Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar gabisoch

20 maja 2014, 17:46

aaaa...

Avatar siemek22

14 lipca 2013, 09:58

Chcę zostać muszelką !

Avatar korko005

14 lipca 2013, 10:39

@siemek22: ja też :P

Avatar siemek22

14 lipca 2013, 10:40

@korko005: Gorzej,jak na tą taką z syrenki...no tą taką brzydką...nie pamiętam się ona nazywała,ale lepiej abyśmy na nią nie trafili

Avatar korko005

14 lipca 2013, 10:44

@siemek22: no na nią lepiej nie trafić

Avatar mrofpower

14 lipca 2013, 11:48

@siemek22: ariel sie naZYWA

Avatar siemek22

14 lipca 2013, 11:53

@mrofpower: Dzięki,ja takich rzeczy nie pamiętam.Ariel ? Jak ten proszek xD

Avatar Kwiatex18

14 lipca 2013, 11:59

@siemek22: też mi się zawsze z tym kojażyło

Avatar MaciekPL123

Edytowano - 2 października 2013, 18:18

@siemek22: Gorzej jakby jakiś facio bawił sie w podwodnego tarzana i zawiesił to sobie na ekhem.

Avatar pjkpredator6

15 lipca 2013, 11:32

To nie są muszle tylko małże, a skoro tak to koleś już nie żyje, pewnie nie żył zanim w ogóle mógł się nacieszyć.

Avatar rakso132

14 lipca 2013, 12:34

Wy jej zazdrościcie, a ta syrenka nosi jego zwłoki, bo on nie żyje. ;__;

Avatar chihuahua111

14 lipca 2013, 12:05

Powinien się cieszyć xP

Avatar Teranert

14 lipca 2013, 11:58

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...15 min później...aaaaaaaaaaaaaaaaj!!!!!!!!!!! Dla nas

Avatar mrklorens

14 lipca 2013, 07:52

nie wiem czy napisać
biedna muszelka
czy
jaki fuks xd

Avatar Patryk933

14 lipca 2013, 09:28

@mrklorens: Mega Fart

Avatar korko005

14 lipca 2013, 10:40

@Patryk933: poprawka:super mega fart !

Avatar Patryk933

14 lipca 2013, 10:55

@korko005: no hehe

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Ciasteczko

Wszystko jasne

Genetyka jest niesamowita

Wjazd na pole, zostałeś powołany

Będzie grał, choćby nie wiem co

Cicho tam!

Super metoda

Ciekawostka taka

Do dziś mi go żal

Mnie to nie dotyczy

Zawsze

Hmmm...

Chłop wie, co dobre

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka