dzwonił, chce swoje memy z powrotem

Tak było, nie zmyślam

No co? Takie przypadki się zdarzają

Spryciarz

Do dziś mam flashbacki

Taka to była grafika przed Pongiem

Rel

Tak naprawdę linieje, ale wygląda jakby nosił gekonową piżamkę

Cicha myszka

Mmmmm rybka

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Kiedy twój nauczyciel od matmy jest sadystą.