Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Moje studia takie przyszłościowe
Potem trudno przerwać taki łańcuch
To dlatego, że jest rudy?
Piękne
Pamięta ktoś o tamtej aferze?
Yyyy 90 minut to dużo?
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież2 czerwca 2019, 12:59
Jako że mam 18 lat, poszedłem zagłosować na PO bo wiem że oni wyciągną nasz kraj z tego gówna
A tak poważnie, to kurde czy ktoś na poważnie wskaże mi jakiegokolwiek kandydata na którego mógłbym zagłosować żeby nie bać się o to że oni spie**olą do reszty tego kraju? Wyje**ne, i tak nic dobrego z żadnych wyborów nie będzie, mogę co najwyżej pośmiać się z memów z Dudą
Odpisz
2 czerwca 2019, 16:22
Żal patrzeć na takie podejście. Serio.
Jeśli nie podoba Ci się żaden kandydat, to głosujesz na w twojej ocenie najmniej złego. Tak to działa.
A nie "hehe, NiC NiE ZmIeNiOm WyBoRy"
Odpisz
2 czerwca 2019, 19:03
@Baturaj: to wskażesz takowego kandydata czy nie?
Odpisz
3 czerwca 2019, 08:06
Ja mam swojego, i jest nim Korwin. Ty możesz mieć kogoś zupełnie innego. Niech Twój wybór będzie zgodny z Twoim sumieniem.
Odpisz
31 maja 2022, 20:55
@Baturaj: Korwin? Ten hitlerowiec co obraża kobiety?
Odpisz
1 czerwca 2022, 02:54
@Gameroqu: Otóż odpowiedzi na Twoje pytania brzmią kolejno:
Nie.
Nie.
Przez te 3 lata (równiutko :P) wiele się zmieniło, również w moich poglądach, i nie jestem już za Korwinem nawet w ułamku, bo mówi tak głupie rzeczy, że głowa mała.
Ale jednocześnie nieuczciwością jest mówienie, że popiera on Hitlera.
Odpisz
31 maja 2022, 20:46
1. Jestem niepełnoletni
2. Ktoś jest zły, a może być jeszcze gorszy
3. Samo pójście na takie głosowanie byłoby (dla mnie) upokorzeniem (tyle osób głosujących na pis w jednym miejscu, Boże)
4. Trudno znaleźć kogoś komu się ufa bo najprawdopodobniej to będzie oszustwo jak np. PiS który ciągle coś obiecuje i na dodatek każdy głosuje.
Odpisz
2 czerwca 2019, 19:01
Współcześnie największym demokratą jest w Polsce ten, kto głosuje za osobistą emigracją i wyjeżdża z kraju
Odpisz
2 czerwca 2019, 13:11
Mi tam pasuje że PIS wygrał
Odpisz
2 czerwca 2019, 12:34
Czemu mamy iść na coś, na co nie mamy wpływu? Jedyne co możesz tym robić to wspierać ten chory system, w którym motłoch robi co chce.
Cokolwiek nie powiesz, że "każdy tak mówi" twój głos NIE MA znaczenia. twój głos NIC nie zmieni.
Nie naprawisz tak po prostu tego systemu, a tym bardziej ludzi, którzy go kształtują.
Jedyne co może coś zmienić to twoja własna inicjatywa.
A jako że żyjemy w tak chorym kraju, musi ona być wszelce podziemna, jeżeli chcemy mieć rzeczywiste rezultaty.
Odpisz
2 czerwca 2019, 12:47
@erykhim44: czekaj. Co ku*wa?
Odpisz
2 czerwca 2019, 12:51
@theCPCK: Tak!
Jestem powszechnie śledzony przez tajne organizacje NWO, które chcą ze mnie zrobić kompletnego idiotę!
A chyba że o co innego ci chodzi, to pytaj.
Odpisz
2 czerwca 2019, 13:10
@theCPCK: on to Illuminata i piniata, on wie wszystko, on obliczył π * Emc²
Odpisz
2 czerwca 2019, 14:15
@erykhim44: ten chory system jest po to aby głosować. Jak nie ma dobrej partii to się głosuje na mniejsze zło. Obecnie wszystko jest lepsze od pisu.
Odpisz
2 czerwca 2019, 14:51
@M_ateo_1: konfederacja?
Odpisz
2 czerwca 2019, 16:23
@erykhim44: Sprawa jest prosta - mylisz się.
Odpisz
Edytowano - 2 czerwca 2019, 17:21
@Baturaj: >jesteś głupi
Chyba ty.
I na litość boską, nawet nie neguj, że tak powiedziałeś.
Po prostu nasrałeś na stół i odleciałeś, jak to mówią.
Może odrobinę kontekstu mi dasz, a nie taki mądry?
Gdyby rzeczywiście to tak działało, to byśmy nie byli obywatelami tego kraju.
Odpisz
2 czerwca 2019, 17:25
@M_ateo_1: Cokolwiek.
Głosowanie dla ciebie może być jedynie symboliczne.
Albo podpisywaniem się pod wynikiem, cokolwiek tam się stanie.
Odpisz
2 czerwca 2019, 17:36
@erykhim44: gdzie ktoś napisał że jesteś głupi? Chyba że sam się uważasz za głupiego i w zwykłej wypowiedzi widzisz treści ofensywne wobec Ciebie?
Odpisz
2 czerwca 2019, 17:38
@M_ateo_1: Tutaj.
Inaczej nie wiem jak mam interpretować nieumiejętność dojścia do czegoś tak banalnie prostego.
Odpisz
2 czerwca 2019, 21:50
@erykhim44: mylisz się ≠ jesteś głupi
Odpisz
2 czerwca 2019, 22:00
@M_ateo_1: kompletna ignorancja drugiej osoby przy pogardzie jej zachowania == jesteś głupi
Nie kłóćmy się o definicje.
Każdy głupi może powiedzieć o drugiej osobie, że się nie zna, nieważne jak bardzo niewidoczne są błędy w rozumowaniu.
Odpisz
2 czerwca 2019, 22:04
@erykhim44: prawdę napisał że się mylisz a ty się bulwersujesz xD
Odpisz
Edytowano - 2 czerwca 2019, 22:21
@M_ateo_1: Bulwersuję się nie o prawdę, tylko o cel stwierdzenia.
Jeżeli przyjmujesz taką definicję "bulwersowania się".
Odpisz
2 czerwca 2019, 22:29
@erykhim44: człowieku, jeśli dla ciebie "myślisz się" to "jesteś głupi" to się nie dziwię że masz takie jazdy po systemie Demokratycznym
Odpisz
2 czerwca 2019, 22:36
@Nemezis_: Proszę pana, jaka jest różnica?
Równie dobrze mógłby mi powiedzieć, że jestem głupi.
Więc de facto powiedział, że jestem głupi, nawet jeśli okrężnie.
Zaleciłbym państwu czytanie kontekstu.
I omijania ignorancji.
I przechodzenie do konkretów.
Bo ty akurat to się nie znasz na niczym. Jest to takie proste, a ci sprawia trudność, bo "przecież to gówno jest cukierkiem, bo jest ładnie opakowane", tfu!
Odpisz
Edytowano - 3 czerwca 2019, 08:05
@erykhim44: Mój argument przeciwko takiemu podejściu (jeden z wielu) znajdziesz pod tym samym memem, w odpowiedzi do KeBe_W13.
Odpisz
3 czerwca 2019, 15:58
@Baturaj: Ten komentarz nie odpowiada na moje zapytanie.
Nie możesz po prostu powiedzieć "bo tak".
Odpisz
3 czerwca 2019, 20:57
@erykhim44: to ty tu wyjeżdżasz z teorią bez poparcia
Odpisz
3 czerwca 2019, 21:39
@Nemezis_: Niech pan pójdzie, zagłosuje na cokolwiek niepopisowskiego i sprawdzi, czy wygrał.
Odpisz
3 czerwca 2019, 22:28
@erykhim44: ty wiesz że to tak nie działa? Tu chodzi o WIĘKSZOŚĆ a nie o ten jeden głos, to są tak zwane "wybory"
Odpisz
3 czerwca 2019, 22:38
@Nemezis_: Dlatego twój głos nie ma znaczenia.
Odpisz
Edytowano - 3 czerwca 2019, 23:15
@erykhim44: Eee... Mogę? Bo chcę?
Może nie chcę aegumentować?
Ale dobra
Mylisz się mówiąc "mój głos NIC nie zmieni". Jest to sprzeczne z faktami. Co każde wybory 15 mln Polaków mówi "mój głos nic nie zmieni". Nie ma to żadnego sensu.
Jeśli chce się w Polsce jakiejś, jakiejkolwiek zmiany, to idzie się głosować na najmniej złego w swojej ocenie kandydata. Wtedy nasz głos coś zmienia. Na lepsze.
Odpisz
3 czerwca 2019, 23:27
@erykhim44: głosowałem na PiS, i PiS wyglało, więc jednak mój głos miał znaczenie
Odpisz
4 czerwca 2019, 07:35
@Baturaj: Jeżeli te 15 milionów Polaków pójdzie głosować, to może coś się zmieni.
Ale jesteś wciąż ziarenkiem piasku na plaży i jakkolwiek wywyższanie swojego udziału w tworzeniu jej jest bezsensowne.
Czy pójdziesz zagłosować na tak, czy nie, wygra popis.
Oddam głowę za to, że tak właśnie będzie.
W spornych i radykalnie niewielkich różnicach może i będzie (jeżeli wszystkiego nie rozwiążą prawnicy).
Ale w obecnej sytuacji, obiektywnie rzecz ujmując, nic to nie zmienia.
Odpisz
4 czerwca 2019, 09:46
@erykhim44: No i właśnie tutaj się mylisz. Bo obiektywnie i zgodnie z faktami ZMIENIA. Na tym polega idea głosowania. Żeby każdy poszedł i zagłosował na to, na co uważa. Dzięki temu MA WPŁYW na dalszą sytuację państwa.
Odpisz
4 czerwca 2019, 10:34
@Baturaj: Wydaje mi się, że mimo wszystko jest to system zero-jedynkowy.
Albo ktoś dostał wystarczającą ilość głosów, albo ktoś nie dostał.
Do pewnego progu jest wszystko jedno i od pewnego progu jest wszystko jedno.
Czy tak nie jest?
Odpisz
4 czerwca 2019, 10:48
@erykhim44: Chyba zapominasz, od czego ZALEŻY, ile ten ktoś dostał głosów.
Odpisz
4 czerwca 2019, 10:49
@Baturaj: Od czego?
Odpisz
4 czerwca 2019, 11:10
@erykhim44: Od tego, że taki ktoś jak ty na niego zagłosował, zamiast zostać w domu i mówić "mój głos nic nie zmieni".
Odpisz
4 czerwca 2019, 11:38
@Baturaj: To czemu, gdy ktoś głosuje na Korwina, nic się nie zmienia?
Czy tak nie jest?
Mimo wszystko jest.
Więc moja teza jest prawdziwa.
Czyż nie, pan nadziarnko piasku?
Odpisz
4 czerwca 2019, 17:48
@erykhim44: Ależ coś się zmienia. Korwin, zamiast mieć np. 4,445% poparcia, będzie miał 4,446%.
Ty chyba naprawdę nie rozumiesz, na jakiej zasadzie działają demokratyczne wybory.
Odpisz
4 czerwca 2019, 18:07
@erykhim44: te 15mln Polaków myśli tak samo jak ty. Więc rusz dupę i pójdź na najbliższe wybory. Jak ty pójdziesz to niewykluczone że reszta też się zdecyduje pójść
Odpisz
4 czerwca 2019, 20:53
@Baturaj: To mnie, bardzo proszę, uświadom co to zmieni, bo czuję się aktualnie albo jak debil, albo trollowany.
Odpisz
5 czerwca 2019, 12:39
@erykhim44: No wiesz, trollowany na pewno nie jesteś. Jesteś uświadamiany.
Już powiedziałem Ci, co się zmieni. Zwiększysz procenty głosów dla swojego kandydata, przez co będzie miał większą szansę wygrać. Szansa i prawdopodobieństwo są okrutne, ale jednocześnie zawsze sprawiedliwe. O na nich opiera się idea głosowania. Zwiększasz prawdopodobieństwo wygranej swojego kandydata.
Odpisz
5 czerwca 2019, 16:08
@Baturaj: Jakie szanse?
Przecież tutaj jest wszystko określone.
A chyba że jakiś żyd rzuca kością za każdy głos?
Odpisz
5 czerwca 2019, 22:45
@erykhim44: Teraz zaczynam podejrzewać, że to Ty trollujesz...
Odpisz
6 czerwca 2019, 06:50
@Baturaj: Nie rozumiem gdzie są szanse w czymś o tak bardzo określonej wartości.
Odpisz
6 czerwca 2019, 13:54
@erykhim44: Wartość jest tym WIĘKSZA, im więcej osób zagłosuje! To naprawdę tak trudne do zrozumienia? Rzeczywiście większe prawdopodobieństwo, że wygra PiS, ale jeśli zagłosuję na kogoś innego to zwiększę prawdopodobieństwo na to, że on wygra. Nawet jeśli jest małe.
Odpisz
6 czerwca 2019, 16:06
@Baturaj: Baturaj, daj spokój. On gorszy ode mnie :v
Odpisz
6 czerwca 2019, 17:31
@Baturaj: Nie zgadzam się, że ma tutaj czynnik prawdopodobieństwo i nie widzę czemu miałoby ono odgrywać jakąkolwiek większą rolę.
Odpisz
6 czerwca 2019, 17:50
@erykhim44: Bo nie wiesz widocznie, czym jest prawdopodobieństwo.
Odpisz
6 czerwca 2019, 21:19
@Baturaj: Czym jest prawdopodobieństwo?
Odpisz
6 czerwca 2019, 22:23
@erykhim44: takie rzeczy są w gimnazjum :v
Odpisz
6 czerwca 2019, 22:29
@M_ateo_1: rozumiem, że jak Korwin ma 4,55%, to ma 4,55% szans na wygraną, panie Mateo?
Kontekst, kontekst, kontekst.
O co ci chodzi?
Odpisz
6 czerwca 2019, 23:23
@erykhim44: Nie. Wyraźnie powiedziałem, o co chodzi, ale po co się namyśleć przed odpowiedzią, po co refleksyjnie przeczytać czyjąś odpowiedź...
Zanim wybory się skończą, nie wiadomo, kto wygra, ani kto ile ma procent!!!! Można jedynie szacować prawdopodobieństwo czyjejś wygranej, dzięki sondażom i ogólnemu nastrojowi w państwie.
Toteż jeśli idziesz zagłosować, zwiększasz to prawdopodobieństwo, bo Twój głos dołoży malutki ułamek do procenta Twojego kandydata.
Odpisz
7 czerwca 2019, 06:51
@Baturaj: Tak samo, jak taniec deszczu zwiększa prawdopodobieństwo jego wystąpienia.
Ale nie wykonuję go, bo nie wierzę, że on cokolwiek zmienia, nawet jeśli rzeczywiście tak jest.
Odpisz
7 czerwca 2019, 10:13
@erykhim44: z tym że taniec deszczu nic nie zmienia a wybory tak.
Odpisz
7 czerwca 2019, 11:39
@M_ateo_1: Taniec deszczu zmienia tyle, co głos na Korwina.
Odpisz
7 czerwca 2019, 12:04
@erykhim44: nie
Odpisz
7 czerwca 2019, 13:27
@erykhim44: Sprawa jest prosta. Nie przekonują Cię logiczne, zgodne z faktami argumenty, więc jesteś ignorantem. Trochę jak płaskoziemca.
Tak więc dziękuję za dyskusję, ale raczej się ulatniam, cześć.
Odpisz
7 czerwca 2019, 13:32
@Baturaj: >logiczne i sensowne
Oddam głowę, swoje 7 przyszłych dzieci do niewoli i Ukrainę, jeśli Korwin wygra.
Czemu jestem w stanie to powiedzieć?
Bo nigdy nie będzie mieć powyżej 10% głosów.
Nazwiesz to ignorancją, ale dla mnie to zdrowy rozsądek.
Dziękuję za uwagę, do widzenia.
Odpisz
27 maja 2019, 17:33
W sensie te osoby które się dostały to już mają życie ułożone 5 lat popracują i emerytura 20 koła euro. Wystarczy dobrze się sprzedać.
Odpisz
Edytowano - 27 maja 2019, 17:38
@igor444: Miesięcznie polityk w europarlamencie dostaje 30tys zł, a emerytura wynosi 6tys zł miesięcznie i można być maksymalnie dwie kadencje
Odpisz
27 maja 2019, 23:47
@kacpi51: no to i tak ładnie
Odpisz
27 maja 2019, 21:02
Jestem w drugiej klasie liceum i głosowałem w tych wyborach (oddałem głos na Koalicje bo nie mam gówna zamiast mózgu), mamy zasadę, że jeżeli ktoś nie głosował w wyborach to nie może mówić o polityce, głosowali wszyscy, tak się robi 100% frewnecji w wyborach
Odpisz
28 maja 2019, 07:27
@Jakubauke: dlaczego na koalicje? Oni nawet nie kryją się z tym że zależy im aby to Europą rządziła Polską.
Odpisz
28 maja 2019, 14:30
@Jakubauke: czemu dostałem tyle czerwonych, wyraziłem tylko własne zdanie o wyborach
Odpisz
28 maja 2019, 17:07
@Jakubauke: ale nie każdy się z nią zgadza, i z tąd te czerwone strzałki
Odpisz
2 czerwca 2019, 12:58
@Jakubauke: też głosowałbym na koalicje (ale jesstem we francji więc nie moge ) ale zauważyłem że napisałeś głupote o 100% frekfencji oraz na starcie obrażasz wszystkich o odmiennym zdaniu więc zastanów sie nad tym czy właśnie tak chcesz reprezentować sobą ludzi którzy głosują na koalicje
Odpisz
2 czerwca 2019, 18:03
@Jakubauke: Wybierz jedno:
>oddałem głos na koalicję
>Nie mam gówna zamiast mózgu
/sarkazm, ale nie do końca
Odpisz
2 czerwca 2019, 19:04
@Jakubauke: "Postanowiłeś się wstrzymać ze swoim głosem, więc nie masz prawa do wolności słowa". No, fajna ta wasza demokracja xD
Odpisz
27 maja 2019, 16:39
Nawet jakbym miał prawo głosu już, to nie wiem czy bym poszedł, bo obecni ludzie w polityce to jakiś żart.
Np ta RÓŻA co się niemieckim sloganem reklamuje xD
Jaki jest sens takiej reklamy? Jedyne co kojarzę z tego to to że lubi kwiatki i ma niewyjściową twarz. Zero wiedzy kim jest, czego chce od unii, nic o niej nie wiem. Dlaczego obecnie przu wyborze do głosowania liczy się przynależność do partii i ilość plakatów, a nie to co ta osoba sobą reprezentuje?
Odpisz
27 maja 2019, 16:47
@Kacprrr: bo i tak mało komu się chce sprawdzać głębiej co planują kandydaci i większość idzie skrótem myślowym "aaa ten kandydat jest z tej partii to ma mój głos" co w sumie nie jest aż tak złe bo właśnie kandydaci powinni spełniać założenia partii
Odpisz
27 maja 2019, 16:48
@Kacprrr: Istnieją inni politycy niż Róża Thun. Mamy tylu polityków w Polsce, że nie ma bata, niezależnie jakie masz poglądy zawsze znajdziesz kogoś kto ma bliskie tobie poglądy i kto może cię reprezentować. Wystarczy poszukać.
Odpisz
27 maja 2019, 16:53
@ptasznik5: teoretycznie to też racja, ale głosowanie na partię nie jest aż tak ważne, to ludzie myślą, nie zarząd partii. Powinien być też jakiś prosty sposób dowiadywania się, co ktoś oferuje, bo teraz każda osoba wydaje się być taka sama.
Odpisz
27 maja 2019, 16:56
@Nanook: to racja, z tobą się w pełni zgodzę, jednak jestem pewien, że żeby znaleźć kogoś kto mi odpowiada powinien być prosty sposób, ta osoba powinna być widoczna i pokazywać, że ma zdolności do bycia politykiem.
Np. Robić coś więcej, niż ładnie uśmiechnąć się do kamery, czy pracować dla wolontariatu, albo oddawać pensję na osoby z okręgu wyborczego (bo to akurat widziałem)
Polityk powinien potrafić coś samemu zgłosić, samemu wyjaśnić i uzasadnić, czy chociaż mieć odwagę coś powiedzieć (coś jak Korwin, z tym że to szaleniec)
Odpisz
27 maja 2019, 17:22
@Kacprrr: jest takie miejsce, w którym możesz dowiedzieć się co dany polityk oferuje, jaki ma program i poglądy. nazywa się ono internet. O Róży Thun również możesz się sporo tutaj dowiedzieć...
Odpisz
27 maja 2019, 16:08
Jak sie ma 13 lat to sie ciężko głosuje a ponarzekać to se w necie każdy może.
Odpisz