Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

4 grudnia 2018, 22:48

pamiętam jak na Niemcu w zeszłym roku sciagalem na spr, bo miałem gotowca w necie, skończyłem, a 10 minut przed końcem lekcji się okazało ze jest druga strona, do której nie znalazłem klucza, wiec pozaznaczalem odpowiedzi na szybko.

dostałem 4+ :P

Avatar SongManka510

7 grudnia 2018, 14:17

Szczęściarz

Avatar
Konto usunięte

7 grudnia 2018, 17:18

@SongManka510: trochę tak, ale też trochę wiedziałem

Avatar SongManka510

7 grudnia 2018, 20:24

To spoko

Avatar
Konto usunięte

7 grudnia 2018, 21:55

@SongManka510: chociaz o wiele bardziej wolę polski czy ang

Avatar SongManka510

7 grudnia 2018, 23:10

Ja Polak

Avatar Jarzebina5

8 grudnia 2018, 14:41

Ja ang

Avatar SongManka510

8 grudnia 2018, 15:02

@Jarzebina5: Każdy inaczej. No cóż...

Avatar Jarzebina5

8 grudnia 2018, 15:05

@SongManka510: Mam średnią z ang powyżej 5.00 więc wiesz xD

Avatar
Konto usunięte

8 grudnia 2018, 15:06

@Jarzebina5: ja mam z polaka chyba 4.80

Avatar Jarzebina5

8 grudnia 2018, 15:09

Ja mam ok. 4.00 z Polaka lol

Avatar SongManka510

8 grudnia 2018, 15:22

@Jarzebina5: ja będę miała 6 albo 5 z Polaka albo Anglika więc nie wiem
xd

Avatar SongManka510

5 maja 2019, 13:49

@SongManka510: Jezu co ja pisałam...

Avatar
Konto usunięte

5 maja 2019, 19:20

@SongManka510: noo xD
Co to było, czemu ja o szkole pisałem wtf

Avatar SongManka510

5 maja 2019, 19:47

dobrze ze ja nie pisałam bo to patola była i jest.. żal mi ich

Avatar
Konto usunięte

5 maja 2019, 19:49

Avatar SongManka510

5 maja 2019, 19:59

w sumie i tak to nikogo nie obchodzi moje życie wiec po co zaśmiecać internet i jeja?
Rozkmina level hard

Avatar Jarzebina5

6 maja 2019, 14:43

@SongManka510: mnie interesuję każdego życie uwu

Avatar SongManka510

6 maja 2019, 15:17

@Jarzebina5: no chyba nie..
Moje jest dupne *w złym kontekście ;)*

Avatar Jarzebina5

6 maja 2019, 19:03

@SongManka510: słyszałem ten tekst wiele razy :c naprawdę nic nie jest do końca nudne, opowiadaj!

Avatar DAVJD

4 grudnia 2018, 22:28

Ja się uczyłem z gotowca i pani dała inne xD czekam na ocenę ale było dosyć proste

Avatar CiemnoStrasznieUMnieWDomu

7 grudnia 2018, 16:16

@DAVJD: I co?

Avatar DAVJD

7 grudnia 2018, 17:48

@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: 3 :/ nie tak źle,najlepsza ocenka to 4- XD

Avatar SevenGaming27PL

7 grudnia 2018, 15:01

o ku*wa martwy mem na głównej

Avatar Jarzebina5

7 grudnia 2018, 15:08

Avatar
Konto usunięte

4 grudnia 2018, 22:08

Ja raz miałem podobną sytuację. Nauczyłem się odpowiedzi do 10 pytań, ale nie wiedziałem, że jest jeszcze druga strona z zadaniami otwartymi. Nie wiem jak ale napisałem na 5.

Avatar Jarzebina5

4 grudnia 2018, 22:09

Gratuluję

Avatar
Konto usunięte

4 grudnia 2018, 22:11

@Jarzebina5: Dzięki, dzięki.

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Nigdy go nie odgwiazdkuje

Literarura adekwatna dla mojego intelektu

A po moim pradziadku została tylko oficerska szabla paradna (był podchorążym)

Chyba właśnie się zdradził

Potwarz!

Jakaś pomyłka, cz. II

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka