Nie jestem z siebie zadowolony
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Moje studia takie przyszłościowe
Poszedł, zrobił swoje i wyszedł
Najpierw do Polski, potem w Banany
Pamięta ktoś o tamtej aferze?
Ależ geniusz
Ge(jb)niusz
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież29 kwietnia 2019, 15:21
Ja bym chętnie przytył ale nie umiem
Odpisz
29 kwietnia 2019, 17:01
@Yoda_MLG: przytył, czy powiększył swoją masę mięśniową
Odpisz
29 kwietnia 2019, 17:13
@LertonMerton: po prostu przytyć bo jestem mocno chudy
Odpisz
29 kwietnia 2019, 18:02
@Yoda_MLG: a jak przytyjesz to będziesz ulany. Lepiej być chudym niż wyglądać jak smalec
Odpisz
29 kwietnia 2019, 19:26
@LertonMerton: nie chce o 50kg tylko tak z 10
Odpisz
29 kwietnia 2019, 20:59
@Yoda_MLG: i wyobraź sobie że 3 lub 4 kg idzie ci na brzuch
Odpisz
7 maja 2019, 20:07
@LertonMerton: To tak nie działa
Odpisz
7 maja 2019, 20:24
@Yoda_MLG: Pij białko i węglowodany w suplementach, zacznij się ruszać, a powinieneś zobaczyć efekty.
Odpisz
Edytowano - 7 maja 2019, 20:29
@Smuteczek: nie mogę przytyć bo ciągle się ruszam i jem mało odpowiednich rzeczy bo rodzice wegetarianie ale dziękuję za poradę spróbuję sobie kombinować lepsze jedzenie
Odpisz
7 maja 2019, 20:42
@Smuteczek: Wątpię, że przybranie na masie jest u niego tak wysoko postawionym priorytetem, żeby chciał wydawać po ok. 80zł na suple. Zgadzam się z ruchem, bo zazwyczaj "ulecza" metabolizm i po jakimś czasie wygląda się zdrowiej itp. Jeżeli chcesz przytyć nie jest konieczna suplementacja (chociaż przyspieszyłaby ona proces). Najlepszym sposobem jest wyliczenie swojego dziennego zapotrzebowania kalorycznego i dodanie do niego 300-500 kalorii. Możesz też po prostu wpier**lać ile wlezie :D Tak czy inaczej, polecam dużo posiłków i mniejsze porcje.
Odpisz
7 maja 2019, 20:43
@Yoda_MLG: Tym bardziej za mało jesz białka.
Możesz jeść kabanosy jak jesteś poza domem
Odpisz
7 maja 2019, 20:44
@Yoda_MLG: Na diecie wegetariańskiej też można rosnąć. Polecam Franka Medrano. Kocur mimo bycia weganem.
Odpisz
7 maja 2019, 20:45
@NwordPass: Wszystko zależy od budżetu, a WPC nie jest drogie, często też masz rabaty i promocje
Odpisz
7 maja 2019, 22:52
@NwordPass: staram się wpi***alać ile wlezie ale czasem nie ma czym lub jak. Jak się zjaram to jem wszystko więc też traktuję to jako jakiś sposób.
Odpisz
7 maja 2019, 22:53
@Smuteczek: kabanosy są drogie, a mój budżet teraz to jakieś -200zł
Odpisz
7 maja 2019, 23:11
@NwordPass: na diecie wege rosnąć XD Chyba jak kłujesz dupe i wpi***alasz 5kg sera
Odpisz
8 maja 2019, 02:36
@Yoda_MLG: Wieszak po prostu, nazywaj to po imieniu
Odpisz
Edytowano - 8 maja 2019, 03:06
@Yoda_MLG: Też mam niedowagę. Mam 174cm wzrostu, 17 lat i wagę 57kg.
Jeżeli chcesz zdrowo przytyć musisz jeść 4 posiłki dziennie co 3-4 godziny. Całodniowa ilość kalori powinna wynosić 3600-4000 kalorii o ile dobrze pamiętam i w tym musi się znaleź ileś tam białka itp. ale nie pamiętam ile czego.
Odpisz
8 maja 2019, 12:28
@LertonMerton: Powiedz to takiemu Frank Medrano, który jest weganem, czyli nie je nic z pochodzenia zwierzęcego. Zaskoczę Cię, ale nie tylko w mięsie jest białko. W internecie są miliony diet zawierające tyle białka ile byś zrobił na mięsie wraz z potrzebnymi kaloriami. Tak w ogóle to testowałeś, że jesteś taki pewny czy po prostu powtarzasz to co gdzieś usłyszałeś lub przeczytałeś?
Odpisz
8 maja 2019, 12:40
@Mr_Quicky: Było już udowadnianie wiele razy, że te 4 posiłki to nie jest mus, ale są po prostu wskazane. Tyle kalorii co ty napisałeś to jedzą osoby ważące 80kg+ które są na masówce. Są kalkulatory w internecie, które Ci przeliczają zapotrzebowanie kaloryczne i makroskładniki, ale jest to tylko miernik orientacyjny. Tzn. Makroskładniki zazwyczaj można jeszcze po prostu do proporcji wagi wyliczyć, ale żeby wyliczyć dokładniej zapotrzebowanie kaloryczne trzeba by było np. ważyć się rano, wyliczać sobie ile jesz w ciągu dnia i sprawdzać czy waga ulega zmianie. Trzeba pamiętać, że wpływ ma aktywność, tryb życia itp.
Odpisz
8 maja 2019, 12:47
@NwordPass: możesz jeść nawet gówno, ale i tak ten twój Frank kłuje dupe, że ma sitko zamiast pośladków.
Odpisz
8 maja 2019, 13:28
@NwordPass: Wiem, że białko jest nie tylko pochodzenia zwieżęcego. Ale ZDROWA dieta wysokokaloryczna polega głównie na mięsie, rybach i nabiałach z dodatkiem owoców i warzyw
Odpisz
Edytowano - 8 maja 2019, 18:48
@Mr_Quicky: Skąd takie info? Masz jakieś dowody? Badania? Testowałeś sam? I jaka jest twoja definicja zdrowej diety? Jeżeli uważasz, że nie da się zrobić wysokokalorycznej "ZDROWEJ" diety będąc wegetarianinem/weganem to znaczy, że jesteś niedouczony, a mimo to się wypowiadasz, co jest słabe.
Odpisz
8 maja 2019, 18:52
@LertonMerton: Podstawy dietetyki się kłaniają. Uważasz, że jedząc nadwyżkę kaloryczną nie będziesz rosnąć?
Odpisz
8 maja 2019, 19:20
@NwordPass: XD
Odpisz
Edytowano - 8 maja 2019, 21:49
@LertonMerton: Podaj argument, który wskazuje, że się mylę.
Odpisz
8 maja 2019, 23:57
@NwordPass: Ale co ty mi w ogóle typie zarzucasz? XD Ja ci mówię jaka jest ZDROWA dieta a ty mi z jakims weganizmem wbijasz. Dieta wysokokaloryczna powinna składać się z dużej ilości mięsa oraz nabiałów, czego dzieciaczku nie rozumiesz? Ja się chcesz faszerować jakimiś samymi tłustymi serkami czy co ty tam bez miesa jesz tłustego to twój problem, że niezdrowo się odżywiasz.
Odpisz
Edytowano - 9 maja 2019, 00:40
@Mr_Quicky: Po 1. Nie zarzuciłem Ci nic "typie", ale spytałem o źródło informacji, które tu wypluwasz nie mając jakiejkolwiek wiedzy o temacie.
Po 2. "Wjeżdzam" Ci z weganizmem", ponieważ nie zgadzam się z tym co piszesz i mam ochotę oraz potrzebę poprawienia Cię.
Po 3. I znowu skąd takie info, że dieta wysokokaloryczna tak powinna wyglądać? Kto Ci o tym powiedział? Czyżbyś powtarzał coś, co usłyszałeś lub przeczytałeś w internecie bez weryfikacji tych informacji? O.O Jestem pewny, że po prostu kopiujesz to co inni piszą.
Po 4. Nie żebym patrzył na wiek, bo często się zdarza, że młodsi mają większą inteligencje od starszych, ale skoro to zacząłeś "dzieciaczku" ja mam 20 lat, więc jestem od Ciebie nieco starszy, a ty do tej pory jedyne co zrobiłeś to wyśmiałeś mnie nie podając żadnego argumentu.
Po 5. Nie jestem wegetarianinem ani weganem i jem mięso.
Pamiętaj, że nawet jeśli jesteś w internecie to nie jesteś nigdy do końca anonimowy tym bardziej, że podajesz swoje dane w profilu, a znam ludzi, którzy za takie przezwiska byliby zdeterminowani do znalezienia Cię.
Rada moja taka od serca: Więcej pokory i otwartego umysłu, a mniej ignorancji.
Btw. Jestem pewny, że nie doczekam się od Ciebie sensownego argumentu.
Odpisz
9 maja 2019, 01:01
@NwordPass: Ło ku*wa. To żeś sie rozpisał, w dodatku mówisz, że gówno wiem a sam gadasz pierdoły na temat wEgAńSkIeJ dIeTy. Nawet nie mam zamiaru tracic czasu na tak ograniczoną umysłowo osobe jak ty :)
Odpisz
9 maja 2019, 07:05
@Mr_Quicky: dobrze gadasz. I ten co gada o znalezieniu przez profil na jakieś gówno stronie xd.
Odpisz
9 maja 2019, 07:32
@Mr_Quicky: nie mam pojęcia co tu się dzieje ale polecam skończyć
Odpisz
9 maja 2019, 07:35
@NwordPass: człowiek jest stworzony do jedzenia głównie mięsa. Te twoje przykłady to są ludzie, którzy zdobyli masę na normalnej diecie i dawali sobie w dupe. Nie dość, że dieta na warzywkach jest słaba, bo w porównaniu do innych musisz dużo wpi***alać to jeszcze masz duże braki. Suplementujesz się X tabletkami, bo na samych warzywkach to ch*ja zrobisz. A zresztą co ja tam wiem. Startowałem tylko w zawodach juniorów w kulturystyce :)
Odpisz
9 maja 2019, 07:45
@Yoda_MLG: nie będziesz mi nic tutaj polecał mordo
Odpisz
Edytowano - 9 maja 2019, 10:18
@Mr_Quicky: To nie ja tu jestem osobą, która nie potrafi się w jakikolwiek sposób wyrazić i kopiuje zachowania amerykanów. Ale twoje życie i twój wybór nawet, jeśli oznacza to bycie ignorantem. Tyle że zostaniesz najprawdopodobniej takim szarym człowieczkiem jak 99% osób na tej planecie. Ale zasłaniaj się dalej tym, że jesteś introwertykiem. bO jA jEsTeM iNtRoWeRtYkIeM i ChCę UmRzEć aLe Za To WsZyStKo WiEm. W sumie to nie spodziewałem się, że uda Ci się wypluć całe zdanie. Nie pozdrawiam.
Odpisz
9 maja 2019, 10:35
@LertonMerton: Jakie przykłady? Zgodzę się, że dużo trzeba jeść na diecie wegańskiej i wegetariańskiej. Braki są w każdej diecie. I powiesz mi, że osoby, które są na normalnej diecie nie faszerują się tabletkami ? No to szacun, ale to nic nie znaczy. Możesz sobie wystartować w Mr. Olimpia, ale mnie bez dowodów lub argumentów nie przekonasz. Są często osoby, które są doje*ane, a mają mniejszą wiedze od osób "mniejszych". Ale jeżeli jesteśmy przy przechwalankach to ja trenuję sport od 8. roku życia przy czym od 13. indywidualnie sylwetkowo i siłowo oraz tajski boks.
Odpisz
Edytowano - 9 maja 2019, 15:11
@NwordPass: Gdybym nie miał wiedzy na ten temat to raczej bym nie wystartował i nie przygotowywał się sam.
Odpisz
8 maja 2019, 02:37
Jak zrzucic oponke? Bo kumpel wyglada jakby mial donut'a na biodrach
Odpisz
8 maja 2019, 07:08
@Huitzilopochtli: Ograniczyć węglowodany. Tylko stopniowo, bo organizm źle zareaguje na całkowite odcięcie. Na początek zero słodyczy, słodzenia sobie herbaty itp.
Jak bardzo chce słodkiego to może zjeść owoc, ale i owoce też musi ograniczyć, bo są kaloryczne.
Niech zwiększy ilość ruchu, np. Spacery, bieganie, siłownia, basen.
Może też ćwiczyć w domu, zawsze to jakaś miła alternatywa
Odpisz
8 maja 2019, 11:27
@Huitzilopochtli: Pij dużo wody, żryj mniej, możesz liczyć kalorie jak chcesz ale z głową i dużo ruchu czyli zamiast tramwajem/autobusem idź na piechote albo rowerem. Albo miej to w dupie idź na siłownie, targaj żelastwo, jedz wiecej i zbudujesz mięśnie i spalisz tluszcz bo tak to działa u początkujących
Odpisz
8 maja 2019, 12:43
@Huitzilopochtli: Polecam interwały. Z doświadczenia wiem, że działają cuda. Dla przykładu wpisz sobię Mariusz Mróz Interwał
Odpisz
Edytowano - 7 maja 2019, 20:26
Ten moment, gdy ćwiczysz, dużo pływasz, jesteś dużo lepszy niż kiedykolwiek, masz mocne ramiona, ale nadal cały tłuszcz odkłada Ci się na brzuchu i dupie.
Cóż, przynajmniej dupę mam fajną.
Najgorsze jest to, że kości biodrowe (czy może miednica?) są przy samej skórze i leżąc na boku czuję je. To nie jest fajne :/
Odpisz
7 maja 2019, 20:49
@Smuteczek: Jeżeli ten tłuszcz na dole brzucha to polecam interwały na spalanie tłuszczu i ćwiczenia na brzuch. Ćwiczenia "ściągną" Ci mięśnie brzucha i tłuszcz nie będzie tak odstawał.
Odpisz
7 maja 2019, 20:53
@NwordPass: Ale wydaję mi się, że masz niską zawartość tkanki tłuszczowej i bardziej wskazane byłoby przybranie na masie i po prostu wyrównanie proporcji.
Odpisz
7 maja 2019, 21:26
@Smuteczek: Polecam przejść na rekompozycje. Jeśli chodzi i szczegóły to wpisz sobie ,,Simonte Rekompozycja" to powinno wyskoczyć jako pierwsze.
Odpisz
7 maja 2019, 21:48
@NwordPass: Muszę iść do dietetyka, ale ciągle mam inne wydatki. I tak, tłuszcz mam głównie w dolnej części brzucha. Naprawdę trudno odżywiać się tak jak chcesz jak żyjesz z osobami, które mają totalnie na to wyje**ne.
Odpisz
7 maja 2019, 21:49
@Bumgo: Dzięki, właśnie obejrzałem. Gość mówił z sensem, a co najważniejsze, nie żebrał subów.
Odpisz
8 maja 2019, 08:15
@Smuteczek: Nie ma problemu, ja właśnie dzieki jemu postanowiłem przestać być je**ną kluchą i zacząłem moją przygodę z siłownią i zdrowym stylem życia.
Odpisz
8 maja 2019, 10:47
@Bumgo: Dostaniesz ode mnie klapsa 😏
Odpisz
8 maja 2019, 12:17
@Smuteczek: Może i ciężej, ale nie jest niemożliwe, a co najważniejsze masz po tym dużo większą satysfakcję, jeżeli sam do tego doszedłeś. Sam zacząłem trenować z powodu gnębienia w szkole i samotności. Nauczyłem się sam samodyscypliny, całej wiedzy, nigdy nikt mi w niczym nie pomagał, zawsze robiłem wszystko sam, mimo bycia introwertykiem i fobii społecznej.
Odpisz
8 maja 2019, 12:19
@NwordPass: A jeżeli chodzi o polskie kanały, które wnoszą dużo informacji i wiedzy to polecam KFD, a w szczególności Seba Kot.
Odpisz
8 maja 2019, 02:35
Pokazcie mi naturalnego dobrze umiesnionego Polaka. Czekam.
Odpisz
8 maja 2019, 11:31
@Huitzilopochtli:
Odpisz
8 maja 2019, 07:57
Ciekawe co ten kot przeskrobał
Odpisz
Edytowano - 29 kwietnia 2019, 14:27
zmien sie poki masz czas to nie takie trudne
Odpisz
29 kwietnia 2019, 17:07
@Mysz_Komputerowa: dla jednych trudniejsze niż dla innych. To nie tylko kwestia postanowienia.
Odpisz
7 maja 2019, 20:09
@obustronna: Prokrastynacja
Odpisz
7 maja 2019, 23:18
@NwordPass: prokrastynacja, lenistwo, jakkolwiek to nazwiemy, jedni mają silniejszy charakter od innych i to nic nadzwyczajnego
Odpisz
8 maja 2019, 12:02
@obustronna: To nie jest takie trudne tylko ludzie są zbyt leniwi. Poza tym taka przygoda z chudnięciem jest mega spoko bo pokazuje że ludzie mają to totalnie w dupie czy jesteś szczupły czy nie
Odpisz
8 maja 2019, 13:12
@kubX1: Na pierwsze stwierdzenie odpowiedziałam w swoim poprzednim komentarzu, natomiast zalety "przygody z chudnięciem" to już chyba odrębny temat. Nie twierdzę, że jest zła.
Odpisz
8 maja 2019, 18:41
@obustronna: Są różne typy osobowości, ale poza tym uważam, że to kwestia mindsetu. Jeżeli dwie osoby czegoś chcą, ale jedna z nich nie będzie sumienna, bo woli spędzić przyjemniej czas, a druga będzie zasuwać po szczęście, mimo bólu itp. to nie znaczy, że ta druga ma silniejszy charakter i jej łatwiej. Po prostu więcej z siebie daje.
Odpisz
Edytowano - 8 maja 2019, 20:23
@NwordPass: W moim przekonaniu sumienność i mindset są czymś determinowanym przez osobowość, na którą mamy niewielki wpływ. Wielka piątka, jeden z modelów osobowości, zawiera na przykład sumienność (w określonym stopniu) jako niezmienny czynnik. Do tego brak sprzyjającej sytuacji czy motywacji do zmiany - i zmiana ta staje się praktycznie niemożliwa.
Tym wywodem chcę poprzeć stanowisko, że to, czy ktoś jest zdolny do zmiany, w większości jest uwarunkowane jego osobowością, bo od niej zależy zdolność do bycia m.in. zmotywowanym i sumiennym.
Odpisz
Edytowano - 8 maja 2019, 22:38
@obustronna: Zgodzę się z tym, że wrodzona osobowość może mieć wpływ na sumienność i że do zmiany charakteru jest potrzebny bodziec taki jak np. ból, a bez niego jest to ciężkie. Często jednak jest tak, że osoba o "mniejszej sumienności wrodzonej" jest bardziej pracowita i łatwiej jej przychodzi samodyscyplina od osoby z "większą sumiennością wrodzoną", ponieważ każdy jest zdolny do oszukania swojego mózgu i wbicia sobie do głowy danego mindsetu. Mogę powiedzieć na swoim przykładzie, że miałem problem z pracowitością i chciałem mieć wszystko na zaraz bez poświęcenia czasu, a teraz mam zupełnie inne myślenie. Zabiłem w sobie większość fobii społecznej i ktoś z zewnątrz na pierwszy rzut oka może pomyśleć, że jestem ekstrawertykiem, mimo bycia głęboko zakorzenionym introwertykiem. To wszystko osiągnąłem zmieniając mój set umysłowy.
Odpisz
9 maja 2019, 13:36
@NwordPass: Zmiana mindsetu nie jest rzeczą najprostszą i zdolność do niej też jest czymś uwarunkowana. W każdym razie gdyby nie było to trudne, to ten, kto by chciał, by to zrobił, a to wszystko jest bardziej skomplikowane.
Odpisz
9 maja 2019, 17:03
@obustronna: Po prostu wymaga to pracy i poświęcenia do którego nie każdy jest zdolny. Większość populacji wybiera przyjemność i ciepły kocyk, a tylko garstka jest gotowa wyrzec się chwilowej przyjemności dla walki o swoje cele i marzenia. Możliwe, że wrodzone cechy mogą wpływać na to jak ciężko komuś to przyjdzie, ale myślę, że wszystko ma swoje wady i zalety.
Odpisz
9 maja 2019, 17:13
@NwordPass: W ten sposób wracamy do mojego pierwszego stwierdzenia: niektórym jest prościej coś osiągnąć, bo są właśnie zdolni do większej pracy i wysiłku, co w dużej mierze zależy od genów i środowiska ¯\_(ツ)_/¯
Odpisz
9 maja 2019, 17:18
@obustronna: Masz racje, ale mimo wszystko sądzę, że silna wola zależy od nas samych, a nie od tego z czym się urodziliśmy.
Odpisz
9 maja 2019, 17:25
@NwordPass: Wiadomo, warto nad sobą pracować
Odpisz