Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar lunkaa

30 czerwca 2014, 11:17

A gdzie paździoch?

Avatar
Konto usunięte

29 czerwca 2013, 18:28

Hahaha kocham takie rozmowy na YT <3

Avatar Niszczyiel

11 lutego 2014, 15:27

komentarz o dacie moich poprzednich urodzin dzięki :)

Avatar TheAvalonRose

15 grudnia 2013, 20:06

Nie mogę przestać się śmiać XD

Avatar Creeper123pl

2 listopada 2013, 18:34

Ile halinka ma like jak mowi a w posedn7aku byles

Avatar TheBDQJP

25 lipca 2015, 23:58

Avatar Atrix

2 lipca 2013, 22:49

a gdzie paździoch,walduś i marioljka ? XD

Avatar Niszczyiel

8 sierpnia 2013, 18:17

@Atrix: byli zajęci u siebie

Avatar Creeper123pl

Edytowano - 20 października 2013, 18:20

@Niszczyiel: to do tamtego pana JEFF pan z tąd wypier*zielaj bo w ogóle pan nie w polscę mieszka tylko w ameryce!

Avatar popek9001

6 lipca 2013, 18:45

blow!!

Avatar keil007

3 lipca 2013, 21:02

Widziałem tego początek i nie spodziewałem się, że dalej się to potoczy.

Avatar keitel

3 lipca 2013, 11:28

@Halina Kiepska: Przepraszam panią, ale Ferdek siedzi przed komputerem bo wasz telewizor nie ma wbudowanej przeglądarki :D

Avatar Wera1229

3 lipca 2013, 10:48

xD

Avatar mrofpower

2 lipca 2013, 21:03

ta babka mnie rozwalila xD

Avatar saskacz

2 lipca 2013, 17:48

hahaha, jeszcze ile poparć xD

Avatar
heroes10

2 lipca 2013, 13:03

stąd*, w ogóle* nie dość że słabe to jeszcze z błędami

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar
Konto usunięte

23 października 2013, 21:52

Odezwał się, ten, co stawia spacje przed wykrzyknikiem...

Avatar mistrz_lamorozcow

20 listopada 2014, 19:12

hahah geniuss xd

Avatar Yamakashi22

2 lipca 2013, 13:54

haha

Avatar matigrzegorz

2 lipca 2013, 13:44

Mnie już trochę nudzą te konwersacje :/

Avatar Niszczyiel

28 czerwca 2013, 21:51

Dziękuje za oceny dobijecie do piątki ? <3

Avatar
Konto usunięte

28 czerwca 2013, 23:21

@Niszczyiel: Sorry but no.

Avatar Niszczyiel

29 czerwca 2013, 09:13

ok Man :(

Avatar tomekko01

1 lipca 2013, 10:47

@Niszczyiel: Gościu, to nie facebook, albo co innego ...

Avatar Niszczyiel

1 lipca 2013, 15:29

@tomekko01: W sumie tak xD

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Haha, ale śmieszne, Janusz, chodź, patrz się!

Bidulka...

Intrygujący człowiek

Znacie kogoś takiego?

Autentyk

I jak tu takiemu odmówić?

Jakoś trzeba zwiększać poczucie własnej wartości

O tak, potężna hipokryzja

No jego to na pewno nie tknę

To są dopiero problemy...

One mają osobny długopis do każdego słowa w zeszycie

Zatraciłem swe człowieczeństwo

Aż tak staro wyglądam?

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka