Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar flipereq

31 marca, 21:54

Yebać 2k18

Avatar vince_

28 grudnia 2018, 20:23

o 2018 to ja chce zapomnieć i chce by ten rok już minął

Avatar SongManka510

30 grudnia 2018, 12:57

@vince_: jeszcze jeden dzień

Avatar vince_

30 grudnia 2018, 15:26

@SongManka510: na szczęście

Avatar SongManka510

30 grudnia 2018, 16:02

@vince_: szczęście w nieszczęściu :/

Avatar vince_

30 grudnia 2018, 17:40

@SongManka510: czemu w nieszczęściu?

Avatar SongManka510

30 grudnia 2018, 19:11

@vince_: bo ja nienawidzę jak zawsze mówi sie np. 2013 a tu nagle nadchodzi 2014. I człowiek nie może się przyzwyczaić do nowej daty i wgl.

Avatar vince_

30 grudnia 2018, 19:24

@SongManka510: dla mnie w prawdziwym nieszczęściu, bo zmarła mi najważniejsza osoba w życiu.

Avatar SongManka510

30 grudnia 2018, 21:24

@vince_: Przepraszam :(

Avatar SongManka510

Edytowano - 30 grudnia 2018, 21:27

@SongManka510: Najlepsze jest to że jutro można się upić szamponem bezalkoholowym. Na serio tak się da! Moja koleżanka jak byłyśmy w 3 klasie to ona z koleżanką się upiły bezalkoholowym xDDD

edit bo literówka

Avatar baarts

30 grudnia 2018, 22:18

@SongManka510: zatrucie to też może i haj? Co ma to do tego że bez alkoholu?

Avatar SongManka510

30 grudnia 2018, 22:45

@baarts: ;-;

Avatar arceus1

31 grudnia 2018, 10:35

@SongManka510: kto normalny pije szampon? ;-;

Avatar SongManka510

31 grudnia 2018, 17:35

@arceus1: xD szampanem* JEB**ANA AUTOKOREKTAAA

Avatar RobsonPlay

31 grudnia 2018, 10:45

Ale w sumie ten rok był najch**owszym od dłuższego czasu.

Avatar tomek123321

Edytowano - 30 grudnia 2018, 13:08

Ja przestałem pisać daty gdzieś ze cztery lata temu

Avatar baarts

30 grudnia 2018, 22:20

@tomek123321: You oYoyo kochanie

Avatar Orangeria

30 grudnia 2018, 16:34

Niedługo 2020 – to dopiero będzie katorga

Avatar nihu_KPI

30 grudnia 2018, 14:28

no ja dopiero jakoś na jesień się skapczałam, że jest 2018 rok, trochę dłużej to trwało niż zauważenie dużej żółtej tabliczki powieszonej w miejscu, gdzie codziennie chodzę paręnaście razy, zauważyłam ją po około 3 miesiącach

Avatar Letycja

30 grudnia 2018, 12:51

Mi przez najbliższe 11 miechów będzie się myliło XD XD

Avatar Przegryw_razy_2

28 grudnia 2018, 22:51

Pióro master race.

Avatar MilokoS322

28 grudnia 2018, 21:04

Dlatego nie piszę dat

Avatar Achoo

28 grudnia 2018, 20:03

Dokładnie taki sam mem co roku :P

Avatar papa3

28 grudnia 2018, 20:05

@Achoo: Tradycja.

Avatar mortzmargonem

28 grudnia 2018, 20:58

@Achoo: Pamiętam jeszcze ten z 12/13 :o

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Tymek590
Dodane przez: Tymek590

To naprawdę długi ogródek

Netflix wyprodukuje nowe kreskówki w tym uniwersum

Czy jestem wybrańcem?

Rozszerzone słownictwo

Z pewnością...

Też jestem skonfundowany

Warto było się lenić

Klasowy szturm na fast foody

Dasz pograć?

Imperium kontratakuje

Gościu...

Ktoś musiał wezwać

To nielegalne!

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka