Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar CzeresniakPl

16 kwietnia, 16:20

Ja wczoraj na 10 minut pobralem to i pogralem na starym koncie wartym z 200 zl (wydalem jakies 50 zl. Najgorzej wykorzystana kasa) i nie da sie grac. Ciagle dodawane nowe skiny,tance itp. A mampa to wszystko we wszystkim. Juz wolalbym np. 5 map kazda o innej tematyce tak jak to jest w pubgu (mapa zimowa, pustynna, rownikowa itp)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar TheNoobBetterYou

15 czerwca, 09:03

@Ruski_Gandalf: Nie mam bólu dupy tylko mówię że się pomylił

Avatar Ruski_Gandalf

15 czerwca, 14:57

@TheNoobBetterYou: ale nie pisze tu o tobie przyjacielu

Avatar InsaneFOX13

23 kwietnia, 15:51

#DDM YOUR FUNNY COMMENT BELOW AND SUBSCRIBE TO BE FEATURED NEXT SEE YOU TOMMOROW

Avatar Kaibeq

28 kwietnia, 13:32

@InsaneFOX13: #DDM

Avatar HAKUCZU

23 kwietnia, 23:34

HELLO DARKNESS MY OLD FRIEND

Avatar FibEE

23 kwietnia, 11:30

Raz wydałem na ten syf 130 i żałuję za to mogłem kupić Wieśka...

Avatar DAVJD

23 kwietnia, 11:57

@FibEE: wiedźmin 45zl

Avatar FibEE

23 kwietnia, 12:54

@DAVJD: wolałbym kupić 3 wieski niż wydać hajs na ten syf

Avatar DAVJD

23 kwietnia, 15:39

@FibEE: okay xD

Avatar InsaneFOX13

23 kwietnia, 15:51

@FibEE: chodzi ci o fortnite .. tak?

Avatar d0wek

23 kwietnia, 13:35

Pamiętam te czasy 2,3 sozon... Wtedy Fortnite był spoko i miał fajny klimat.

Avatar nwmniemampomyslu

23 kwietnia, 13:29

Dałem w górę bo jestem perfekcjonistą ale takto dałbym w dół bo wku*wia mnie to że każdy obraża fortnite a nawet w to nie grał i obraża bo jest modne i są tam tylko toxic Kids

Avatar EleganckiPan

24 kwietnia, 18:32

@nwmniemampomyslu: To co powiesz na to: szczerze nie lubię tej gry, ale w nią grałem więcej niż 10 razy, a nie dlatego że jest popularna?

Avatar nwmniemampomyslu

24 kwietnia, 20:42

@EleganckiPan: no to jesteś miły

Avatar Big_Chungus

16 kwietnia, 15:21

*shitstorm że Fortnite nie jest zły*
Nacisk na Fortnite jest spowodowany rakową społecznością i niedopracowanymi brońmi, ale ziomeczki, gra jest na razie Early Access

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (11)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (11)
Avatar fullfun

23 kwietnia, 11:04

Avatar RK_49

23 kwietnia, 13:28

@Big_Chungus: Totally Accurate Battle Simulator.

Przez jakieś 3 lata Bety i Alphy a teraz Early Access czy coś w tym stylu ni wiem.

Avatar M_ateo_1

23 kwietnia, 12:46

A ja gram na mojej Toshibie Quosmio F20 hehehe...hehe.he :(

Przynajmniej jeszcze działa

Avatar Legolas9988

23 kwietnia, 11:57

Ja moi drodzy mam na szczęście za słaby komputer.

Avatar memek16

23 kwietnia, 10:13

Ja:

Avatar OperatorDrzewa

23 kwietnia, 10:06

Wtedy kiedy zrobiono tego screena to fortnite był jeszcze w miarę spoko

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena