Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar US_soldier

26 listopada, 08:31

a Lublin (sad Lublin noises)
Sorry że tak późno

Avatar Ginny1374

3 lutego 2019, 22:09

toruń moim faworytem

Avatar CzeresniakPl

3 lutego 2019, 22:35

@Ginny1374: a moim Krakow (moze dlatego ze mieszkam najblizej z tych miejsc)

Avatar Polalak

22 sierpnia, 16:57

@Ginny1374: Toruń jest zbyt zajęty sraniem na Bydgoszcz. Zresztą z wzajemnością tego drugiego miasta

Avatar CzeresniakPl

22 sierpnia, 16:58

@Polalak: burwa musiał ktoś odkopac tego mema, to gówno

Avatar Polalak

Edytowano - 22 sierpnia, 17:00

@CzeresniakPl: nudzę się w mieszkaniu {[(jeszcze nie ale już chyba prawie)]} rodziny to wpadłem na losowe

Avatar Niebieski_Chleb72

15 czerwca 2019, 09:23

No ale mojego miasta nikt nie obraża :(

Avatar Ziomeq121

3 lutego 2019, 22:14

kiedy ktoś obraża twój kraj

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (15)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (15)
Avatar NuQQetS

17 kwietnia 2019, 22:28

Avatar DinoSummer

17 kwietnia 2019, 22:40

Avatar jakoner

23 lutego 2019, 08:23

NIE OBRAŻAĆ MI KRAKOWA I NA POLE BAJOKI

XD

Avatar EpicGruby1337

12 lutego 2019, 19:21

Eeeee a gdzie Rzeszów?!

Avatar Palauball

20 lutego 2019, 10:28

@EpicGruby1337: Nikogo nie obchodzi

Avatar Palauball

20 lutego 2019, 10:29

@EpicGruby1337: A nie, sorry

Ukraina

Avatar EpicGruby1337

20 lutego 2019, 11:00

@Palauball: no właśnie Ukraina...

Avatar Cola_is_ebola

12 lutego 2019, 18:43

Może nie obrażajmy żadnych miast, ok?

Avatar Legolas9988

12 lutego 2019, 14:42

Kiedy ktoś obraża twój... Nie bo jeszcze ktoś przyjdzie do mnie do domu.

Avatar Ptasznik

12 lutego 2019, 15:53

@Legolas9988: tak bo napewno ktoś przyjedzie ci so domu jeśli podasz nieokreślony region polski

Avatar Legolas9988

12 lutego 2019, 16:59

@Ptasznik: A z resztą, co mi szkodzi.

Avatar Legolas9988

12 lutego 2019, 17:03

@Legolas9988: Kiedy ktoś obraża twoje Kielce

Avatar Azaya203

12 lutego 2019, 14:25

#teamślunsk

Avatar Revant42

12 lutego 2019, 13:49

W kujawsko pomorskim jak zwykle nic

Avatar NieWiemCoWpisac

12 lutego 2019, 11:38

Odnośnie Łodzi, pana z obrazka można spotkać praktycznie na każdym zakręcie. Właśnie mnie jeden zaczepił na spacerze z psem..

Avatar LazyBone

12 lutego 2019, 12:49

@NieWiemCoWpisac: lol mieszkam w Łodzi od urodzenia i spotkałem tylko 2 meneli przez całe życie

Avatar xKasiaa

12 lutego 2019, 13:29

@NieWiemCoWpisac: Przed knajpami i w klatkach schodowych znajdziecie wiele meneli.

Avatar nirqm

12 lutego 2019, 12:54

Kiedy ktoś obraża Kielce

Avatar Stulej4

12 lutego 2019, 12:18

Kiedy ktoś obraża Kalisz

Avatar kolach123

Edytowano - 12 lutego 2019, 11:06

Nikt nie obraża Olsztyna :(

Avatar Graids

12 lutego 2019, 10:57

Nie kumam wwy

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar
Meme_guy

Edytowano - 12 lutego 2019, 15:02

@Pikachu_fan_Subaru: Jesteś z Wyszkowa? Mam tam kolegę

Avatar Pikachu_fan_Subaru

12 lutego 2019, 19:27

Dokładnie z Brańszczyka ale kiedyś mieszkałem w Wyszkowie

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar TimekPL123
Dodane przez: TimekPL123

Jest raczej ponuro

Jak wszyscy wiemy, wyraża to więcej niż tysiąc słów

Wiedziałem wcześniej

Logiczne

A później mówisz, że niewyspany

Dom przecież kupiliśmy to będziemy w nim mieszkać

Tęsknię za dziadkiem

I grafika Nvidia

Niech pani poczeka, jeszcze jem

NIEBYWAŁY talent

Aniołowie się raduja tralala!

Że też sam na to nie wpadłeś

Mati, patrz, jaki ze mnie kozak

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka