Ludzie obrazili się na rzeczywistość
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Do niektórych trzeba stosować prosty przekaz
Widocznie bieganie, kwiatki i monety niszczą człowieka
Kiepski Piece
Nowotwór złośliwy
Może chociaż schodom nic się nie stało
O kurła Gwiazdy lombardu!
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież19 kwietnia 2021, 15:31
Ogólnie to były feminazistki. Wyróżniamy 2 typy feministek: feministka, walcząca pokojowo o równouprawnienie bez celów dodatkowych. Oraz feminazistka, walcząca ślepo, agresywnie o przywileje dla kobiet, myśli że jak będzie nimi dowodziła to może nawet przejmą kraj, często są fanatycznie oddane feminazizmowi. Te drugie są tak zaślepione, że jak w podany wyżej filmie, uważają takich ludzi takich jak ci za mikrofonem za "nazistów,,. Często biją ducha bogu winne osoby, księży, obrońców miejsc zaatakowanych przez nie. A jak im oddasz? Wyzywają cię od świń, debili i zbrodniarza. Nawet jeśli po prostu je przypadkowo zahaczyłeś. To różnice.
Odpisz
3 kwietnia 2019, 03:48
Zgadzam się z kobietą przy mikrofonie. Szkoda, że nie dali jej dokończyć.
Odpisz
19 kwietnia 2021, 15:23
@albatrosia: I teraz chcesz: 1 spierprzyć na międzynarodową stacje kosmiczną, 2 Wezwać thanosa do czyszczenia od feminazistek.
Odpisz
1 lipca 2019, 10:28
Debilizm lvl 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Odpisz
5 kwietnia 2019, 20:19
Trochę dziwne, jak ktoś nie zna znaczenia słowa „Nazista".
Odpisz
3 kwietnia 2019, 00:00
Hehe. Maupeczki :-)
Odpisz
2 kwietnia 2019, 14:11
właśnie wymienione zostały powody dla którego nie da się zmienić płci
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:02
@Tymek590: fakt nie da się, można ją skorygować.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:02
@TheVellox46: co
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:06
@TheVellox46: Skorygować, to możesz krzywy kręgosłup...
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:11
@Tymek590: to nie do końca dzieli się tylko na zmiane albo korekte płci, nie ma ciała jako całości tylko jako zbiór organów i niektóre da sie zmienić a niektóre nie , czesto zachowuje się np układ kostny zwłaszcza widoczny na twarzy
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:13
@taken1: co
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:16
@Tymek590: coś konkretnie nie pasuje?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:22
@taken1: gdzieś tak twój cały komentarz bo czytam kilka razy i zrozumieć go nie mogę
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:28
@Tymek590: nie można zmienić całkowicie płci swojego ciała bo nie mamy takiej technologii, główną rzeczą jakiej nie jesteśmy w stanie zmienić jeszcze to układ kostny, ale zmiana płci to tylko modyfikacja tej kupki komórek którą nazywamy ciałem i jest do zrobienia z odpowiednią technologią,
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:30
@taken1: no i wiesz
taki koleś co myśli sb że jest dziewczyną
nie będzie mógł rodzić ani karmić piersią :v
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:32
@Tymek590: najmocniej przepraszam za to, jako przyszły student zrobie wszystko co w mojej mocy by taką mozliwośc ci udostępnić :D , a tak serio to faktycznie organy rozrodcze ciężko zmienić, ale rzeczywiscie to jest tylko kwestia czasu
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:35
@taken1: o nie
Odpisz
2 kwietnia 2019, 16:43
@taken1: Dla mnie to jest chore.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 16:43
@gelo1238: zdefiniuj chore w tym znaczeniu i co konkretnie ?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 16:51
@taken1: To w jaki sposób niektóre jednostki podchodzą do życia i do tego, co im życie dało. Począwszy od skrajnych ,,fetyszy", które są już zaburzeniami, takimi jak BDSM, przez zmianę płci(brak akceptacji siebie i/lub otoczenia) do aborcji, która jest brakiem poszanowania do życia, czy też przyszłego życia.
I czego nie rozumiesz w słowie chore? Na pewno nie jest słyszałeś zastosowanie tego słowa w przypadku, gdy ktoś się z czymś nie zgadza.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 18:49
@gelo1238: tak a chore znaczy uszczerbek an zdrowiu kogos fizycznym jak i psychicznym, aborcja i zmiana płci to ze strony moralno logiczno prawnej bardzo zawiły temat i największe umysły naszego swiata nie do konca wiedzą jak to rozłożyc tak zeby było logiczne i spójne, obawiam sie więc musielibyśmy usiąść i przez tyodnie prowadzic dyskusje by dojsc do jakiś wniosków na te tematy, a fetysze to jeszcze inna bajka
Odpisz
2 kwietnia 2019, 19:01
@taken1: No i co w tym przypadku oznaczało ,,chore"?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 19:08
@gelo1238: wait, sam zdefiniowałeś a teraz sie mnie pytasz? przyjąłem to co napisałeś jako definicje na potrzeby dyskusji
Odpisz
2 kwietnia 2019, 19:51
@taken1: Ja żadnej definicji nie podałem. Być chorym oznacza uszczerbek na zdrowiu. W przenośni można to uznać, że coś odstaje od normy. Bierz imbecylu się do nauki zanim zaczniesz się wypowiadać na poważne tematy.
I żeby było jasne, ja nie jestem wielkim mędrcem, ale jak widzę takie błaznowanie to zaraz mnie głowa boli. Też mam braki, niektórych tematów unikam żeby nie zrobić z siebie pośmiewiska.
Jeśli jednak chodzi o te tematy to jest to błazenadą w czystej postaci. Ludzie zapominają o rzeczywistości, a nawet zapominają jak ze sobą rozmawiać.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 20:43
@gelo1238: ..........nie wiedzą jak ze sobą rozmawiac w momencie kiedy to ty mówisz ze choroba to uszczerbek na zdrowiu po czym że w sumie to odstępstwo od normy , te dwie sytuacje nie sa synonimiczne
Odpisz
2 kwietnia 2019, 22:36
@taken1: odstępstwo od normy - odstępstwo od normalnego stanu zdrowotnego, w skrócie bycia zdrowym.
Odpisz
30 marca 2019, 16:58
I tak właśnie wygląda życie w XXI wieku. Ludzie nie potrafią zaakceptować tego jak jest i jak będzie. A zwłaszcza feministki tego typu.
Odpisz
Edytowano - 30 marca 2019, 17:01
@flipereq: Dokładnie, a potem jeszcze się dziwią, że ludzi irytuje ich zachowanie. Tego typu osoby same się proszą o taką pogardę. Jakich czasów my dożyliśmy, że za stwierdzenie faktu mogą cię zwyzywać. U niektórych następuje chyba deewolucja.
Odpisz
30 marca 2019, 18:11
@Holandia: Lub niektórzy zaczęli kopulować z warzywami
Odpisz
30 marca 2019, 18:54
@flipereq: Feminazistki*
Odpisz
30 marca 2019, 20:48
@darcus: I tutaj muszę się odnieść do pewnej zasady, a mianowicie: nie każda feministka to feminazistka, lecz każda feminazistka to feministka.
Odpisz
30 marca 2019, 21:06
@flipereq: No... Nie. Jakbyś nie zauważył, feminizm ma poglądy totalnie sprzeczne z feminazizmem. Ich jedyną cechą wspólną jest to, że feminazistki błędnie nazywają siebie feministkami.
Zresztą, sam wymyśliłeś tę zasadę.
Odpisz
31 marca 2019, 00:06
@darcus:
Odpisz
31 marca 2019, 00:08
Odpisz
31 marca 2019, 00:59
@darcus:
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:17
@darcus: Nie ma takiej ideologii jak "feminazizm". To przezwisko. To, co nazywane jest "feminazistkami" wpisuje się w ideologię feminizmu, a konkretnie trzeciej fali. Moim zdaniem możemy mówić nawet o czwartej. Jest to konsekwentny rozwój tej ideologii, wywodzony ze wspólnych przesłanek. Wpisuje się w szerszy nurt neomarksizmu, tudzież marksizmu kulturowego. W zależności od konkretnej fali feminizm usiłuje ograniczyć lub wyeliminować pojęcie płciowej roli społecznej (w domyśle: damskiej roli społecznej).
Odpisz
2 kwietnia 2019, 16:44
@Kubizan: Zależy kto co uzna.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 16:46
@Kubizan: Jeśli już fachowo by to określać, to seksizm i mizoandria. Na pewno nie feminizm.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 17:07
@darcus: Ani seksizm, ani mizoandria nie jest ideologią. Feminizm nią jest. Każda kolejna fala feminizmu rozwija się z poprzedniej. Co tutaj jest takiego trudnego do zaakceptowania?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 17:10
@Kubizan: Lewakowi tego nie zrozumie (Lewak≠Lewica jakby co)
Odpisz
2 kwietnia 2019, 17:13
@Kubizan: A to, że jeśli ktoś przejawia skłonności mizoandryczne i/lub seksistowskie, to jakakolwiek ideologia go cechuje, nie jest to feminizm.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 17:16
@darcus: Dlaczego?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 17:29
@Kubizan: Bo definicją feminizmu nie jest "pogląd przejawiany przez każdego kto nazywa siebie feministą".
Odpisz
2 kwietnia 2019, 18:00
@darcus: Ale to nie zmienia faktu, że feminizm z postawami które opisałeś się nie wyklucza. Poczucie bycia "ciemiężonym" przez płeć przeciwną sprzyja rozwojowi takich postaw. Nie będę tu robił wykładu nt. feminizmu, jego genezy i istoty - wskazuję że "feminazizm" jest przezwiskiem odnoszącym się do osób, które są radykalnymi feministkami, a nie ideologią samą w sobie.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 18:03
@Kubizan: Ale nie ma czegoś takiego jak radykalny feminizm xD
Odpisz
2 kwietnia 2019, 18:23
@darcus: Aleś błysnął. Posłużyłem się epitetem "radykalny" żeby wytłumaczyć w jakim kontekście stosuje się przezwisko "feminazistka". Naprawdę nie mam ochoty występować tu w roli adwokata słownika języka polskiego.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 18:39
@Kubizan: Żeby być adwokatem musiałbyś najpierw do niego zajrzeć xD
Odpisz
2 kwietnia 2019, 19:40
@darcus: Widzę, że wchodzisz w wiek dojrzewania. Nie będę Ci przeszkadzał.
Ale dla ew. lustratorów tego wątku odwołuję do encyklopedii PWN, hasła: "feminizm", "seksizm", "mizoandria". Do hasła "feminazizm" nie odwołam, bo takiego tam nie ma - jak mówiłem wcześniej jest to przezwisko stosowane w odniesieniu do feministek, które żyją swoją ideologią "skrajnie", są bardziej radykalne, bezwzględne i społecznie nieakceptowalne od pozostałych, nawet do poziomu zaprzeczenia rzeczywistości. Jeżeli "sufrażystkę" można uznać za najbardziej łagodną propagatorkę feminizmu, to na drugim krańcu będzie "feminazistka" lub też "radykalna feministka". Obie są jednak orędowniczkami feminizmu, a zatem innymi słowy feministkami. Nt. "feminizmu" jest w ww. encyklopedii krótka notka podsumowująca historię tej ideologii. Ukazana jest tam również kolejność opisywanych przeze mnie fal (w tekście występują pod słowem "strategie"). Autorką notki jest Magdalena Środa, feministka, więc trudno posądzać ją o negatywne uprzedzenie wobec tego terminu. Wprost przeciwnie, jej retoryka jest bardzo "pro".
Odpisz
2 kwietnia 2019, 20:12
@Kubizan: Ooo, wielki pan posługuje się trudnymi słowami i myśli że jak wyceluje w dyskutanta zamiast w tezę to doda sobie racji, brawo!
Odpisz
2 kwietnia 2019, 20:37
@darcus: Nie mam potrzeby Ci niczego udowadniać. Odpowiadam tylko na Twoją retorykę. Jak rozmawiasz z kimś o definicjach słów, powołujesz się na słownik, a jedyną argumentacją tego ktosia jest dziecinna wstawka o tym, że "hehe, pewnie nawet nie czytałeś", to jest jasny komunikat że z dyskusji na poziomie nici. W takiej sytuacji lepiej założyć, że facet jest faktycznie po prostu niedojrzały, niż dojść do wniosku że opóźniony w rozwoju albo zwykły troll.
Zachowuj się na poziomie, to będziesz traktowany na poziomie. Wrzucaj głupawe wstawki wycelowane w dyskutanta zamiast w tezę (praktycznie Twoja jedyna linia obrony), po czym bulwersuj się że Cię należnie skwitował i zacznij się skarżyć na własne sofizmaty, to będziesz traktowany właśnie w ten sposób, w najlepszym razie.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 21:07
@Kubizan: Masz z dwóch słowników, cieciu:
"1. «ruch na rzecz prawnego i społecznego równouprawnienia kobiet; też: ideologia leżąca u podstaw tego ruchu»"
W ŻADNEJ z tych definicji nie mieści się radykalizm, ani tym bardziej seksizm czy mizoandria. Twoje poważne w ch*j stanowisko i napuszone jak kogut nastawienie arogancji wobec dyskutanta się kupy dupy nie trzyma. Siadaj, pała.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 22:04
@darcus: No cóż, tytuł mema jest jak widzę bardzo adekwatny.
Powodem dla którego tak trudno jest Ci się pogodzić z tym, że również takie "feminazistki" mają prawo nazywać się i być nazywane feministkami (ten sam powód, dla którego odsyłałem Cię do słownika) jest to, że mylisz pojęcia. Feminizm jest ideologią, feminazizm nie - feminazizm to obelżywe przezwisko na skrajną feministkę. Feministka walcząca o prawo do głosowania dla kobiet walczy o równouprawnienie JAK RÓWNIEŻ feministka, która toczy wojnę np. ze słowami, bo bulwersuje ją że mówi się Pani profesor zamiast "profesorka", także walczy o równouprawnienie. Różnica między nimi jest taka, że jedna ze swoim pojęciem równouprawnienia poszła dalej niż druga. Stąd różne stopnie skrajności feminizmu w odniesieniu do różnych fal i stąd pojęcie "radykalnej feministki".
PWN:
"radykalizm
1. «bezkompromisowość i stanowczość»
2. «w polityce: kierunek zmierzający do wprowadzenia zasadniczych zmian w życiu społecznym lub politycznym»"
Co do seksizmu i mizoandrii, to także nie są to ideologie, lecz postawy i takie postawy nie są sprzeczne z feminizmem (nie muszą wprost wynikać z definicji, żeby nie były sprzeczne). I często występują w parze, co można tłumaczyć np. choćby tym, że osoba która walczy o równouprawnienie swojej płci musi zakładać, że druga jest bardziej uprzywilejowana, co może łatwo doprowadzić do zazdrości i nienawiści. Tłumaczę zawczasu: MOŻE, NIE MUSI. NIE MUSI, ale MOŻE. Nie wynika z definicji feminizmu. Często wynika z tej samej przyczyny.
Jeżeli tego nie rozumiesz, to trudno. Do kolejnych przymówek się nie odnoszę, bo nie ma po co. Ale podzielę się pewnym spostrzeżeniem - bardzo łatwo rozpoznać, czy Twój rozmówca kieruje się dobrą, czy złą wolą. Jak kieruje się dobrą wolą i słyszy coś, z czym się nie zgadza, lub czegoś nie rozumie, to w pewnym momencie zadaje pytanie "dlaczego?". Jak kieruje się złą wolą, to takiego pytania nie zadaje, tylko sam sobie zakłada co mu najbardziej pasuje, a potem przechodzi do ataków osobistych, często wymierzonych tylko we własne, karykaturalne wyobrażenie swojego rozmówcy.
Tyle. Mój udział w tym wątku uważam za zakończony.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 22:11
@Kubizan: Ja pie**olę, ja do niego ze słownikiem, a ten do mnie że mi się "trudno pogodzić" xDDD
Odpisz
2 kwietnia 2019, 14:45
Da ktoś link do całego materiału?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:39
@Patryk85: wideo wzięte z kanału Wojna idei: https://youtu.be/Geh8bhiGQXU w tym filmie akurat nie ma nic więcej, ale ogólnie polecam kanał. Jeśli chcesz nagranie z całego wykładu to masz tutaj: https://youtu.be/VCrQ3EU8_PM
Odpisz
2 kwietnia 2019, 20:39
@Noxen: dziękuje, danke, spasiba wybierz sobie
Odpisz
2 kwietnia 2019, 20:11
Cholerne komuchy
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:07
Jako feministka zgadzam się z tą panią. Mężczyźni i kobiety różnią się fizycznie, jak by się nie różnili to mieli byśmy jedną płeć. Panie które wyszły nie uczestniczyły chyba na lekcje biologii i nie są Feministkami. Są kobietami szukającymi przywilejów inaczej feminazistkami które nie potrafią pojąć tego że są kobietami.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:09
@TheVellox46: ja bym chciał tylko zapytać bo to łatwa rzecz do przeoczenia nie jest pani przypadkiem equalistką w takim razie?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:17
@taken1: a czym jest equalizm? nigdy się nie spotkałam z takim pojęciem
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:19
@TheVellox46: Feminizm - walka o prawa kobiet i kobiet wyłącznie equalizm -walka o równość praw obu płci,
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:22
@taken1: Chyba coś pomyliłeś bo właśnie feminizm polega na równouprawnieniu obu płci tylko że obecnie istnieją feminazistki które myślą że feminizm polega na wyższości kobiet.
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:22
@taken1: w takim razie wychodzi na to że jednak jestem equalistką
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:26
@Asa_chan: Often confused for Feminism, Equalism is the belief that men and women of any race are equal, and should be treated so. ( żywcem wyjęte z urban deffiinition, )the advocacy of women's rights on the ground of the equality of the sexes.(wyjęte z wikipedi) oba są często mylone jak coś to mów postaram sie znaleźć więcej dobrych źródeł
Odpisz
2 kwietnia 2019, 16:45
@TheVellox46: hura kolejna przekonwertowana, czas na podbój kosmosu
Odpisz
2 kwietnia 2019, 17:07
@taken1: *Elon Musk intensifies*
Odpisz
2 kwietnia 2019, 17:20
@taken1: Czegoś tutaj nie rozumiem. Jesteś przeciwko niej, czy z nią?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 18:44
@gelo1238: ani przeciwko ani za interesuje mnie tylko zeby fakty sie zgadzały, dużym problemem w dzisiejszym społeczeństwie jest to ze mimo umiejętnosci używania języka znaczenia słw często sie róznią, już dużo feministek przekonwertowałem na equalizm a to zmusza rozmówce do w ogóle sprawdzenia co to jest , zawsze jakiś rozwój nie?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 18:50
żebyś wiedział bo staram sie byc transhumanistą XD
Odpisz
2 kwietnia 2019, 18:56
@taken1: Z tego co widzę to ty sam masz problem ze zrozumieniem niektórych słów, już nie mówiąc o twojej fatalnej interpunkcji. Nie zwalaj winy na innych, jeśli to ty jesteś winny, a jeśli nie widzisz w sobie problemu to sam się ,,przekonwertuj". I kogo ty niby ,,przekonwertowałeś? Co to słowo w ogóle oznacza w stosunku do człowieka?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 19:01
@gelo1238: przekonwertować- zmienić, przemienić,wybacz nie zwracałem za bardzo uwagi nainterpunkcję o ile nie ejst niezbędna do zrozumienia tego co pisze (ę)
Odpisz
2 kwietnia 2019, 19:02
@taken1: To jest niezbędna, czy nie jest?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 19:05
@taken1: co więcej napisałem że w dzisiejszym społeczeństwie i jestem za głupi by znać znaczenie każdego słowa jakiego używasz bo cholera wie czy ,,chory,, nie znaczy konia, a juz sie spotkałem z podobnymi problemami więc założyłem ze moze tu zaistnieć, np że chciałeś użyć ,,chory,, jako zwykłą obrazę bez wiekszego znaczenia
Odpisz
2 kwietnia 2019, 19:06
@gelo1238: eeeee? znaczenie słów jest interpunkcja do pewnego stopnia, ale jeśli tak bardzo ci zależy moze sie pochwale swoja nieznajomoscią zasad języka polskiegoXD
Odpisz
2 kwietnia 2019, 18:07
ktoś tu ogląda wojnę idei
Odpisz
2 kwietnia 2019, 17:04
ta całą milenialna lewica co wspiera komunizm i gender, to od razu dostałaby bilet priorytetowy do gułagu na małą "reedukacje"
Odpisz
2 kwietnia 2019, 17:04
Nobla dla pani która wyjaśniła te femiidiotki
Odpisz
2 kwietnia 2019, 16:30
Kto ogląda wojnę idei?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 16:45
@JakePies: jo
Odpisz
30 marca 2019, 17:45
Feministki są Norma-
Odpisz
30 marca 2019, 18:55
Feminazistki*
Odpisz
30 marca 2019, 20:17
@darcus: Przykro mi ale normalnych feministek jest coraz to mniej.
Odpisz
30 marca 2019, 21:07
Tak ci się wydaje. Skrajności zawsze widać najmocniej. Ilu ludzi było na sali? Na ilu zwróciłeś uwagę?
Odpisz
2 kwietnia 2019, 15:18
@darcus: założę się że ci co zostali nie są feministami
Odpisz
2 kwietnia 2019, 16:45
@Revan_PL: Skąd ta pewność?
Odpisz