Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Wziuuum!
Cenny pracownik, bo nie za dużo myśli, ale robi swoje
No, to ma sens
Może chociaż schodom nic się nie stało
Taktyk
Co dwie głowy to nie jedna
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 26 lipca 2019, 22:15
Jak chcesz coś zrobić dobrze to zrób to sam
Odpisz
26 lipca 2019, 22:19
Jeszcze jakby Piłsudski żył... On chciał zaatakować Niemca zanim by zaatakował nas
Odpisz
26 lipca 2019, 22:21
@Towarzysz777: A matka mówiła. Jak chcesz coś zrobić to od razu
Odpisz
Edytowano - 26 lipca 2019, 22:22
Dokładnie. Nie odkładaj na potem tego, co możesz zrobić teraz
Odpisz
26 lipca 2019, 22:31
@Towarzysz777: Piłsudski to się nadawał do tarcia chrzanu
Odpisz
26 lipca 2019, 22:50
@jacek1s: Dzięki niemu nie mówisz po rosyjsku, ale ja tam się nie znam, może Ty lubisz ruskich
Odpisz
26 lipca 2019, 22:54
@Towarzysz777: Raczej nie, on jest tylko "ikoną" wolności Polski, ale niczego nie robił. To był taki Komorowski tamtych czasów, ale z lepszą prezencją.
Odpisz
Edytowano - 26 lipca 2019, 23:07
@jacek1s: Strateg? Dowódca? Czyli nie on planował bitwy, rozmieszczenie wojsk itp. Dlaczego nie, może Ty mu dyktowałeś jak wygrać wojnę
Odpisz
27 lipca 2019, 10:27
@Towarzysz777: Phi, za tym żydkiem stała ledwo grupka ludzi, a władzę zdobył przemocą i wsparciem prus, on był marionetką do sterowania Polską tak by Polska jak najmniej interweniowała w interes Niemiec.
"Dostarczenie Piłsudskiego do Warszawy przez Niemców jest uderzająco podobne do dostarczenia o półtora roku wcześniej przez Niemców Lenina do Rosji, co było zrobione po to, by Rosję rozłożyć i doprowadzić ją do zawarcia pokoju. "
"Piłsudski nie dowodził bitwą warszawską, dowodził nią faktycznie szef sztabu, generał Rozwadowski i to on był rzeczywistym zwycięzcą, a także głównym autorem planu bitwy. Piłsudski dowodził w bitwie tylko grupą operacyjną z nad Wieprza i grupę tę poprowadzi źle, z 24 godzinnym opóźnieniem, wskutek czego pobita pod Warszawą i nad Wkrą armia bolszewicka potrafiła się w dużej części wymknąć z okrążenia (główna bitwa 14 i 15 sierpnia, początek ofensywy Piłsudskiego z nad Wieprza, mimo naglących wezwań Rozwadowskiego, dopiero 16 sierpnia)."
"Jest prawdą, że Piłsudski dowodził w bitwie wrześniowej nad Niemnem i że była to bitwa zwycięska. Ale pobita armia sowiecka wycofała się na wschód. Piłsudski przeprowadził tę bitwę uderzeniem lewym skrzydłem a odrzucił plan gen. Rozwadowskiego uderzenia prawym skrzydłem, przez co armia ta byłaby zepchnięta na Litwę, otoczona i zniszczona. Piłsudski nie chciał wkraczać na Litwę, mimo, że była ona z Polską w stanie wojny i współdziałała zbrojnie z Sowietami – dlatego wybrał plan mniej strategicznie dogodny i nie rokujący widoków na równie kompletne zwycięstwo."
"Piłsudski uważał się za Litwina a o Polsce i Polakach wypowiadał się z pogardą:„Największymi wrogami Polski są Polacy, że to zbieranina zidiociałych kretynów, z którymi niczego po dobroci zrobić się nie da.”
Zionął nienawiścią do narodu polskiego – nazywał nas narodem idiotów, czego nie ukrywał wśród najbliższych. Polskę traktował jako mięso armatnie w planach przebudowy świata, a zwłaszcza Rosji. Znakomity aktor, mistrz demagogii i propagandy – wykreował się na patriotę zatroskanego o Polskę."
"W Niemczech wiadomość o śmierci Marszałka Piłsudskiego, która dotarła do Berlina jeszcze przed północą 12 maja 1935, wywarła wielkie wrażenie. Do polskiej ambasady zaczęły napływać kondolencje od władz niemieckich. Informacje na pierwszych stronach podały gazety (m.in Völkischer Beobachter w którym napisano m.in: “Nowe Niemcy Pochylą swe flagi i sztandary przed trumną tego wielkiego męża stanu, który pierwszy miał odwagę otwartego i pełnego zaufania porozumienia z narodowo-socjalistyczną Rzeszą”
A Ty chcesz by on na własnych Panów rękę podnosił?
Jak chcesz poczytać więcej o tym jak propagandą gloryfikuje się tego zdrajcę, to tutaj link: https://marucha.wordpress.com/2016/07/30/jozef-pilsudski-vel-selman-zyd-litewski-agent-austriacko-pruski-zdrajca-polski/
Odpisz
6 sierpnia 2019, 12:21
@jacek1s: Marucha wszędzie widzi żydów. Nie przejmował bym się tą stroną.
Zarzucanie jakiemukolwiek dowódcy że mógł zrobić rzecz A zamiast rzeczy B. Jest absurdalne.
My wiemy gdzie stacjonowały dane siły wroga. A Piłsudski musiał się opierać na raportach wywiadu lub zwiadu. Mógł walczyć ostrożnie lub agresywnie a manewr który się udał raz mógł innym razem doprowadzić do klęski.
Odpisz
6 sierpnia 2019, 12:53
@Towarzysz777: Tu się i zgodzę, i nie zgodzę. Zgadzam się - jest ikoną Polskiej niepodległości, dowodził po części polskimi wojskami itd.
Nie zgadzam się - większość tego co o nim słyszymy to propaganda PiS-u. Wcale nie był z niego taki aniołek. Był działaczem socjalistycznym, gdy w polsce zapanowali demokraci zrobił przewrót bo wolał autorytaryzm, na wschodzie polski były obozy pracy dla ludzi niezgadzających się z nim (komuniści, demokraci itd.) tak, miał plany ataku na 3 Rzeszę ale tylko dlatego że chcieli zabrać nam Gdańsk. "Skoro był socjalistą to dlaczego walczył z bolszewikami?" Pomyślmy logicznie. Stracilibyśmy tereny i bylibyśmy pod wpływem Rosji. Poza tym mielibyśmy komunizm a nie socjalizm (dla jełopów - PRL był państwem socjalistycznym). Tyle ode mnie
Odpisz
6 sierpnia 2019, 12:53
@jacek1s: Nie wiem czy to jest w 200% prawda, ale w świecie takie schematy rysują się prawie zawsze. Jest ikona i są ludzie, którzy ją podtrzymują.
Odpisz
6 sierpnia 2019, 13:02
@jacek1s:
Odpisz
6 sierpnia 2019, 13:30
@Jadczukov: w tamtych czasach to w większości krajów były obozy pracy oraz autorytaryzm
Odpisz
6 sierpnia 2019, 14:04
Tak, ale o tym się mówi a Polskę dalej wychwala
Odpisz
6 sierpnia 2019, 17:44
@Jadczukov: Nigdy nie rozumiem dlaczego wtedy nikt nie wpadł na pomysł by rząd uchwalał prezydent.
Odpisz
6 sierpnia 2019, 18:44
@Grewest: To też rząd autorytarny. W praktyce cała władza jest w rękach pezydenta i ustala on taką władzę jaka mu pasuje. To nie działa
Odpisz
7 sierpnia 2019, 11:27
@Jadczukov: Władzę ustawodawczą dalej sprawował by podzielony parlament.
Odpisz
7 sierpnia 2019, 13:19
@Grewest: Dalej byłyby problemy, sprzeczności i inne atrakcje. Podobnie jak z liberum veto. Nikt by się ze sobą nie zgadzał
Odpisz
7 sierpnia 2019, 14:47
@Jadczukov: Sprzeczności będą zawsze w końcu to demokracja :D
Ale wraz z stabilnym rządem, można było prowadzić stabilną politykę zagraniczną lub wojskową.
Odpisz
7 sierpnia 2019, 16:38
@Grewest: W praktyce stabilną politykę można prowadzić przy każdym ustroju. Raz jest to trudniejsze raz łatwiejsze. Możemy to uznać za koniec dyskusji
Odpisz
6 sierpnia 2019, 12:51
Polska pomagała każdemu... nikt nie pomógł Polsce
Odpisz
6 sierpnia 2019, 12:54
+ dostała wpie**ol tysiąclecia
Odpisz
6 sierpnia 2019, 13:16
@lolpandapl: to najgorsze co było w Polakach, mesjanizm swojego narodu, inni mogą nas bić ale nam nie wolno.
Odpisz
6 sierpnia 2019, 14:23
@Ameron: *ekhem* wpie**ol pod wiedniem
Odpisz
6 sierpnia 2019, 16:38
"Głównym okresem rozwoju mesjanizmu, w którym ukształtowały się jego charakterystyczne postaci, jest okres pomiędzy powstaniem listopadowym a powstaniem styczniowym. Jest to okres mesjanizmu klasycznego. Poprzedzony on jest okresem premesjanistycznym (trzy pierwsze dekady XIX w.), w którym nie istniała jeszcze sama nazwa, ale w którym pojawiły się niektóre idee zapowiadające klasyczny mesjanizm."
Także no, Wiedeń to trochę inne czasy.
Odpisz
6 sierpnia 2019, 17:00
+nie dostaliśmy ani grosza za warszawe
Odpisz
6 sierpnia 2019, 17:00
+nie teraz u nas bieda
Odpisz
7 sierpnia 2019, 11:57
W szczególności czechosłowacji w 1938r!
Odpisz
6 sierpnia 2019, 19:25
Przyjęcie pierwszego ciosu było największą tragedią w ówczesnej historii świata. Nie powinno się gloryfikować tego, że daliśmy się zniszczyć.
Odpisz
6 sierpnia 2019, 15:53
bochatersga bolzga dziesiontkujonca zuoelnie sama sseregi pszeciwnika (każdrgo naokoo wroga narodu)
Odpisz
6 sierpnia 2019, 16:13
@Krzyniu: Tak
Odpisz
6 sierpnia 2019, 13:08
Polska po tylu przejściach dawała sobie rade i dalej daje sobie rade
Odpisz
Edytowano - 6 sierpnia 2019, 13:19
@PaniDama: no teraz jest już bardziej cieniem (starej) siebie
Odpisz
6 sierpnia 2019, 13:20
niestety
Odpisz
6 sierpnia 2019, 13:18
Naprawiłem tego mema
Odpisz
6 sierpnia 2019, 12:25
Polska miesiąc później:
Odpisz
27 lipca 2019, 00:31
*fałszujący flet grający take on me i przebieg kampanii wrześniowej*
Odpisz
26 lipca 2019, 23:37
A Polacy później mimo to pomagali Aliantom.
Odpisz
26 lipca 2019, 22:32
no nie do końca wyszło
Odpisz