i dla wszystkich co zaraz wyjadną z tym że Jezus nie istniał
nawt największy i najagresywniejszy ateista na yt Carrioner wie że Jezus istniał tylko dla niego on jest żydowskim cieslą
@maxiu1244: tylko wiesz że Jezus nic nie mówił o mordowaniu sie na wzajemnym z innowiercami? i wiesz że i tak by dochodziło do wojen religijnych? bo jak nie chrześcijaństwo kontra islam to wiary ludowe kontra inne wiary ludowe i islam
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: jak mówiłem ja i lorax i tak by do tego doszło nawet gdyby chrześcijaństwa nie było bo za tymi wojnami stali wpływowi i dobrze przekonywujący ludzie którzy chcieli korzyści z tego że ludzie sie zabijają więc nie gadaj że to wina Jezusa bo on nigdy nie zachęcał do jakiejkolwiek przemocy i nie z jego wpływów te rzeczy miały miejsce on tylko rozpoczoł chrześcijaństwo które było szybkim pretekstem do tej wojny jak by chrześcijaństwa nie bylo znaleźli by inny tak samo jak z IWŚ mówi sie że to ten Serb zaczoł zamachem ale tak naprawde on tylko przyśpieszyl bo jak nie śmierć tamtego austriaka to by inni incydent sie wydarzył bo napięcaia byly ogromne
@dustin2001: Jakie niby "OKROPNE" skutki? Wojny religijne i tak by były, nietolerancja religijna i tak by była, tylko pewnie zamiast chrześcijanie, nawracaliby albo żydzi, albo muzułmanie. Wyszłoby nawet gorzej.
@Grzechoooo:
Jeżeli uznajemy go za boga, to wtedy jest wszechwiedzący.
W takim wypadku, wszechwiedzący bóg wiedział, co się dokładnie wydarzy. Wyraził zgodę na wojny religijne. Wyraził zgodę na torturowanie wiedźm. Wyraził zgodę na palenie ksiąg pełnych wiedzy...
Mówię tylko o wypadku Jezus=Bóg.
@dustin2001: Ale tych wojen religijnych nie byłoby tylko, gdyby nie było wolnej woli. A naprawdę Bóg byłby okropny gdyby nie dał nam wolnej woli by nas od tego ocalić i bylibyśmy tylko dobrymi i bez grzechu, ale jednak niewolnikami bez duszy
@dustin2001: Nie zezwolił
To by przeczyło jego słowom
To że o tym wiedział nie znaczy że na to przyzwalał
Ludzie mają wolną wolę i będą ją niestety używać do zła jak i do dobra.
Cierpienie nie poszło za nimi po śmierci a to życie po śmierci liczy się według Chrześcijaństwa
Ale jako Bóg może wszystko. To czemu nie mógł wybrać drogi, gdzie obejdzie się bez wojen... Drogi, w wielu zakątkach świata o tej porze wiele kultur pozna Jezusa? Mógłby, tylko jeżeli istnieje to po prostu chciał patrzeć na rzeź.
@lorax12:
Wolna wola. Tak...
Dla mnie brzmi to bardziej jak podpucha. Coś, dzięki czemu można się łatwo tłumaczyć. No i samo życie po śmierci. Po co? Po co wtedy życie na ziemi? Po co to wszystko? Bóg zna wszystko niby. Więc nie musiałby nikogo sprawdzać.
@lorax12: Tak na prawde,ze wyeliminowac zło na świecie trzeba by wyelinowaać ze wszechświata jakąkolwiek świadomść.Tylko w umysle moze zrodzic sie pojęcie sensu,pojęcie dobr i zła,które jest subiektywne.DLatego Świadomy Bóg jest paradoksem bo tyko twór bez swiadomości jest obiektywny.Kosmosu nie obchodzą nasze spory bo nie ma zdania,wiec jeśli przypisujemy Bogu cechy ludzkie jak gniew,milość,dobro własne cele zawsze możemy uznać,ze jego poczynania są kontrowersyjne bo każda swiadomść ma własną wizje tego co słuszne a jeśli do tego jest wszechmocna nie moglaby realizowac swojej utopi bez manipulowania inną swiadomością co wyklucza wolną wole.W skrócie bóg z założenia jest paradoxem.
@marianosk8: Oczywiście że Bóg jest paradokem
Narodził się z dziewicy i jest jeden w trzech osobach
Jak nie miałby być paradoksem
Dla nas zawsze będzie paradoksem
Ale dla istot mu bliskim bądź podobnym jego akcje byłyby zrozumiałe
Cytując pewne grono ludzi "Za wszystkim stoi perspektywa"
Jego motywów nie zrozumiemy bo często przeczną naszej prostej ziemskiej logice. Możemy próbować zrozumieć, ale to zawsze będzie paradoksem.
Nikt nie twierdzi że nie jest bo o tym nawet w podręcznikach do Religii w gimnazjum piszą
Wolna wola nie istnieje jeżeli istnieje jakaś istota boska, w tym przypadku Jahwe. Chrześcijanie uważają że Bóg dał im wolną wolę, ale jednocześnie piszą w swojej świętej księdze że jest on wszechwiedzący, co się wzajemnie wyklucza. Jeżeli Bóg jest wszechwiedzący to wolna wola nie istnieje bo on zna każdy ludzki ruch, zna całą przyszłość, przeszłość i teraźniejszość. Ludzie mogą mieć pozory wolnej woli jeżeli istnieje Bóg, ale jeżeli nie isntieje to wolna wola ma prawo istnieć
@lorax12: Ale zna każde możliwe wyjście, nie masz wolnej woli jeżeli on wie że zrobisz coś zanim ty w ogóle pomyślisz że masz wybór. Będziesz sądził że z danej sytuacji masz np trzy wyjścia, ale on zawsze będzie wiedział że wybierzesz to które on chciał bo skoro ma wszechwiedzę to każdy ruch nawet najmniejszego atomu jest przez niego zaplanowany.
@lorax12: Bóg jest wszechwiedzący. Wie więc, że jutro na obiad zjesz pizzę. Nie możesz więc zjeść czegoś innego, bo oznaczałoby to, że Bóg nie jest wszechwiedzący. A więc nie posiadasz wolnego wyboru.
@lorax12: Nie możesz zmienić wyboru. Jeżeli Bóg wie wszystko to znaczy że ma dokładny plan na istnienie i działanie świata od jego początku, do końca i nawet jeżeli uznasz że udało ci się go przechytrzyć i zmienić decyzję podjętą przez ciebie to tak naprawdę tylko dalej działasz według jego boskiego planu.
@Mordzioo: A jeśli wiedział, że zmienię decyzję i na jaką zmienię?
To, że wie co się wydarzy nie zmienia tego iż on nas nie kontroluje
Mówiłem, że przyszłość nie musi być statyczna. Może być dynamiczna i ciągle zmieniać się pod wpływem podejmowanych decyzji
Tak jak z podróżami w czasie, albo zmiana w przeszłości zmieni przyszłość, albo jest to niemożliwe bo zmiany zostały już wprowadzone i będą wprowadzone tak samo...
@lorax12: No i dlatego Boga nie można pogodzić z żadną nauką scisłą,ponieważ w naturze nie wystepują sprzeczne sytuacje.Jeśli zaobserwujemy coś co wydaje sie nielogiczne to znaczy,ze tego nie rozumiemy.Problem w tym,że Boga nikt nie zaobserwował i jeśli miałby isnieć to na pewno wymyka się naszej logice i żadna księga ani nasze wyobrażenia nie mogą go opisac bo musiałby być bytem poza naszym ułomnym rozumieniem rzeczywistości.A wiec masz racje.Ja Wole założyć,że skoro musimy już kombinować z istotą niepojętą to lepiej przyjąć,że rzeczywistośc jest dziełem przypadkowych zdarzen w nieskonczonej liczbie możliwości przy nie skonczonym czasie w którym te zmiany mogą nastapić,W końcu czas jest tylko iluzją stworzoną przez nas ludzi
Komentarze
Odśwież24 grudnia 2018, 15:06
Ale wiecie, że nawet jeśli nie uznajecie Jezusa Chrystusa za mesjasza to miał on ogromny i niezaprzeczalny wpływ na dzieje świata?
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:09
przepraszam, przez przypadek dałem ci czerwoną.
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:12
i dla wszystkich co zaraz wyjadną z tym że Jezus nie istniał
nawt największy i najagresywniejszy ateista na yt Carrioner wie że Jezus istniał tylko dla niego on jest żydowskim cieslą
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:17
Problem w tym, że nie do końca pozytywny
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:17
Myślę, że raczej chodzi tu o to, że Jezus wcale nie urodził się 25 grudnia, a najprawdopodobniej na przełomie marca i kwietnia.
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:22
@Nanook: na jakie pytanie odpowiedasz?
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:34
@Siszel: A odpowiadam?
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:47
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Z chęcią zobaczę jak rozwiniesz swoje twierdzenie o tym bo mnie to ciekawi.
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:48
@Nanook: O ciekawe ! Gdzie to wyczytałeś?
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:54
@ptasznik5: jakim autorytetem jest ten hipokryta bo nie wiem
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:04
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Gdzie tam wojny religijne całkiem fajniutkie som przecież 😊👌
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:06
@samex: Jest dość rzeczowy artykuł na Wikipedii o tym. Tam jest to dobrze wyjaśnione tak że po prostu polecam go przeczytać.
pl. wikipedia. org/wiki/Data_narodzin_Jezusa_Chrystusa
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:09
@maxiu1244: tylko wiesz że Jezus nic nie mówił o mordowaniu sie na wzajemnym z innowiercami? i wiesz że i tak by dochodziło do wojen religijnych? bo jak nie chrześcijaństwo kontra islam to wiary ludowe kontra inne wiary ludowe i islam
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:11
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Fanatyzm religijny nie był jego zamierzeniem
Jezus był pacyfistą i głosił braterstwo wśród wszystkich ludzi
To że w średniowieczu żyło wielu głupich oraz zabobonnych ludzi nie było jego winą
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:13
@Nanook: Dziękuje i kłaniam się!
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:22
@ptasznik5: No, ale wpływ nadal pozostaję niezależnie zły nie ważne jakie były zamiary.
Komunizm też miał w teorii sprawić, by wszystkim żyło się lepiej
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:30
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Tylko, że Marks głosił krwawe rozprawienie z wrogami rewolucji, Jezus z niewiernymi nie
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:33
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: jak mówiłem ja i lorax i tak by do tego doszło nawet gdyby chrześcijaństwa nie było bo za tymi wojnami stali wpływowi i dobrze przekonywujący ludzie którzy chcieli korzyści z tego że ludzie sie zabijają więc nie gadaj że to wina Jezusa bo on nigdy nie zachęcał do jakiejkolwiek przemocy i nie z jego wpływów te rzeczy miały miejsce on tylko rozpoczoł chrześcijaństwo które było szybkim pretekstem do tej wojny jak by chrześcijaństwa nie bylo znaleźli by inny tak samo jak z IWŚ mówi sie że to ten Serb zaczoł zamachem ale tak naprawde on tylko przyśpieszyl bo jak nie śmierć tamtego austriaka to by inni incydent sie wydarzył bo napięcaia byly ogromne
Odpisz
24 grudnia 2018, 18:34
@ptasznik5: Ortografia-0 | Wiedza Historyczna-100. I za to sypią się zielone :v
Odpisz
24 grudnia 2018, 19:35
@Nanook: Bardziej prawdopodobne jest, że hrodził się na przełomie września i października
Odpisz
24 grudnia 2018, 20:08
@Myszkapl: No tak. Są dwa możliwe terminy. W artykule o tym jest.
Odpisz
24 grudnia 2018, 20:26
@zurek1: odezwał się ten z 200 iq który się przypi***ala tylko dlatego że twierdze coś przeciwstawnego do jego poglądów
Odpisz
24 grudnia 2018, 22:11
@zurek1: Nie ma to jak czepiać się czyjejś ortografii chociaż mówi on mądrze
Odpisz
24 grudnia 2018, 22:18
@ptasznik5: Ku*wa co za ludzie. Ty kogoś chwalisz, a ten ktoś cię jeszcze za to opi***ala XD
Odpisz
Edytowano - 24 grudnia 2018, 22:20
@zurek1: chwalisz mnie za...oj ku*wa źle zrozumiałem bo ty tam napisałeś "-" ja to zrozumiałem jako minus a nie jako myślnik
Odpisz
24 grudnia 2018, 23:30
@ptasznik5: Zdarza się każdemu :v Porada na przyszłość: Nie wyjeżdżaj od razu do każdego tak agresywnie :v
Odpisz
25 grudnia 2018, 00:32
@zurek1: no wiesz z mojej perspektywy to ty tak wyjechałeś :v
Odpisz
25 grudnia 2018, 10:33
@ZnawcaLiteraturyPolskiej:
Jezus jako człowiek miał dobry wpływ na ludzi.
Jezus jako Bóg przyniósł OKROPNE skutki.
Dlatego ja uznaję go za jedynie człowieka.
Odpisz
25 grudnia 2018, 10:52
@dustin2001: Jakie niby "OKROPNE" skutki? Wojny religijne i tak by były, nietolerancja religijna i tak by była, tylko pewnie zamiast chrześcijanie, nawracaliby albo żydzi, albo muzułmanie. Wyszłoby nawet gorzej.
Odpisz
25 grudnia 2018, 11:56
@Grzechoooo:
Jeżeli uznajemy go za boga, to wtedy jest wszechwiedzący.
W takim wypadku, wszechwiedzący bóg wiedział, co się dokładnie wydarzy. Wyraził zgodę na wojny religijne. Wyraził zgodę na torturowanie wiedźm. Wyraził zgodę na palenie ksiąg pełnych wiedzy...
Mówię tylko o wypadku Jezus=Bóg.
Odpisz
25 grudnia 2018, 12:22
Nie, wpływ to miał Kościół, Jezus co najwyźej był inicjatorem.
Odpisz
25 grudnia 2018, 12:30
@dustin2001: Ale tych wojen religijnych nie byłoby tylko, gdyby nie było wolnej woli. A naprawdę Bóg byłby okropny gdyby nie dał nam wolnej woli by nas od tego ocalić i bylibyśmy tylko dobrymi i bez grzechu, ale jednak niewolnikami bez duszy
Odpisz
25 grudnia 2018, 12:31
@Rander: Przypomnij mi kto założył ten kościół
Odpisz
25 grudnia 2018, 12:34
Przypomnij mi kiedy ten kościół zaczął mieć wpływ i czy w tym momencie Jezus nie jest jedynie inicjatorem.
Odpisz
25 grudnia 2018, 12:38
@dustin2001: Nie zezwolił
To by przeczyło jego słowom
To że o tym wiedział nie znaczy że na to przyzwalał
Ludzie mają wolną wolę i będą ją niestety używać do zła jak i do dobra.
Cierpienie nie poszło za nimi po śmierci a to życie po śmierci liczy się według Chrześcijaństwa
Odpisz
25 grudnia 2018, 17:05
Ale jako Bóg może wszystko. To czemu nie mógł wybrać drogi, gdzie obejdzie się bez wojen... Drogi, w wielu zakątkach świata o tej porze wiele kultur pozna Jezusa? Mógłby, tylko jeżeli istnieje to po prostu chciał patrzeć na rzeź.
Odpisz
25 grudnia 2018, 17:11
@lorax12:
Wolna wola. Tak...
Dla mnie brzmi to bardziej jak podpucha. Coś, dzięki czemu można się łatwo tłumaczyć. No i samo życie po śmierci. Po co? Po co wtedy życie na ziemi? Po co to wszystko? Bóg zna wszystko niby. Więc nie musiałby nikogo sprawdzać.
Odpisz
25 grudnia 2018, 17:15
@dustin2001: Pytanie o sens życia nie ma odpowiedzi
Żyjemy by umrzeć
Gdyby nie pierwszy grzech to by tego życia po śmierci nie było
Mam teorię że nasz świat to tylko gra i Bóg robiąc to dąży do True Endingu
Odpisz
25 grudnia 2018, 19:27
@lorax12: Tak na prawde,ze wyeliminowac zło na świecie trzeba by wyelinowaać ze wszechświata jakąkolwiek świadomść.Tylko w umysle moze zrodzic sie pojęcie sensu,pojęcie dobr i zła,które jest subiektywne.DLatego Świadomy Bóg jest paradoksem bo tyko twór bez swiadomości jest obiektywny.Kosmosu nie obchodzą nasze spory bo nie ma zdania,wiec jeśli przypisujemy Bogu cechy ludzkie jak gniew,milość,dobro własne cele zawsze możemy uznać,ze jego poczynania są kontrowersyjne bo każda swiadomść ma własną wizje tego co słuszne a jeśli do tego jest wszechmocna nie moglaby realizowac swojej utopi bez manipulowania inną swiadomością co wyklucza wolną wole.W skrócie bóg z założenia jest paradoxem.
Odpisz
25 grudnia 2018, 19:29
@marianosk8: nie bijcie za składnie i ortografie chyba juz nigdy tego nie opanuje :/
Odpisz
25 grudnia 2018, 19:36
@dustin2001: Gdyby tak zrobił to nie istniałaby wolna wola
Odpisz
25 grudnia 2018, 20:01
@marianosk8: Oczywiście że Bóg jest paradokem
Narodził się z dziewicy i jest jeden w trzech osobach
Jak nie miałby być paradoksem
Dla nas zawsze będzie paradoksem
Ale dla istot mu bliskim bądź podobnym jego akcje byłyby zrozumiałe
Cytując pewne grono ludzi "Za wszystkim stoi perspektywa"
Jego motywów nie zrozumiemy bo często przeczną naszej prostej ziemskiej logice. Możemy próbować zrozumieć, ale to zawsze będzie paradoksem.
Nikt nie twierdzi że nie jest bo o tym nawet w podręcznikach do Religii w gimnazjum piszą
Odpisz
26 grudnia 2018, 11:58
Wolna wola nie istnieje jeżeli istnieje jakaś istota boska, w tym przypadku Jahwe. Chrześcijanie uważają że Bóg dał im wolną wolę, ale jednocześnie piszą w swojej świętej księdze że jest on wszechwiedzący, co się wzajemnie wyklucza. Jeżeli Bóg jest wszechwiedzący to wolna wola nie istnieje bo on zna każdy ludzki ruch, zna całą przyszłość, przeszłość i teraźniejszość. Ludzie mogą mieć pozory wolnej woli jeżeli istnieje Bóg, ale jeżeli nie isntieje to wolna wola ma prawo istnieć
Odpisz
26 grudnia 2018, 12:32
@Mordzioo: A co wiedza o wszystkim do wolnej woli?
Bóg nie kontroluje ludzi jak marionetek
Więc nie widzę związku
Odpisz
Edytowano - 26 grudnia 2018, 13:58
@lorax12: Ale zna każde możliwe wyjście, nie masz wolnej woli jeżeli on wie że zrobisz coś zanim ty w ogóle pomyślisz że masz wybór. Będziesz sądził że z danej sytuacji masz np trzy wyjścia, ale on zawsze będzie wiedział że wybierzesz to które on chciał bo skoro ma wszechwiedzę to każdy ruch nawet najmniejszego atomu jest przez niego zaplanowany.
Odpisz
26 grudnia 2018, 14:07
@lorax12: Bóg jest wszechwiedzący. Wie więc, że jutro na obiad zjesz pizzę. Nie możesz więc zjeść czegoś innego, bo oznaczałoby to, że Bóg nie jest wszechwiedzący. A więc nie posiadasz wolnego wyboru.
Odpisz
26 grudnia 2018, 14:25
@Nanook: To że przyszłość jest statyczna jest tylko jedną z możliwych teorii
Zmiana wyboru nie sprawia że traci się rangę Wszechwiedzy
Nie widzę w jaki sposób te dwie rzeczy ze sobą kolidują :/
Odpisz
26 grudnia 2018, 15:21
@lorax12: Nie możesz zmienić wyboru. Jeżeli Bóg wie wszystko to znaczy że ma dokładny plan na istnienie i działanie świata od jego początku, do końca i nawet jeżeli uznasz że udało ci się go przechytrzyć i zmienić decyzję podjętą przez ciebie to tak naprawdę tylko dalej działasz według jego boskiego planu.
Odpisz
26 grudnia 2018, 15:22
@lorax12: Ale jeśli uda ci się go zmienić to będzie oznaczało że Bóg nie wie wszystkiego i nie wiedział jaką decyzję podejmiesz
Odpisz
26 grudnia 2018, 15:45
@Mordzioo: A jeśli wiedział, że zmienię decyzję i na jaką zmienię?
To, że wie co się wydarzy nie zmienia tego iż on nas nie kontroluje
Mówiłem, że przyszłość nie musi być statyczna. Może być dynamiczna i ciągle zmieniać się pod wpływem podejmowanych decyzji
Tak jak z podróżami w czasie, albo zmiana w przeszłości zmieni przyszłość, albo jest to niemożliwe bo zmiany zostały już wprowadzone i będą wprowadzone tak samo...
Odpisz
30 grudnia 2018, 21:55
@lorax12: No i dlatego Boga nie można pogodzić z żadną nauką scisłą,ponieważ w naturze nie wystepują sprzeczne sytuacje.Jeśli zaobserwujemy coś co wydaje sie nielogiczne to znaczy,ze tego nie rozumiemy.Problem w tym,że Boga nikt nie zaobserwował i jeśli miałby isnieć to na pewno wymyka się naszej logice i żadna księga ani nasze wyobrażenia nie mogą go opisac bo musiałby być bytem poza naszym ułomnym rozumieniem rzeczywistości.A wiec masz racje.Ja Wole założyć,że skoro musimy już kombinować z istotą niepojętą to lepiej przyjąć,że rzeczywistośc jest dziełem przypadkowych zdarzen w nieskonczonej liczbie możliwości przy nie skonczonym czasie w którym te zmiany mogą nastapić,W końcu czas jest tylko iluzją stworzoną przez nas ludzi
Odpisz
19 lutego 2023, 08:22
@marianosk8: Ten wątek to jest coś pięknego
Odpisz
25 grudnia 2018, 02:19
Issac Newton był nie miłym gościem, mądrym, ale zarozumiałym i nie miłym.
Odpisz
25 grudnia 2018, 10:09
@FRUNO: niemiłym*
Odpisz
26 grudnia 2018, 11:11
@Mordzioo: kiedy piszesz coś niepoprawnie i cała twoja wypowiedź się nie liczy
Odpisz
26 grudnia 2018, 11:43
@FRUNO: Bo napisałeś dwa razy ten sam błąd
Odpisz
Edytowano - 24 grudnia 2018, 15:03
25 grudnia, w kalendarzu juliańskim
W naszym kalendarzu gregoriańskim byłby to 4 styczeń następnego roku
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:20
@Mati129: Co nie zmienia faktu, że obrazek jest wrzucony o dzień za wcześnie i tak.
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:28
@Ether: I tak obrazki dostają się zazwyczaj co najmniej dzień później.
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:30
@Litops: Nie jestem pewien czy przy takich ocenach w ogóle przejdzie.
Odpisz
25 grudnia 2018, 12:55
@Ether: Jednak przeszedł
Odpisz
25 grudnia 2018, 10:57
dostałem jego książkę pod choinkę #nobodycares
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:35
Kim jest ten człowiek?!
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:40
W sensie twórca 3 praw w fizyce czy Ten Murzyn który jest popularyzatorem astrofizyki oraz Dyrektorem planetarium gdzieś w Manhattanie?
Odpisz
24 grudnia 2018, 16:50
@samex: Ten drugi
Odpisz
24 grudnia 2018, 23:49
Neil deGrease Tyson
Odpisz
24 grudnia 2018, 23:51
@AurelionSol: To widzę, ale tak skrótowo, z czego jest znany?
Odpisz
25 grudnia 2018, 08:56
wybitny Astrofizyk i populizator nauki
Odpisz
Edytowano - 25 grudnia 2018, 10:16
W świecie internetów znany jako Ten Naukowy Murzyn
Odpisz
24 grudnia 2018, 15:12
Wszystkiego najlepszego Lemmy Kilmister
Odpisz