No to się pan profesor popisał
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Witam z tej strony JayJay Joker
Nie czytałem Jane Austen, ale tak to sobie wyobrażam
Duma
Kiedy kumpela pyta na co wyrwać chłopaka
Tym razem to brat pojechał do szkoły
Prowadzę swój własny model biznesowy
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież8 września 2020, 09:54
(klasa 1-3) Już wtedy byłem wyrzutkiem społecznym który był obiektem do wyzywania i ogólnego znęcania. Pewnego razu jak odrabiałem lekcje podczas przerwy usłyszałem jak protoplasty ludzi rozmawiali o mnożeniu (czego jeszcze nie mieliśmy) i padło pytanie "a ile to 100×100?" Druga protoplasta odpowiedziała "1000", postanowiłem ich poprawić, ponieważ moja resztka społeczeństwa chciała im pokazać że się mylą, powiedziałem więc "100×100 to 10000 a nie 1000, ponieważ (używałem takiego słownictwa dlatego iż już wtedy czytałem książki pokroju władcy pierścieni) w pierwszej 100 są 2 zera tak jak i w drugiej, a pewien matematyk właśnie pierwotnie liczył 100 i 1000" oczywiście oni zaprzeczyli moim faktom i powiedzieli krótko "spi***alaj" ja ze spokojnym tonem głosu "chodźmy do pani która uczy matematyki w 6 klasie" oni zaprzeczali i chcieli iść do wychowawczyni (która swoją drogą była głupia jak but) i przyznała protoplastom rację, a nie mi
Odpisz
6 czerwca 2021, 20:06
@gury_wamac: smutne
Odpisz
Edytowano - 1 stycznia 2019, 19:14
ja w zerówce*
-dzieci ile to 5 + 3 ?
-to 6 + 2...
- ŹLE
Wolałem liczyć liczbami parzystymi :P
Odpisz
1 stycznia 2019, 23:37
ale tutaj jednak dobrze powiedziała bo miałeś jej podać wynik a nie kolejne działanie xD
Odpisz
2 stycznia 2019, 00:06
@enemixpolska: 5+3=6+2
Odpisz
16 kwietnia 2020, 14:47
@enemixpolska: W tym przypadku kolejne działanie jest jednym z wyników,więc się nie wymądrzaj
Odpisz
1 stycznia 2019, 19:28
Z facetką od historii nie raz 5 minut kłóciłem się o jakąś historyczną pierdołę (wiele razy usłyszałem, że bezczelnie kłamię). Za każdym razem miałem rację.
Jakby tego było mało w 4 klasie mówiła, że Mieszko I był królem Polski
Odpisz
1 stycznia 2019, 22:20
opowiedz więcej
Odpisz
1 stycznia 2019, 22:41
ootak
Odpisz
2 stycznia 2019, 00:23
@juzi46: poczekajcie, jak wrócę ze szkoły będę miał pewnie świeże przykłady
Odpisz
2 stycznia 2019, 18:15
czekam
Odpisz
3 stycznia 2019, 16:09
Lecisz te przykłady
Odpisz
5 stycznia 2019, 09:43
@Jejowicz2: ano tak, miałem napisać ale zapomniałem, więc piszę teraz:
1. Kazimierz Wielki był ojcem Jadwigi Andegaweńskiej
2. "Tatarzy byli jednym z tureckich plemion" (Tatarzy byli Mongołami, jakby ktoś nie wiedział)
3. Lenin był twórcą komunizmu
4. (J - ja, N - nauczycielka)
N: powstanie bolszewickie miało miejsce w 1918
J: *zapisuje do zeszytu*
5 minut później
N: [...] Także po powstaniu Bolszewickim z 1916 roku [...]
J: Ale pani dyktowała, że to powstanie było w 1918 roku
N: Nie kłam bezczelnie, przecież wiem co mówię
(Sprawdziłem w necie z ciekawości. To wydarzenie miało miejsce w 1917r. Do teraz zastanawiam się skąd wzięła tamte 2 daty)
5. (z wczoraj, temat - wojna secesyjna)
J: W Stanach południowych na wielkich plantacjach pracowali niewolnicy, a Stany północne były za zniesieniem niewolnictwa
N: nie, nie, no chyba na odwrót
6. N: Zygmunt I Stary był synem Jana Olbrachta
J: proszę pani, ale on był jego bratem
N: A co to za różnica
7: gród to średniowieczne miasto
(gród to osada obronna, umocnienie)
Może potem sobie jeszcze coś przypomnę
Odpisz
5 stycznia 2019, 11:15
Odpisz
5 stycznia 2019, 22:32
Odpisz
17 lutego 2019, 16:44
wylali ją już?
Odpisz
17 lutego 2019, 20:03
@Grzechoooo: Moją nauczycielkie która mówi że Napoleon ZAŁOŻYŁ Święte Cesarstwo Rzymskie powinni wylać już dawno xDDD
Odpisz
17 lutego 2019, 20:46
@Jejowicz2:
Odpisz
17 lutego 2019, 20:48
@Koteczek_21: Albo ostatnio gadała nam że Wojna Rosyjsko-Japońska sprawiła że Rosja nie mogła już walczyć o kolonie... co z tego że ich jedyną poważną kolonią była Alaska którą sprzedali kilkanaście lat wcześniej xD
Odpisz
17 lutego 2019, 20:49
@Jejowicz2:
Odpisz
17 lutego 2019, 20:49
@Koteczek_21: Albo sprowadziła jakąś grupę rekonstrukcyjną za co musieliśmy płacić a goście zaczeli nam nawijać że Emilia Plater brała udział w powstaniu Styczniowym albo że Kościuszko walczył w wojnie Secesyjnej
Odpisz
17 lutego 2019, 20:51
@Jejowicz2: Ile lat ten nauczyciel uczy?
Odpisz
17 lutego 2019, 20:53
@Koteczek_21: Znaczy no wcześniej mieliśmy inną nauczycielkę i dopiero w tym roku dostaliśmy tą bo jesteśmy w 3 gimnazjum i się stały jakieś tam zmiany itp i teraz mamy własnie coś takiego... no ale mimo to skoro uczy tego przedmiotu to raczej ma do tego papiery więc się powinna na tym znać... najlepsze jest to że gdy zwracam jej uwagę że popełniła błąd to ta mi pół lekcji będzie gadać jak to ona nie ma racji.... Gdzie na poczatku roku jak się zgłosiłem na jakiś konkurs kuratoryjny to PIERWSZEGO DNIA ROKU SZKOLNEGO chciała przepytać mnie z całej wiedzy z 3 gim... stwierdziłem że je**ć mimo że znałem odpowiedzi na większość pytań xDDD
Odpisz
17 lutego 2019, 20:56
@Koteczek_21: Jeszcze po 11 listopada zrobiła jakąś głupią "rozprawkę" czy coś bo ona jeszcze Polskiego uczy i kazała nam napisać czym jest patryjotyzm i jak spędzaliśmy święto niepodległości... powiedziała że nie bedzie oceniała stylistyki... zgadnij za jaki aspekt obniżyła mi ocene z tego xD
Odpisz
17 lutego 2019, 20:58
@Jejowicz2: Pokarz ten obrazek tej nauczycielce
Odpisz
17 lutego 2019, 21:00
@Koteczek_21: Hah chętnie bym to zrobił ale do końca roku muszę tego pustaka znieść... zwłaszcza że już teraz z moich ocen 5,5,5,5,4(z tego za stylistyke) i 4 postawiła mi "5 na zachętę" gdzie jej pupilce za 5,3,4,4,5 postawiła 5 od tak i to taką "mocną" xD
Odpisz
4 stycznia 2019, 22:16
I dlatego powinno się oceniać za to, że uczeń pracował i pokazał, ze wie mniej więcej jak obliczyć. Dodatkowo jeśli dzięki swojej metodzie uzyska prawidłowy wynik, nawet jeśli się zmieni delikatnie wartości i da znowu prawidłowy wynik dla zmienionego zadania powinny być wszystkie punkt z zadania.
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:58
Pfff, polonistka po próbnym z matmy zaczęła pie**olić o bezużyteczności matematyki.
Jak na ironię mieliśmy lekcję powtórkową z głosek....
Odpisz
Edytowano - 1 stycznia 2019, 19:00
@Revant42: Lekcje języka polskiego powinny zostać ograniczone do nauki poprawnego pisania, form wypowiedzi i literatury.
Odpisz
Edytowano - 1 stycznia 2019, 19:39
Pewne podstawy gramatyki (części mowy, przypadki) też powinny być uczone, ponieważ ich zrozumienie jest potrzebne do nauki języków obcych.
Odpisz
1 stycznia 2019, 19:59
@introman: Gramatyka fakt jest potrzebna do nauki języków obcych... ale.. no własnie ale. Miałam w zeszłym roku taka babkę od angielskiego co jak nam tłumaczyła gramatykę to bardziej wyglądało jak polski. Teraz mam taką nauczycielkę która potrafi wytłumaczyć bez tych wszystkich mianowników, podmiotów i bezokoliczników i łatwiej mi to zrozumieć
Odpisz
1 stycznia 2019, 20:53
Przez "poprawne pisanie" masz na myśli kaligrafię?
Odpisz
1 stycznia 2019, 21:17
@introman: zgadzam się ze wszystkim -chodziło mi o fonetykę ale zapomniałem określenia.
Odpisz
1 stycznia 2019, 22:41
chyba raczej ortografię
Odpisz
1 stycznia 2019, 22:56
@TheVellox46: Angielski ma stosunkowo łatwą gramatykę - praktycznie nie ma odmiany przez przypadki ani osoby, tylko czasy mogą sprawiać kłopoty. Dlatego masz rację, że do nauki angielskiego nie trzeba używać zbyt wiele terminów gramatycznych.
Większość języków ma jednak gramatykę bardziej skomplikowaną niż j. angielski. Trudno byłoby się nauczyć np. niemieckiego czy rosyjskiego, bez poznania zagadnień gramatycznych. Ciekawym przypadkiem są też języki ugrofińskie, które mają po kilkanaście przypadków gramatycznych.
Odpisz
1 stycznia 2019, 23:47
+2
Odpisz
Edytowano - 2 stycznia 2019, 02:18
Poprawne pisanie w sensie że np. nie piszemy słowa "drzewo" przez ż. Chodzi mi o podstawy ortografii.
Odpisz
2 stycznia 2019, 01:14
My na matematyce mieliśmy zadanie z procentów, polegające na tym, że jedna osoba najpierw obniżyła cenę przedmiotu o a% a potem jeszcze o b%, a druga najpierw o b% a potem o a% i było, że która sprzedawała ten przedmiot po niższej cenie jeśli początkową cena była taka sama. Odpowiedź oczywiście że cena ostatecznie też była ta sama ale postanowiłem jescze tego dowieść robiąc to z wzorem z x, a matematyczka natomiast mi tego nie uznała mówiąc, że tak nie powinno to być rozwiązane i gadając inne rzeczy bez sensu. Sposób którym to wyjaśniłem był najprostszym i najlepszym sposobem, ale źle bo tak.
Odpisz
Edytowano - 2 stycznia 2019, 01:35
@Saurfang: Załóżmy że:
x=256
a=30%
b=60%
y-cena po podwyżce
z-cena końcowa
a)
[obniżenie ceny]
x-ax=y
256-0,3*256= 179,2
y=179,2
[podwyżka ceny]
y+by=z
179,2+0,6*179,2=239,2
z=239,2
b)
[obniżka ceny]
x-ax=y
256-0,6*256=102,4
y=102,4
[podwyżka ceny]
y+0,3y=z
102,4+0,3*102,4=133,12
Podsumowując:
239,2 =/= 133,12
Ta, napewno wyjdzie to samo a nauczyciel się pomylił...
(na upartego jakby zamienić w drugim przykładzie nie wartości procętowe a po prostu podwyżke o 30% i obniżke o 60% wydaje mi się że wyjdzie to samo)
Odpisz
Edytowano - 2 stycznia 2019, 07:42
@Brazilball_: Ale załóżmy, że ta cena to 10, a procenty 40% i 60%,
10-10*40%=6 6-6*60%=2,4
10-10*60%=4 4-4*40%=2,4
Cena początkowa nie była podana
(edit: Pamiętam z tego zadania, że były właśnie takie procenty w tym oto zadaniu)
edit2: Teraz zauważyłem, że źle zrozumiałeś zadanie, tam było przy każdej liczbie dwa razy obniżka, nie raz podwyżka raz obniżka. W takim wypadku finalna cena będzie ta sama.
Odpisz
2 stycznia 2019, 07:53
@Saurfang: Może źle wyjaśniłem zadanie (chociaż nigdzie o podwyższaniu ceny nie pisałem) ale wynik poprawny jest z mojej strony, a z twojego przykładu, gdyby zrobić poprawnie to wyjdzie to samo w obu przypadkach 71,68.
Odpisz
20 grudnia 2018, 18:34
Babka w podstawówce wmawiała mi, że pomidor to warzywo, nawet jak udowodniłem jej, że to owoc, 4 lata mnie unikała.
Odpisz
20 grudnia 2018, 23:14
@Michalo6969: Pomidor jest owocem w sensie biologicznym, a w sensie kulinarnym jest warzywem.
(W biologi chyba w ogóle nie m pojęcia warzywa) Dlatego więc jeśli baka nie uczyła cie przyrody to nic dziwnego że się pomyliła. Jeszcze parę lat temu ludzie wcale nie zwracali na to uwagi.
Odpisz
21 grudnia 2018, 09:09
@Benios30: Uczyła niemieckiego i historii, wiem że ludzie mieli to gdzieś, ale chodziło mi o samo to, że gdy się dowiedziała to zaczęła mnie unikać.
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:07
@Benios30: a człowiek podpięty do respiratora to niby co?
Odpisz
1 stycznia 2019, 23:44
@Marequel: Ale to zagadnienie z medycyny a nie biologi.
Odpisz
1 stycznia 2019, 23:46
@Benios30: (I też tylko potoczny zwrot)
Odpisz
1 stycznia 2019, 23:46
tylko ja czuję wku*w?
Odpisz
1 stycznia 2019, 20:52
Powiedzmy sobie szczerze, dobrzy nauczyciele istnieją tylko w anime:
Odpisz
1 stycznia 2019, 23:26
@InfiniteTheJackal: koro <3
Odpisz
1 stycznia 2019, 21:58
Słońce jest planetą a ziemia jest płaska.
Coraz bardziej podoba mi się tok myślenia ludzi
Odpisz
1 stycznia 2019, 19:19
czego się spodziewacie po nauczycielach..?
jest niewielu, którzy są dobrymi nauczycielami, sprawiedliwymi i w ogóle można z nimi pogadać jak człowiek z człowiekiem, a nie jak nauczyciel z podludziem...
mam na codzień do czynienia z nauczycielami, u wielu z nich głupie powiedzenie "dzień dobry" jako pierwszy, jest po prostu obrazą majestatu, no i oczywiście przychodzą też tacy jak w przykładzie na obrazku..
służbiści je**ni (nie wszyscy, ale większość)
Odpisz
1 stycznia 2019, 19:40
służbiści są najgorsi
Odpisz
1 stycznia 2019, 21:48
@ruzwelt1: tak, robią tak jak im się podoba, albo bardziej tak, aby robić wszystko jak najdłużej, w czasie na to przeznaczonym, nie ma wychodzenia kilka minut wcześniej, bo nie...
Odpisz
20 grudnia 2018, 15:15
To jak moja mama, która mówi że jezus nie może być postacią chistoryczną, bo jest biblijną. (-_-)
Odpisz
Edytowano - 20 grudnia 2018, 16:02
@mateus99: no chistoryczną nie jest
Odpisz
20 grudnia 2018, 16:30
@Wielokropek: postać historyczna jest to postać która ISTNIAŁA to że jezus istniał jako człowiek jest pewne
Odpisz
20 grudnia 2018, 16:41
@mateus99: "chistoryczną"
Odpisz
20 grudnia 2018, 17:28
@as13zx:
Odpisz
1 stycznia 2019, 19:09
@mateus99: IMIONA PISZE SIĘ KUWA WIELKĄ LITERĄ
Odpisz
1 stycznia 2019, 21:14
@mateus99: No niby tak, ale 100% nie masz. Nikt przecież nie powiedział, że tak było na pewno. Wiele rzeczy, których się uczymy na historii, mogło się nie wydarzyć, a historie, uznawane za kłamstwo, mogły być prawdziwe.
Odpisz
1 stycznia 2019, 19:27
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:32
Jeżeli słońce faktycznie jest planetą to Ziemia jest płaska.
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:34
@Koteczek_21: słońce to planeta a ziemia to księżyc
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:41
@Marequel: a ksiezyc to?
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:48
satelita
Odpisz
1 stycznia 2019, 19:04
ser, każdy o tym wie lol
Odpisz
1 stycznia 2019, 19:05
Tak. A ser to cały wszechświat.
Odpisz
1 stycznia 2019, 19:08
@PanMisiek: wszechświat nie istnieje, to jeden jebitny hologram
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:34
Mi nauczyciekla wciskała że pająk to owad
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:37
@Marequel: no, a co to są w takim razie?
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:40
@venomman: Pajęczaki
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:43
@KidFlash: Skoro mówimy o typach zwierząt to stawonogi
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:45
@KidFlash: owady mają 6 nóg, a pajęczaki 8, nie?
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:45
@venomman: Chyba tak ale też nie pamiętam
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:47
@tomek123321: A nie zara chyba poje**ło mi sie z tymi stawonogami
Odpisz
1 stycznia 2019, 18:55
@venomman: *odnóży
Odpisz