właściwie to ja. Co? Chcę się dołączyć do rozmowy. Ale ogólnie to zawsze te marsze nie wypalają. I LGBT, oraz Niedpoległości. Znaczy się, wiadomo, głównie przez dresów. Czasami mam wrażenie, ze gdyby była wojna i by można było się pozabojać nawzajem (wyplenić) to jest szansa na to, że by było lepiej. Ludzie by doceniali co mają. Oraz by nauczyli sie współpracować. Poje**ne
Dobra przeczytałem to wszystko i z racji tego ile już na to straciłem czasu też dodam coś od siebie. Mianowicie, moim zdaniem głównym powodem istnienia takiego ruchu jak lgbt i wielkiej dyskusji na temat słuszności postulatów tej grupy postulatów, jest w dużej mierze aktualny ustrój, czyli socjalizm. Jak powiedział śp. Stefan Kisielewski: "Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności nieznane w żadnym innym ustroju!". Nikt z biorących udział w tej dyskusji nie pomyślał, że zamiast realizowania postulatów lgbt problem można to rozwiązać w zupełnie inny sposób, np. zamiast wprowadzać związki partnerskie można zlikwidować instytucję małżeństwa państwowego i pozostawić tą kwestię ludziom i temu w co wierzą, jakie mają chęci i upodobania. Tak samo jest z adopcją dzieci przez pary homoseksualne, gdyby sierocińce były prywatne i utrzymywane z dobrowolnych wpłat ludzi, to właściciel sierocińca decydowałby czy oddać dziecko parze homoseksualnej.
Aktualnie temat lgbt jest moim zdanie tak popularny, między innymi, ze względu na zbliżające się wybory. Chodzi o podzielenie społeczeństwa mniej więcej na pół, pół za pół przeciw, pół na PiS i prawdziwe partie prawicowe, a pół na PO i na skrajną lewicę.
Jeszcze co do zdań, które były rzucane w dyskusji o równości, prawa społeczności lgbt w Polsce nie są w żaden sposób naruszane. Członkowie społeczności lgbt domagają się dla siebie jako mniejszości dodatkowych praw. Jak na ten moment nie można powiedzieć, że prawa jakiegokolwiek homoseksualisty w naszym kraju są naruszane. Więc marsze równości już w samej nazwie zawierają błąd logiczny, bo nie można tu mówić o nie równości, kiedy każda osoba homoseksualna ma takie same prawa i obowiązki jak ja, musi płacić podatki, obowiązuje ją prawo, nie może zawrzeć małżeństwa z osobą tej samej płci.
@orkwich: Jeśli nazwiesz to prawo w ten sposób, to tak, ale spójrz na to z drugiej strony. "Nie mogę poślubić osoby tej samej płci"
Czy może
"Jak jestem hetero, to mogę poślubić kogoś, kogo kocham i jest dla mnie całym życiem, ale już jak jestem homo to nie"
@kosmos__: Inna sprawa, że to co się czasem odwala na marszach równości, to głowa mała. Ale w każdej grupie społecznej znajdą się ludzie nienormalni. Tak samo jak część hetero wstydzi się tych, którzy robią te rozróby i obrzucają LGBT wszelkiej maści rzeczami (także tymi dokonującymi uszczerbku na zdrowiu fizycznym bądź psychicznym), tak część ludzi LGBT wstydzi się za tych, którzy zachowują się jak jaskiniowcy. I drobna rzecz - LGBT to nie "ruch" tylko po prostu nazwa dla wszystkich ludzi o orientacji innej niż hetero.
@kosmos__: Po pierwsze małżeństwa państwowe nie są po to aby reprezentować miłość pary, tylko po to, żeby stworzyć pewnego rodzaju spółkę, przeważnie ze wspólnym majątkiem itd. Małżeństwa par homoseksualnych i różnych wielokątów prawdopodobnie są możliwe w jakichś istniejących religiach czy sekatach, tam można sobie ceremonie odprawić i gdyby państwo nie przejęło roli kościoła w tej sferze życia, to problem by nie istniał.
@kosmos__: I jeszcze o tym lgbt nieszczęsnym, może i kiedy powstało skrót oznaczał tylko osoby homo, bi i trans, ale od kiedy w działalność włączyły się osoby hetero, które tylko szerzą tą ideologie dziwnie pojmowanej tolerancji i równości, to lgbt, moim zdaniem i w opinii publicznej, przestało to oznaczać osoby homo, bi i trans i jest ruchem społecznym, w którym uczestniczą w większości osoby hetero, a nie sami "zainteresowani".
@orkwich: Hmm, rozumiem. Jeżeli chodzi o małżeństwa to szczerze się zgadzam, to powinno pozostać kwestią osobistą każdego, tak samo jak religia, która powinna być rzeczą intymną. To, że ktoś wierzy w tego boga, a nie innego nie jest niczym do afiszowania się. Nie jestem pewna co do idei sierocińców, bo nie wiem czy by się utrzymały z takich wpłat.
@kosmos__: No powiem ci, że nie mam pewności i danych, ale czysto teoretycznie, gdyby taka organizacja, jak WOŚP przestała zajmować się wspomaganiem NFZ, to mogłaby spokojnie pomagać w takich i wielu innych inicjatywach, pozatym zmiana systemu prawnego i podatkowego spowodowała by wzrost ilości ludzi zamożnych, którzy lubią pobawić się w filantropów, co na pewno spowodowałoby zwiększenie się wpływów na konta takich organizacji.
za 100 lat może już nie być planety, dlatego cieszę, się że urodziłem się wlasnie w tych czasach. Jakbym urodził się wcześniej, to żyłbym w czasie wojny, a jak później, no to sami wiecie
@ten_koles: byliśmy ostatnio w angielskim Brighton - pół głównego rynku zarąbane tęczowymi flagami.
W witrynach sklepowych hasła typu ,,we are proud to serve everyone,, z tęczową obwódką. Praktycznie 40% wszystkich ubrań w Primarku o tematyce pride month. Dosłownie nie dało się spojrzeć żeby nie widzieć tęczy.
Nie chodzi o to, że hejtuję gejów, szczerze to wywalone mam kto kogo kocha czy jak się identyfikuje, jednak robienie z tego halo na całą kulę ziemską to według mnie spora przesada.
@MrCienki: O co ci kurde chodzi z ta odzieza patriotyczna. Przeciez nikt nie robi z tego wielkiego halo i nie ma odziez patriotyczna month. Przegladajac sobie internet nie bedziesz mial zadnych albo prawie zadnych informacji o tym a pride month byl wzzedzie.
LGBT to jest cała organizacja, która ma swoje postulaty. W tym przypadku jednostki są rozsądne i inteligentne, a ruch jest zakłamany i propaguje fałsz.
