Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
To ten mniej utalentowany
Tak działa wszechświat
Poland mountain
No witam, mam wiadomość
Krok niezbędny do bezpiecznego opuszczenia budynku
Pomocnik na którego nie zasługujemy
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież9 września 2021, 04:39
Mm piękna segregacja, zaraz getta będą powstawać i obozy
Odpisz
6 marca 2020, 08:33
Obecnie nikt nie ma wstępu do szkołwe Włoszech
Odpisz
3 maja 2019, 20:14
No i dobrze
Odpisz
26 marca 2019, 12:30
No nie! A kogo będą teraz dzieci zabijać polizaną pięścią?
Odpisz
17 marca 2019, 12:50
Zna ktoś tanie linie lotnicze do Włoch?
Odpisz
17 marca 2019, 14:23
@TheNoobBetterYou: ja znam dobrze włoski
Odpisz
17 marca 2019, 21:35
@TheNoobBetterYou: Wizzair
Odpisz
17 marca 2019, 21:35
@memediler: dziękuję
Odpisz
19 marca 2019, 21:38
Sul serio, parli Italiano?
Odpisz
22 marca 2019, 18:32
@Dawek65: Si
Odpisz
22 marca 2019, 21:15
Pensavo già che non avresti mai risposto
Odpisz
17 marca 2019, 12:27
No i prawidłowo
Odpisz
17 marca 2019, 12:28
@memediler: no nie, to łamanie konwencji o prawach dziecka
Odpisz
17 marca 2019, 12:31
@wedliny_krakus: to raczej ratowanie go. W szkole chyba najłatwiej sie zarazić
Odpisz
17 marca 2019, 12:32
@wedliny_krakus: że łamanie praw dziecka że nie szczepienie
Odpisz
17 marca 2019, 12:33
@memediler: nie, nie wpuszczanie do szkoły
Odpisz
Edytowano - 17 marca 2019, 12:50
@wedliny_krakus: jest to w pełni normalne jak byś przyszedł w jakimkolwiek kraju widocznie chory byś został oddelegowany do domu
Odpisz
17 marca 2019, 13:18
@ptasznik5: tak, ale bycie nie zaszczepionym nie jest chorobą zakaźną
Odpisz
17 marca 2019, 13:45
@wedliny_krakus: ale może do niej doprowadzić
Odpisz
17 marca 2019, 13:46
@Dcktun: to jak uciąć komuś ręce, żeby nic nie ukradł
Odpisz
17 marca 2019, 16:34
@wedliny_krakus: Właśnie że nie bo kradzież to coś w 100% pełni zależne od złodzieja a zarażenie się nie jest w jakikolwiek sposób zależne od niezaszczepionej osoby
Odpisz
17 marca 2019, 17:55
dzięki za obronę
Odpisz
17 marca 2019, 17:55
no nie do końca, bo większość chorób przenosi się drogą kropelkową, a przed nią da się chronić
Odpisz
17 marca 2019, 18:03
@wedliny_krakus: ochronisz się przed tym jak ktoś na ciebie kichnie
Odpisz
17 marca 2019, 18:40
@Dcktun: tak
Odpisz
17 marca 2019, 19:17
@wedliny_krakus: jeżeli ktoś miałby na ciebie kichnąć to raczej nie byłoby to takie kichnięcie gdzie zareagujesz wystarczająco szybko, tylko byłoby to z zaskoczenia i ten ktoś by ci to zrobił, po za tym kogo też wkurza to że można dawać ograniczoną ilość strzałek w dół pod jednym materiałem?
Odpisz
17 marca 2019, 19:19
co nie zmienia faktu że w konwencji o prawach dziecka jest napisane, że dziecko do 18 roku życia musi mieć dostęp do edukacji
Odpisz
17 marca 2019, 19:32
@wedliny_krakus: ale powiedz mi taką jedną rzecz, czy na serio tak trudno po prostu pójść do lekarza i po prostu się zaszczepić? No bo ja nie wiem, ja mieszkam w małej wsi i mam dostęp do lekarza i szczepień. A jeżeli chodzi o prawo to powiedzmy sobie szczerze lepiej żeby jedno dziecko było w przyszłości debilem, niż żeby kilkoro lub nawet kilkanaście dzieci było 5 metrów pod ziemią.
Odpisz
17 marca 2019, 19:33
niech się nie szczepią jak nie chcą, najwyżej powstrzymają przeludnienie
Odpisz
17 marca 2019, 19:42
@wedliny_krakus: i tak w coraz większej ilości krajów jest ujemny wskaźnik przyrostu naturalnego(no może są jeszcze chiny i indie ale tam występuje nadwyżka mężczyzn), więc o przeludnienie się nie martw, po za tym to nie młodzi powinni umierać bo są przyszłością ludzkości, w sumie już i tak wielu popełnia samobójstwa oraz wciąż walczymy z takimi chorobami jak rak czy AIDS, nie potrzeba nam więcej problemów.
Odpisz
17 marca 2019, 19:48
@wedliny_krakus: Zdajesz sobie sprawe że nieszczepiące się osoby zagrażają sobie i szczepiącym się?
Odpisz
19 marca 2019, 16:15
@wedliny_krakus: usunięcie tego trola
Odpisz
19 marca 2019, 16:40
@wedliny_krakus: Mamy tylko 38 milionów obywateli. Przeludnienie nam nie grozi.
Odpisz
19 marca 2019, 16:46
@wedliny_krakus: antyszczepionkowy szpieg wysłany na jeja by przeanalizować strategię wrogich memiarzy, 2019
Odpisz
19 marca 2019, 16:47
@stepson: no chyba że wejdzie 1000+
Odpisz
19 marca 2019, 16:53
@Dcktun: Wtedy grozi nam tylko bankructwo i horrendalny wzrost liczby bezrobotnych z wyboru.
Odpisz
19 marca 2019, 16:54
@wedliny_krakus: A słyszałeś o czymś takim jak ewolucja? Jeśli tak to powinieneś wiedzieć, że to dotyczy również bakterii, wirusów i pasożytów. Dziecko niezaszczepione to jak kopalnia punktów EXP dla choroby, więc teoretycznie nieszczepione to rozwijanie choroby. A jak się rozwinie będzie epidemia, bo choroba znajdzie nowy sposób na obejście układy odpornościowego. Czyli z zwykłej kropelkowej drogi może się stać chorobą przenoszoną przez dotyk czy nawet proste oddychanie.
Odpisz
19 marca 2019, 19:13
@wedliny_krakus: krakus won nie znasz się nie odzywaj się
Odpisz
19 marca 2019, 19:59
Eksperyment zakończony sukcesem
Odpisz
19 marca 2019, 20:07
@wedliny_krakus:
Odpisz
19 marca 2019, 20:09
@Dcktun: Teza potwierdzona, Eksperyment oficjalnie zakończony
Odpisz
19 marca 2019, 20:17
@wedliny_krakus: Przeprowadź dokumentację swojego eksperymentu. Może wyniesiemy z tego wszyscy jakąś naukę.
Odpisz
19 marca 2019, 20:19
@stepson: Nauka jest prosta, w internecie możesz mówić wszystko pod warunkiem, że jest to zgodne z ogólnie panującymi przekonaniami i poglądami
Odpisz
19 marca 2019, 20:21
@wedliny_krakus: Poprawię cię. Możesz mówić wszystko o ile jest legalne i nie przejmujesz się hejtem.
Odpisz
19 marca 2019, 20:24
@stepson: Ostateczny wniosek: W internecie możesz mówić wszystko bez żadnych konsekwencji pod warunkiem, że jest to legalne oraz zgodne z ogólnie panującymi przekonaniami i poglądami. W przeciwnym wypadku albo będziesz hejtowany, albo dostaniesz bana.
Odpisz
19 marca 2019, 20:29
@wedliny_krakus: Od kiedy hejt jest problemem? Jeżeli mówisz to co twoim zdaniem jest słuszne, i 10 osób cię shejtuje, ale jedenasta to przemyśli i zacznie się z tobą zgadzać, to jesteś zwycięzcą w walce o lepszy świat. Oczywiście mówię ogólnie, a nie o tym konkretnym przypadku, to informacja dla osób trzecich o niskim ilorazie IQ.
Odpisz
19 marca 2019, 20:30
@stepson: no, chyba, że masz bilans 2-76
Odpisz
19 marca 2019, 20:30
@wedliny_krakus:
Odpisz
19 marca 2019, 20:31
@Dcktun: a dopiero teraz doczytałam
Odpisz
19 marca 2019, 20:33
@Dcktun: Od początku: moje komentarze miały na celu jedynie potwierdzenie mojej tezy, którą napisałem. Oceny i odpowiedzi ją potwierdziły. Poza tym, co jest śmiesznego w memach o antyszczepionkowcach? Zamiast robić z nich słabe memy obracające się w obrębie dwóch zdań, powinniśmy starać się pokonać tą falę dysinformacji
Odpisz
19 marca 2019, 20:45
@Dcktun: Szanuję za awatar
Odpisz
19 marca 2019, 20:47
@wedliny_krakus: Tyle ze to co mówisz to nie wlasne zdanie a nie zgadzanie sie z faktami ale nie najlepiej zakończyć to w stylu "Ej no to nie było na poważnie XDDD"
Odpisz
19 marca 2019, 20:50
To potwierdza moją drugą tezę
Odpisz
19 marca 2019, 21:25
@wedliny_krakus: Emm nie panujące pogląda a fakty to dwie różne rzeczy
Odpisz
19 marca 2019, 21:26
Do twoich poglądów należy jakie fakty uznajesz, a jakie nie
Odpisz
20 marca 2019, 09:38
@wedliny_krakus: Tyle że szczepionki nie mają żadnych udukomentowanych negatywnych skutków na kimkolwiek a wręcz przeciwnie więc twierdzenie że coś co nigdy nikomu nie zaszkodziło jest szkodliwe to po prostu debilizm
Odpisz
20 marca 2019, 09:41
@wedliny_krakus: Poza tym TY szerząc te poglądy sprawiasz że ludzie mogą nie chcieć się szczepić ten "pogląd" nie powinien w ogóle być dopuszczalny ponieważ szkodzi dosłownie wszystkim ale nie bo to co w TY wierzysz jest ważniejsze niż zdrowie ogółu
Odpisz
20 marca 2019, 09:43
@wedliny_krakus: Poza tym po co wierzyć w coś co nigdy nie było potwierdzone a bez podstawne podejrzenia obalone faktami
Odpisz
20 marca 2019, 18:57
@wedliny_krakus: Zależy to od wątku i od jakości twoich powodów. Nie uwzględniłeś w swojej wypowiedzi analizy czy trochę dłuższego opisu niż jedno zdanie. Dodatkowo liczy forma przedstawienia argumentu, więc zamiast napisać to łamanie praw dziecka mogłeś napisać, że to na przykład To jest łamanie praw dziecka, które nie mają prawa głosu w kwestii swojego leczenia aż do 18. Dodatkowo w części przypadków szczepienie jest prawie niemożliwe z powodu chorób wrodzonyc, więc to jest dyskryminacja dzieci o słabszej odporności. Czasem trzeba rozwinąć myśl, bo inaczej to brzmi dość kiepsko. Na przykład dajmy na to, że ktoś napisał, że ich Idolem jest przestępcza. Przez formę brzmi to jak pochwała łamania prawa, ale gdyby zdanie brzmiało tak „Moim Idolem jest przestępca, ponieważ jego zdolności łamania kodów i szyfrów są godne podziwu” zmienia znaczenie. Teraz widzisz Ktosia jako osobę co widzi zdolności u wszystkich i prawdopodbnie nie chce być przestępczą.
Odpisz
20 marca 2019, 10:39
Nie jestem antyszczepionkowcem, ale no ludzie, jak można kogoś zmuszać do szczepień? Jak nie to nie, oni umrą, ich sprawa, to dorośli ludzie i biorą odpowiedzialność za siebie i za swoje dzieci
Odpisz
20 marca 2019, 19:01
@messerschmitd: Tyle, że to się tyczy innych ludzi. Gdybyś rozwalił jedyny kibelek w szkole, uczniowie mieliby dość spory śmierdzący problem… W kwestii szczepień chodzi o to, że przez antyszczepionkowców dana choroba rozwija się przez udostępnioną przez nich możliwością ewolucji. A jak wirus czy bateria miała ewolucje, wtedy są o wiele silniejsze i osoby szczepione są narażone na jeszcze nieodkryty silny wirus. do czasu wynalezienia szczepionki na niego, wielu umrze i plaga będzie miała się dobrze.
Odpisz
21 marca 2019, 07:39
@Skleroza: tak, czy inaczej wyewolułuja inne choroby, na które nie bedzie szczepionki. Co najważniejsze człowiek jest wolną istotą. Jeśli buduje się droge i ta droga będzie bardzo ważna, ale gościu (przez którego pole przechodziłaby ta droga) się nie zgodzi, to nie można poprostu mu wtargnąć na jego działke, chodzby społeczeństwo miałoby na tym niewiadomo jak zyskać. To jest niemoralne
Odpisz
21 marca 2019, 17:07
@messerschmitd: Tak są inne choroby, ale dzięki szczepionką zmiejsza się ilość chorób. Plus gdy jednej się choroby pozbędzie można się skupić na następnej. A co do przykładu to raczej porównałabym do zwymiotowania na środku restauracji. Restauracja to miejsce dla każdego, a wystarczy jedna osoba, aby popsuć kolacje
Odpisz
21 marca 2019, 22:45
@Skleroza: Ale widzisz, mimo to nie kazujemy każademu brać leków na wymioty, tylko przez to że mógłby zwymiotować w restauracji.
Odpisz
23 marca 2019, 23:03
@messerschmitd: Ale i tak ta osoba zostanie wyproszona z restauracji lub wezwana dla niej pomoc jeśli zaczyna się dławić.
Odpisz
24 marca 2019, 18:31
@Skleroza: Z obowiązkiem szczepień chodzi nie tyle o to, że choroba by ewoluowała. Osoby szczepione jak były bezpieczne, tak są, ale są też osoby, które faktycznie nie mogą się szczepić. Bez odporności zbiorowej mogą one zachorować, bo ktoś jest na tyle głupi, żeby wierzyć w teorie spiskowe i ryzykować zdrowiem swoim i swojej rodziny.
Odpisz
24 marca 2019, 21:52
@Aragornek: ale każdy ma prawo do swoich przekonań do póki nie godzą one w innego człowieka. Jeżeli ktoś się nie zaszczepi, to nie godzi w innego człowieka, tylko może sprawić ze nie bedzie miał zysku, jakim jest nie zachorowanie. Po za tym choroby ewoluują i pojawi się inna na którą bedziemy szukać szczepionek. Jak to powiedział śp. Milton Friedman "jeśli wybierzesz bezpieczeństwo za cene wolności nie będziesz miał, ani jednego, ani drugiego"
Odpisz
24 marca 2019, 22:59
@messerschmitd: Teoretycznie decyzja o nieszczepieniu rani inne osoby. Mam sama małą kuzynkę co jeszcze szczepienia nie miała, a złapała od innego starszego nieszczepionego dziecka jakąś tam chorobę. Jeśli się widzi takie maleństwo na własne oczy to nigdy się nie zapomni
Odpisz
25 marca 2019, 07:11
@Skleroza: teraz akurat grasz na emocjach. Rozumiem że to ból kiedy ktoś zachoruje (zwłaszcza małe, niewinne dziecko), ale to nie powód toctach radykalnych kroków, jak przymuszanie kogokolwiek do szczepień
Odpisz
25 marca 2019, 16:53
@messerschmitd: A dokładnie to jest powód. Przez brak szczepień nieszczepionkowcy mają dużą szansę na złapanie choroby i rozprzestrzenia jej. A takie dzieci co są za małe na szczepienie złapą od tych, mimo że tylko „bawili” się z nimi. Decyzja o szczepieniu nie wpływa na tylko ciebie, ale też na innych. Dla tego są obowiązkowe szczepienia, aby uniknąć problemów zdrowotnych i zagrożenia życia u innych. Dodatkowo nikt nie każe tobie szczepić się na wszystko. W skrócie nieszczepienie się to jak pół-świadome plucie do czyjegoś jedzenia. Wiesz, że plujesz, ale nie wiesz kto to zje/złapie.
Odpisz
19 marca 2019, 22:51
Viva la grande Italia!
Odpisz
19 marca 2019, 22:45
Powinni to wprowadzić w całej Europie, ba, na całym świecie. Brawa dla Włoch
Odpisz
19 marca 2019, 22:23
I'm sory my Grandfather i don't speak cannoli
Odpisz
19 marca 2019, 20:10
Brawo. W końcu normalniejszy kraj.
Odpisz
19 marca 2019, 18:39
Odpisz
19 marca 2019, 18:21
Odpisz
19 marca 2019, 16:52
Zostałem antyszczepionkowcem
Odpisz
3 października 2019, 05:23
@Kondii: Czemu
Odpisz
17 marca 2019, 13:39
A we włoszech jedzą coś poza spaghetti i pizzą?
Odpisz
17 marca 2019, 13:58
jeszcze takie grzybki
Odpisz
19 marca 2019, 16:25
chleb czosnkowy
Odpisz