ujowe..
znam kilku ciapatych, poje**ni że nie wiem co, wszystko im się należy, do Polaków są agresywni... nie ma co...
teraz mamy dobre kebaby, nawet polskie, nawet w takiej dziurze jak Ostrołęka jest dobry kebab, więc won mi z nimi
Ja też znam rodzinę z Syrii i są bardzo mili i uprzejmi. Nie można wszystkich wrzucać do jednego wora, to tak jakby powiedzieć że Polacy to je**ne bydło po spotkaniu z dresami
@xyzis: no, nie wyzywają od polskich szumowin, nie grożą że wy**chają ciebie i twoich bliskich, u nas jak trafisz na Janusza albo Grażynę, to jeszcze ok, bo jak będziesz się kłócić o swoje, to nie będzie to "rasizm"
@ptasznik5: Powiedzmy sobie szczerze. W Polsce i tak jest tyle "zdolnych do przemocy młodych mężczyzn" że ci imigranci i tak by nigdy nie wychodzili z domów.
@Krzyniu: jest 1 subtelna różnica. Tacy Turkowie jakich mamy np. W tych budkach, pracują oraz przystosowują się do polskiego społeczeństwa. Natomiast takich, którzy Nam narzucają swoją wolę, prawo i styl bycia to jedno, krótkie "nie"
@Krzyniu: Nam jako: chrześcijanom, Europejczykom, białym. Narzuca poprzez: kategoryczne domaganie się uwzględniania praw szariatu w prawie państwowym. To tak, jakby w Polsce był państwowy zakaz jedzenia mięsa w piątki i nawet zrobiono od tego państwowe patrole
@Jurekis_: XDDD
po pierwsze, nie nazywaj NAS wszystkich Europejczykami, białymi ani chrześcijanami. Ludzie myśleli tak pół milenium temu, myślałem, że już się wyleczyli. Widać nie.
Natomiast powiedz mi kochany, ile razy ktoś kategorycznie domagał się byś przestrzegał prawa szariatu że wnosisz takie głupoty jako fakty?
@Krzyniu: najpierw, to skąd pochodzisz, skoro nie jesteś Europejczykiem? Jeśli urodziłeś się w Europie, to chyba nim jesteś, chyba, że pochodzisz z innego kontynentu. Po 2, w mojej szkole są organizowane wycieczki zagraniczne, więc sam byłem świadkiem takich manifestacji. Jeśli wolisz siedzieć w domu, to dzięki, ale fakty z 1 ręki są dla mnie lepsze xD ile było czarnych protestów? Raczej nie więcej niż 10 to? Czyli sprawa aborcji WCALE nie jest głośna w Polsce bo nikt Ci nie wbija na chatę z hasłami? Chyba nie xD
@Jurekis_: mówisz o NAS, nie mnie
w Europie można mieszkać nie będąc Europejczykiem.
Co do reszty głupot, moje informacje z 1 ręki kłócą się z Twoimi, bo od 6 lat jeźdżę na takie wycieczki i jak na razie jedynym potwierdzeniem tego że imigranci narzucają cokolwiek jest faktоpedia.
@Krzyniu: faktopedii nie używam, ale nie da się ukryć, że stany wyjątkowe, albo relacje z zamieszek na ulicach, przez Arabów są... hm... ZAUWAŻALNE? I tak, tamta akcja, gdzie imigrant uratował dziecko jest plusem dla nich. Ale dla tego 1, nie kilkunastu tysięcy, więc tja. Dzięki wielkie, ale jak ma się problem, którym są zaciekli narodowcy to się rozwiązuje je, a nie dokłada kolejne i ściąga ludzi z cholernie innym stylem bycia, życia, kulturą i w ogóle filozofią
@Jurekis_: A może słyszałeś o jednym przypadku "chwalebnego czynu" bo media nie wspomniały o innym? Muzułmanie nie są lubiani w tym kraju, nie przez logikę tylko spiralę konserwatyzmu i ignorancji. Zapewne znajdziesz jakieś przestępstwo popełnione przez imigranta - to przecież się zdarza. Ale nie można wyrzucić całej grupy wyznaniowej ze względu na jeden przypadek. Polacy na Wyspach jakoś wciąż są legalni, choć mają najwyższy współczynnik dokonanych wykroczeń z imigrantów.
Nie myślimy też dwubiegunowo - nie jestem kretynem. Imigranci w Europie to nic dobrego, bo obszar będzie słabszy ekonomicznie i mieszanie kultur wpływa negatywnie na społeczeństwo, szczególnie to z IQ później 70, a takich jest tu najwięcej. Natomiast moim zdaniem nie może to być przeszkodą - w krajach arabskich jest wojna prowadzona przez debili przeciw innym debilom. Nie w porządku jest pozwolić cierpieć na tym mieszkającym tam ludziom.
@Krzyniu: tu się z Tobą zgadzam. Dlatego pomysł, by dać im szkolenie wojskowe, by mogli walczyć o swój kraj, a potem pomoc humanitarna by mogli się odbudować wydaje się najlepsza. I my mamy spokój, a Oni mogą życ na własnej ziemi, zdobytej swymi dłońmi
@Jurekis_: Danie im szkolenia wojskowego nie jest rozwiązaniem. Ja jestem pacyfistą, a na Bliskim Wschodzie 2+2=5, im trzeba pomocy humanitarnej i dyplomacji, nie pogłębiania konfliktu. W wojnie nigdy nikt nie ma racji, dobrze by też było, gdyby ludzie wyzbyli się wartości takich jak kawałek ziemi na którym się randomowo zrespili.
Zawsze jesteście najgorsi, nigdy W życiu nie wezmę kebaba od brudasa, tylko od Polaków, a za granicą to se wole iść do maka niż po kebaba od ku*wa śmierdzieli.
@nissan333: Mam dylemat jaką strzałkę tu dać, bo wielu Turków też jest Arabami, a kebaby też nie zawsze Turkowie prowadzą. Ale w pewnym sensie masz rację, bo nie ma co porównywać normalnych ludzi uciekających przed wojną, albo emigrujących za lepszymi warunkami pracy i życia do terrorystów i bandytów
@Avcio01: Drażni mnie kosmopolityzm.Może i bym go jakoś przełkną gdyby nie straszna hipokryzja ludzi go wyznających. Odrzucają oni wszystkie obowiązki płynące z przynależności do danego Narodu a jednocześnie cieszą się prawami które im on przez państwo zapewnia. Jaki masz paszport? Kosmopolitański?
Co zapewnia bezpieczeństwo na ulicach twojego miasta i wolność słowa, dzięki której możesz chwalić się otwarcie swoimi poglądami? Odpowiedź brzmi: Rzeczpospolita Polska, a nie Świat, którego obwatelem się czujesz.
Po pierwsze kosmopolici podatki opłacają więc utrzymują państwo, a także prawa przestają więc mają prawo do korzystania z praw jakie gwarantuje obywatelstwo.
Po drugie Katolończyków, Szkotów czy Kurdów też zazwiesz hipokrytami ponieważ uznają się za narody inne niż do których należą ich regiony narodowe ale mają paszporty krajów do których ich regiony narodowe należą czy bo część z nich będzie odrzucała obowiązki płynące z obywatelstwa czy nawet organizowała powstania?
Płacenie odatków jest obowiązkiem patriotycznym którego w Polsce przestrzegania pilnuje państwo, robią więc to ze strachu, bądź co bądź kłóci się to z ich ideologią.
Przecież nie samo przestrzeganie prawa pozwala ci cieszyć się ochroną polskiej policji i wojska, recydewiści też mają do niej prawo, gwarantuje ci je przebywanie ta terytorium Polski i bycie jej obwatelem. Poza tym jest jeszcze wiele innych obowiązków którym kosmopolityzm zaprzecza , takich jak wywieszanie flagi w święta narodowe, zdejmowanie nakryć głowy w pomieszczeniach z godłem, chęć obrony Kraju, wstawanie podczas hymnu itd. A o ile mi wiadomo jego wyznawcy cieszą się pełnią praw obwatelskich. Co do mniejszości etnicznych to sorry, ale nie jestem w stanie zrozumieć o co ci chodzi, logicznym jest, że jeśli państwo danego Narodu nie istnieje i nie zapewnia mu praw, to nie można wymagać by były spełnione jakieś obowiązki, a mimo to Kurdowie, Katalończycy i inni je wypełniają, walcząc o niepodległość swojej nacji i jej przetrwanie razem z kulturą, mową i zwyczajami, które są negowane przez kosmopolityzm.
@allduckslikewater: Jakim k*rwa cudem rozmowa o kebabach przeszła w politykę... napisałem, że CZUJĘ się kosmopolitanem, a nie że JESTEM, a to świadczy, że wykonuję inne czynności niż mam odczucia. Nazwijcie mnie hipokrytą, ale takie są realia mojego życia.
Tylko że bycie kosmopolitą nie oznacza odrzucenia wszystkich obowiązków prawnych. Kosmopolitą może wręcz chcieć płacić podatki, chodzić na wybory, dbać o miejsce zamieszkania itp. aby żyło mu się lepiej, bezpieczniej.
Powiedziałbym nawet że kosmopolici są o wiele lepszymi obywatelami niż grupy typu narodowcy bo przeciwieństwie do tych "patriotów" oni prawa przestają, nie atakują innych członków nacji że zwględu na inność od ogółu i nie robią państwu wstydu na arenie międzynarodowej.
A co do wymienionych przez Ciebie obowiązków patriotycznych to nieoszukujmy się ale połowy z nich przeciętny obywatel nie wykonuje a nawet jeśli to tylko dlatego bo są obowiązkowe. Zresztą część z obowiązków kosmopolici także wykonują bo są obowiązkowe więc nie różnią się w tym od innych. Jedynym obowiązkiem jakim kosmopolitą będzie nie przestrzegał to obrona kraju, ale jak pisałem powyżej przeciętny Kowalski także się będzie próbował od niego uciec.
Jeśli chodzi o mniejszości to chodziło mi o to że właśnie logicznym jest skoro państwo danej grupy nie istnieje (w przypadku kosmopolitów nie zjednoczy się świat) to chcąc czy nie chcąc będą musieli przestać obowiązków i praw płynących z obywatelstwa kraju w którym mieszkają.
Moralnie nagannym jest korzystanie z pełni praw obwatelskich a przestrzeganiem tylko wygodnych dla siebie obowiązków. Człowiek tak postępujący nie ma prawa nazywać siebie uczciwym.
W jakim środowisku się obracasz, że masz taki smutny obraz ,,Kowalskiego"? Lecę z oficjalnymi danymi:
Badanie przeprowadzone przez Dom Badawczy Maison na zlecenie Warsaw Enterprice Institute, 30 X 2014:
71% Polaków podziela pogląd, że w razie wojny polscy obywatele cywilni powinni aktywnie włączyć się do wysiłku zbrojnego i osobiście wspierać działania wojenne.
47% jest skłonnych osobiście wstąpić na ochotnika do formacji obrony terytorialnej i odbywać regularne szkolenia.
Moim zdaniem nie jest niemoralnym omijanie prawa które w najlepszym przypadku naraża Cię na traumę i choroby psychiczne a w najgorszym na śmierć bo przy obecnym rozwoju wojskowości szanse słabo uzbrojonych, wyszkolony ludzi na przetrwanie i osiągnięcia czegoś więcej niż mięsa armatniego są zerowe.
No środowisko w którym się obracam to w miarę zwyczajne środowisko małego miasta, i wątpię aby się ono znacznie różniło od innych.
Co do badań to problem z nimi jest taki że niewiadomo ilu powiedział tak tylko dlatego aby pokazać jakimi to oni patriotami nie są, dodatkowo część z nich mini wyrażenia tak najprawdopodobniej wycofa się z tego gdy wybuchnie wojna bo realia wojenne są znaczne no inne od tych pokójwych gdzie łatwo takie opinie wyrażać.
Nikt nie powiedział, że obrona Polski musi się ograniczać tylko do walki z karabinem na froncie, to tylko mgliste wyobrażenie ludzi dla których jest to wygodne, czy to ze względu na strach, czy ideologię. Można na przykład przekazać datki na obronność kraju, lub wstąpić do jednostek pomocniczych (dostarczanie amunicji, transport sprzętu) lub uczestniczyć w akcjach humanitarnych niosących pomoc ofiarom konfliktu.
Co do badań, to jedyne źródło twgo typu informacji w Polsce, chyba że chcesz wywołać wojnę. Jeśli chodzi o wiarygodność badań, to jeśli uważasz, że jakaś znaczna część badanych to cyniczni hipokryci, to współczuję ci tak nikłej wiary w ludzi, z którymi razem budujesz na ten czas nieźle działający Naród.
O dawaniu kasy nie pomyślałem, ale akurat polskim władzą nie dałbym ani grosza więcej niż w podatkach bo w naszym kraju słabo się zarządza pieniądzmi. Formacje pomocowe liczę do armii, bo są jej części i wciąż jest się tam bardziej narążonym niż chowając się czy uciekając w kraju. Pomoc humatinarną liczę do innej kategorii niż obrona kraju i ją jak najbardziej czujący więź z cała ludzkością kosmopolici ją by wykonywali.
A co drugiej części Twojego komentarza to chyba żyjemy w dwóch innych państwach. Polska nie funkcjonuje nieżle, funkcjonuje żle, a żądzą nami od wielu lat dzbany. Co do wiary w ludzi to jej nie mam gdyż mieliśmy tyle szans na bycie fajnie rozwniętnym, w miarę zamożnym krajem ale wszystko prędzej czy później marnowaliśmy.
Możesz wyszukać w internecie tegoroczne zdięcia jakiegoś polskiego miasta, np. Wrocławia i porównać ze zdięciami niemieckiego, np. Frankfurtu. To samo zrobić ze zdięciami Lwowa cz innego miasta na terenie Ukrainy. W pierwszym przypadku nie doszukasz się różnicy, w drugim zobaczysz jak bardzo posunęliśmy się do przodu przez 30 lat III RP. Polskie PKB jest wyższe niż Norwegii, Portugalii czy Irlandii a wskaźnik jakości życia wyższy niż Czechów czy Chorwatów. Prawdą jest, że Polska jako państwo nie było zarządzane najlepiej, ale może nam zepewnić bezpieczeństwo, infrastrukturę, wykształcenie, wolność itd. czego nie można powiedzieć chodźby o naszych wschodnich sąsiadach. Rzeczpospolita jest jednym z 25 najbardziej rozwiniętych krajów na świecie i będzie rozwijać się dalej dzięki wierze, chęciom i trudom polskiego społeczeństwa. Taką przynajmniej mam nadzieję.
