Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar MajnkraftAlusiek

12 czerwca 2019, 11:04

W jednym odcinku jedli mięso z pokemona.

Avatar DrPlaga

18 czerwca 2019, 14:42

@MajnkraftAlusiek: Chyba slowpoke, ale nie pamiętam

Avatar FoxyFox

8 czerwca 2019, 08:05

To protect the world from devastation

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar LemurRak

11 czerwca 2019, 12:55

@Dolores_Umbridge: w polskiej wersji było "to fakt", w angielskiej jest " That's right"

Avatar oskipl37

11 czerwca 2019, 19:13

@Marowak12: najlepsza konwersacja jaką widziałem w życiu

Avatar Mimikkyu

8 czerwca 2019, 08:58

Nie wiem czy idziemy jako cywilizacja ku końcowi że w końcu wszystko pie**olnie i wyginiemy, czy idziemy ku lepszemu bo jak pie**olnie to odrodzimy się na lepsze?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (10)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (10)
Avatar Yasu_Tori

11 czerwca 2019, 14:42

@obustronna: dokładnie.jednak mimo wszystko warto rozmawiać. Bo kilka konceptow można też wykluczyć. Np reinkarnacje. Ale kurczę wkurza mnie to takie " Bóg istnieje wiem to,a w dodatku to ten którego ja wyznaje z 199192883 bogów ma uw przywilej istnienia" bo tak. To jest wsm...smutne... Albo gorzej jak czasami słyszę " dowodem na istnienie Boga jest biblia" A co jest dowodem na wiarygodność bibli ? " to że została spisana przez Boga I on powiedział że jest prawdziwa" aha.jpg. czyli bóg istnieje bo książka tak mówi A książka ma racje bo Bóg o którym mówi w uw książce napisał że ma racje. xd

Avatar obustronna

11 czerwca 2019, 14:58

@Yasu_Tori: Rozumiem i osobiście się zgadzam, ale są powody, z których jest, jak jest i pewnie niewiele można z tym zrobić.

Avatar sa_ludzie_i_taborety

11 czerwca 2019, 12:35

Da ktoś szablon?

Avatar szczerbatek12

11 czerwca 2019, 12:42

Avatar sa_ludzie_i_taborety

11 czerwca 2019, 14:06

@szczerbatek12: dzięki

Avatar parapet257

11 czerwca 2019, 12:29

-Chcesz obejrzeć trailer
-reklama tego samego traileru przed trailerem
-true story

Avatar LemurRak

11 czerwca 2019, 12:53

@parapet257: spajder men far from hołm

Avatar loloja

11 czerwca 2019, 12:18

polecam adblocka

Avatar cotypieprzysz

8 czerwca 2019, 08:28

>bądź youtube
>bycie woke jest modne
>reklamodawcy chcą być woke
>dawaj dupy reklamodawcom, bo kasa > klient
>tysiące dobrych kanałów traci zarobki, bo przecież hehe żartowanie sobie z lewaka z voxu to jest hejt spicz
>ludzie odchodzą od youtube dla bitchute i dtube, bo tam się szanuje twórców
>get woke = go broke

Avatar NightShadePL

8 czerwca 2019, 08:19

I cyk Yt Adblocker.

Avatar
Xelve14

8 czerwca 2019, 07:42

Od tamtej pory przestałem korzystać z Jutuba

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar EWIPS
Dodane przez: EWIPS

Geniusz

Mają kasę to wydają

Mówię prawdę

Sprytny tata

Taka prawda

Koniec kropka

Fona przekaż belfrowi

Ciekawi mnie proces myślowy, który doprowadził do tego wniosku

Trzeba pomóc ludzikowi Lego!

Nie mam pojęcia

Negocjacje były krótkie

Tak w sumie to całkiem fajne uczucie

A to kozak

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka