Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Cotosiestanelo

Edytowano - 6 kwietnia 2019, 23:22

Moi to mają tak, że oczekują świetnych ocen i zachowania, ale za nie nie nagradzają. Natomiast za złe zachowanie i słabe oceny dostaje szlabany itp. Strasznie to wkurza, bo oznacza to, że za dobre sprawowanie nic nie dostaje. Niby po co zachęcać do dalszej pracy. Lepiej drzeć ryja o wszystko co zrobisz nie po ich myśli. Jak chcę, żeby nie darli ryja, to mam robić wszystko najlepiej i najdokładniej. WSZYSTKO.

Avatar SockedGuard

7 kwietnia 2019, 07:35

@Cotosiestanelo: Aż za dobrze znam ten ból. Masz, przytulę cię *przytula*

Avatar Cotosiestanelo

7 kwietnia 2019, 08:49

@SockedGuard: *odzwajemniam przytulasa*

Avatar KKuubbaaa1

7 kwietnia 2019, 10:08

@Cotosiestanelo: kuhwa jakie to jest prawdziwe

Avatar KlaraAnimatePL

11 kwietnia 2019, 21:53

@Cotosiestanelo:
Masz złe oceny na koniec roku: Masz kare.
Masz dobre: ,,Uczysz się dla siebie, a nie dla nagrody"

Avatar ToFFeXPL

29 marca 2019, 00:10

Na mnie rodzice krzyczą, że nic nie robię. W luj mnie to wkurza, bo chodzenie do szkoły to nie jest nic nie robienie zwłaszcza jak mam od 7 do 16

Avatar marek20004

6 kwietnia 2019, 21:32

@ToFFeXPL: A co ty w tej szkole robisz XDDD Jak i tak, się wcale nie uczysz XDDDD

Avatar conect12345

6 kwietnia 2019, 23:26

@marek20004: Nauka mocium panie drogi
Po to jest szkoła

Avatar KKuubbaaa1

7 kwietnia 2019, 10:10

@conect12345: szkoła jest głównie po to aby dostać dzięki niej depresji.

Avatar conect12345

7 kwietnia 2019, 11:53

Avatar marek20004

7 kwietnia 2019, 12:51

@marek20004: Dostałem dużo strzałek w dół, chyba niewiele osób zauważyło sparodiowanie zachowania rodziców

Avatar conect12345

7 kwietnia 2019, 16:01

Avatar KKuubbaaa1

7 kwietnia 2019, 16:11

@marek20004: gdybyś nie używał "XD" i byś dodał "gówniarzu" to więcej osób by tak pomyślało.

Avatar KarmelD

6 kwietnia 2019, 21:06

Dlatego nalepiej być jak stonka i siedzieć w piwnicy

Avatar kacp80

6 kwietnia 2019, 22:07

@KarmelD: i wpi***alać kartofle

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 29 marca 2019, 14:00

*you've *got

Avatar MCAssassin

Edytowano - 29 marca 2019, 07:26

No nwm. Ja miałem fajnie bo na mnie mieli rodzice względne wyjebongo.

Avatar Frogimen

29 marca 2019, 06:07

Kiedy wracasz z roboty i zami...
A w sumie to za dobry materiał na mema, do widzenia

Avatar Tymek590

29 marca 2019, 00:03

sbeve

Avatar conect12345

29 marca 2019, 00:04

Avatar
Konto usunięte

29 marca 2019, 00:03

na mnie nawet nie krzyczą

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar conect12345
Dodane przez: conect12345

Chyba w każdej klasie jest przynajmniej jedna taka osoba

Kiedy maszyna ma lepiej od ciebie

Ciekawe, dlaczego...

Następnym razem pójdzie lepiej

Złoto

Tak to bywa w świecie kwadratów

To najpiękniejszy bufet, jaki widziałem!

W sumie to logiczne

Porwanie przez kosmitów nie jest złą opcją

Przydatne te wiedźmińskie gusła

A myślałem, że to już nigdy nie nastąpi

Ciężki żywot bogacza

Uroczo

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Kiedy ledwo co wrócisz do domu, a już wszyscy drą na Ciebie ryja.