Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Wormy

18 stycznia, 16:10

Co za debil, każdy wie że 34.

Avatar kacp80

27 stycznia, 08:48

@Wormy: a nie 36

Avatar Jarzebina5

27 stycznia, 09:51

@Wormy: Przecież to jest mnożenie, więc 66 -,-

Avatar TheMJawesome

28 stycznia, 10:20

@Jarzebina5: MNOŻENIE, łatwo wychodzi że 12, nie rozumiem o co się tu kłócić

Avatar Jarzebina5

28 stycznia, 14:38

@TheMJawesome: Sorry pomyliło mi się z rozprawką

Avatar TheMJawesome

28 stycznia, 16:09

@Jarzebina5: a, bo myślałem że chodzi ci o interpretację wiersza

Avatar zyl15

18 stycznia, 14:44

Spoko, u nas ziomek przy tablicy zapomniał jakie jest pole prostokąta

Avatar Augurey

18 stycznia, 14:48

@zyl15: U nas zapomniał wzoru na pole kwadratu

Avatar czarny111

18 stycznia, 16:46

@zyl15: U nas dziewczyna nie wiedziała ile 1 metr ma centymetrów w 2 klasie gimnazjum

Avatar venomman

27 stycznia, 09:02

@czarny111: Przebijcie to: Były zadania z niewiadomymi i ziomek zapomniał alfabetu przy tablicy xD

Avatar Meme_guy

Edytowano - 27 stycznia, 11:36

@zyl15: Z opowieści kolegów słyszałem, że jedna laska przez 5 minut w 4 klasie stała przy mnożeniu 1×1. Wyszło jej 2

Avatar CienisteSlonce

27 stycznia, 23:07

@Meme_guy: U mmie w czwartej klasie uczeń kłócił się z nauczycielką że nie da się obliczyć 11-7

Avatar michgol

27 stycznia, 22:24

Kocham matematykę. Matematyca udowadnia że 0.(9) jest równe 1, a ty się zastanawiasz dlaczego jesteś na trzecim roku rozszerzonej matmy :)

Avatar Napalony_Orangutan_Alfa

27 stycznia, 14:55

Trzeba było policzyć pod kreską

Avatar Jumper112

27 stycznia, 11:53

U mnie za kilka miesięcy maturka, yeah, w urodziny...

Avatar VizmoPL

27 stycznia, 10:52

To jest najgorsze

Avatar EnderKGunner34

18 stycznia, 16:37

Facetka od majsy

Avatar Walkiria_Eir

Edytowano - 18 stycznia, 15:08

Jakbym ja tak spytała mojego pana, to by mnie chwycił za portki, przez okno wywalił i jeszcze splunął trzy razy xd

Avatar Mrpoker

18 stycznia, 14:46

36

Avatar norek00

27 stycznia, 08:15

Avatar polandszczalka

27 stycznia, 08:33

@Mrpoker: dzięki nie wiedziałem

Avatar TurboSprezarka

18 stycznia, 14:34

to jest najgorsze

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Rozyv
Dodane przez: Rozyv

Boomer to osoba, która narzeka na dzisiejsze pokolenie, wychwalając swoje

Słynna scena z Harrego Pottera odtworzona w Hamlecie

Niespecjalne zaskoczenie

Dobra robota, maluchu!

Niezbędna wiedza

Nowy mem? Nie, wyprany w Perwolu

Wyższa forma lenistwa

Do archiwum łatwo trafić, ale z powrotem jest już powiedzmy troszeczkę gorzej

Idealnie

Z pewnością już niedługo ich dogonimy hehe

Może komuś się przyda

Czy aby na pewno było gorzej?

Czasami nawet słoneczniki są bardziej romantyczne niż większość ludzi

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Kiedy pytasz facetki od matmy, ile to jest 6x6, a ona patrzy na Ciebie jak na debila.