To oni dopuszczają więcej jak dwie płcie, okres mężczyzny czy możliwość zostania rodzicem w związku homoseksualnym. To nie jest wymysł homoseksualistów nienależących do tego ruchu.
Pominę fakt, że w kanadzie miało miejsce zdarzenie w którym dziecko zostało bez płci (to był chłopiec) bo jego mama (transwestyta) stwierdziła, że ono samo sobie wybierze płeć jak dorośnie.
Do tego dąży ten ruch, a nie do równości.
@jacek1s: Nie widzę jaki masz problem z rodzicami homoseksualnymi, skoro jakbyś trochę poczytał to wiedział byś że konsensus jest taki, że pary homo są tak samo dobrymi rodzicami jak hetero
Nie widzę też problemu z więcej niż dwoma płcami, jak ktoś lepiej czuje się identyfikując się jako drzewo to co mnie to obchodzi?
Znajdź mi postulat lgbt który mówi że wszystkie dzieci powinny być bez płci
Gdyby tak było, to by się nazywali LGBTH i by tłumaczyli ludziom dlaczego powinni mieć równe prawa np. w sprawach zawierania związku prawnie, a nie tworzyć ruch propagandowy, który przez cały miesiąc macha tęczowymi flagami jakby walczyli z komunizmem.
Dodatkowo by się nie oddzielali od heteroseksualistów, a próbowali w merytoryczny sposób do nich przyłączyć. Zamiast tego wolą gadać głupoty i robić z siebie debili za co ludzie ich jeszcze bardziej nie lubią i co odbija się na zdrowo myślących homoseksualistach.
Poza tym ja traktuję homoseksualistów na równi z heteroseksualistami, pluję za to na LGBT bo to są debile gorsi niż płaskoziemcy bo ci drudzy chociaż na biologii uważali w pierwszych klasach podstawówki mimo, że na geografii spali.
@polak922: Homoseksualiści nie mogą być rodzicami (chyba, że z osobą z zewnątrz). Mogą być opiekunami prawnymi, rodzic to stanowisko w którym dziecko ma z nimi pokrewieństwo.
Są dwie płci, to jak się ktoś czuje to do psychologa trzeba iść z tym lub w skrajnych wypadkach do psychiatry.
Postulatu takiego nie ma, to przykład działania uczestniczki LGBT na dziecko.
@jacek1s: o co chodzi z LGBTH?? bo jako osoba z lgbt pierwszy raz słyszę ten skrót XDDD
i już mówiłam, LGBT to nie jest żaden ruch. to skrót.
w ogóle nie wiem jak mam ci na to odpowiedzieć bo to trochę bez sensu? lgbt chcą równości i nie powinniśmy przeinaczać tego w coś dziwnego. nie powinniśmy się bać lgbt bo to tylko ludzie, którzy nie chcą nic złego. wszystkie osoby homo czy tego chcą czy nie należą do lgbt.
lgbt to nie jest jakaś mistyczna grupa ludzi która chce zniszczyc cały znany ci świat
@jacek1s: Dwie płcie są ale nie widze problemu z tym że ktoś nie identyfikuje się jako żadna albo wymyśla sobie nową, nikomu to nie szkodzi a tej osobie może pomóc psychologicznie
A idąc twoją logiką rodzice z adptowanym dzieckiem też nie mogą być rodzicami bo w końcu adoptowali a nie wyprodukowali
Nie. To jest społeczność należąca do grupy LGBT, która ma swoje postulaty i swój własny świat.
Żaden homoseksualista nie jest zmuszany do bycia w tej grupie.
Kto się ich boi? To są ludzie poprzebierani za klaunów, którzy chcą być zauważeni. Im nie chodzi o żadną równość, a o wyższość.
@polak922: Prawnie nadal jest to chłopak lub dziewczyna. Może być napakowanym, brodatym facetem, który mówi, że jest Karoliną, ale i tak jest facetem.
Homoseksualista czy hetero, adoptując staje się opiekunem prawnym, a nie rodzicem.
To jest grupa. Wielu heteroseksualistów uczestniczy w marszach tej organizacji, ale Twoim zdaniem to skrót, więc oni nie mogą w tym uczestniczyć bo nie są z żadnej z wymienionych w skrócie.
Więc wykluczasz w ten sposób równość, no bo jak nie jesteś homoseksualistą lub nie zmieniłeś płci, to nie możesz. Nie, każdy może należeć do tej grupy bo to grupa, która popiera homoseksualizm i zmianę płci.
Tak samo jak homoseksualiście nie mają przymusu należeć do tego śmiesznego tworu.
@jacek1s: Nikt nie zabrania ludziom hetero chodzić na marsze.
Fajnie że wywnioskowałeś to nie po dowodach ale desperackimi próbami złapania kogoś za słówka
@jacek1s: Czyli cały twój argument związany z tym że homo nie mogą mieć dzieci polega na tym że nie mogą mieć dzieci własnych? Bezpłodni też nie powinni móc adoptować?
Teraz to żeś pojechała, oni nam nie przeszkadzają i są mili? Kojarzysz cytaty "JAK TE KU*WY W MOHERACH WYMRĄ, A RZĄD SIĘ ZMIENI TO WRESZCIE ZAPANUJE SPRAWIEDLIWOŚĆ" - Kto nie jest za nimi, jest przeciw nim, czyli ku*wą. Wszyscy powinni się leczyć, jak w Polsce zalegalizują ten cyrk to jedyną ucieczką będą państwa totalitarne na wychowanie potomstwa bez ingerencji z "ku*wami" jak to Pani z 60IQ ujęła. Oni nie walczą o prawa, chcesz dowód? Holandia? USA? Tam jest zalegalizowane dosłownie wszystko związane z LGBT i nadal robią marsze, nadal wyzywają i obrażają, czują się ku*wa ważniejsi i promują ten cały cyrk z wyborem płci. Urodziłeś się mężczyzną MASZ BYĆ mężczyzną. Zmień płeć i mów, żeś jest baba, adoptuj dzieci, a potem się ktoś zapyta, ile godzin spędziłaś na porodówce, a Ty "TY ŚWINIO MNIE BĘDZIESZ WYTYKAĆ?" - Każdy kto ich krytykuje według nich jest ku*wą. Co osiągnął ten pseudo ruch w Polsce, prócz ośmieszenia się? Zamiast pokazywać ludziom, że są normalni, robić zbiórki charytatywne, maratony, być wolontariuszem w schronisku czy przedszkolu to ku*wa nie, oni wolą wyjść i krzyczeć, że wszyscy to naziści, Ty też, bo jak mniemam jest hetero.
@jacek1s: LGBT chce zmiany rządu na lewicę, która wprowadzi dla nich prawa, a przeciwników ich ruchu dziesiątki razy nazywali nazistami, podczas gdy to oni wyzywają, zastraszają itp. Ponadto w Niemczech parady LGBT są popierane w środowisku neonazistowskim
@Towarzysz777: hetero przecież mogą chodzić na marsze równości. lgbt serio nie mają nic przeciwko, wręcz przeciwnie, jest im bardzo miło kiedy ktoś ich wspiera.
@jacek1s: to jest marsz każdego kto chce równości, a że lgbt także chcą równości to organizują te marsze. serio, na marszach może zjawić się każdy kto czuje się uciskany przez kogoś
@Towarzysz777: ej nie wiem co jest złego w tym że lgbt chce zmiany rządu na kogoś kto jest według nich dobry. ty też pewnie chciałbyś żeby rządził ktoś kto jest wedlug ciebie dobry.
jakby każdy chce dobrze, ale każdy ma różne wizje. i nie wiem ile razy mam to powtarzać jeszcze ale lgbt nie chcą zniszczyc hetero ludzi i nie chcą kompletnej zagłady świata
@Towarzysz777: hetero mogą iść na marsz
w lgbtq+ nie ma "h" odpowiadającego za heteroseksualizm bo heteroseksualizm nie jest mniejszością a akronim lgbtq+ określa osoby należące do mniejszości pod względem orientacji seksualnej i tożsamości płciowej, nie wiem w jaki sposób miałoby to być wykluczające
jeśli chodzi o osoby które obrażają przeciwników lgbtq+ to są skrajne przypadki, w każdej społeczności zdarzają się jakieś agresywne jednostki, tak samo możnaby powiedzieć, że każdy przeciwnik lgbtq+ rzuca w ludzi petardami i kamieniami bo jakaś garstka osób tak zrobiła, ale nie mam zamiaru tak mówić, bo nie oceniam całej społeczności na podstawie skrajnych przypadków
nie wiem ile razy trzeba powtarzać takie oczywistości
@Towarzysz777: Mam pomysl zacznijmy identyfikowac sie jako samochody i saczniemy lazic srodkiem drogi a jak ktos ma z tym problem to jest nazista. W koncu nic innym do tego jako kto sie identyfikujesz.
@maciek102002: hej jeśli już mamy sb trzymać przykładów z samochodzikami to wyobraź sobie, że ty lubisz jeździć samochodem a ktoś inny skuterem.
jeździmy po tej samej drodze i nikt nie powinien być gorszy przez to że jeździ samochodem lub skuterem
osoby jeżdżące skuterami po prostu chcą nimi jeździć i nie zamierzają rzucać kamieniami w osoby w samochodach
A co to za problem. Jezeli oni moga sie identyfikowac za cos co nie jest zgodne z logicznym mysleniem to czemu ja nie moge. To ze ktos uzywa widelca do jedzenia zupy nie znaczy ze nie moge nim kroic ciasta. Oba pomysly sa debilne ale skoro ludzie zaczynaja popierac jeden to czemu nie zaczna drugiego.
@maciek102002: Bo oni popierają wyłącznie to, co sami sobie wymyślą, postęp cywilizacyjny idzie w przód, a to skutkuje zezwoleniem na takie zachowania, a skrajności LGBT to całe LGBT, homoseksualni ludzie to nie skrajność, reszta chodzi w paradach i wyzywa innych , większość, więc nie skrajność
Nadajesz temu ruchowi zupełnie inne znaczenie niż jest kreowane w rzeczywistości. Manifestacja LGBT jest organizowana w określonym celu, a nie dla każdego.
Dodatkowo jest organizowana najgorzej jak się tylko da, nie wiem czy specjalnie, ale zdecydowanie LGBT robią wszystko by podsycać nienawiść.
@Towarzysz777: to Wy sobie kreujecie jakąś rzeczywistość w której większość lgbtq+ jest agresywna, bo takie przypadki najbardziej się nagłaśnia, nikt nie mówi głośno o tych 100 osobach które zachowują się normalnie, tylko wszyscy będą krzyczeć o jednej która jest agresywna
poznajcie trochę osób które chodzą na parady i zobaczycie że większość z nich to normalni, mili ludzie
Tylko jak nauka temu zaprzecza. Jedyne co wiem w tym trmacie to ze postanowili usunac homo z listy chorob psychicznych je**nym glosowaniem. NO KU*WA TO NAUKA NIE DEMOKRACJA MASZ DOWOD POKAZ UZNAMY NIE MASZ TO KU*WA NIE. ROBIENIE GLOSOWANIA ZAMIAST DOWODU TO PARODIA.
@maciek102002: ale jakby mieli inne powody żeby usunąć homo z listy chorób, to nie było tak że jednego dnia ktoś sobie wstał i powiedział "a ch*j dzisiaj usuniemy homo z listy chorób"
ale nawet gdyby czysto teoretycznie homoseksualizm byłby chorobą, to przecież chorych się nie wyzywa
@jacek1s: Ja nie mówię o tym, jaki ona ma cel, bo oni do niego dążą w jak najgorszy sposób, tylko co teraz się dzieje i co oni robią z samą ideą równości. To może się nazywać masz równości, ale według nich są równi i równiejsi.
@Towarzysz777: Całe lgbt to skrajni?
Ciekawe jak poczułbyś się gdybym powiedział że wszyscy narodowcy to naziści
Albo wszyscy chrześcijanie to fanatycy religijni
Nie, to tak nie działa
Chcą zmienić rząd na lewicowy? Jakoś nie pamiętam za czasów po szkalowania wszystkich he- a no tak, po prostu jesteś dzbanem i zrównujesz wszystkich na lewicy z "lewactwem"
@polak922: Nie wiesz co to dowod? Spoiler : niepodwazalny ciag zdan uzasadniajacy prawdziwosc twierdzenia.
Jezeli jest prawdziwy dowod to nie mozesz sobie powiedziec HMMMM NO JA KU*WA NIE WIERZE rownie dobrze moze byc glosowanie odnosnie tego czy woda ma 99% szansy na zabicie czlowieka przy kontakcie albo jakis inny bullshit.
@polak922: Na świecie jest 1% homo, bi, trans, z czego w paradach uczestniczy z tego 1% zaledwie 5%, 95% to ludzie homo nie uczestniczący w marszach. Tak, LGBT to skrajności, to nie jest tak, że każdy homo jest w LGBT, bo w takim razie może sobie być w domu. Nie mówiąc już o tym, że w ogóle homo, bi, trans to skrajność. Ale żeby tak jak w Szwecji zostawiać dziecko bez płci, chociaż ma penisa to jest szkodliwość dla całej cywilizacji, będzie mogło być mniej jednej, a więcej drugiej płci, z tym że wszyscy z tej skrajności nie będą mogli mieć dzieci, być rodzicami
@Towarzysz777: okej, czy ktoś mnie tutaj w ogóle słucha bo ja w co drugim komentarzu powtarzam że jeśli jesteś homo/bi to czy tego chcesz czy nie to jesteś lgbt no lgbt to zbiór ludzi którzy nie sa hetero
i lol, nic sb temu dziecku nie stało przecież? pewnie będzie chciało być chłopcem, ale to nic złego że ona stwierdziła że nie chce na razie "narzucać" mu płci
@Towarzysz777: ...
38 procent chrześcijan chodzi do kościoła
To nie znaczy że 38 procent społeczeństwa to fanatycy religijni
Byxie mniejszością w grupie nie czyni cię radykałem
A bycie homoseksualnym nie czyni cię skrajnością bardziej niż bycie hetero
@maciek102002: Na serio, zastanawiam się czy jesteś upośledzony
Głosowanie o którym mówiłeś było głosowaniem o konsensus naukowy. Nikt nie zebrał się w grupę bez żadnej wiedzy i walnął losową decyzję, to było głosowanie ekspertów z dziedziny psychologii którzy byli przekonani przez dowody
Ja nie chce pokazac naukowcom ze nie maja racji tylko chce ku*wa sie dowiedziec jak to zbadali. To nie jest jak z dlugoscia przedmiotu ze oczywiste ze zrobisz to miarka. Myslalem ze skoro piszesz o tych badaniach to przynajmniej cokolwiek o nich wiesz i dasz rade wypowiedziec sie merytorycznie na ten temat.
@maciek102002: oh sory, nie wiedziałam że chcesz żeby ktoś przedstawił ci po kolei jak wyglądają takie badania.
pomyślałam sb że po prostu poszukasz tego, jak każdy kiedy chce się czegoś dowiedzieć.
@polak922: NOSZ KU*WA MAC DOWOD Z DEFINICJI NIE POZOSTAWIA CIENIA WATPLIWOSCI. MOWI TAK ALBO NIE. TYLE. ZADNEJ INNEJ OPCJI NIE MA. NAZYWASZ MNIE UPOSLEDZONYM BO NIE ZNASZ DEFINICJI SLOWA? DEBATOWAC TO TY MOZESZ CO NAJWYZEJ NAD TEORIA.
Co z tego, że w co drugim komentarzu mówisz, że każdy homo to LGBT. Jakbym w ck drugim komentarzu mówił, że 2+2=5 to też by mnie nie słuchali. LGBT to ruch chcący wywalczyć prawa, znajdą się ludzie homo, którzy nie potrzebują takich praw. Co więcej walczą w Polsce, pomimo tego, że tuż za granicą mogą sobie żyć bez walki. Co ich powstrzymuje? Chcęć zostania w kochanej ojczyźnie? Za którą walczyli nasi ojcowie, by była heteroseksualna i chrześcijańska, teraz oni "walczą" kamieniami o to, by byli wyższością w państwie i by każdy im buty czyścił. "Nie mili ludzie za LGBT to skrajność" - Spotkaliście ludzi w marszu? Zapytajcie się, każdego, kto im przeszkadza w egzystencji i we wdrażaniu ich praw, co odpowiedzą? Że ku*wy w moherach, chrześcijanie, kościół, rząd, ludzie na wsiach... Ale zamiast Im się przypodobać np. Chodzeniem do kościoła czy na pielgrzymki (Homo też mogą być chrześcijanami), to niosą flagi. Co nie dziwi to to, że większość nastolatek w wieku 13-18 lat popiera LGBT, są za tym, jak wy, by mieli równe prawa, ale nie wiedzą jakimi kosztami toczy się ich walka o te prawa. Za samo profanowanie miejsc religijnych bym zastrzelił każdego z milionów, i to by była ich wina, bo mogą walczyć pokojowo, a wybierają wojnę domową idei. Nie robię tego, zatem nie jestem homofobem, czyli nie zabraniam im żyć..ALE NIE TOLERUJĘ ICH WYSTĘPKÓW. Skoro jednostki są złe i dobre, będę popierać jednostki, gdy pokażą na co ich stać i mnie przekonają, jak dziesiątki milionów Polaków. Aktualnie nic nie robią dobrego, nic.Wracając jeszcze na chwilę, LGBT można wspierać, ale nie każdy kto wspiera LGBT jest w LGBT, mimo bycia homo. Możesz ich popierać, ale włączasz się do LGBT gdy działasz razem z nimi i razem z nimi walczysz, czego normalni homo nie robią, zatem w marszach zostają same negatywne skrajności
@maciek102002: Cokolwiek o nich wie? Chłopie szkoda strzępić ryja, przecież to są nastolatki, które usłyszały z telewizji wizję pięknego świata gdzie każdy jest równy. Przy negatywach zatkali uszy. Wymagasz od nich dowodu? Przecież to nie są ani naukowcy, ani ludzie w temacie, oni łykają tylko wizję
I jak tak sie przyjebujesz do tego ze zle uzywamy lgbt to przyjeb sie tez do tego ze narodowcy sa nazwani nazistami mimo tego ze mowimy o Polsce nie Niemcach wiec o nazizmie nie moze byc mowy.
@Towarzysz777: W sumie to chyba wylacze powiadomienia do watku bo szkoda strzepic ryja. W dyskusji kiedy jest pytanie to powinno sie na nie odpowiedziec skoro sie wie na ten temat a nie pisac WyGoOglUj SoBie DebIlu. Celem dyskusji jest merytoryczne wyciagniecie wnioskow. To ze na pytanie o te badania nie dostalem odpowiedzi rozumiem jako jeb sie nie chce mi sie z toba gadac wiec nawet nie wiem po ch*ja nadal gadamy. Jeszcze tak z ciekawosci spytam chociaz pewnie nie dostane odpowiedzi. Czy nasi dzielni obroncy lgbt sa homo i ile maja lat?
@maciek102002: My rozumiemy ich postawę, ale oni naszej nie, czyli tak jak napisałem - Łykają zalety. Negatywy - Zamykają uszy.
My widzimy zalety wdrożenia LGBT, oni wad nie, są nieomylni przecież, nie ma wad. Największą wadą jest koszt wdrożenia tego, czyli skłócanie społeczeństwa, profanacja religii, nietolerancja tych, którzy mnie nie tolerują. Kiedyś ktoś mądry jednak wymyślił zdanie "Skoro jesteś tolerancyjny, toleruj to, że ja nie jestem" - Inaczej nie są tolerancyjni, bo nie zgadzają się z wizją, w której ktoś im się sprzeciwia. A da się tolerować wroga. Wróg to nieokiełznany przyjaciel, jak te mohery, które zmieniły by nastawienie gdyby LGBT dało im powód. Chcesz zaufania? Zasłuż sobie. Chcesz, by domy dziecka dały Ci dziecko? Pokaż, że umiesz je wychować, a nie machaj flagą jak naziści i krzycz, że mają Ci to dziecko dać (Dziecko to metafora tutaj)
@Towarzysz777: Wy naprawdę żyjecie w jakiejś alternatywnej rzeczywistości
oceniacie całą społeczność tylko po tym, że zobaczyliście gdzieś w mediach kilka wypowiedzi, w których jej członkowie obrażają przeciwników, a zarzucacie innym, że łykają to co podają media
upieracie się że lepiej wiecie czym jest lgbtqiap+ i jakie ma postulaty niż osoby które do tej społeczności należą
oskarżacie lgbtq+ o walkę z użyciem kamieni, kiedy to dosłownie w nich są rzucane kamienie podczas marszów
już nawet nie chce mi się tego wszystkiego komentować, myślę tylko że bardzo wymowne jest to, że w tej dyskusji po stronie osób stających w obronie lgbtqiap+ nikt nie przejawia żadnej agresji, natomiast po przeciwnej lecą teksty o tym, że strzelałbyś do ludzi, naprawdę bardzo wymowne
nie widzę sensu w dalszej dyskusji, miłego dnia wszystkim
@polak922: Skoro większość za pomocą przekonania ich ustala prawdę, to ja mogę dać w łapę większości, a ona stwierdzi, na podstawie moich dowodów, które przedstawiają to, że wdrażanie LGBT jest groźne i szkodliwe, że LGBT to choroba psychiczna i zamykamy ich w psychiatryku... Jeżeli ktoś wybiera swoją płeć, to jest chory psychicznie, bo odrzuca KU*WA TUTAJ UWAGA: FAKT, FAKT... że ma jedną płeć i nie zależy to od niego
@Towarzysz777: hej jeszcze raz powotrze to o lgbt ale tym razem masz screena.
"nasi ojcowie walczyli za heteroseksualna Polskę" haha zabawne bo pewnie za Polskę walczyly także osoby homo/bi. haha zabawne bo Hitler zamykał homoseksualistów w obozach, a z tego co wiem to przeciw niemu walczyli.
możesz przecież być patriota i byc homo i to wystarczy. uciekać za granicę tylko po to żeby być tolerowanym to lekka przesada.
jeśli zapytasz jakaś osobę lgbt o to co mu przeszkadza to pewnie powie że przeszkadzają mu nietolerancyjni ludzie. nie mam pojęcia co mam zrobić z ta garstka która zaczęłaby komuś życzyć śmierci? przeprosić cię za nich XDDD
serio robicie z lgbt jakaś sektę która chce wam ukraść dzieci, zabić, zjeść, zgw*łcić, wyprać mózgi i zatańczyć nad waszymi gronami. lgbt to tymczasem po prostu ludzie którzy będą istnieć do końca świata 🤠
serio nie widzę sensu ciągnąć tego dalej, bo nie widzę sensu w tym żebym miała się produkować tylko po to, żebyście omijali moje argumenty mówiąc że są błędne "bo tak"
Nie wiem jak ty widzisz brak agresji bo jednak wyzywanie mnie od uposledzonych jest agresja werbalna. Ja tylko mowilem o tym ze dowod jest niepodwazalny i chcialem zeby uzywal prawidlowych terminow. Dopiero kiedy po raz ktorys z rzedu napisalem czym jest dowod i zasugerowalem ze chodzi mu o teorie przestal pisac o dowodzie tylko teorii.
Oprocz tego to pymyszka byla pierwsza do pisania calej wypowiedzi capsem co jest odpowiednikiem krzyczenia co tez mozna zaliczyc jako agresje werbalna.
Czytaj ze zrozumieniem, napisałem u góry, że oceniamy po skrajnościach, bo widzimy, że np. Jedna osoba robi coś złego. Co nie znaczy, że reszta nie robi. A wy robicie to, co nam zarzucacie, również oceniacie po skrajnościach, bo widzieliście, że osoba LGBT pomogła staruszce. Wy odrzucacie negatywy LGBT, to my odrzucamy pozotywy, ale my jak widzisz tłumaczymy fakty obiektywnie, ze świadomością, że LGBT też potrafią być mili, ALE NIECH TO KU*WA POKAŻĄ... Gdzie pokazali? Nie pokazują tego, co pisałem u góry, 4 razy piszę, jak mogą zyskać zaufanie, a wy nie widzicie zalet w pokojowym rozwiązaniu, więc wybierajcie wojnę idei. To śmieszne co piszesz, że oceniamy po tym, jak jedna osoba rzuciła kamień. Wy po tym, że dwie osoby nie rzuciły, czyli już ten z kamieniem to skrajność, a reszta nigdy nie zgrzeszyła, jak wam trudno mnie przekonać, że oni nie mają negatywów, to jeszcze dorzucę to, że każdy z nich jest przeciwko kościołowi, więc dla mnie to już wróg. A nie musi być, ale nie daje mi wyboru innego, jak analizowanie faktów, które przedstawiają to, że oni dzielą społeczeństwo i wyzywają przeciwników. Za to co napisałem myślisz, że by mnie nie obrazili? Na pewno? Już czekam, aż któryś z was zacznie patrzeć obiektywnie
Pokaż mi, gdzie ktoś z nas napisał, "bo tak" - Jeżeli nie znajdziesz, nie odpisuje na Twoje wypowiedzi i uznaję Cię za osobę wiarołomną i z argumentami bez pokrycia. Ignorujesz to, co jest dla Ciebie niewygodne, mianowicie nie napisałaś nic o moim pomyśle wzbudzenia zaufania wśród nas przez LGBT, czyli uznajesz, że lepiej wyjść na ulicę, krzyczeć i napi**dalać się z kibolami
Pierwszy raz sie zgadzam z toba ze to juz ku*wa nie ma sensu ale po waszej stronie tez bylo ignorowanie jak pisalem definicje dowodu. I pochwalisz sie w koncu ile masz lat i czy jestes homo czy nie masz zamiaru?
@Towarzysz777: Widzę że ty z tymi swoimi teoriami spiskowymi niewiele się różnisz od płaskoziemców
Serio myślisz że ktoś po prostu przekupił dzisiątki tysięcy ludzi i nikt o tym nie powiedział?fajnie że przeskakujesz z konsensusu na twmat homoseksualizmu do płci
@maciek102002: dlaczego miałby to robić? Co cię to obchodzi? Może sam powinieneś powiedzieć ileasz lat i czy nie jesteś prawiczkiem przed domaganiem się informacji od innych?
Zresztą, mialeś sobie iść, więc po co to ciągniesz?
