Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Szacun
W końcu się doczekał
Góra Kościuszki
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Angielskie śmieszki
Tak działa wszechświat
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież30 stycznia 2019, 22:57
Ale ona nie napisała, że szuka mężczyzny by to zrobił. Napisała, że szuka kogokolwiek.
Być może sama nie umie tego zrobić, dlatego pyta się o pomoc.
Męska ręka to potoczne określenie, niefortunne, ale używane na codzień. Więc nie rozumiem o co chodzi osobom z komentarzy.
Odpisz
2 lutego 2019, 20:27
@um_ok: Mądry człowiek widzę. Szkoda, że nie ma takich więcej
Odpisz
2 lutego 2019, 21:40
@um_ok: O tym samym pomyślałam. W końcu wiele kobiet też się na tym zna.
Odpisz
24 listopada 2019, 22:43
@um_ok: +1
Odpisz
30 stycznia 2019, 22:03
Ale feminizm nie oznacza, że nie możemy sobie nawzajem pomagać.
Odpisz
30 stycznia 2019, 22:06
@Nanook: To tak jakby mówić, że twój sąsiad to złodziej i cham, najchętniej napluł byś mu na twarz, ale jak trzeba wiertarkę pożyczyć, to idziesz do niego....
Odpisz
30 stycznia 2019, 22:09
@Mikrus19: Ale feminizm nie polega na pluciu na mężczyzn. Słabe porównanie wybrałeś.
Odpisz
30 stycznia 2019, 22:26
@Nanook: Ale feminizm w głównej mierze uderza w mężczyzn.
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia 2019, 22:35
@Mikrus19: Uderza w ciebie? W jaki sposób?
Feminizm to najlepsze co mogło się nam trafić. Jak zabierasz laskę do knajpy to płacisz tylko za siebie, a nie za waszą dwójkę. Kobieta sama na siebie zapracuje, nie musisz na nią zarabiać. Idziesz do pracy, albo na studia i wokół siebie masz mnóstwo potencjalnych partnerek, jeszcze 50 lat temu tak by nie było. Kiedyś musiałbyś sam zapewniać sobie prezerwatywy, a teraz dostajesz info "kochanie, nie martw się, połknęłam pigułkę, nie musisz się martwić o gumki" i luz bluz, o wiele wygodniej, a i taniej.
Ale na serio, dlaczego uważasz, że feminizm w nas uderza?
Odpisz
30 stycznia 2019, 22:39
@Nanook: *głośne oklaski*
Odpisz
Edytowano - 30 stycznia 2019, 22:52
@Nanook: Mi się wydaje, że nie jest tak łatwo znaleźć kobiety która będzie jechać na pigułach. To skutki uboczne ma + bez prezerwatywy można sobie zaszkodzić, więc to też mogą brać pod uwagę. Ch*j trochę, bo mi znając życie w prezerwatywie przy seksie pewnie nawet by nie stanął xD
Odpisz
30 stycznia 2019, 23:00
@Honey444: No tak, pigułki rypią trochę układ hormonalny, ale to był tylko jeden z przykładów. Można go zamienić na np. zapewnienie prezerwatywy przez dziewczynę. A do gumek daje się przyzwyczaić, chociaż pierwszy raz rzeczywiście jest trochę awkward.
Odpisz
31 stycznia 2019, 06:44
@Nanook: Zdajesz sobie sprawę, że feminizm trzeciej fali polega obecnie na tym, aby nam było lepiej? Że my kobiety mamy gorzej od mężczyzn co jest bujdą. Jeśli laska z screena jest feministką i SJW to nie powinna szukać "męskiej ręki" bo według feministek i SJW biali faceci to najwięksi ch*je. Jeśli ona uważa inaczej to nie jest feministką ani SJW
Odpisz
31 stycznia 2019, 06:48
@Nanook: Feminizm się zmienił kolego i tak, uderza on mocno w mężczyzn, a szczególnie białych. Ostatnio czytałam, że definicja "kobieta" to mowa nienawiści. Ciekawe kto do tego doprowadził?
Odpisz
31 stycznia 2019, 08:37
@AlicjaStahal: Co xD
Ale wiesz, że feminizm =/= SJW, prawda????
Pragnę cię także oświecic, że CAŁY feminizm 1, 2, 3 i każdej kolejnej fali polega(ł) na tym żeby kobietom było lepiej. I żebyśmy były traktowane po ludzku.
Odpisz
Edytowano - 31 stycznia 2019, 09:06
@AlicjaStahal: Nie, feministki ani feminiści nie uważają, że biali faceci to „najwięksi ch*je”. W ogóle nie wiem po co wplątujesz w to rasę. Skąd w ogóle przyszedł ci do głowy tak absurdalny pomysł?
PS Z iloma feministkami bądź feministami dotychczas rozmawiałaś?
Odpisz
31 stycznia 2019, 19:47
@Nanook: Jeśli ktoś mówi: "Chcę aby była równość płci, a nie aby kobietom było lepiej" to nie jest feministką, a po prostu osobą myślącą.
SJW=Feminizm 3 fali.
Nie pierdziel mi tu głupot koleżanko. Feminizm drugiej fali polegał na tym aby było równouprawnienie, a feminizm trzeciej fali polega na tym, że kobiety mają gorzej od mężczyzn i mężczyźni to ch*je. Szczególnie biali, bo czarnoskórych traktują jak wybawców.
Tak naprawdę to mężczyźni mają obecnie gorzej przez politykę w Stanach, która przechodzi do Polski. Dlaczego kobieta po rozwodzie dostaje dziecko mimo że to ojciec jest lepszym ojcem, który lepiej by wychował dziecko? A no tak... Bo jest kobietą i nie można doprowadzić do tego aby było jej gorzej.
Jak nie wiecie nic o feminizmie to się nie odzywajcie.
Polecam najnowszy film Carrionera który mówi o feminizmie. Nie drze tam japy, używa montażu i daje logiczne argumenty i nie wyzywa osób na filmie.
Odpisz
31 stycznia 2019, 19:49
@Nanook: Poza tym to feministki mają takie poglądy, że nie można nawet na nie się gapić, bo uznają to za molestowanie. Nie mówcie, feminizm to co innego niż to co napisałam. Obecny feminizm ssie i zrozumcie to.
Odpisz
31 stycznia 2019, 19:52
@Nanook:
Odpisz
Edytowano - 31 stycznia 2019, 20:04
@AlicjaStahal: "Jeśli ktoś mówi: "Chcę aby była równość płci, a nie aby kobietom było lepiej" to nie jest feministką, a po prostu osobą myślącą."
Właśnie na tym polega feminizm. Cieszy mnie, że oceniasz takie myślenie pozytywnie, tylko nie mogę zrozumieć, dlaczego uważasz, że to nie jest feminizm. Feminizm to zgodnie z definicją ruch, ideologia i doktryna koncentrująca się wokół równości prawnej, politycznej i społecznej kobiet z mężczyznami.
"Feminizm drugiej fali polegał na tym aby było równouprawnienie, a feminizm trzeciej fali polega na tym, że kobiety mają gorzej od mężczyzn i mężczyźni to ch*je."
Dlaczego tak uważasz? Nie znam żadnej feministki, która by uważała, że wszyscy mężczyźni to ch*je. Raz jeszcze, z iloma feministkami rozmawiałaś?
"Szczególnie biali, bo czarnoskórych traktują jak wybawców."
Nie wplątuj w to koloru skóry, bo feminizm nie dotyczy kwestii rasowych.
"Polecam najnowszy film Carrionera który mówi o feminizmie."
A ja nie polecam formułowania swoich opinii w oparciu o filmiki youtuberów. Zamiast oglądać jak ktoś opowiada i krytykuje feministki, lepiej jest po prostu porozmawiać z jakimś feministą bądź feministką.
"Poza tym to feministki mają takie poglądy, że nie można nawet na nie się gapić, bo uznają to za molestowanie"
No teraz to już trochę odleciałaś. Przejdź się na czarny marsz, porozmawiaj trochę z dziewczynami czy chłopakami, którzy tam chodzą, bo wydaje mi się, że mocno zaburzony obraz feminizmu ;)
Odpisz
31 stycznia 2019, 20:56
@Nanook: Rozmawiałam i stąd mam takie wnioski, a skoro ty wyciągać już opinie na temat danego filmu bez oglądania go to nie mamy o czym rozmawiać. Obejrz ten film zamiast pie**olic farmazony, że on je tylko obraża.
Ku*wa mać. Zrozum, że równouprawnienie tyczy się feminizmu drugiej fali, a teraz jest trzecia fala czyli myślenie które opisałam nie można nazwać feminizmem. Byłam na czarnych marszach a nawet zadawałam niewygodne pytania. Zazwyczaj mnie wyzywali albo gadali głupoty. Tylko z 5 osób na 100 z którymi gadałam normalnie argumentowali.
Odpisz
31 stycznia 2019, 20:56
@Nanook: Poza tym w tym filmie carrioner właśnie omawia filmy feministek DRUGIEJ fali i tłumaczy im jak działa obecny feminizm
Odpisz
Edytowano - 1 lutego 2019, 09:18
@AlicjaStahal: W jakim uniwersum ty żyjesz, bo zdecydowanie nie w tym samym co ja?
Jeśli ktoś chce równości płci to JEST feministką/feministą. I nic tego nie zmieni.
SJW i feminizm to dwie różne sprawy. SJW posiada poglądy skrajnie liberalne, a wśród feministek/ów występuje ich cała gama.
Jestem feministką, i to jeszcze trzeciej fali. Szok, ale traktuję każdego mężczyznę, bez względu na rasę, jak osobę a nie "ch*ja". Większość moich znajomych-feministek także. A co z mężczyznami feministami? Także posiadam kilku takich znajomych.
Wiesz dlaczego to kobieta dostaje zazwyczaj dziecko? Bo istnieje taki stereotyp. A wiesz dlaczego istnieje feminizm trzeciej fali? Żeby ten stereotyp złamać. Trzecia fala to łamanie stereotypów odnoszących się do obydwu płci, a nie wywyższanie kobiet.
Jestem feministką od... Uhhhh kilku lat. Obracam się wśród feministek. Czytam książki o feminiźmie. Moi rodzice także popierają feminizm. Śmiem twierdzić, że wiem o tym o wiele więcej od ciebie.
A carrionera nie mam zamiaru oglądać. Z szacunku do siebie i swojego czasu, bo typek zazwyczaj nie ma pojęcia o czym mówi.
Odpisz
1 lutego 2019, 09:43
@um_ok: Nie Jesteś feministką trzeciej fali, a 2. Jak trzecia fala ma złamać ten stereotyp skoro robi to robi. Nazywasz siebie feministką, bo ch*ja o nim wiesz. Nie ma sensu z tobą dyskutować. SJW wywodzi się z feminizmu trzeciej fali. Polecam wejść w zagraniczne media i zobaczyć co tam robią i do czego dochodzi.
Odpisz
1 lutego 2019, 09:45
@um_ok: A skoro nie chcesz zobaczyć jednego filmu w którym on nikogo nie wyzywa, a nawet pochwala niektóre kobiety które omawia to nie oglądaj feministko z zamkniętą głową.
Odpisz
1 lutego 2019, 09:46
@um_ok: Poza tym jak ty ku*wa śmiesz statystyki nazywać stereotypem XD
Odpisz
Edytowano - 1 lutego 2019, 09:51
@AlicjaStahal: Ale co mi do zagranicy skoro póki co mieszkam w Polsce lmao?
Po ostatniej dyskusji staram się nie używać ad personam, ale po prostu nie potrafię XDDDDDDDDDDDD
po prostu przyznaj, że wiedzę o feminizmie czerpiesz z yt na poziomie carrionera i innego kikiego i nigdy nie miałaś w ręce pożądanej feministycznej literatury bądź nie słuchałaś żadnego wywiadu z osobami reprezentujacymi feminizm.
Nie masz pojęcia czym trzecia fala jest i rozpowiadasz plotki niepotwierdzone niczym, a jedynie gadaniem.
Jezu czy ty jesteś UHHHHHH
statystyki biorą się ze stereotypu że to matka lepiej zajmie się dzieckiem
to nie jest aż tak trudne to zrozumienia xD
Odpisz
1 lutego 2019, 09:57
@um_ok:
Carrioner pokazuje dane ale nie jest on moim głównym medium. Patrzę na amerykańskie media i artykuły, które pokazują co twoje ukochane feministki trzeciej fali robią. Jak wyjaśnisz to, że niby walczą o równouprawnienie mimo że i tak ono jest? A no tak. Po prostu feministki fali trzeciej chcą mieć lepiej. Wiesz kto najwięcej wie o feminizmie? Osoby, które krytykują obecny feminizm. To, że ty jesteś ogarnięta oznacza, że należysz to mniejszości obecnych feministek. Jedyne miejsce gdzie przydałby się dawny feminizm to kraje arabskie, bo w Europie i Ameryce już dawno są równe prawa nie licząc wyroków w sądach, bo kobiety dostają mniejszy wyrok. Jak walczysz o to AB kobiety dostawały tak samo wysoki wyrok jak faceci za to samo przestępstwo to gratuluję!
NIE JESTEŚ FEMINISTKĄ!
Odpisz
1 lutego 2019, 10:00
@um_ok: Właśnie ku*wa nie. Jest od zaje**nia przypadków gdy kobieta dostaje dziecko mimo że jest gorszym rodzicem, ale o tym się nie mówi, bo przecież nie wolno mówić źle o kobietach. A wiesz co się stanie gdy dziecko dostanie ch*jowy rodzic płci męskiej? AFERA! JAK TAK MOŻNA!
Weź ty się lepiej nie odzywaj. W Polsce jeszcze jest normalnie, ale ku*wa w Ameryce już im odje**ło. Kwestia czasu i Polska również będzie w tym bagnie.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:03
@AlicjaStahal: Równouprawnienie prawne jest, ale co ze społecznym? Co z powielaniem krzywdzacych stereotypów, toksyczną męskością oraz kobiecością?
Wiem, że wiele osób z USA przesadza w jedną lub drugą stronę, ale oni mają całkowicie inną mentalność. Przecież z rasizmem wygląda to u nich zupełnie tak samo.
W Polsce mamy wiele spraw które nie są do końca załatwione i często mam wrażenie, że robimy regres.
W krajach Arabskich (lub też tam gdzie religią jest Islam) feministki są, don't worry. Ale znowu sprawa mentalności i tradycji kultywowanych od lat.
Co do wyroków... Za taką samą zbrodnię powinien być taki sam wyrok, niezależnie od płci.
I tak, jestem feministką i jestem z tego bardzo dumna.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:07
@AlicjaStahal: Dlaczego tak wypierasz to co już napisałam tak jasno, że jaśniej się nie da.
Okej.
Istnieje stereotyp, że to kobieta lepiej się zajmie dzieckiem BO JEST KOBIETĄ.
Często to bujda, to prawda.
ALE
Jako iż ten stereotyp wciąż jest żywy, szczególnie w starszym pokoleniu, to zazwyczaj matki dostają prawo do wychowywania dziecka.
Czy to jest dyskryminacja mężczyzn? Tak. Czy feministki zdają sobie z tego sprawę? Tak. Czy nie pasuje im to? Jak najbardziej.
W feminizmie nie chodzi o to żeby "nie mówić źle o kobietach", ale o to by "mówić o problemach które dotyczą każdej z płci".
Odpisz
1 lutego 2019, 10:08
@um_ok: Popieram twoje poglądy, ale nie nazywaj siebie feministką trzeciej fali, bo feministki trzeciej fali walczą o to aby kobietom było lepiej. Jesteś drugą falą, która niestety wymiera. Feminizm w założeniu jest zajebisty, ale ciężko się zamknąć gdy patrzę na to co zrobiły z niego pie**olnięte kobiety.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:09
@um_ok: A o toksycznej męskości nawet nie gadaj. Reklama Gillette mnie po prostu rozje**ła XD.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:11
@AlicjaStahal: Nie wiem czy w pozytywnym, czy negatywnym sensie.
Ale mi się podobała akurat 💁🏼♀️
Odpisz
1 lutego 2019, 10:13
@AlicjaStahal: Feminizm 2 fali zakończyły się pod koniec lat 70 XXwieku. Jak sama nazwa wskazuje "fale" oznaczają okresy w historii feminizmu. Wśród feminizmu 3 fali jest bardzo dużo różnorodnych problemów i kwestii podejmowanych w dyskursie feministycznym. Każda osoba, która obecnie jest feministą jest z definicji feministą 3 fali.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:14
@um_ok: Jeśli patrzysz tylko na Polskę to do zmiany są tylko wyroki. Zarobki są w porządku, bo to już kwestia predyspozycji do zawodu. Kobieta niekiedy zarabia mniej na tym samym stanowisku bo jest mniej wydajna. Mężczyzna też zarabia mniej gdy jest mniej wydajny (Patrz. Koszykówka).
Ale społecznie nie jest aż tak źle. Jasnym jest, że kobietę będzie się inaczej traktować niż faceta, bo tak się przyjęło. To mężczyzna otwiera kobiecie drzwi, a nie na odwrót. Gorzej jest już z seksem, bo jak mężczyzna r*cha 3 dziewczyny w tygodniu to jest kozak, a gdy kobieta już uprawia seks z kilkoma facetami w ciągu tygodnia to jest nazywana dz*****. To jest już krzywdzące.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:16
@Nanook:
Masz rację, ALE mam na myśli myślenie i poglądy. Koleżanka ma poglądy feminizmu drugiej fali, a nie trzeciej więc nazywajmy ją feministką drugiej fali, albo wcale nie nazywajmy jej feministką.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:18
@AlicjaStahal: Ale jeśli obydwoje są tak samo wydajni i pracują na tym samym stanowisku to powinni jednak zarabiać tyle samo.
Niestety nie zawsze tak jest, szczególnie w przypadku młodych kobiet gdzie pracodawcy bywają przekonani, że "popracuje miesiąc i zajdzie w ciążę".
Dodatkowo istnieje też seksizm, który jest ciągle żywy; szczególnie w naszym społeczeństwie. Wystarczy się rozejrzeć i zobaczymy, że wiele kobiet jest ocenianych przez pryzmat wyglądu, ubioru etc.
Oczywiście, że mężczyzn także to dotyczy, ale skala jest o wiele mniejsza.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:20
@um_ok: Reklama jest słaba. Jjayjoker z swoją dziewczyną omawiał z godzinę tę reklamę. Problemem jest to, że pokazują mężczyzn jako tych złych i mówią "Zmieńcie się! The Best the Man can be!" serio... Reklama to propaganda, która miała pokazać, że mężczyźni to najwięksi ch*je, bo oglądanie się za kobietą i zainteresowanym pójściem za nią to jest już złe! Polecam wpisać na yt "Jjayjoker ogląda reklamę Gillette". Mimo że go nie lubię to ma dobre poglądy i świetnie wyjaśnił tę reklamę.
Odpisz
Edytowano - 1 lutego 2019, 10:22
@AlicjaStahal: Ale te fale nie mają poglądów i myślenia. Jedna feministka powie tak, druga feministka powie nie. Wśród każdej z tych 3 fal były feministki, które prezentowały różnorakie poglądy i myślenia, czasem wręcz ze sobą sprzeczne. Są feministki prawicowe, socjalistyczne, feministki ekologiczne, trzecioświatowe, prozdrowotne, feministki lesbijskie, queer, itd.
Każda obecna feministka bądź feminista jest z automatu feministą 3 fali, bo żyje właśnie w takich czasach. A um_ok to 18letni dzieciak, tak że jest feministką 3 fali.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:23
@um_ok: Oczywiście, że seksizm występuje, ale nie wpadajmy w skrajność. Nagość w wersji damskiej jest chyba bardziej pociągająca i wulgarna prawda? Jak facet pokaże klatkę piersiową i umięśniony brzuch to nie ma w tym nic złego. Kobiece piersi od zawsze były i są zaliczane do intymnych sfer. Tak działa ludzki mózg.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:24
@um_ok: I mówię to jako osoba biseksualna.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:24
@AlicjaStahal: Ja postrzegam tą reklamę zupełnie inaczej. Pokazuje ona właśnie przykłady toksycznej męskości lub pewnych zachowań usprawiedliwianych sławnym "boys will be boys".
Mówi ona także, że możesz być męski nie zgadzając się na zachowania które społeczeństwo chce ci narzucić. Nie trzeba być agresywnym, możesz okazywać swoje emocje pomimo stereotypu, że mężczyznom nie wypada płakać etc.
Wcale nie wciska mężczyzn w widełki bycia ch*jem. Wciska tam te zachowania i poglądy. Jeśli mężczyźni chcą to potrafią być ponad toxic masculinity. Ale to tylko moja interpretacja.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:25
@Nanook: Jak wolisz. Według mnie poglądy UM ok nie zaliczają się do obecnego ogółu feminizmu.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:28
@AlicjaStahal: Nie mówię o nagości. Erotyzm, szczególnie ten wyrafinowany, jest niesamowity i w wersji męskiej, jak i kobiecej.
Mówię stricte o np. oskarzaniu ofiary gw***** o to, że to jej wina bo była ubrana tak, a nie inaczej, o umniejszaniu inteligencji kobiet (tak, to wciąż się zdarza) lub choćby najprostsze "kobiety powinny siedzieć w kuchni". Sporo tego jest i to co tu podaję to jedynie przykłady.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:29
@um_ok: Twoja interpretacja jest trochę błędna. Nie będę nic mówić o rasie, bo nie o tym mowa, ale szczerze mówiąc reklama pokazuje tych złych tylko jako białych mężczyzn. Czarni są pokazywani jako fajni ojcowie.
Reklama pokazuje, że obecna męskość jest na niskim poziomie i nie zgodzę się z tym. Kiedyś reklamy Gillette polegały na tym, że pokazywali ułożonego mężczyznę, który bierze ślub i jest gładko ogolony jako przykład męskości. Teraz co zrobili? Nigdzie nie zauważyłam tego, że mówią aby nie iść za opinią i standardami społeczeństwa.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:31
@um_ok: Statystyczna kobieta ma mniejszy poziom inteligencji od mężczyzny ale to tylko kwestia 5 punktów.
Z tym się zgodzę, ale to chyba jest tylko w krajach arabskich. Problem jest w tym, że zgw*łcony przez kobietę facet jest wyśmiewany, a zgw*łcona kobieta już jest popierana i dostaje wsparcie.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:31
@AlicjaStahal: Z tym, że to przecież biały mężczyzna oddzielił walczących chłopców, lub też zapobiegl pobiciu innego.
Imo reklama pokazuje jedynie, że męskość nie jest czarno-biala i nie należy podążać za jej toksycznym wyznacznikiem.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:32
@um_ok: A tekst z kuchnią jest Menem i nie jest juz brany na poważnie przez inteligentne jednostki.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:33
@AlicjaStahal: Nie mówię o biologicznych różnicach w poziomie IQ. Mówię o sytuacjach gdy kobietę oddala się od głosu bo "jest baba i na pewno nie ma o tym pojęcia."
Zgw*łcona kobieta nie zawsze dostaje wsparcie. Czasami wprost przeciwnie.
Vice versa mężczyzna, ale tutaj znowu musimy dobić do tej przewałkowanej toksycznej męskości wg której mężczyzna powinien cieszyć się z każdego seksu.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:34
@um_ok: Dobra, ale czarnego ani razu nie pokazali jako tego złego. W tym też leży problem.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:35
@um_ok: Ale problem w tym, że to częściej mężczyzna jest wyśmiewany niż kobieta. Patrz na Amerykę.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:36
@um_ok: Dobra. Mamy podobne poglądy ale inne zdanie na temat feminizmu. Ja mykam, bo muszę jeszcze załatwić parę spraw.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:37
@AlicjaStahal: Pokazali. Dwa razy chyba. I podobna liczba była pokazana jako tych złych białych.
Odpisz
1 lutego 2019, 10:37
@AlicjaStahal: Easy, powodzenia^^
Odpisz
2 lutego 2019, 20:12
@um_ok: Aha... czyli tylko feministki, a więc część świata, chce równości płci? Żaden mężczyzna, bo feministką być nie może?
Odpisz
2 lutego 2019, 20:25
Mężczyzna może być feministą, na przykład JA nim jestem
Odpisz
2 lutego 2019, 21:34
@AlicjaStahal:
Oto dlaczego potrzebne są feministki i co jest w Polsce nie tak:
"Wmawianie zgw*łconym dziewczynom na wsiach że to ich wina. Wmawianie kobietom ze jak dokonają aborcji to są gorsze (to kwestia indywidualna ale jeśli jestem niewierząca to aborcja powinna byc dla mnie legalna bo to płód nie dziecko, ale to kwestia nadal w ch*j sporna). Traktowanie kobiet w ciąży bez należytego szacunku, mowie tu o lekarzach i pielęgniarkach podczas porodu. Wiele jest przypadkow ze mlode matki (nie 14latki tylko 20-30 lat) były wyzywane od dz**** czy "trzebabyło sie nie puszczac". Ogolnie na Dziewuchy Dziewuchom i Feminiskra jest wiele opisanych sytuacji.
Wiadomo, znajda sie takie ktore beda pie**olić o tym ze facet sie krzywo na nie spojrzał, ale są tez opisane przypadki gdzie to jest okropne co sie dzieje z państwem. Ogolnie robienie z kobiety nieporadnej albo takiej, ktora co drugie slowo bedzie mowila "domyśl się", nie że robia to mężczyźni, tylko nadal nastepne pokolenia sa wychowywane przez pryzmat stereotypów.
Ogolnie mam mocny przyklad gdzie feminizm by sie przydał - projekt zmiany ustawy ws. Zakładania niebieskiej karty i przemocy w rodzinie, czyli jednorazowa przemoc nie bedzie brana za przemoc domową a niebieską karte mozna bedzie zalozyc za zgodą ofiary. Analogicznie ofiara nie bedzie mogla sie zgodzic bo bedzie bala sie konsekwencji. Dajmy na to zona cie bije i czy podpiszesz papiery o niebieska karte wiedzac ze bedzie cie potem jeszcze bardziej napi**dalać? Tak, takie przypadki tez sa, ale to jednak w wiekszości kobiety są 'te słabsze fizycznie'.
<edit: projekt wycofano jednak sam fakt jego powstania daje do myślenia... >
Ogolnie to sa rzeczy o ktorych sie nie gada na codzień, nie widzi się tego jednak są. Jesli nie widzimy rzeczy przy ktorych przyda sie feminizm, to nie widzimy potrzeby jego istnienia. Jesli nie myslimy o śmierci, nie potrzeba nam myśleć o religii czy życiu pośmiertnym.
Sorki ze sie rozpisalam chociaz jest wiecej przykładów."
That's all co mam do powiedzenia :T
Odpisz
2 lutego 2019, 22:47
Kto ci powiedział, że mężczyzna nie może być feministą?
Odpisz
2 lutego 2019, 22:51
@Pyszka: Jeszcze strona na fb "Seksizmu naszego powszedniego" pokazuje przypadki seksizmu względem kobiet oraz mężczyzn. To co czasem tam pisze aż mnie boli.
Odpisz
2 lutego 2019, 23:12
@um_ok: Żadna dyskusja na jeja w jakiej brałem udział nie była tak pro feministyczna. Zwykle byłem niemiło odbierany, przez ludzi zaskoczonych, że mężczyzna może popierać feminizm, a teraz takie miłe zaskoczenie.
Odpisz
2 lutego 2019, 23:24
@Kaladin: Haha, sama jestem zaskoczona ilością strzałek w górę. Byłam przekonana, że komentarze moje i nanooka zostaną zalane czerwonymi, a tu miła niespodzianka.
Mam nadzieję, że więcej osób skoryguje swoje poglądy na feminizm, bo ten nie jest tak straszny jak go malują :)
Odpisz
2 lutego 2019, 23:31
@um_ok: Najbardziej mnie dziwią kobiety, które są przeciwko feminizmowi, toż to absurd nad absurdami. Chociażby taki filmik na youtubie #niejestemfeministką
Odpisz
3 lutego 2019, 09:31
@AlicjaStahal: o nie tylko nie ten Karrionerł
Do reklamy Gilette powiem tyle
Niektóre pomysły które chcieli przekazać są ok
Ale zje**li mocno w kwestii egzekucji
Odpisz
3 lutego 2019, 09:48
@Pyszka:
Nie spotkałam się na wsiach z tym, że zgw*łcona kobieta dostaje ochrzan. Wręcz przeciwnie, ale myśl co Ci się podoba.
O Jezu aborcja. W momencie, gdy kobieta dokonuje aborcji, bo ma taki kaprys to powinna otrzymać publiczny lincz. Dodatkowo... Czy zdanie ojca się nie liczy? Jeśli kobieta chce dokonać aborcji bo dziecko urodzi się chore to niech porozmawia o tym z ojcem dziecka. Jeśli to dziecko z gw***** to aborcja powinna być legalna. Tyle w temacie.
W jakim świecie żyjesz? 20 letnie matki są wyzywane od dz**** tylko przez jakieś dziady, którzy wychowali się w innych czasach. Znam wiele młodych matek i żadna nie narzekała na lincz od NORMALNEGO społeczeństwa.
Co do niebieskiej karty to się zgadzam.
Ja niekiedy spotkałam się z tym, że traktowano mnie jak kogoś nieporadnego, ale to raczej rzadko się zdarza. Zazwyczaj to starsze pokolenie ma takie myslenie, a młode chyba raczej rzadziej. Mówię to z własnego przykładu, bo mnie częściej tak traktowały osoby starsze.
Odpisz
3 lutego 2019, 09:52
@Kaladin:
Ja jestem przeciwko skrajnemu feminizmowi, który stanowi większość :)
Odpisz
3 lutego 2019, 11:17
@AlicjaStahal: Dlaczego twierdzisz, że ortodoksyjny feminizm stanowi większość? Jak na razie na żywo nie spotkałem żadnego jego przedstawiciela, zaś zwyczajnych feministek/feministów wielu. W kwestii aborcji się absolutnie nie zgadzam, ale to kwestia trochę inna tematycznie i mogę zrozumieć dlaczego masz takie zdanie. Dlaczego zaś nie podoba ci się feminizm, już nie
Odpisz
3 lutego 2019, 11:37
@AlicjaStahal: Popełniasz jeden podstawowy błąd. Nazywasz Feminazistki feministkami. Kobiety które chcą mieć lepiej od mężczyzn i uważają że jak facet się na nie spojrzy to je gw**ci nie są feministkami Bo feminizm polega na równości płci a nie wyższości jednej nad drugą.
Odpisz
3 lutego 2019, 11:43
@Nanook: co się stało z tym jeja..
Odpisz
3 lutego 2019, 11:54
@SowingSeason: Co masz na myśli towarzyszu?
Odpisz
3 lutego 2019, 14:32
@TheVellox46: Feminazizm to większość feministek trzeciej fali.
Odpisz
3 lutego 2019, 14:33
@Kaladin:
Siedzę w zagranicznych mediach i tam w większości są skrajne feministki. Bardzo rzadko spotykam normalne feministki.
Odpisz
3 lutego 2019, 15:37
@AlicjaStahal: bo te normalne maja lepsze zajęcia niż kręcenie gównoburz w internecie. Uważasz że większośc feministek to feminazistki ale to nie prawda. najbardziej widać tych którzy najbardziej krzyczą, to niestety często wyrabia opinie innym
Odpisz
3 lutego 2019, 17:23
@TheVellox46: o to to, feminazistki, jak ja ich ku*wa nienawidzę
Odpisz
5 lutego 2019, 08:54
@AlicjaStahal: Źródło? Natalka spod Legnicy i opisy kobiet na dziewuchy dziewuchom.
To co kobieta robi ze swoim ciałem to jej sprawa, dlatego nie moze dostac publicznego linczu. Nie kazda kobieta dokonuje aborcji od widzimisiowego argumentu. Pomysl o 50letnim małżeństwie które padło pomimo stosowania antykoncepcji ktora zawsze daje 0,0000000wc***zer000001% na ciąże. A moze o biednej rodzinie ktora nie bedzie miala chajsu na utrzymanie chorego dziecka a z tego co wiem domy dziecka tez nie są chętne. A co jak dziecko i tak umrze 8h po porodzie? Nadal nie mozna go zabić "bo dziecko", mimo ze na świecie bedzie tylko chwile jeszcze pewnie w wielkim bólu? Co do gw**** to oczywiste, jesli nie ja chcialam tylko jakis zbok to nie moja wina i nie jestem zobowiązana urodzic. W koncu jakbym miala wtedy 13/14 lat to nie chciałabym mieć rozje**nej pochwy, urazu psychicznego i za 20 lat dziecka które mnie znajdzie (bo zdarzaja sie przypadki ze dziecko szuka biologicznych rodziców).
To ze ciebie i twoich znajomych nie spotkaly niemile rzeczy w szpitalu, nie znaczy ze mnie i moich znajomych też nie. Jesli sie czegos nie widzi nie znaczy ze tego nie ma.