Nie neguje tego że Polska się od czasu PRL rozwijała i prześcignęła kraje typu Białoruś, Ukraina czy Rumunia, bo temu trudno zaprzeczyć. Jednak mogliśmy być teraz lepsi na większości pul tylko sporo okazji na polepszenie przegapiliśmy bádż spierzyliśmy i np. zamiast być krajem który jak reszta Zachodu opiera się na nowoczesnych usługach i przemyśle wysokiej technologii wciąż próbujemy rozwijać gospodarke na taniej sile roboczej. Oczywiście w Polsce nowoczesne gałęzie gospodarki też się rozwiją i odnoszą pewne sukscecy ale stać nas na o wiele więcej a do tego rządzący czy firmy polskie się nie śpieszą i możemy tą okazję przegapić.
Tak, zapewniamy lepsze bezpieczeństwo, standard życia itp. niż Ukraina (chociaż jeśli się za armię porządnie nie weźmiemy to nas mogą przewyższyć w tej kwestii) tylko że wciąż odstajemy od Zachodu do którego powinniśmy dążyć. Bo z porównań do Ukraińcy za bardzo nic nie wyniesiemy, ewentualnie możemy wyciągnąć lekcje z ich błędów, powinniśmy się porównać do Zachodu aby sprawdzić w czynu odstajemy i co trzeba u nas zmnieć.
Osobiście boję się arabów/turków od kebabów. Zawsze dziwnie się na mnie patrzą, uśmiechaja się głupio, śmieją się, próbują się popisać albo próbują podjąć ze mną rozmowę
Komentarze
Odśwież3 lutego 2020, 01:16
Wolę polskiego kebaba, od Polaka, i wspierać polską gospodarkę. a ci niech wypi**d.....
Odpisz
8 listopada 2018, 13:07
ujowe..
znam kilku ciapatych, poje**ni że nie wiem co, wszystko im się należy, do Polaków są agresywni... nie ma co...
teraz mamy dobre kebaby, nawet polskie, nawet w takiej dziurze jak Ostrołęka jest dobry kebab, więc won mi z nimi
Odpisz
Edytowano - 8 listopada 2018, 23:33
Ja też znam rodzinę z Syrii i są bardzo mili i uprzejmi. Nie można wszystkich wrzucać do jednego wora, to tak jakby powiedzieć że Polacy to je**ne bydło po spotkaniu z dresami
Odpisz
9 listopada 2018, 05:19
@xyzis: zostań ich pracownikiem, wtedy się przekonasz jacy są mili...
Odpisz
9 listopada 2018, 07:26
Polacy niby lepsi? xDD
Odpisz
9 listopada 2018, 07:51
@xyzis: no, nie wyzywają od polskich szumowin, nie grożą że wy**chają ciebie i twoich bliskich, u nas jak trafisz na Janusza albo Grażynę, to jeszcze ok, bo jak będziesz się kłócić o swoje, to nie będzie to "rasizm"
Odpisz
15 listopada 2018, 00:53
Ja mieszkam w Anglii i ciapaci są w porządku.
Odpisz
15 listopada 2018, 05:20
@WelcomeBack_: ale tu chodzi o Polskę, w Anglii to mogą robić co chcą, nie obchodzi mnie ten kraj
Odpisz
15 listopada 2018, 08:35
No ale tylko w Polsce są tacy agresywni, o to ci chodzi czy co
Odpisz
15 listopada 2018, 08:38
@WelcomeBack_: chodzi mi o to, że w Polsce mają się dostosować do Polaków, a w innych krajach niech robią co chcą...
Odpisz
15 listopada 2018, 08:39
Ano.
Odpisz
9 listopada 2018, 09:50
mocne
Odpisz
8 listopada 2018, 20:46
ygz de
Odpisz
27 października 2018, 21:37
Imigranci w Polsce w zamian za lepszy kebab? Słaby deal.
Odpisz
Edytowano - 27 października 2018, 22:18
Brałbym za darmo byleby nie słychać takiego prawackiego pie**olenia
Odpisz
27 października 2018, 22:30
@Krzyniu: Ayyy get burned bruh
Odpisz
27 października 2018, 22:30
kebabik teraz jest na dobrym poziomie więc nie opłaca się rozpi***alać kraju tylko poto aby było ich więcej
Odpisz
28 października 2018, 05:13
@ptasznik5: Powiedzmy sobie szczerze. W Polsce i tak jest tyle "zdolnych do przemocy młodych mężczyzn" że ci imigranci i tak by nigdy nie wychodzili z domów.
Odpisz
8 listopada 2018, 09:04
Najlepszy deal*
Odpisz
Edytowano - 8 listopada 2018, 11:39
@Krzyniu: jest 1 subtelna różnica. Tacy Turkowie jakich mamy np. W tych budkach, pracują oraz przystosowują się do polskiego społeczeństwa. Natomiast takich, którzy Nam narzucają swoją wolę, prawo i styl bycia to jedno, krótkie "nie"
Odpisz
8 listopada 2018, 12:43
@Jurekis_: Kogo masz tu na myśli mówiąc "nam" i kogo masz na myśli, mówiąc że narzuca?
Odpisz
Edytowano - 8 listopada 2018, 16:05
@Krzyniu: Nam jako: chrześcijanom, Europejczykom, białym. Narzuca poprzez: kategoryczne domaganie się uwzględniania praw szariatu w prawie państwowym. To tak, jakby w Polsce był państwowy zakaz jedzenia mięsa w piątki i nawet zrobiono od tego państwowe patrole
Odpisz
8 listopada 2018, 17:05
@Jurekis_: XDDD
po pierwsze, nie nazywaj NAS wszystkich Europejczykami, białymi ani chrześcijanami. Ludzie myśleli tak pół milenium temu, myślałem, że już się wyleczyli. Widać nie.
Natomiast powiedz mi kochany, ile razy ktoś kategorycznie domagał się byś przestrzegał prawa szariatu że wnosisz takie głupoty jako fakty?
Odpisz
8 listopada 2018, 17:17
@Krzyniu: najpierw, to skąd pochodzisz, skoro nie jesteś Europejczykiem? Jeśli urodziłeś się w Europie, to chyba nim jesteś, chyba, że pochodzisz z innego kontynentu. Po 2, w mojej szkole są organizowane wycieczki zagraniczne, więc sam byłem świadkiem takich manifestacji. Jeśli wolisz siedzieć w domu, to dzięki, ale fakty z 1 ręki są dla mnie lepsze xD ile było czarnych protestów? Raczej nie więcej niż 10 to? Czyli sprawa aborcji WCALE nie jest głośna w Polsce bo nikt Ci nie wbija na chatę z hasłami? Chyba nie xD
Odpisz
8 listopada 2018, 18:13
@Jurekis_: mówisz o NAS, nie mnie
w Europie można mieszkać nie będąc Europejczykiem.
Co do reszty głupot, moje informacje z 1 ręki kłócą się z Twoimi, bo od 6 lat jeźdżę na takie wycieczki i jak na razie jedynym potwierdzeniem tego że imigranci narzucają cokolwiek jest faktоpedia.
Odpisz
8 listopada 2018, 18:41
@Krzyniu: faktopedii nie używam, ale nie da się ukryć, że stany wyjątkowe, albo relacje z zamieszek na ulicach, przez Arabów są... hm... ZAUWAŻALNE? I tak, tamta akcja, gdzie imigrant uratował dziecko jest plusem dla nich. Ale dla tego 1, nie kilkunastu tysięcy, więc tja. Dzięki wielkie, ale jak ma się problem, którym są zaciekli narodowcy to się rozwiązuje je, a nie dokłada kolejne i ściąga ludzi z cholernie innym stylem bycia, życia, kulturą i w ogóle filozofią
Odpisz
8 listopada 2018, 18:55
@Jurekis_: A może słyszałeś o jednym przypadku "chwalebnego czynu" bo media nie wspomniały o innym? Muzułmanie nie są lubiani w tym kraju, nie przez logikę tylko spiralę konserwatyzmu i ignorancji. Zapewne znajdziesz jakieś przestępstwo popełnione przez imigranta - to przecież się zdarza. Ale nie można wyrzucić całej grupy wyznaniowej ze względu na jeden przypadek. Polacy na Wyspach jakoś wciąż są legalni, choć mają najwyższy współczynnik dokonanych wykroczeń z imigrantów.
Nie myślimy też dwubiegunowo - nie jestem kretynem. Imigranci w Europie to nic dobrego, bo obszar będzie słabszy ekonomicznie i mieszanie kultur wpływa negatywnie na społeczeństwo, szczególnie to z IQ później 70, a takich jest tu najwięcej. Natomiast moim zdaniem nie może to być przeszkodą - w krajach arabskich jest wojna prowadzona przez debili przeciw innym debilom. Nie w porządku jest pozwolić cierpieć na tym mieszkającym tam ludziom.
Odpisz
8 listopada 2018, 19:04
@Krzyniu: tu się z Tobą zgadzam. Dlatego pomysł, by dać im szkolenie wojskowe, by mogli walczyć o swój kraj, a potem pomoc humanitarna by mogli się odbudować wydaje się najlepsza. I my mamy spokój, a Oni mogą życ na własnej ziemi, zdobytej swymi dłońmi
Odpisz
8 listopada 2018, 20:18
@Jurekis_: Danie im szkolenia wojskowego nie jest rozwiązaniem. Ja jestem pacyfistą, a na Bliskim Wschodzie 2+2=5, im trzeba pomocy humanitarnej i dyplomacji, nie pogłębiania konfliktu. W wojnie nigdy nikt nie ma racji, dobrze by też było, gdyby ludzie wyzbyli się wartości takich jak kawałek ziemi na którym się randomowo zrespili.
Odpisz
8 listopada 2018, 15:26
Aż mi się przypomniały teksty Kikuta.
Odpisz
8 listopada 2018, 14:44
Zawsze jesteście najgorsi, nigdy W życiu nie wezmę kebaba od brudasa, tylko od Polaków, a za granicą to se wole iść do maka niż po kebaba od ku*wa śmierdzieli.
Odpisz
8 listopada 2018, 14:51
@Crln_7: low quality bait
Odpisz
8 listopada 2018, 14:30
państwo które nie szanuje teraźniejszości nie zasługuje na przeszłość czy jakoś tam
Odpisz
8 listopada 2018, 17:24
@DinamiPL: co
Odpisz
8 listopada 2018, 19:37
@baarts: słowa Piłsudskiego
Odpisz
9 listopada 2018, 15:59
@DinamiPL: chyba ci się coś poje**ło
Odpisz
Edytowano - 8 listopada 2018, 08:50
Nie wstyd Ci porównywać dobrych braci Turków do bydła Arabów?
Odpisz
8 listopada 2018, 09:49
@nissan333: Mam dylemat jaką strzałkę tu dać, bo wielu Turków też jest Arabami, a kebaby też nie zawsze Turkowie prowadzą. Ale w pewnym sensie masz rację, bo nie ma co porównywać normalnych ludzi uciekających przed wojną, albo emigrujących za lepszymi warunkami pracy i życia do terrorystów i bandytów
Odpisz
8 listopada 2018, 09:40
Poprostu fuck islam
Odpisz
27 października 2018, 22:16
Nie lubię Kebabów.
Odpisz
8 listopada 2018, 08:07
4 osoby nie zgadzają się z tym że nie lubisz kebabów
Odpisz
8 listopada 2018, 08:09
jak można nie lubić kebabów? wszystko w porządku?
Odpisz
8 listopada 2018, 16:24
@ruzwelt1: Tak, wszystko w porządku. Nie lubi, nie każdy ma taki sam gust.
Odpisz
8 listopada 2018, 16:25
teraz już 25 osób nie zgadza się z tym że ktoś nie może lubić kebabów
Odpisz
8 listopada 2018, 16:48
@spicy: Nie lubię jeszcze Pizzy.
Odpisz
8 listopada 2018, 21:12
przepadnij!
Odpisz
27 października 2018, 21:25
Nie jem kebabów
Odpisz
27 października 2018, 21:30
@Avcio01: nie zgadzam się z tym że nie jesz kebabow
Odpisz
27 października 2018, 21:30
@Avcio01: Ok, ale nie nazywaj się więcej prawdziwym Polakiem.
Odpisz
27 października 2018, 21:34
@allduckslikewater: Nigdy nie nazywałem siebie prawdziwym Polakiem, tym bardziej Polakiem. Czuję się kosmopolitanem.
Odpisz
28 października 2018, 00:05
@Avcio01: Drażni mnie kosmopolityzm.Może i bym go jakoś przełkną gdyby nie straszna hipokryzja ludzi go wyznających. Odrzucają oni wszystkie obowiązki płynące z przynależności do danego Narodu a jednocześnie cieszą się prawami które im on przez państwo zapewnia. Jaki masz paszport? Kosmopolitański?
Co zapewnia bezpieczeństwo na ulicach twojego miasta i wolność słowa, dzięki której możesz chwalić się otwarcie swoimi poglądami? Odpowiedź brzmi: Rzeczpospolita Polska, a nie Świat, którego obwatelem się czujesz.
Odpisz
Edytowano - 28 października 2018, 00:48
Po pierwsze kosmopolici podatki opłacają więc utrzymują państwo, a także prawa przestają więc mają prawo do korzystania z praw jakie gwarantuje obywatelstwo.
Po drugie Katolończyków, Szkotów czy Kurdów też zazwiesz hipokrytami ponieważ uznają się za narody inne niż do których należą ich regiony narodowe ale mają paszporty krajów do których ich regiony narodowe należą czy bo część z nich będzie odrzucała obowiązki płynące z obywatelstwa czy nawet organizowała powstania?
Odpisz
28 października 2018, 09:26
Płacenie odatków jest obowiązkiem patriotycznym którego w Polsce przestrzegania pilnuje państwo, robią więc to ze strachu, bądź co bądź kłóci się to z ich ideologią.
Przecież nie samo przestrzeganie prawa pozwala ci cieszyć się ochroną polskiej policji i wojska, recydewiści też mają do niej prawo, gwarantuje ci je przebywanie ta terytorium Polski i bycie jej obwatelem. Poza tym jest jeszcze wiele innych obowiązków którym kosmopolityzm zaprzecza , takich jak wywieszanie flagi w święta narodowe, zdejmowanie nakryć głowy w pomieszczeniach z godłem, chęć obrony Kraju, wstawanie podczas hymnu itd. A o ile mi wiadomo jego wyznawcy cieszą się pełnią praw obwatelskich. Co do mniejszości etnicznych to sorry, ale nie jestem w stanie zrozumieć o co ci chodzi, logicznym jest, że jeśli państwo danego Narodu nie istnieje i nie zapewnia mu praw, to nie można wymagać by były spełnione jakieś obowiązki, a mimo to Kurdowie, Katalończycy i inni je wypełniają, walcząc o niepodległość swojej nacji i jej przetrwanie razem z kulturą, mową i zwyczajami, które są negowane przez kosmopolityzm.
Odpisz
28 października 2018, 09:34
Może wróćmy do tematu kebabów?
Odpisz
28 października 2018, 09:51
@allduckslikewater: Jakim k*rwa cudem rozmowa o kebabach przeszła w politykę... napisałem, że CZUJĘ się kosmopolitanem, a nie że JESTEM, a to świadczy, że wykonuję inne czynności niż mam odczucia. Nazwijcie mnie hipokrytą, ale takie są realia mojego życia.
Odpisz
28 października 2018, 11:22
Tylko że bycie kosmopolitą nie oznacza odrzucenia wszystkich obowiązków prawnych. Kosmopolitą może wręcz chcieć płacić podatki, chodzić na wybory, dbać o miejsce zamieszkania itp. aby żyło mu się lepiej, bezpieczniej.
Powiedziałbym nawet że kosmopolici są o wiele lepszymi obywatelami niż grupy typu narodowcy bo przeciwieństwie do tych "patriotów" oni prawa przestają, nie atakują innych członków nacji że zwględu na inność od ogółu i nie robią państwu wstydu na arenie międzynarodowej.
A co do wymienionych przez Ciebie obowiązków patriotycznych to nieoszukujmy się ale połowy z nich przeciętny obywatel nie wykonuje a nawet jeśli to tylko dlatego bo są obowiązkowe. Zresztą część z obowiązków kosmopolici także wykonują bo są obowiązkowe więc nie różnią się w tym od innych. Jedynym obowiązkiem jakim kosmopolitą będzie nie przestrzegał to obrona kraju, ale jak pisałem powyżej przeciętny Kowalski także się będzie próbował od niego uciec.
Jeśli chodzi o mniejszości to chodziło mi o to że właśnie logicznym jest skoro państwo danej grupy nie istnieje (w przypadku kosmopolitów nie zjednoczy się świat) to chcąc czy nie chcąc będą musieli przestać obowiązków i praw płynących z obywatelstwa kraju w którym mieszkają.
Odpisz
Edytowano - 28 października 2018, 11:46
Moralnie nagannym jest korzystanie z pełni praw obwatelskich a przestrzeganiem tylko wygodnych dla siebie obowiązków. Człowiek tak postępujący nie ma prawa nazywać siebie uczciwym.
W jakim środowisku się obracasz, że masz taki smutny obraz ,,Kowalskiego"? Lecę z oficjalnymi danymi:
Badanie przeprowadzone przez Dom Badawczy Maison na zlecenie Warsaw Enterprice Institute, 30 X 2014:
71% Polaków podziela pogląd, że w razie wojny polscy obywatele cywilni powinni aktywnie włączyć się do wysiłku zbrojnego i osobiście wspierać działania wojenne.
47% jest skłonnych osobiście wstąpić na ochotnika do formacji obrony terytorialnej i odbywać regularne szkolenia.
Odpisz
28 października 2018, 13:32
Moim zdaniem nie jest niemoralnym omijanie prawa które w najlepszym przypadku naraża Cię na traumę i choroby psychiczne a w najgorszym na śmierć bo przy obecnym rozwoju wojskowości szanse słabo uzbrojonych, wyszkolony ludzi na przetrwanie i osiągnięcia czegoś więcej niż mięsa armatniego są zerowe.
No środowisko w którym się obracam to w miarę zwyczajne środowisko małego miasta, i wątpię aby się ono znacznie różniło od innych.
Co do badań to problem z nimi jest taki że niewiadomo ilu powiedział tak tylko dlatego aby pokazać jakimi to oni patriotami nie są, dodatkowo część z nich mini wyrażenia tak najprawdopodobniej wycofa się z tego gdy wybuchnie wojna bo realia wojenne są znaczne no inne od tych pokójwych gdzie łatwo takie opinie wyrażać.
Odpisz
28 października 2018, 13:56
Nikt nie powiedział, że obrona Polski musi się ograniczać tylko do walki z karabinem na froncie, to tylko mgliste wyobrażenie ludzi dla których jest to wygodne, czy to ze względu na strach, czy ideologię. Można na przykład przekazać datki na obronność kraju, lub wstąpić do jednostek pomocniczych (dostarczanie amunicji, transport sprzętu) lub uczestniczyć w akcjach humanitarnych niosących pomoc ofiarom konfliktu.
Co do badań, to jedyne źródło twgo typu informacji w Polsce, chyba że chcesz wywołać wojnę. Jeśli chodzi o wiarygodność badań, to jeśli uważasz, że jakaś znaczna część badanych to cyniczni hipokryci, to współczuję ci tak nikłej wiary w ludzi, z którymi razem budujesz na ten czas nieźle działający Naród.
Odpisz
28 października 2018, 14:21
O dawaniu kasy nie pomyślałem, ale akurat polskim władzą nie dałbym ani grosza więcej niż w podatkach bo w naszym kraju słabo się zarządza pieniądzmi. Formacje pomocowe liczę do armii, bo są jej części i wciąż jest się tam bardziej narążonym niż chowając się czy uciekając w kraju. Pomoc humatinarną liczę do innej kategorii niż obrona kraju i ją jak najbardziej czujący więź z cała ludzkością kosmopolici ją by wykonywali.
A co drugiej części Twojego komentarza to chyba żyjemy w dwóch innych państwach. Polska nie funkcjonuje nieżle, funkcjonuje żle, a żądzą nami od wielu lat dzbany. Co do wiary w ludzi to jej nie mam gdyż mieliśmy tyle szans na bycie fajnie rozwniętnym, w miarę zamożnym krajem ale wszystko prędzej czy później marnowaliśmy.
Odpisz
28 października 2018, 14:39
Mam do ciebie prośbę.
Odpisz
28 października 2018, 15:09
Jaką?
Odpisz
Edytowano - 28 października 2018, 15:26
Możesz wyszukać w internecie tegoroczne zdięcia jakiegoś polskiego miasta, np. Wrocławia i porównać ze zdięciami niemieckiego, np. Frankfurtu. To samo zrobić ze zdięciami Lwowa cz innego miasta na terenie Ukrainy. W pierwszym przypadku nie doszukasz się różnicy, w drugim zobaczysz jak bardzo posunęliśmy się do przodu przez 30 lat III RP. Polskie PKB jest wyższe niż Norwegii, Portugalii czy Irlandii a wskaźnik jakości życia wyższy niż Czechów czy Chorwatów. Prawdą jest, że Polska jako państwo nie było zarządzane najlepiej, ale może nam zepewnić bezpieczeństwo, infrastrukturę, wykształcenie, wolność itd. czego nie można powiedzieć chodźby o naszych wschodnich sąsiadach. Rzeczpospolita jest jednym z 25 najbardziej rozwiniętych krajów na świecie i będzie rozwijać się dalej dzięki wierze, chęciom i trudom polskiego społeczeństwa. Taką przynajmniej mam nadzieję.
Odpisz
28 października 2018, 16:17
No ok, ale jaki to ma związek z kebabem.
Odpisz
28 października 2018, 18:21
Nie neguje tego że Polska się od czasu PRL rozwijała i prześcignęła kraje typu Białoruś, Ukraina czy Rumunia, bo temu trudno zaprzeczyć. Jednak mogliśmy być teraz lepsi na większości pul tylko sporo okazji na polepszenie przegapiliśmy bádż spierzyliśmy i np. zamiast być krajem który jak reszta Zachodu opiera się na nowoczesnych usługach i przemyśle wysokiej technologii wciąż próbujemy rozwijać gospodarke na taniej sile roboczej. Oczywiście w Polsce nowoczesne gałęzie gospodarki też się rozwiją i odnoszą pewne sukscecy ale stać nas na o wiele więcej a do tego rządzący czy firmy polskie się nie śpieszą i możemy tą okazję przegapić.
Tak, zapewniamy lepsze bezpieczeństwo, standard życia itp. niż Ukraina (chociaż jeśli się za armię porządnie nie weźmiemy to nas mogą przewyższyć w tej kwestii) tylko że wciąż odstajemy od Zachodu do którego powinniśmy dążyć. Bo z porównań do Ukraińcy za bardzo nic nie wyniesiemy, ewentualnie możemy wyciągnąć lekcje z ich błędów, powinniśmy się porównać do Zachodu aby sprawdzić w czynu odstajemy i co trzeba u nas zmnieć.
Odpisz
27 października 2018, 22:13
Osobiście boję się arabów/turków od kebabów. Zawsze dziwnie się na mnie patrzą, uśmiechaja się głupio, śmieją się, próbują się popisać albo próbują podjąć ze mną rozmowę
Odpisz
28 października 2018, 08:26
@wiki954: możeś ładna?
Odpisz
28 października 2018, 08:49
@Piotro165: Blondynka z niebieskimi oczami, dla nich to rarytas. Niedawno jeden się nawet spytał skąd jestem
Odpisz
28 października 2018, 09:36
@wiki954: Aryjska Uroda
Odpisz
28 października 2018, 08:28
>Syria
>Turcja
Odpisz
27 października 2018, 21:23
aaaa bym kebsa opie**olił
Odpisz
27 października 2018, 21:30
@szalonememe: Ja dzisiaj rollo jadłem.
Odpisz