@polak922: Konsens homoseksualizmu? Teraz to już mnie wyzywasz ignorancie. Gdzie tak było o homo? Piszemy od godzin o LGBT, nie homo... I tak, wyobraź sobie, że podczas głosowania nad usunięciem LGBT z chorób psychicznych mogli zostać przekupieni. Większość ustala zasady? Zatem większość jest za tym, że LGBT nie powinno istnieć. Twoją drogą rozumowania LGBT nie powinno istnieć, bo jest wyłącznie 1%, a istnieje i ich nie zamykają
@polak922: A ty nie umiesz precyzyjnie powiedziec o co ci chodzi. Chcesz merytorycznej dyskusji to nie pisz o glosowaniu nad prawdziwoscia dowodu albo o narodowcach nazistach bo to prowadzi tylko do niezrozumienia. Naskakiwales na mnie za to ze probowalem cie przekonac do nienazywania czegos nad czym sa debaty dowodem ( bo jak juz wielokrotnie pisalem dowod jest niepodwazalny) a ty dalej brniesz w swoje a nazywajac mnie uposledzonym. Nie spodziewaj sie ze bedzie normalna dyskusja jak robisz tak jak robisz.
@maciek102002: Dobra Maciek chodź odpocząć. Filozofowie również mówili, że pierwszym objawem choroby psychicznej jest wyparcie się jej istnienia. Prościej - Nie przekonasz głupiego, że nie jest głupi. Ale przynajmniej daliśmy jejakom czytającym to dowody i argumenty, dzięki czemu dyskusja stała się obiektywna, więc czas nasz nie został zmarnowany. Dziękuję za współpracę przeciwko propagandzie, pozdrawiam.
@maciek102002: to że nie rozumiesz co to konsensus ani co to porównanie to naprawdę nie moja wina
Nie mówiłem nic też o tym co jest dowodem a co nie, wyjaśniałem ci czym jest konsensus
Nie, dowód jest powtarzalny, mówienie że jest niepowtarzalny jest zakładaniem że wiemy wszystko na dany temat, co jest błędem logicznym
@Towarzysz777: No dobra towarzyszu (idealnie sie ten nick wpasowal tutaj) a co do mojego wieku myslalem ze 2002 w nicku jest wystarczajaco wymownym sygnalem.
Wczytywanie gifa. Możesz włączyć autostart gifów w opcjach profilu.
1) Uważam że mówienie o LGBT jako ideologii i ruchu społecznym jak najbardziej ma sens. I nic nie zmienia tu fakt, czego skrótem jest nazwa. Równie dobrze mogę powiedzieć że każdy obywatel należy do Platformy Obywatelskiej, bo przecież jest to w jej nazwie.
Ale też trzeba być bardzo ostrożnym w mówieniu o ideologii LGBT, bo jest to raczej luźny ruch ideologiczny, a nie organizacja z twardą hierarchią gdzie ktoś ustala postulaty, a inni muszą albo się z nimi zgadzać, albo wy****dalać. Można się zgadzać z ogółem tylko częściowo, a i tak być uważanym za członka tego ruchu.
2) Homoseksualiści mogą nie tylko adoptować dzieci, ale też je płodzić, po prostu nie z osobą z którą pozostają w stałym romantycznym związku. Jeśli para heteroseksualna ma dziecko, ale po jakimś czasie stwierdzą że dalszy związek nie służy ani im, ani wychowaniu dziecka, rozstaną się i ułożą życie z kimś innym - to nie oznacza jeszcze, że ojciec przestał być ojcem, a matka matką.
I owszem, możesz twierdzić że normalizowanie takiego modelu rodziny jest szkodliwe dla dzieci, ale moim zdaniem raczej nie ma dobrych argumentów na poparcie tej tezy. Najczęściej spotykam się ze statystykami które z łatwością da się wyjaśnić ostracyzmem społecznym. Czyli dzieci dorastające bez udziału obojga biologicznych rodziców żyjących w stałym związku rozwijają się gorzej i czują się skrzywdzone głównie dlatego, że wszyscy dookoła im wmawiają że powinny się tak czuć. Mit o zbawiennym wpływie "normalnej rodziny" utrwalił się jako coś "oczywistego", ale współczesna nauka od niego odchodzi, bo nie przemawiają za nim żadne naukowe przesłanki. A przynajmniej żadne wystarczające do uzyskania takiego stopnia pewności.
3. Podobnie jest z mitem homoseksualizmu jako choroby - długo uważano go za chorobę "bo tak", a po bardziej szczegółowych badaniach okazało się że nie spełnia kryteriów choroby psychicznej. Fakt że zostało wykreślone z listy chorób poprzez głosowanie to najgorszy możliwy argument przeciwników LGBT, bo każde inne dziwactwo wykreślonoby w takiej sytuacji od razu, bez żadnego głosowania. Po prostu kilku bardziej konserwatywnych psychologów uparło się, że religia nie pozwala im zaakceptować takiego werdyktu bez głosowania. No dobra, mieli kilka argumentów oprócz religii, ale były one niewystarczające.
Zasadniczo - wcześniej uważano, że osoby homoseksualne nie są psychicznie w stanie zbudować między sobą stałej, opartej o głębokie uczucie relacji, a trwanie w tego typu związku nieuchronnie prowadzi do pogłębienia się innych problemów psychicznych. Przebadano osoby z różnymi seksualnymi dziwactwami i okazało się że niektóre faktycznie działają w taki sposób, ale homoseksualizm do nich nie należy. Badania neurologiczne wykazały, że u niektórych fetyszystów część mózgu odpowiedzialna za odczuwanie popędu seksualnego jest nieaktywna, a u osób homoseksualnych jest tak samo aktywna jak u hetero.
@Mijak: To stworzyło jednoznaczne naukowe podstawy do podziału na orientacje seksualne i zaburzenia seksualne.
Konserwatywni psychologowie użyli argumentu, że homoseksualizm i tak jest zaburzeniem, bo utrudnia rozmnażanie płciowe, które "jest najważniejszą funkcją popędu seksualnego", ale chęć lub niechęć do określonych zachowań społecznie korzystnych lub uznawanych za "normalne" - sama w sobie nie wystarcza do określenia czegoś jako choroby psychicznej. To nie działa na zasadzie "nie rozmnaża się, czyli jest chory", tylko "nie rozmnaża się, może z powodu choroby, może innych czynników". I homoseksualizm uznano za taki właśnie inny czynnik. Który można lubić lub nie, ale kryteriów choroby nie spełnia.
A dlaczego kryteria choroby są akurat takie, a nie inne? Ano bo gdyby były inne i homoseksualizm zostałby uznany za chorobę, to byłoby to niebezpiecznym precedensem i każde zachowanie odmienne od większości można by było wtedy uznać za chorobę. Wolisz siatkówkę od piłki nożnej? Choroba psychiczna. Na szczęście to tak nie działa.
