Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Teraz byłoby inaczej panie Marku
Tak było, nie zmyślam (tylko bredzę)
Kiedyś było inaczej w klubie jagód
Biedny Brian
Grechuta
Pomocnik na którego nie zasługujemy
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież11 lutego 2022, 12:16
troskliwa babcia
Odpisz
21 września 2018, 18:04
ku*wa
niżej gównoburza o dowody
nie ma dowodów
bo ku*wa na tym polega je**na wiara
jeśli je**ne dowody by istniały
to wtedy to ku*wa wiara by nie była
tylko je**na wiedza
wku*wia mnie takie coś
Odpisz
21 września 2018, 18:26
@Tymek590: zdelegalizowac wszystkie gownoburze raz raz
Odpisz
21 września 2018, 18:37
@Tymek590: Dokładnie to im napisałem
Odpisz
22 września 2018, 00:04
wtedy internet stałby się nudniejszy.
Odpisz
22 września 2018, 13:39
Odpisz
29 września 2019, 17:34
@Noxen: +1
Odpisz
22 września 2018, 11:42
Jak sprawić by gównoburze zostały się nielegalne?
Odpisz
22 września 2018, 00:41
ŁO LUDZIE TAKIEJ GÓWNONURZY TO CHYBA OD MIESIĄCA NIE BYŁO
DOBRA ROBOTA!
dobranoc <3
Odpisz
21 września 2018, 22:09
Skoro jesteś ateistą, to w czym ci przeszkadza, że babcia zamówiła za ciebie Msze święte? To jej wyraz troski o ciebie.
Odpisz
11 października 2018, 18:59
@Nick_G: To, że zapłaciła za pieprzone msze (które swoją drogą nie powinny być płatne, chyba że dała "co łaska"), zamiast wykorzystać te pieniądze lepiej lub je odłożyć na przyszłe wydatki lub czarną godzinę.
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 20:04
A wtedy rozpętała się wielka gównoburza...
Odpisz
21 września 2018, 19:53
To jej pieniądze i może robić z nimi co chce.
Odpisz
21 września 2018, 16:53
No to ku*wa doceń to
Że babcia chce dla ciebie jak najlepiej
Jako do ateisty dla ciebie nic nie mam
Ale wydaje mi się że powinieneś podziękować swojej babci za to że wierzy w twoje nawrócenie
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 16:55
@Olafaugust: Jego przekonania - jego sprawa. Nikt nie powinien się w to mieszać, nawet rodzina.
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 17:04
@Litops: chcę tylko powiedzieć że jego rodzina nie wpaja na siłę mu do głowy chrześcijaństwa
Tylko po prostu babcia modli się za jego nawrócenie.
Odpisz
21 września 2018, 17:11
@Olafaugust: ,,Wnusiu, przecież pieniądze wpłaciłam. Miesiąc kleik jadłam, by zebrać pieniążki byś się nawrócił. Chcesz, by moje poświęcenie poszło na marne?"
Odpisz
21 września 2018, 17:12
@Litops: przepraszam gdzie niby w tym memie pisze że tak powiedziała?
Odpisz
21 września 2018, 17:21
@Olafaugust: Nigdzie. Ale tak najprawdopodobniej potoczyła by się rozmowa po odmowie.
Odpisz
21 września 2018, 17:38
@Litops:
Odpisz
21 września 2018, 18:48
@Olafaugust: NAJPRAWDOPODOBNIEJ
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 18:59
@Litops: Czyli zakładacie, że ludzie to debile i manipulanci.
Może jak jesteście społecznymi paranoikami, którzy muszą się dowartościować, dobra strategia, ale poza tym?
Lepiej zakładać, że ktoś jeszcze myśli na podobnym do ciebie poziomie.
Odpisz
21 września 2018, 19:01
@NVTKHusar: Nie, krytykuję niczym nie poparte wierzenia
Odpisz
21 września 2018, 19:12
@Litops: Jakie niczym niepoparte wierzenia?
Odpisz
21 września 2018, 19:21
@NVTKHusar: A także narzucanie ich innym na przykład przez np. robienie zbiorowiska i w intencji osoby, która o tym nie wiedziała organizowanie zgromadzeń w których wszyscy będą później wypominać danej osobie, gdy się nie nawróci.
No, niczym nie poparte. A może masz jakieś dowody?
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 19:45
@Litops: Nikomu to nie jest narzucane. Dla niektórych może to być próbą pomocy dla deprymisty, co już jest społecznie luźno akceptowane.
,,...w których wszyscy będą później wypominać danej osobie, gdy się nie nawróci."
Ku*wa, mówię ci przecież, że jesteś paranoikiem, który musi się dowartościować przez mówienie, że inni to debile i manipulanci.
Poza tym nawrócenie nie musi być "fizyczne" (czyli rzeczywiste kościółkowanie), bo może też i być duchowe, wewnętrzne, moralnościowe, może nawet z energią życiową, cokolwiek tam sobie wymyślisz, a nie że ktoś nagle schizofrenicznie zaczyna się bać Boga.
Wikipedia podaje: Nawrócenie (od gr. επιστρέφω, epistrefo – zawracać) – przemiana duchowa, przyjęcie jakiegoś systemu wartości, poglądów i zasad.
I to tyle na ten temat.
Odpisz
21 września 2018, 19:34
kolejna naiwna myśląca, że kasa się nie zmarnuje.. w sumie to nie, ksiądz sobie coś kupi...
Odpisz
21 września 2018, 16:41
#teamProboszczNiePrzyjmującyPieniędzyOdStarszychiUbogich
Odpisz
21 września 2018, 16:42
@Radiotelegrafista: gdzie takiego znajdę?
Odpisz
21 września 2018, 16:45
Stare Osiedle, jedyna dzielnica w kształcie swastyki.
Odpisz
21 września 2018, 16:46
w moim Starym kościele
Odpisz
21 września 2018, 18:49
@Radiotelegrafista: Czas wyposażyć się w strój bawarski
Odpisz
21 września 2018, 18:52
@arenak1111:
Jeszcze jak! Będę sprzedawał ciasta, powiedz, żeś z jeja, to będzie zniżka.
Odpisz
21 września 2018, 18:55
@Radiotelegrafista: Fajno, sprzedasz piwerko? Mam 17 a w Niemczech od 16 można lol
Odpisz
21 września 2018, 19:01
@arenak1111:
18 +
Odpisz
21 września 2018, 19:10
@Radiotelegrafista: Well fuck, jadę do Niemiec
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 19:08
Drugi taki wielki shitstorm religijny w tym tygodniu...
JustJejaThings
Odpisz
21 września 2018, 18:48
Napisałbym JP2GMD ale boje się żelaznej ręki administracji...poza tym matka patrzy...
Odpisz
21 września 2018, 17:50
Nikt nie spodziewa sie babcinej inkwizycji
Odpisz
21 września 2018, 17:58
@Damian1410: I Hiszpańskiej również
Odpisz
21 września 2018, 16:44
Żal mi tak zwanych przez młodzież "gimboateistów" przez to, że nie chce im się chodzić do kościoła, odmawiać pacieża wieczorem i nie chcą przestać się masturbować wolą się odwrócić od Boga (głównie ze względu na to ostatnie). Ale mówi się trudno, jeśli byli dobrymi ludźmi to pójdą najwyżej do czyśćca...
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 16:48
@Roseforp: Za grożenie każdemu piekłem/czyśćcem na pewno nie trafisz do nieba
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 16:50
@Roseforp: Przedstaw dowody na istnienie Boga to pogadamy. Poza tym masz do masturbacji? (zaraz się zacznie gównoburza na dwa tematy na raz, drodzy widzowie, zostańcie przed monitorami!)
Odpisz
21 września 2018, 16:54
@Litops: Teoretycznie możemy sie zgodzić że masturbacja to coś złego jak jesteś żonaty
Odpisz
21 września 2018, 16:57
@Roseforp: I jeszcze udowodnij merytorycznie, że masturbacja jest szkodliwa, że czyściec, piekło, niebo istnieją i związek przyczynowo - skutkowy pomiędzy masturbacją a ateizmem.
Odpisz
21 września 2018, 16:59
@Roseforp: Czyściec nie istnieje. Przykro mi,istnieją tylko dwie drogi i to od ludzi zależy gdzie pójdą.
Odpisz
21 września 2018, 17:00
@OlgaAristowskaya:
Odpisz
21 września 2018, 17:01
@Roseforp: to ja tu posiedzę i popatrzę na powstający shitstorm
Odpisz
21 września 2018, 17:04
będzie co oglądać
Odpisz
21 września 2018, 17:04
@Litops: kek, chcesz dyskutować z trollem
Odpisz
21 września 2018, 17:05
Dokładnie. Nie mam, co robić ze swoim życiem. Tak, jak ważny agent SkyFan.
Odpisz
21 września 2018, 17:08
@Litops: Drogie dziecko, mam tyle dowodów na istnienie ile ty prawie na nie istnienie Boga (min. to, że nieważne czy wierzysz w Boga Jezus istniał i był filozofem, a skoro jego uczniowie mówili o jego cudach i wszyscy świadkowie nie widzę powodu aby mu nie wierzyć). Tu zakończmy tą dyskusję bo gdyby ona nie ma sensu, gdyby ateiści udowodnili to, że Bóg nie może istnieć to na świecie byli by sami ateiści, gdyby wierzący mieli bezwzględne dowody które udowadniają istnienie Boga to by wiara nie nazywała się wiarą tylko prawdą objawioną. Pozdrawiam; )
Odpisz
21 września 2018, 17:10
podziel się pocornem
Odpisz
21 września 2018, 17:11
@Olafaugust: *dzieli się popcornem*
Odpisz
21 września 2018, 17:11
@Roseforp: Przypomniało mi się to
Odpisz
21 września 2018, 17:12
@Roseforp: W takim razie dlaczego wpychasz każdemu na siłę swoją wiarę?
Odpisz
21 września 2018, 17:14
@Roseforp: To nie ateiści muszą udowadniać, że Bóg nie istnieje. To wy musicie udźwignąć ciężar dowodu, a nie go bezczelnie zrzucać na nas.
Odpisz
21 września 2018, 17:14
kiedy gimboateusze I konserwatywni chrześcijanie się kłócą
Normalni ateiści I chrześcijanie się to oglądają
Odpisz
21 września 2018, 17:15
@Litops: uważasz że nie musisz udowadniać że Bóg nie istnieje?
No to równie dobrze możesz przestać już pisać
Odpisz
21 września 2018, 17:17
@Roseforp: POOOOOOPCOOORN, ŚWIEŻY POOOOOOOOOPCOOOOORN ZA DARMO!!!!!
Odpisz
21 września 2018, 17:17
a picie jest?
Odpisz
21 września 2018, 17:18
@Olafaugust: U tu się mylisz. Moja postawa to sceptycyzm.
Odpisz
21 września 2018, 17:19
@Olafaugust: pepsi i mirinda jest
Odpisz
21 września 2018, 17:21
Za ile?
Odpisz
21 września 2018, 17:22
@Litops: za darmo
Odpisz
21 września 2018, 17:24
Biere!
Odpisz
21 września 2018, 17:25
@Litops: w takim razie ja jestem sceptycznie nastawiony do twojego sceptyzmu
Odpisz
21 września 2018, 17:26
@Olafaugust: Ja po prostu domagam się dowodów.
Odpisz
21 września 2018, 17:27
@Olafaugust: Przestał pisać XDD napisał na końcu, że kończy dyskusje bo nie ma sensu. I ma 100% rację, wiara to wiara opiera się UWAGA UWAGA naaaa... TAK! ZGADLIŚCIE NA WIERZE. Ateiści nie powinni chcieć od nich dowodów, to wierzący wystawiają tezę, a oni powinni ją obalić swoimi dowodami.
Odpisz
21 września 2018, 17:27
@Litops: ależ uprzejmość nakazuje mi pozwolić byś ty podał te dowody jako pierwszy
Odpisz
21 września 2018, 17:29
no masz wiesz co jest najzabawniejsze?
Skoro Boga nie ma. To w co nie wierzą ateiści?
Odpisz
21 września 2018, 17:30
@Olafaugust: Ja dowodów nie mam. Ten, kto stawia tezę (w tym przypadku istnienie Boga), musi dążyć do jej udowodnienia. Jeśli jest ona niesprawdzalna, nie przyjmuje się ani jej prawdziwości, ani fałszywości.
Odpisz
21 września 2018, 17:31
@Olafaugust: w nic, znaczy nwm pewnie prawie coś tam wierzy, typ od WOS'u nam mówił, że napewno w coś wierzą np. w pustkę że koniec życia tak jak przed narodzinami.
Odpisz
21 września 2018, 17:32
@Olafaugust: Skoro Ziemia jest PŁASKA, to w co nie wierzą kuloziemcy?
Odpisz
21 września 2018, 17:33
@Litops: I właśnie przegrałeś ,,ja dowodów nie mam" stawiają tezę i opierają się na czterech Ewangelistach (którzy spisali dzieje Jezusa, który przypomnę istniał naprawdę), cudach różnych księży i sióstr zakonnych objawieniach itd. ale te dowody i tak opierają się na wierze.
Odpisz
21 września 2018, 17:33
@Litops: Zgadliście! w PŁASKOŚĆ Ziemi!
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 17:34
Ale nie przedstawili żadnych namacalnych dowodów. Muszą udowodnić, że są one prawdziwe.
Odpisz
21 września 2018, 17:34
@Litops: a to nie jest tak że to ty powinieneś tą tezę obalić
Bo gdyby tylko jedna strona dawała argumenty to byłoby to gówno nie dyskusja?
Odpisz
21 września 2018, 17:35
@Litops: w płaską ziemię...
Odpisz
21 września 2018, 17:36
@Litops: biblia
czy książka jest nienamacalna?
Odpisz
21 września 2018, 17:37
@Litops:
Odpisz
21 września 2018, 17:38
@Olafaugust: No właśnie nie. Ja nie przyjmuję ani, że Bóg nie istnieje ani, że nie istnieje. Jak ktokolwiek stawia się za jedną z tych tez żądam ich poparcia dowodami, których okazuje się, że nie ma (tzw. argumentum ad ignorantiam)
Odpisz
21 września 2018, 17:39
@Olafaugust: Biblia jest namacalna. Książka Opowieści z Narnii też jest namacalna.
Odpisz
21 września 2018, 17:40
@Litops: proszę
Ewangelie listy I różne źródła pisane w tamtym okresie umieszczone w bilbli
Odpisz
21 września 2018, 17:41
Istnienie Jezusa nie udowadnia istnienia Boga. To, że stworzył religię, w której on jest Synem Boga wcale nie świadczy o prawdziwości twierdzenia.
Odpisz
21 września 2018, 17:41
@Litops: o czym ty teraz mówisz człowieku
Prównujesz tekst będący relacją wydarzeń z przed wieków do książki fantasy?
Odpisz
21 września 2018, 17:43
@Litops: chodzi o cuda których dokonywał
I tych które dokonywały się lata później
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 17:45
@Olafaugust: Uznawanie książki za dowód jest merytorycznie słabe. Tylko w Biblii są opisane dzieje Jezusa. Czemu w kronikach Rzymu nie ma o jego cudach choćby wzmianki?
Odpisz
21 września 2018, 17:46
@Litops: bo został przez rzymian uznany za wyrzutka a kto chce wspominać o wyrzutku?
Odpisz
21 września 2018, 17:49
@Litops: poza tym kroniki rzymu jak się nietrudno domyśleć opowiadają o dziejach rzymu, władcach
a nie jakimś kolesiu co robił cuda
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 17:50
@Olafaugust: Jakby rzeczywiście czynił cuda, trafiłby do cesarza pokazać swoje moce. Czemu tak się nie stało? Czemu umarł na krzyżu zamiast zrobić kolejnego cudu, skoro dla wszechmogącego Boga to nie problem? I czemu, jak już umarł i zmartwychwstał, nie objawia się dziś? Wtedy nikt nie miałby wątpliwości.
Odpisz
21 września 2018, 17:53
@Litops: czemu?
może tak chciał
wiesz czemu Jezus urodził się w ubogiej szopie zamiast królewskiego pałacu
bo miał pokazać że aby być dobrym należy być skromnym
dlatego Jezus nie obnosił się ze swoimi cudami co robiłby każdy człowiek na jego miejscu
a śmierć na krzyżu miała ukazać miłość do ludzi którzy grzeszyli umarł w męczarniach za ich zbawienie
Odpisz
21 września 2018, 17:58
@Olafaugust: Ale robiąc cuda mógł jego cesarskiej mości
zaprezentować swoje boskie umiejętności
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 18:00
@Litops: czytałeś to co napisałem?
Jezus nie otrzymał swojej mocy do popisywania się przed ludzimi
używał jej by czynić dobro i pomagać ludziom
Odpisz
21 września 2018, 18:03
@Olafaugust: Czemu nie mógł udowodnić swoich mocy światu przez pomoc? Gdyby każdy doświadczył cudu, każdy by wierzył.
Odpisz
21 września 2018, 18:16
@Litops: Co mam ci konkretnie udowodnić? Że czyściec nie istnieje czy że w ogóle Niebo i Piekło istnieją bo po komentarzach widzę,żeś niewierzący. Olać to,odpowiem na to pierwsze:
Zacznijmy od tego,że pomysł jakoby coś w rodzaju czyśćca miało istnieć,powstał koło VII wieku (dokładnie nie pamiętam). Zostało przedstawione przez jednergo z papieży i już wtedy wzbudziło to wielki sprzeciw. Co więcej fakty historyczne wskazują, że czyściec został “ustanowiony” w 1443 roku na Soborze we Florencji dla korzyści finansowych (sprzedaż odpustów). Teraz Biblia: 33. I ustawi owce po swojej prawicy, a kozły po lewicy.
34. Wtedy powie król tym po swojej prawicy: Pójdźcie, błogosławieni Ojca mego, odziedziczcie Królestwo, przygotowane dla was od założenia świata.
(…)
41. Wtedy powie i tym po lewicy: Idźcie precz ode mnie, przeklęci, w ogień wieczny, zgotowany diabłu i jego aniołom.
(…)
46. I odejdą ci na kaźń wieczną, sprawiedliwi zaś do życia wiecznego. (nie ma mowy o czyśćcu)
Mat. 7:13-14
Wchodźcie przez ciasną bramę; albowiem szeroka jest brama i przestronna droga, która wiedzie na zatracenie, a wielu jest takich, którzy przez nią wchodzą. A ciasna jest brama i wąska droga, która prowadzi do żywota; i niewielu jest tych, którzy ją znajdują.
I znowu Biblia poucza nas o dwóch drogach, nie ma mowy o trzeciej, “średnio – szerokiej” drodze. Nie ma innej drogi dotarcia do Boga i do zbawienia niż wąska droga. A tą drogą nie będzie chodził bezbożny:
I będzie tam droga bita, nazwana Drogą Świętą,
Nie będzie nią chodził nieczysty; będzie ona tylko dla jego pielgrzymów.
Nawet głupi na niej nie zbłądzi.
Nie będzie tam lwa i zwierz drapieżny nie będzie po niej chodził,
tam się go nie spotka. Lecz pójdą nią wybawieni.
I wrócą odkupieni przez Pana, a pójdą na Syjon z radosnym śpiewem.
Wieczna radość owionie ich głowę, dostąpią wesela i radości,
a troska i wzdychanie znikną. Izaj. 35:8-10
Jezus, Syn Boży, zszedł na Ziemię i oddał swoje życie za nas, abyśmy my mogli mieć wybaczone nasze grzechy i dostąpić zbawienia, przez oczyszczającą moc Jego krwi. To dość heroiczny krok. Gdyby zbawienie możliwe było po śmierci, gdyby można było jeszcze po śmierci w jakiś inny sposób zostać oczyszczonym i zbawionym, Jezus nie musiałby schodzić na Ziemię i złożyć samego siebie jako ofiarę przebłagalną za nasz grzech.
Obj. 3:15-16
"Znam uczynki twoje, żeś ani zimny, ani gorący. Obyś był zimny albo gorący! A tak, żeś letni, a nie gorący ani zimny, wypluję cię z ust moich."
Psm 49:8 "Przecież brata żadnym sposobem nie wykupi człowiek Ani też nie da Bogu za niego okupu,
Psm 49:9 Bo okup za duszę jest zbyt drogi I nie wystarczy nigdy"
Odpisz
21 września 2018, 18:20
@Litops: Jezus został zesłany aby zbawić nas za grzechy
i czynić dobro ale nie miał tego robić poprzez chwalenie się swoimi mocami
(wiesz nuży mnie ta dyskusja ani ty swoim ani ja swoim pie**oleniem nie przekonam także ja lece idź się kłócić z innymi katolikami)
Odpisz
21 września 2018, 18:31
@Litops: "Błogosławieni którzy nie widzieli a uwierzyli"
Odpisz
21 września 2018, 18:38
@OlgaAristowskaya: Jakoś dowody nie wykraczają poza Biblię. Czy jest jakiś inny dowód?
Odpisz
21 września 2018, 18:39
@OlgaAristowskaya: to trik dla naiwnych żeby nie domagali się dowodu
Odpisz
21 września 2018, 18:42
@Litops: Analogia: Łono matki.
Jeśli bym wierzył, że po urodzeniu będę jadł ustami, biegał, uczestniczył w gównobyrzach, to był by to irracjonalny błąd logiczny argumentum ad ignorantiam nawet, jeśli byłaby to prawda. Nie wiem, jak będzie po śmierci. Nikt żyjący nie ma dowodów na reinkarnację, piekło, niebo etc.
Odpisz
21 września 2018, 18:42
@Litops: Japie**ole wierzący nic nie muszą ci przedstawiać bo oni wierzą, spójrz na komentarz Tymka. Koniec kropka dziękuję rozejść się.
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 18:54
Jeśli wierzę, że ziemia jest kulą, przepraszam geoidą, to też nie muszę przedstawiać dowodów, bo wystarczy, że wierzę, że tak jest?
Odpisz
21 września 2018, 19:03
@Litops: Tak, to twoja sprawa. Nikt od ciebie nie chcę dowodów bo każdy zna te dowody i niektórzy w nie (słowo kluczowe za moment) WIERZĄ i tak powstają płaskoziemcy. Ty jesteś płaskozkiemcą w tym przykładzie bo nie wierzysz w moje dowody które są oparte na wierze, i to zrozumiałe bo nie musisz wierzyć a ja nie muszę ci przedstawiać dowodów bo to nasze sprawy. Płaskoziemcy nie wierzą w Kulistą ziemię bo nie byli w kosmosie, tak jak ty nie widziałeś Boga.
Odpisz
21 września 2018, 19:04
Czyli Boga mogę zobaczyć, usłyszeć, powąchać tylko, gdy wierzę?
Odpisz
21 września 2018, 19:08
@Litops: To była tylko analogia XD jprdl proszę zachowaj rozum i godność człowieka i nie porównuj Boga do Kosmosu który możesz zobaczyć w każdej chwili. Chodzi o to, że w dowody możesz wierzyć lub nie wierzyć, ja wierzę ty nie wierzysz. Nie ciągnijmy juz tej dyskusji bo nie sensu.
Odpisz
21 września 2018, 19:19
@Litops: Narzucasz wszystkim swoją opinię.
Odpisz
21 września 2018, 19:23
@krzysiu03: Dyskusja =/= narzucanie opinii
Odpisz
21 września 2018, 19:29
@Litops: Z tobą się nie da dyskutować, to jak gadanie do ściany. Tłumaczymy ci, że WIARA polega na WIERZE, gdyby ateiści mieli niepodważalne dowody wierzący byli by ułamkiem ludności. Gdyby wierzący mieli dowody to nie byli by wierzącymi. Tak ciężko to zrozumieć? Tak ciężko zrozumieć, że nic z tej dyskusji nie wyniknie? Narzucasz innym swoje zdanie bo pie**olisz dalej bez sensu (mimo tego, że wszyscy ci mówią czym jest wiara) że mamy dać ci dowody mimo że sam napisałeś ,,nie mam dowodów". My też ich nie mamy (znaczy się mamy, ale nie są niepodważalne bo opierają się na wierze) więc na ch*j dalej ciągnąć temat. Dziękuję, w sumie ch*j mnie to boli wyłączam powiadomienia. elo
Odpisz
21 września 2018, 19:29
@Litops: Pod prawie każdym komentarzem - "Przedstaw mi dowody, że Bóg istnieje" i tego typu gówno.
Odpisz
21 września 2018, 19:31
@Litops: Osobiste doświadczenia osób nawróconych się liczą? Bo dla ciebie najlepszym dowodem byłoby,gdyby Bóg stanął obok ciebie i się przedstawił a na dowód zamienił wodę w wino. To tak nie działa.
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 19:32
Ale ateiści nie wierzą w nieistnienie Boga, a nie wierzą w jego istnienie. To jest różnica.
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 22:17
dziwisz się że ateiści domagają się dowodu. Wiara stawia reguły tak fundamentalne dla życia i według niej żyje tak wiele ludzi że MUSI być jakoś poparta. Nie rozumiem czemu dla różnych twierdzeń nadzwyczajnych ludzie domagają się dowodu jak normalny człowiek a religia ma je**ną taryfę ulgową na dowody
Równie dobrze mogę powiedzieć że Muminki istnieją naprawdę ale że ja w to wierzę to nie potrzeba dowodu... Ja pie**ole
Odpisz
22 września 2018, 00:39
@AurelionSol: bo. to. jest. religia.
opiera się ku*wa na wierze...
Odpisz
22 września 2018, 01:19
@Olafaugust: No tak, kwestia wiary...
Odpisz
22 września 2018, 06:35
@Litops: kwestia czy obchodzi kogoś co jest prawdą
Odpisz
Edytowano - 22 września 2018, 10:03
Poza tym rzeczywiście mi dowody są niepotrzebne. Teza jest niesprawdzalna i żadna za stron nie jest w stanie przedstawić dowodów. Ale za to mogę podać argument.
W takim razie argument namber łan: Istnieją inne religie, między którymi prawa wzajemnie się wykluczają. Skąd mam wiedzieć, która religia jest tą właściwą?
Odpisz
22 września 2018, 10:09
@Litops: masz rację
Ale też dam jeden argument
Skąd mam qiedzieć że ateizm jest właściwą opcją?
Odpisz
Edytowano - 22 września 2018, 10:23
@Olafaugust: Po braku wystarczających dowodów, by uznać jakąkolwiek religię za prawdziwą. Wzajemnie się wykluczają, a każdy wierzący święcie wierzy we własną. Taka sytuacja sprawia, że skoro żadna religia nie ma sprawdzalnych dowodów nieracjonalne jest wierzenie na słowo lub święte pismo żadnej z nich.
Odpisz
22 września 2018, 10:50
@Litops: to najbardziej rozsądne wyjście
Odpisz
22 września 2018, 12:44
@AurelionSol: To najbardziej leniwe wyjście, które nie prowadzi nijak do poznania Prawdy. Siedzenie wygodnie w fotelu zamiast sprawdzenia, jak rzeczywiście jest.
Taka długa dyskusja i nikt jeszcze nie napisał, aby samemu szukać dowodu, na własną rękę. Jeśli Bóg istnieje, to da się go znaleźć niezależnie od pochodzenia.
Jedynie po "przetestowaniu" głównych religii i nienatknięciu się na nieziemskiej natury dowodów we własnym życiu.
1. Lepiej się przez miesiąc czy nawet rok trochę postarać, niż dostać jakąś wersję piekła pularniejszych religii za niedążeni do poznania Prawdy czy coś.
2. Lepiej to zrobić teraz, a potem mieć pewność, spokój itd. Bezpieczne wyje**nie na to, co inni mòwią o Prawdzie, bo dzięki researchowi wiesz lepiej.
A przynajmniej mi się to wydaje najlepsze wyjście
Odpisz
22 września 2018, 13:18
@KiciaLucyfer: Tylko w jaki sposób przeprowadzić badanie, które potwierdzi lub zaprzeczy istnieniu boga (małą literą, bo nie chodzi mi o konkretnego) lub bogów, jakiejś siły wyższej?
Odpisz
22 września 2018, 13:33
@Litops: Najlepiej bezpośrednie, osobiste i imienne.
Jeśli dany Bóg ma jakiś zbiór zasad, to je na próbę przyjąć, pokazać przez to, że ci zależy (i lepiej się odnosić do oryginalnych tekstów, niż tysiącleci dorabiania nowych zasad przez ludzi) i go o coś prosić. Znak mniej lub bardziej konkretny, najlepiej coś, co niespecjalnie ma prawo wydarzyć bez boskiej interwencji. Jeśli przez dłuższy czas nic się nie wydarzy, to możesz bezpiecznie zignorować tą gałąź religii świata.
W sumie to tych gałęzi nie ma nawet specjalnie wiele, chyba że chce się bardzo poważnie traktować jakieś szamańskie hege szege
Odpisz
Edytowano - 21 września 2018, 17:24
Biore popcorn i zabieram sie za czytanie gównoburzy w komentarzach
Odpisz