Ostatnie, czego bym się spodziewał
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Mój Koran z jakiegoś powodu ma sury ponumerowane po rzymsku
Zostajesz wykluczony z grona moich uczniów
To spory kraj
"Jestem zbyt bogaty, żeby patrzeć na jakichś żebraków"
Yyyy 90 minut to dużo?
W tej historii istotną rolę pełnią widły
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież4 grudnia 2021, 14:02
Zwłaszcza kiedy chodzi o politykę
Odpisz
Edytowano - 12 maja 2019, 13:45
Chce ktoś pogadać konstruktywnie i nie obrażając się na prawdę ?
Odpisz
Edytowano - 12 maja 2019, 14:17
@NwordPass: Zaproponuj temat. Naszą kulturę będą podziwiać pokolenia.
Odpisz
12 maja 2019, 14:26
@SkrzydlataHusaria: To może teza, w którą wierzę: "Ludzie są gorsi od zwierząt i powinni wyginąć."
Odpisz
12 maja 2019, 14:32
@NwordPass: Podaj mi argument, w którym zwierzęta są lepsze od ludzi, ponieważ ja uważam że ludzie jako najinteligentniejszy i najważniejszy gatunek, mają prawo zarządzać zwierzętami.
Rozumiem również że chodzi Ci o bestialstwa ludzi
Odpisz
12 maja 2019, 14:54
@SkrzydlataHusaria: .
Odpisz
Edytowano - 12 maja 2019, 15:01
@SkrzydlataHusaria: ludzie pod pewnym względem są "wirusem" naszej planety, fajnie przedstawia to ten całkiem nowy serial przyrodniczy na Netflixie "Nasza planeta". Jesteśmy bardzo egoistyczni bo przez nas wiele gatunków już wymarło lub do tego dąży, nie pomijając naszego, jednak to kwestia czasu. Zmiany klimatyczne również są naszą sprawką, na szczęście sytuacja powinna się sprostować w okolicach 2060 bodajże. Oczywiście - nie chodzi mi tutaj o ludzi zdających sobie sprawę z tego co się dzieje, lecz tylko biorę pod uwagę ludzkość, jako ogół, to co uczyniliśmy, jako gatunek. Pozdrawiam.
Odpisz
12 maja 2019, 15:06
@SkrzydlataHusaria: Jaka jest definicja "najważniejszy"? Jeżeli ktoś to ustala z góry i jest człowiekiem to np. dla mnie nie ma to wartości, ponieważ wracając do punktu początkowego uważam, że ludzie nie są w jakimkolwiek stopniu lepsi od innych gatunków, a wręcz przeciwnie. Jeżeli jeden gatunek ustala zasady dla wszystkich gatunków to oczywiste, że będzie to przychylne swojemu własnemu gatunkowi.
Co do inteligencji - znowu potrzebna jest definicja tego słowa "inteligencja". Ale zakładając, że jest to umiejętność rozwoju i ewolucji jaką posiadają ludzie, to zgadzam się, że jest to gatunek najinteligentniejszy, lecz jest problem: jakby nie patrzeć, zostaliśmy nią obdarowani przez "Bóstwo" lub ewolucje. Nachodzi pytanie: czy powinniśmy się nią wywyższać ponad inne gatunki?
Co do wyższości zwierząt ponad ludzi to zargumentuję to w ten sposób, że jako wyższość definiuje dobro. Zwierzęta z natury są dobre, a ludzie źli.
Odpisz
12 maja 2019, 15:07
@NwordPass: Kilka razy musiałem usuwać komentarz, bo przez przypadek dodwałem go, kiedy go jeszcze nie skończyłem. Wady wersji mobilnej, wybaczcie.
Odpisz
12 maja 2019, 15:22
@NwordPass: Rozwinę mój ostatni argument : Ludzie się rodzą źli, egoistyczni, zawistni, nielojalni. Zazwyczaj nie akceptują tego, co jest równoznaczne z byciem ignorantem wobec prawdy. Będąc ignorantem, nie potrafimy zwalczyć swoich słabości, a więc nie możemy zwalczyć w nas zła. Z drugiej strony barykady zwierzęta, które są zawsze lojalne, jeżeli obdarzy się je dobrem. Nie zdradzą Cię jak człowiek i nie będą się cieszyć z czyjejś porażki. Oczywiście są indywidualne wyjątki, gdzie człowiek potrafi być "dobry", a zwierzę być "złe", jednak jest to zazwyczaj skutek przeżyć w życiu.
Odpisz
12 maja 2019, 15:33
@NwordPass:
Odpisz
12 maja 2019, 15:52
@NwordPass: Muszę się niz zgodzić. Zwierzęta również jak już to zaznaczyłaś zdradzają, ponieważ kieruje nimi instynkt, potrafią abić nie dla przeżycia, ale dla np. pokazania wyższości czy o ile się nie mylę zabawy, porzucić dzieci jak kukułka itp. A ludzie nawet wiedząc że nie uda im się przeżyć - niejednokrotnie decydują się oddać za kogoś życie i to jest już kwiestia odwagi, honoru, zasad i uczuć, do których jesteśmy zdolni, a zwierzęta - już wątpię.
Poza tym człowiek może jak to określiłaś ,,narzucać", ponieważ nawet gdy rodzic - mądrzejszy zabarnia czegoś dziecku czy ustala zasady, to robi to po to, aby był ład i porządek na okreslonej przestrzeni np. w domu. A inni mogą się z tym nie zgadzać.
Odpisz
Edytowano - 12 maja 2019, 16:52
@SkrzydlataHusaria: Nie spotkałem się z sytuacją, w której zwierzę by zdradziło. Jeżeli już mowa o takich przypadkach jak zabijanie dla pokazania wyższości to nie mają wyjścia. Selekcja naturalna rządzi się prawem "zjedz, albo zostań zjedzonym" i dlatego właśnie kierują się instynktem przeżycia. Zgadzam się, że są gatunki zwierząt, które porzucają małe, więc punkt dla Ciebie. Tyle, że ja czytałem i słyszałem o wielu przypadkach, gdzie to ludzie zostawiają swoje dzieci, zabijają je, lub zrzucają do przepaści. Ludzie potrafią oddawać życie zazwyczaj tylko i wyłącznie za swój gatunek i swoich bliskich, ale nierzadko za cenę innego człowieka lub zwierzęcia. Naprawdę nie słyszałeś o zwierzętach, które poświęcają życie dla swoich potomków lub innych ludzi? Albo o zwierzętach, które potrafią leżeć przy grobie zmarłego właściciela przez wiele lat po jego śmierci? Osobiście mi to wygląda na zdolność do odczuwania i przywiązania w większym stopniu od ludzi. I znowu te wartości jak np. honor czy inne rzeczy, w które ludzie wierzą to wytwór gatunku ludzkiego. Kto powiedział, że to są lepsze wartości od np. instynktu zwierzęcego? Co do narzucania dziecku - to już sprawa wewnątrzgatunkowa i trochę inny temat, ale mogę się wypowiedzieć. Otóż nie zgadzam się z metodą wychowawczą 99% osób, a przynajmniej te, które znam, widziałem. Narzucanie dziecku obowiązków i zasad bez wyjaśniania przyczyny oraz powodu to według mnie zwykła indoktrynacja i nie ważne czy są to dobre zasady czy też nie.
Odpisz
Edytowano - 12 maja 2019, 16:58
@NwordPass: Albo chociażby to co napisał JAN0ST. Wyniszczanie planety, wszystkich gatunków i siebie samych to wszystko zasługa ludzi. Z jakiej racji to ludzie mają prawo do planety? Z powodu, że są silniejsi? Jeżeli tak to dlaczego mówi się, że ludzie są cywilizowani, mimo że mają takie prymitywne podejście? To ludzie zabijają najwięcej, a nie zwierzęta i to właśnie gatunek ludzki jest według mnie prawdziwym i największym złem.
Odpisz
13 maja 2019, 11:31
@NwordPass: Jednakże biorąc pod uwagę to co napisałeś, dlaczego niby ludzie mieliby wyginąć? Nie uważasz że to jest zbyt radykalnie podejście?
Odpisz
13 maja 2019, 14:52
@SkrzydlataHusaria: Ponieważ dopóki ludzie żyją, zło będzie czynione, środowisko i planeta niszczona, a zwierzęta krzywdzone. Jeżeli gatunek ludzki wyginąłby, zło by zniknęło ze świata.
Odpisz
13 maja 2019, 14:56
@SkrzydlataHusaria: Ale dziękuję za dyskusję. Jesteś pierwszą osobą, która podjęła przynajmniej rozmowę i nie obraziła się za skrajne poglądy ^^ Jeżeli masz argumenty jakieś jeszcze to chętnię przeczytam co masz do powiedzenia i postaram się je obalić. Miłego dnia.
Odpisz
13 maja 2019, 15:33
@SkrzydlataHusaria: Świetnym przykładem tego, że ludzie niszczą planetę jest chociażby sam Czarnobyl. Ewakuowane ponad 30 lat temu miasto kwitnie teraz przyrodniczo, mimo skażenia, wiele gatunków znalazło tam azyl i miejsce schronu. To świetnie pokazuje, że ingerencja człowieka ma negatywny wpływ.
Odpisz
13 maja 2019, 17:38
@JAN0ST: To potwierdza tylko to, jaką niszczycielską i okrutną rasą jest gatunek ludzki. Nawet jeżeli założymy, że to ludzie są lepsi, ważniejsi itp. to dlaczego znęcają się oni nad innymi gatunkami? Dlaczego mordują oni bezmyślnie inne gatunki, gdy w tym samym czasie mówią o bestialstwie i grzechu, gdy zabije się kogoś z ich gatunku? Dlatego też uważam, że religia jest stworzona do kontrolowania uczuć i przekonań ludzi.
Odpisz
13 maja 2019, 19:27
@NwordPass: również dziękuję za rozmowę;) fajnie się pisało.
jest to przykładem tego, że można rozmawiać kulturalnie nie obrażając się nawzajem.
Pozdrawiam
Odpisz
17 maja 2019, 22:50
@NwordPass: Teoretycznie wiele gatunków zwierząt jest kanibalami i nie ma etycznych zasad, więc można dyskutować o tym czy jesteśmy gorsi od zwierząt lub lepsi. Lecz w mojej opinii jesteśmy lepsi, ponieważ mamy bardziej rozwinięta empatię i pomogliśmy wielu gatunką co mogłyby wyginąć i tak przez gatunki inwazyjne. Wiele zwierząt mogłoby zabić nie przejmując się tym, że to ostatni osobnik.
Odpisz
17 maja 2019, 23:02
@Skleroza: Ludzie z kolei mają etyczne zasady oraz świadomość, a mimo to znęcają się często nie dla przeżycia, a dla zabawy. Zauważ, że zdecydowana większość gatunków, którą "uratowaliśmy" została zagrożona wyginięciem przez nas samych. Sam fakt, że ludzie z świadomością zadawania bólu są w stanie być tyranami, a później chodzić do kościoła i grać tych dobrych jest argumentem samym w sobie jak okrutną naturę ma człowiek. Uważasz, że przymykanie oko na rzeźnie, wieszanie wiernych im zwierząt, porzucanie bez powodu to bardziej rozwinięta empatia? Jeżeli tak jest to tym bardziej pokazuje jaką złowieszczą rasą ludzie są, a religia pomaga im utrzymać czyste sumienie i udawać, że nic się nie dzieje.
Odpisz
18 maja 2019, 08:07
@NwordPass: Mylisz się. Jasne, zło by "zniknęło" na jakiś czas, ale w pewnym momencie kolejne zwierzę by wyewoluowało na poziom ludzki/przewyższający go i by czyniło tak samo. Tak to jest, kiedy jeden gatunek jest o wiele bardziej zaradny i rozwinięty
Odpisz
18 maja 2019, 08:12
@NwordPass: Religia jest jak najbardziej rzeczą złą, ponieważ każe założyć, że zasady pochodzące od bytu, w który, zgodnie z definicja, tylko wierzysz, są w pełni prawidłowe.
To, że są ludzie, którzy robią takie rzeczy to nie jest skutek bycia człowiekiem jako gatunkiem, a wychowywaniu się w świadomości bycia ponad zwierzętami.
Odpisz
18 maja 2019, 10:12
@NwordPass: Ale to nie wszyscy i trzeba pamiętać, że jesteśmy wszystkożerni. Część ludzi robi to co robi, ale też trzeba pamiętać o drugiej stronie co organizuje akcje charytatywne i zajmuje się tworzeniem szczepionek na choroby takie jak wścieklizna. A co do twojego punktu o rzeźniach to można również stwierdzić, że jakikolwiek drapieżnik powinnien wyginąć. Mamy swoje potrzeby jak każdy gatunek. A co do porzuczania jak wspomniałam to tylko część, a nie cała ludzkość.
Odpisz
18 maja 2019, 10:59
To dlaczego do tej pory żadne zwierzę nie wyewoluowało do takiego stopnia świadomości i egoizmu co ludzie? I tu nie chodzi o to, że gatunek jest bardziej zaradny czy rozwinięty. Ludzie mają wrodzoną egoistyczną, "złą" i zdradliwą naturę. Zwierzęta zawsze się odwdzięczają, gdy są obdarzone miłością, a ludzie szukają tylko korzyści nawet, jeżeli w grę wchodzi ich własny gatunek. Oczywiście są wyjątki, które zwalczają tę naturę, ale to wymaga silnej woli i zapartości. Zresztą odnosiłem się już do tego argumentu wcześniej w dyskusji.
Odpisz
18 maja 2019, 11:01
Co do drugiej twojej wypowiedzi się zgadzam.
Odpisz
18 maja 2019, 11:09
@Skleroza: To że ludzkość organizuje jakieś akcje charetatywne i pomaga w jakimś stopniu innym to tylko minimalne naprawianie tego co zniszczyli.
No dobrze to dlaczego nie robią tego w humanitarny sposób jakim się szczycą i podejmują go jako argument w rozmowach o traktowaniu ludzi? I znowu, pisałem już o tym wcześniej - zwierzęta robią to, żeby przetrwać. My z kolei nie mamy potrzeby tego robić, ale wolimy się bżdzić na lewo i prawo zabierając życia niewinnych i słabszych. Jak już pisałem, zwierzęta nie mająświadomości rozwiniętej i są uczone przez rodziców tak jak my przez naszych. Idąc twoim rozumowaniem - tylko część drapieżników je inne zwierzęta.
Odpisz
18 maja 2019, 11:12
@NwordPass: Trochę się zirytowałem. Jeżeli chcecie się wtrącić do dyskusji to przeczytajcie najpierw wcześniejsze wypowiedzy zanim powielicie argumenty, które zostały zastosowane wcześniej. Oboje napisaliście to co @SkrzydlataHusaria napisał, a ja już mu odpowiedziałem. Jeżeli chcecie, żebym was traktował z powagą w dyskusji to zastosujcie się i nie każcie mi powtarzać tej samej rzeczy.
Odpisz
4 lipca 2019, 03:34
@NwordPass: chciałbym się wtrącić do dyskusji napisałeś wcześniej że dlaczego zwierzęta nie wyewoluowały do poziomu ludzkiego według mnie dlatego że ludzie je ograniczają np tym iż je zabijają ps. ty chędożona nałożnico.popełnij akt samodestrukcji ponieważ niedażę cie sympatią za twoje poglądy.
Odpisz
12 maja 2019, 13:01
Pornhub, ewidentnie
Odpisz
12 maja 2019, 12:49
Dałbym sobie rękę uciąć że pod którymś obrazkiem z kotkami był konflikt między socjalistą a kapitalistą...
Odpisz
4 maja 2019, 17:34
Dawajcie mi tu kogoś do dyskusji.
A nie, czekaj.
Wyrosłam z anarchii.
Odpisz
4 maja 2019, 17:42
@Monnx:
Odpisz
4 maja 2019, 19:27
@Holandia: Bo zrobię na złość i wrócę...
Odpisz
12 maja 2019, 12:11
@Monnx: to w takim razie ja zrobię na złość i wyrosnę z anarchii
Odpisz
12 maja 2019, 12:07
dlatego PH jest lepsze od yt
Odpisz
4 maja 2019, 16:53
Nie na Youtube . Raczej coś na literkę P się rozpoczynająca a kończącą na B
Odpisz
Edytowano - 4 maja 2019, 16:54
@Deuslovult: P=a*b?
Odpisz
4 maja 2019, 20:19
@Deuslovult: Na P=a*b jest lepsze community niż gdziekolwiek indziej, ludzie są tak zrelaksowani po odsączeniu robaka, że nie widziałem ani razu żeby ktoś tam się wyzywał.
Odpisz
4 maja 2019, 22:50
wniosek, przed każdą dyskusją powinniśmy walić konia ku dobru dialogu
Odpisz
4 maja 2019, 23:00
@AurelionSol: Pośpieszyłem się żeby szybko odpowiedzieć- mnie pasuje, więcej jeja-chan, Panie Adminie, to poprawi jakość rozmów.
Odpisz
4 maja 2019, 17:41
To w sumie jak ja i arcymistrz
Odpisz
4 maja 2019, 17:02
Ja kłócący się z anarchokomunistami.
Odpisz
4 maja 2019, 17:06
Odpisz
4 maja 2019, 17:31
Odpisz
31 sierpnia 2021, 12:20
@Petrus2001: to raczej argument nanooka. "Jesteś Faszytą" To jego caly argument
Odpisz
4 maja 2019, 17:00
O dziwo, widziałem coś takiego na YT. I to nawet ostatnio.
Odpisz
4 maja 2019, 16:51
Ale zwrot akcji
Odpisz
4 maja 2019, 16:52
@panbananeq: zwrotnisty taki
Odpisz