Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Miki80895

5 maja, 22:15

Ah...jak ja to pamiętam to było SUPER

Avatar adix53

18 kwietnia, 13:44

Bouncy Ball czy jakoś tak

Avatar Nokia_701

25 kwietnia, 21:42

@adix53: bounce tales

Avatar adix53

26 kwietnia, 08:40

@Nokia_701: dzięki

Avatar Nokia_701

26 kwietnia, 09:12

@adix53: nie ma za co

Avatar Mettaton_EX

11 kwietnia, 08:12

Jezu tak, to była zajebista gra

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (12)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (12)
Avatar Nokia_701

23 kwietnia, 10:01

@McKalosz: to dobrze!

Avatar Nokia_701

25 kwietnia, 21:41

@klej12: Przoszę kleju

Avatar ThePolishKillerPL

23 kwietnia, 00:59

ja tego do dziś nie przeszłem

ku*wa

Avatar arbuziec

21 kwietnia, 20:13

ledwo pamiętam tą grę, może dlatego, że prawie w ogóle nie dostawałem telefonu za młodu

Avatar Koteczek_21

20 kwietnia, 16:22

Normalnie nostalgia. Grało się. I do pewnego momentu nie ogarniałem jak zmienić kulę. I do tej pory pamiętam, jak znalazłem błąd, gdzie na jednej z ostatnich plansz można było chodzić po niedostępnym normalnie miejscu

Avatar Kizak

20 kwietnia, 21:02

@Koteczek_21: Pewnie armatą co? heh

Avatar Koteczek_21

20 kwietnia, 21:36

@Kizak: to był chyba przedostatni poziom i chyba właśnie była tam armata.

Avatar McKalosz

20 kwietnia, 15:32

Ta gra była piękna

Avatar Deadlyyy

10 kwietnia, 17:56

Zna ktoś jak się ta gra nazywa?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (18)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (18)
Avatar Deadlyyy

19 kwietnia, 13:01

@MAXIODON: musisz z jakiejś strony pobrać, po prostu wpisz "bounce tales java" i powinno ci wyjść

Avatar MAXIODON

19 kwietnia, 23:27

@Deadlyyy: Ok, dzięki

Avatar Lola220

17 kwietnia, 19:01

Zawsze gdy byłam mała to kradłam telefon tacie, żeby w to grać XD miałam super dzieciństwo♥ Cieszę się, że nie wychowałam się na fortnaicie czy czymś podobnym.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Overwatch

17 kwietnia, 21:51

@Lola220: ja mamie

Avatar Nokia_701

19 kwietnia, 08:28

@Lola220: ja kupiłem nokie x2 00
Przez olx
I co...gra bounce tales
Block'd

Avatar Nokia_701

18 kwietnia, 14:51

Mam na Nokii x2 00

Avatar Krzakoslaw

18 kwietnia, 02:02

Razem z Diamond Rush, pół podstawówki muliłem.

Avatar wedliny_krakus

18 kwietnia, 09:20

@Krzakoslaw: zawsze w diamond rush nie mogłem znaleźć dwóch czerwonych diamentów

Avatar Krzakoslaw

18 kwietnia, 12:41

@wedliny_krakus: Ja ze 3 lata męczyłem się z 17 poziomem na Syberii. 2 w Bawarii pół roku męczyłem, ale koniec końców miałem wszystkie, chociaż to trwało latami.

Avatar Thyhnd

18 kwietnia, 11:39

Ja żebrałam od wuja

Avatar Pikachu_fan_Subaru

Edytowano - 10 kwietnia, 18:25

"Tate pożycz telefon"
- Każdy

Avatar MEGR1M

18 kwietnia, 10:19

@Pikachu_fan_Subaru: u mnie było "mame pożycz telefon"

Avatar Pikachu_fan_Subaru

18 kwietnia, 10:31

@MEGR1M: U mnie mame nie miała gier

Avatar wonstont

18 kwietnia, 10:49

@Pikachu_fan_Subaru: u mnie babcia

Avatar Bobiak1234

18 kwietnia, 10:55

@wonstont: u mnie brat

Avatar Bobiak1234

17 kwietnia, 22:36

Nawet nie pamiętam jak się ta gra nazywała

Avatar DeXxu

17 kwietnia, 23:06

@Bobiak1234: Bounce Tales

Avatar Bobiak1234

18 kwietnia, 10:55

@DeXxu: dziękuję

Avatar Joules

18 kwietnia, 02:12

ktokolwiek pamięta starszą wersje?

Avatar Baturaj

Edytowano - 18 kwietnia, 03:09

@Joules: Osz Ty!!! Tę wersję też pamiętam! Pobudziłeś mi wspomnienia, grałem w to kiedyś na telefonie starszej siostry...

Avatar Baturaj

18 kwietnia, 03:07

BOUNCE TALES!!! Moja... moja kochana gra master race...

Avatar januszzzz

18 kwietnia, 00:56

Heh kurła kiedyś to było

Avatar Spirit_

10 kwietnia, 18:02

zaje**lem te je**ne latajace kartony 3 poziom byl trudny ale reszta to juz z gorki

Avatar Internetowymedrzec

17 kwietnia, 22:05

@Spirit_: co to za figurka (chyba jakiś gormit)?

Avatar Spirit_

17 kwietnia, 22:09

@Internetowymedrzec: ja go sam kiedys zrobilem z plasteliny i jakichs smieci

Avatar wolf_lord

17 kwietnia, 22:14

@Spirit_: fajne

Avatar Spirit_

18 kwietnia, 00:36

@wolf_lord: dziexxx

Avatar ikorihara

18 kwietnia, 00:07

Wspomnienia ;;

Avatar RiviX

18 kwietnia, 00:03

Taaaaaaakkkk....!

Avatar Maro666

17 kwietnia, 23:06

Czasem nadal w to gram

Avatar Fajny_Franek

17 kwietnia, 22:30

to były czasy

Avatar Domkri

17 kwietnia, 22:17

Przeszedłem to chyba 200 razy

Avatar wolf_lord

17 kwietnia, 22:15

dobra gra

Avatar Overwatch

17 kwietnia, 21:50

Ta gra jest zajebista ZRÓBCIE REMASTERA NA NOWE TELEFONY

Avatar Figarus

17 kwietnia, 20:47

Jak ja kochałem tę grę!!!

Avatar wedliny_krakus

10 kwietnia, 17:54

Miałem wszystko na złote puchary

Avatar TheNoobBetterYou

10 kwietnia, 17:55

@wedliny_krakus: Tak samo

Avatar Kinga_Kenobi

10 kwietnia, 17:59

@wedliny_krakus: ja też :")

Avatar szarykamyczek_125

17 kwietnia, 19:55

Avatar szarykamyczek_125

17 kwietnia, 19:52

Pamiętam tą ekscytację jak się przechodziło ostatni poziom...

Avatar Grzechoooo

17 kwietnia, 18:50

Poziom, w którym nagle pojawia się ściana udało mi się przejść w 17 sekund. Jakiś glitch, ale nie narzekam.

Avatar Pantala

17 kwietnia, 18:19

Me dzieciństwo

Avatar klej12

17 kwietnia, 18:18

Niepopularna opinia: gameplay tej gry byl beznadziejny, a cale to jaranie sie ludzi ta gra "dla nostalgii" uwazam za zalosne. Eee ale jestescie fajni, bo graliscie w gre a oNA bYlA dAwNo, wIeC jEsTEm fAJnY, bO gRaLem, tAk?

|_| _ sloik z pokrywka

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar klej12

18 kwietnia, 14:03

@Skleroza: wyrazilem tylko swoja opinie. Gralem w to jako bahor i gralo sie koszmarnie przez sterowanie - kulka okrutnie reagowala i przez to nieprzyjemnie mi sie gralo. Gralem w inne gry na tym samym telefonie, ktore mi sie bardziej podobaly

Avatar Nokia_701

20 kwietnia, 09:18

@klej12: dobra fajnie

Avatar michaolekYT

17 kwietnia, 18:05

Oo tak

Avatar Shadow_years

10 kwietnia, 23:37

Ahhh, dzieciństwo

Avatar KalkoPl

10 kwietnia, 19:28

Czemu moje oczy krwawią na przezroczysto?

Avatar Onix_Wodny

10 kwietnia, 19:05

Kochałem tą grę

Avatar Grzechoooo

10 kwietnia, 19:01

Grałem w to jak szalony! Moja ulubiona gra z pierwszej komórki!

Avatar
Konto usunięte

10 kwietnia, 18:31

To jest piękne, ostatni boss był spoko.

Avatar JestemConnor

10 kwietnia, 18:28

Co to za cudo bo zapomniałem

Avatar
Konto usunięte

10 kwietnia, 18:29

@JestemConnor: Bounce Tales

Avatar Mrpoker

Edytowano - 10 kwietnia, 18:10

wydaje mi sie ze pamietam te bonusy chyba gdzie trzeba bylo wszystko zebrac czy cos ale jak mówilem to wydaje m isie to pamietam dawno nie gralem

Avatar TheNoobBetterYou

Edytowano - 10 kwietnia, 18:15

@Mrpoker: jajka się zbierało i do następnego poziomu przechodziło

Avatar BardzoOryginalnaNazwa

10 kwietnia, 18:08

To były piękne czasy

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj obrazek Poczekalnia (3201)

Podobne memy