Tak, dzisiaj mlode osoby sa lepsze od starszych. Bardziej tolerancyjne, mniej impulsywne. Skąd mamy brac przykład gdy dorosli zachowują się gorzej niz 6latki. XD
Z traktowaniem jak nieudolnej mozna sie czesto spotkać. Osobiscie tego nienawidze ale ludzie robiący tak sami to dostrzegają z mojego zachowania, wiec nie mam problemu.
Odpisz
5 lutego 2019, 14:06
@Pyszka:
Jeśli dziecko urodzi się chore to pewnie, że aborcja jest na miejscu, ale wku*wia mnie gdy ktoś pozbywa się płodu, bo "A ch*j wpadłam". To, że ktoś jest z biednej rodziny i nie jest w stanie zapewnić dobrych warunków dla dziecka to pozostaje dom dziecka. Jeśli matka jak i ojciec WSPÓLNIE zgadzają się na aborcję to droga wolna, ale sumienie spuści emocjonalny wpie**ol.
Dziewuchy dla Dziewuch. W tym momencie wiem, że nie można brać twych słów na poważnie. Aborcja to temat rzeka i cieszę się, że aborcja jest legalna tylko gdy dziecko będzie z gw*****, albo urodzi się chore, albo będzie zagrażać w DUŻYM stopniu życiu matki. Nie toleruję kobiet, które pieprzą się bez maksymalnego zabezpieczenia (gumki i tabletki) a potem chcą się pozbyć płodu, bo jest wpadką. Trzeba ponosić konsekwencje swoich czynów.
Odpisz
5 lutego 2019, 14:11
@Pyszka: Także mam inne zdanie na ten temat. Jeśli ktoś nie umie się zabezpieczać to niech się nie pie**oli. Proste jak konstrukcja cepa.
Odpisz
5 lutego 2019, 14:13
@Pyszka:
Pie**olisz troszkę farmazony. Młode matki w szpitalach są wyzywane przez kogo? Chyba tylko przez dziady albo przyjebów, którzy nigdy nie zamoczą.
Odpisz
5 lutego 2019, 15:56
@AlicjaStahal: Przez lekarzy, położne, ginekologów. "ja dupy dała to teraz cierp" ile razy czytałam co lekarze powiedzieli do ciężarnych to aż szok. Niestety często jest tak że najpierw narzekają że kobieta w wieku 30 lat w ciąży jeszcze nie jest... a potem narzekają że kobieta w wieku 30 lat jest w ciąży i że powinna już dawno dzieci zrobić. Niestety ale lekarze związani z porodem są często pierwsi do zaglądania do łóżka :/
Odpisz
5 lutego 2019, 16:11
@TheVellox46: Ci specjaliści to wyjątki i mniejszość, więc po co się tymi ludźmi przejmować?
Odpisz
5 lutego 2019, 16:13
@AlicjaStahal: bo coś takiego ma miejsce a nie powinno? Lekarze powinni być profesjonalni i zachować swoje myśli dla siebie
Odpisz
5 lutego 2019, 21:38
@AlicjaStahal: Jak to, że popieram swoje argumenty zorganizowanymi grupami na fb ktore tworza apele i publicznie projektują plakaty uświadamiające że nadal jestemy traktowane gorzej, wpływa na wiarygodność i powage moich słów? Czy ty siebie słyszysz? Sama przyznałaś teraz ze takie przypadki jak znęcanie sie psychiczno-fizyczne w szpitalach istnieją, ale jest ich mało. I co? To olać szpitale w malych miejscowosciach czy jedne da rejon? Olać to że takie rzeczy się dzieją? Mam ci poszukać artykułu o tym jak pewna kobiete (dorosłą) matka umowila do ginekologa "cieszac sie z jej ciąży", a tam dokonano aborcji bijąc ją i poniżając? Lekarz nie powinien nawet pomyslec o podjeciu sie takich czynności, a ty masz to w dupie bo to mniejszość? XD To że coś nie dzieje sie u nas nie znaczy że nie jest ważne, włącz normalne myślenie bo będzie za późno. Wojna też niech se będzie bo przeciez nie jest u nas? Z głodem też nie walczmy bo mamy co jeść? Krwii nie oddawajmy bo sami mamy wystarczahąco? Empatii troche i myślenia przyszłościowo. Nie chcemy palić śmieciami bo to na nas kiedys wpłynie, ale ludzie tacy jak ty i tak by to robili bo przeciez "jestem z mniejszości" i "jeden plastik w kominie nie zrobi różnicy", nie?
Co do zabezpieczania się, jestem takiego samego zdania, ale zadna antykoncepcja nie działa w 100%. Wiec czy to moja wina ze zaszlam jesli biore hormony, używam gumek i spirali a zaszłam? Pomijam fakt ze nic z antykoncepcji nie jest refundowane (chyba ze jest to mnie oświeć).
Odpisz
5 lutego 2019, 21:47
@Pyszka: Ejjj, morderstw nie ma wcale tak dużo, ja na przykład nigdy nie bylem świadkiem zabójstwa, więc po co ścigać morderców?
Odpisz
5 lutego 2019, 21:58
@Kaladin:
Morderstwo można podzielić na morderstwo z premedytacją i na morderstwo w amoku. Tych pierwszych należy ścigać.
Idąc twoim tokiem myślenia każdego ginekologa należy zamknąć bo biją kobiety. Twój argument działa też w drugą stronę.
Odpisz
5 lutego 2019, 22:04
@Pyszka:
Tak. To, że jakiś ginekolog pobił kobietę w ciąży nie oznacza, że tego jest dużo.
Kobiety są traktowane gorzej? Gdzie? W kwestii społecznej jak już, ale to się zmienia na lepsze samo z siebie, bo starsze pokolenie wymiera.
W kwestii prawnej kobiety mają o wiele lepiej od mężczyzn.
Małe szpitale nie mają takich problemów. Jeśli jest taki lekarz jak opisałaś to tracą pracę. Plus... Skąd masz pewność, że te kobiety mówią prawdę? Dały nagrania czy te "Dziewuchy Dziewuchom" (które swoją drogą są jedną z gorszych organizacji feministycznych przez fakt, że uważają, że kobiety mają o wiele gorzej od facetów) piszą te bajki aby sztucznie pokazać, że mają rację? No właśnie. Sam fakt, że rozmawiałam z wieloma młodymi matkami i żadna nie mówiła o tym, że spotkała nieprzyjemności od strony lekarzy czy pielęgniarki. Jak już to od strony innych pacjentów.
Czekam na wygodny argument "To że ty niczego nie widziałaś nie oznacza, że tego nie ma".
Jestem Polką i mieszkam w Polsce. Mam tu źle? Of course not. Powiedziałabym, że to faceci mają gorzej.
Odpisz
5 lutego 2019, 22:09
@Pyszka: I tak. Jeśli wojna już jest to niech sobie jest, ale lepiej aby wojen nie było. No ku*wa xD. Argument z śmieciami też jest zajebisty. Idź sobie na ten fanpage i tam gadaj swoje farmazony. Ja chcę dowody w postaci nagrań, a nie same słowa od tych niby skrzywdzonych przez lekarzy kobiet.
Odpisz
6 lutego 2019, 19:42
@AlicjaStahal: Ja pie**olo ja już nie mam do ciebie sił XD a idź i żyj se tylko daj mnie spokój i nie decyduj o moim zyciu. Ręce mi opadają. Miłego dnia
Odpisz
6 lutego 2019, 21:02
@Pyszka: Bo pie**olisz głupoty typiarko. Poprosiłam o dowód i od razu "nie mam sił"
Tym mi rację przyznałaś. Papa
Odpisz
6 lutego 2019, 21:33
@AlicjaStahal: W sensie mnie też to już irytuję, to jedna z tych dyskusji, które zabrnęły za daleko i skończy się zaraz na obrzucaniu się nawzajem mięsem. Zakończmy to już
Odpisz
7 lutego 2019, 22:12
@AlicjaStahal: wpisz w google, poprostu wpisz w google.. A poza tym to ch*j z tym xD
Odpisz
8 lutego 2019, 00:24
@Pyszka:
To ty napisałaś coś to ty udowodnij swoją rację. Nie będę ku*wa szukać sobie w Google informacji, bo ty tak chcesz. Daj jakieś źródło z nagraniami, a przyznam Ci rację, bo na ten moment wychodzi na to, że to ja mam rację.
Odpisz
8 lutego 2019, 10:21
@AlicjaStahal: no to sobie ją miej xD jak nie chcesz sukać to nie, daj mi dowody że tak nie jest XD
Odpisz
8 lutego 2019, 10:33
@Pyszka:
Chyba nie wiesz jak działa argumentacja. To osoba, która mówi, że coś jest ma to udowodnić, a nie osoba, która mówi, że czegoś nie ma. Także wpadłaś.
Odpisz
8 lutego 2019, 14:40
@AlicjaStahal: ok
Odpisz
2 lutego 2019, 21:06
Bycie feministką i chrześcijanką nie jest trochę sprzeczne?Rzeczy typu aborcja by tu trochę przeszkadzały.
Odpisz
2 lutego 2019, 21:12
@Pan_Stachu_z_kotlowni: Ani feminizm, ani chrześcijaństwo w popularnym znaczeniu nie mają jednej wyłącznie jednej, stałej doktryny, istnieją różne feminizmy i chrześcijaństwa
Odpisz
3 lutego 2019, 11:19
@Pan_Stachu_z_kotlowni: Sam znam katolików popierających aborcję i feministki, będące przeciw
Odpisz
4 lutego 2019, 20:09
@Kaladin: To fajni katolicy
Odpisz
3 lutego 2019, 01:00
tylko ze poproszenie o pomoc kogoś silniejszego nie jest zakazane jeśli jesteś feministką
Odpisz
3 lutego 2019, 07:56
bardziej chyba chodzi o to, że napisała "męskiej ręki" dlaczego niby kobieta, ale silniejsza nie była by tego w stanie zrobić?
Odpisz
3 lutego 2019, 14:49
@Vojteg: określenie "męskiej ręki" jest dość potoczne i bardzo często używane, mogła mieć po prostu na myśli kogoś silnego
Odpisz
3 lutego 2019, 12:48
Odpisz
2 lutego 2019, 23:41
Nie popieram obecnego feminizmu
Odpisz
3 lutego 2019, 11:18
@CirillaRiannon: Ponieważ?
Odpisz
3 lutego 2019, 11:23
@Kaladin: Chodzi mi o feminazistki
Odpisz
3 lutego 2019, 11:28
@CirillaRiannon: Feminizm ortodoksyjny jest niestety najgłośniejszy, ale wciąż to mniejszość. Większość feministek jakie znam jest bardzo sympatyczna
Odpisz
3 lutego 2019, 09:25
Nie każda feministka to coorva
Odpisz
2 lutego 2019, 20:59
Feminizm. Tak. Nie. Działa.
To, że szuka pomocy nie znaczy, że nie jest feministką XD
równość społeczna ≠ równe umiejętności ku*wa XDD
Odpisz
30 stycznia 2019, 22:04
NA STOS JĄ
Odpisz