4. W sumie nawet gdyby to tak działało i uznalibyśmy coś - na przykład homoseksualizm - za chorobę psychiczną, to nie każda choroba psychiczna kwalifikuje się do przymusowego leczenia. Dotyczy to tylko schorzeń prowadzących do zachowań bezpośrednio zagrażających bezpieczeństwu chorego i osób w jego otoczeniu. Homoseksualizm i transseksualizm takiego zagrożenia nie stwarzają, więc nie ma podstaw do zamykania tych ludzi w szpitalach psychiatrycznych.
Znaczy w sumie i tak kiepsko jest mieć zdiagnozowaną chorobę psychiczną, nawet gdy nie podlega ona przymusowemu leczeniu, bo może to uniemożliwić uzyskanie pracy w konkretnym zawodzie lub na konkretnym stanowisku, ale i tak poddanie wszystkich chorych psychicznie obowiązkowemu leczeniu w izolacji od społeczeństwa to nierealna wizja.
@DaKnight: akurat ma rację. Ja ostatnio spotkałem sie z hasłem "hetero to zero" od laski, co uważa geji za super rzecz. Zostanie anonimowa. I nie sa wszyscy tacy. Ale ktos to hasło wymyślił
@ten_koles: Polaków w Wielkiej Brytanii, USA i Niemczech trzeba natychmiast pozbawić praw obywatelskich, w przeciwnym razie przejmą oni władzę i zaczną prześladować rodowitych mieszkańców. /s
Co ma piernik do wiatraka, między mniejszościami są różnice, co innego inna narodowość, a co innego inne poglądy, które dają radę zmieniać ustroje, jak to w Hiszpanii na transparencie pisało "Zniszczymy waszą cywilizację europo, przybywamy" - Polak nie przekona Niemca, żeby był Polakiem. Homo przekona 12-letnią dziewczynkę, że chce równości dla wszystkich. Wojna się toczy złym sposobem i odniesie miliony ofiar.
@Frutti56: A żebyś wiedział, jeżeli w jakimś kraju dojedzie do wojny domowej, lub w krajach, które zabijają homo dojdzie do rewolucji. Wyobraź sobie zamiast Białegostoku Warszawę i kibiców przechodzących w czasie marszu "równości" - Tylko kiboli z maczetami, ofiar nie śmiertelnych może, ale rannych będzie znacznie więcej, a teraz pomnóż to razy miasta w Polsce
Komentarze
Odśwież29 lipca 2019, 12:50
@maciek102002: jasne, ale to że jedna osoba na paradzie równości tak powiedziała nie znaczy że cała reszta lgbt tak sądzi
Odpisz
29 lipca 2019, 12:51
o nie, usunął komentarz
Odpisz
29 lipca 2019, 13:01
Ale jak jeden typ na marszu niepodleglosci cos zrobi to caly marsz winien.
Odpisz
29 lipca 2019, 13:02
@maciek102002: jakby, mało kto tak uważa
Odpisz
30 lipca 2019, 21:30
właściwie to ja. Co? Chcę się dołączyć do rozmowy. Ale ogólnie to zawsze te marsze nie wypalają. I LGBT, oraz Niedpoległości. Znaczy się, wiadomo, głównie przez dresów. Czasami mam wrażenie, ze gdyby była wojna i by można było się pozabojać nawzajem (wyplenić) to jest szansa na to, że by było lepiej. Ludzie by doceniali co mają. Oraz by nauczyli sie współpracować. Poje**ne
Odpisz
31 lipca 2019, 00:15
Dobra przeczytałem to wszystko i z racji tego ile już na to straciłem czasu też dodam coś od siebie. Mianowicie, moim zdaniem głównym powodem istnienia takiego ruchu jak lgbt i wielkiej dyskusji na temat słuszności postulatów tej grupy postulatów, jest w dużej mierze aktualny ustrój, czyli socjalizm. Jak powiedział śp. Stefan Kisielewski: "Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności nieznane w żadnym innym ustroju!". Nikt z biorących udział w tej dyskusji nie pomyślał, że zamiast realizowania postulatów lgbt problem można to rozwiązać w zupełnie inny sposób, np. zamiast wprowadzać związki partnerskie można zlikwidować instytucję małżeństwa państwowego i pozostawić tą kwestię ludziom i temu w co wierzą, jakie mają chęci i upodobania. Tak samo jest z adopcją dzieci przez pary homoseksualne, gdyby sierocińce były prywatne i utrzymywane z dobrowolnych wpłat ludzi, to właściciel sierocińca decydowałby czy oddać dziecko parze homoseksualnej.
Aktualnie temat lgbt jest moim zdanie tak popularny, między innymi, ze względu na zbliżające się wybory. Chodzi o podzielenie społeczeństwa mniej więcej na pół, pół za pół przeciw, pół na PiS i prawdziwe partie prawicowe, a pół na PO i na skrajną lewicę.
Jeszcze co do zdań, które były rzucane w dyskusji o równości, prawa społeczności lgbt w Polsce nie są w żaden sposób naruszane. Członkowie społeczności lgbt domagają się dla siebie jako mniejszości dodatkowych praw. Jak na ten moment nie można powiedzieć, że prawa jakiegokolwiek homoseksualisty w naszym kraju są naruszane. Więc marsze równości już w samej nazwie zawierają błąd logiczny, bo nie można tu mówić o nie równości, kiedy każda osoba homoseksualna ma takie same prawa i obowiązki jak ja, musi płacić podatki, obowiązuje ją prawo, nie może zawrzeć małżeństwa z osobą tej samej płci.
Odpisz
2 sierpnia 2019, 01:44
@orkwich: o ch*j zaje**łem te wypracowanie nie pod tym komentarzem co potrzeba xD
Odpisz
11 sierpnia 2019, 14:51
@orkwich: Jeśli nazwiesz to prawo w ten sposób, to tak, ale spójrz na to z drugiej strony. "Nie mogę poślubić osoby tej samej płci"
Czy może
"Jak jestem hetero, to mogę poślubić kogoś, kogo kocham i jest dla mnie całym życiem, ale już jak jestem homo to nie"
Odpisz
Edytowano - 11 sierpnia 2019, 14:55
@kosmos__: Inna sprawa, że to co się czasem odwala na marszach równości, to głowa mała. Ale w każdej grupie społecznej znajdą się ludzie nienormalni. Tak samo jak część hetero wstydzi się tych, którzy robią te rozróby i obrzucają LGBT wszelkiej maści rzeczami (także tymi dokonującymi uszczerbku na zdrowiu fizycznym bądź psychicznym), tak część ludzi LGBT wstydzi się za tych, którzy zachowują się jak jaskiniowcy. I drobna rzecz - LGBT to nie "ruch" tylko po prostu nazwa dla wszystkich ludzi o orientacji innej niż hetero.
Odpisz
12 sierpnia 2019, 14:21
@kosmos__: Po pierwsze małżeństwa państwowe nie są po to aby reprezentować miłość pary, tylko po to, żeby stworzyć pewnego rodzaju spółkę, przeważnie ze wspólnym majątkiem itd. Małżeństwa par homoseksualnych i różnych wielokątów prawdopodobnie są możliwe w jakichś istniejących religiach czy sekatach, tam można sobie ceremonie odprawić i gdyby państwo nie przejęło roli kościoła w tej sferze życia, to problem by nie istniał.
Odpisz
12 sierpnia 2019, 14:27
@kosmos__: I jeszcze o tym lgbt nieszczęsnym, może i kiedy powstało skrót oznaczał tylko osoby homo, bi i trans, ale od kiedy w działalność włączyły się osoby hetero, które tylko szerzą tą ideologie dziwnie pojmowanej tolerancji i równości, to lgbt, moim zdaniem i w opinii publicznej, przestało to oznaczać osoby homo, bi i trans i jest ruchem społecznym, w którym uczestniczą w większości osoby hetero, a nie sami "zainteresowani".
Odpisz
12 sierpnia 2019, 22:34
@orkwich: Hmm, rozumiem. Jeżeli chodzi o małżeństwa to szczerze się zgadzam, to powinno pozostać kwestią osobistą każdego, tak samo jak religia, która powinna być rzeczą intymną. To, że ktoś wierzy w tego boga, a nie innego nie jest niczym do afiszowania się. Nie jestem pewna co do idei sierocińców, bo nie wiem czy by się utrzymały z takich wpłat.
Odpisz
13 sierpnia 2019, 01:10
@kosmos__: No powiem ci, że nie mam pewności i danych, ale czysto teoretycznie, gdyby taka organizacja, jak WOŚP przestała zajmować się wspomaganiem NFZ, to mogłaby spokojnie pomagać w takich i wielu innych inicjatywach, pozatym zmiana systemu prawnego i podatkowego spowodowała by wzrost ilości ludzi zamożnych, którzy lubią pobawić się w filantropów, co na pewno spowodowałoby zwiększenie się wpływów na konta takich organizacji.
Odpisz
9 sierpnia 2019, 23:33
W sumie od zawsze kogoś nienawidzilismy i tego przykładami są spalanie wiedźm, nazywanie kogoś demonem z powodu innej religi czy problem z rasizmem.
Odpisz
31 lipca 2019, 11:15
A po tym marszu jego uczestnicy między sobą
"Ale ja bym taką cycatą kosmitkę wyrymcymcymcym"
Odpisz
30 lipca 2019, 22:32
za 100 lat może już nie być planety, dlatego cieszę, się że urodziłem się wlasnie w tych czasach. Jakbym urodził się wcześniej, to żyłbym w czasie wojny, a jak później, no to sami wiecie
Odpisz
30 lipca 2019, 23:46
@ALKATRAZ: Planeta sobie poradzi, tylko pozbędzie się ludzi.
Odpisz
29 lipca 2019, 14:48
Czy tylko ja przeczytałem "tu jest ziemska atmosfera, tu się UFO nie popiera" w rytm ścierniska?
Odpisz
30 lipca 2019, 22:37
@Czeran: O kurde ale pasuje
Odpisz
30 lipca 2019, 23:39
@Czeran:
Odpisz
30 lipca 2019, 21:54
Ciekawe czy za 100 lat dalej będzie normalne rozmnażanie, a nie tak jak zmierza to teraz, że seks tylko dla przyjemności. Co raczej popieram.
Odpisz
30 lipca 2019, 21:07
Nie za 100-200 lat a po 20 września
Odpisz
29 lipca 2019, 13:58
To się nazywa wyprzedzanie swojej epoki.
Odpisz
29 lipca 2019, 08:46
Za 100 lat związki hetero będą tępione
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 08:48
@ten_koles: Chociaż w tym przypadku raczej "tak będzie"
Odpisz
29 lipca 2019, 09:04
@ten_koles: bo będziemy rozmnażać się przez pączkowanie?
Odpisz
29 lipca 2019, 09:05
@Frutti56: znając życie tak
Odpisz
29 lipca 2019, 09:11
@ten_koles: Już są tępione, więc nie rozumiem dlaczego Twoim zdaniem za 100 lat miałyby być dopiero.
Odpisz
29 lipca 2019, 09:23
@jacek1s: na czym polega to tępienie?
Odpisz
29 lipca 2019, 09:26
@ten_koles: byliśmy ostatnio w angielskim Brighton - pół głównego rynku zarąbane tęczowymi flagami.
W witrynach sklepowych hasła typu ,,we are proud to serve everyone,, z tęczową obwódką. Praktycznie 40% wszystkich ubrań w Primarku o tematyce pride month. Dosłownie nie dało się spojrzeć żeby nie widzieć tęczy.
Nie chodzi o to, że hejtuję gejów, szczerze to wywalone mam kto kogo kocha czy jak się identyfikuje, jednak robienie z tego halo na całą kulę ziemską to według mnie spora przesada.
Odpisz
29 lipca 2019, 09:30
@Xenon77: Równie dobrze można zbanować odzież patriotyczną
Odpisz
29 lipca 2019, 09:31
@MrCienki: też by było dobrze
Odpisz
29 lipca 2019, 09:34
@jacek1s: tępieni - nie , poniżani że nie są lgbt
Odpisz
29 lipca 2019, 09:39
@ten_koles: Cooo? xD
Odpisz
29 lipca 2019, 09:46
@MrCienki: O co ci kurde chodzi z ta odzieza patriotyczna. Przeciez nikt nie robi z tego wielkiego halo i nie ma odziez patriotyczna month. Przegladajac sobie internet nie bedziesz mial zadnych albo prawie zadnych informacji o tym a pride month byl wzzedzie.
Odpisz
29 lipca 2019, 10:06
@ten_koles: KKK też nie tępi czarnych, oni ich tylko poniżają, prawda? xd
Odpisz
29 lipca 2019, 10:07
@Xenon77: ale to że gdzieś jest dużo tęczy nie znaczy od razu że hetero są poniżani lol
Odpisz
29 lipca 2019, 10:07
@jacek1s:
Odpisz
29 lipca 2019, 10:09
@jacek1s: to że jakaś grupa ludzi zyskuje jakies prawa nie sprawia że nagle inną grupa ludzi ma gorzej
Odpisz
29 lipca 2019, 10:12
@Frutti56: Feminazizm i LGBTQ chcą większych praw od białych, heteroseksualnych mężczyzn. Na tym to polega. Dla nich jest to wróg numer jeden.
Odpisz
29 lipca 2019, 10:12
@jacek1s: XDDDD
Porównywanie skrajnego lewactwa do KKK to trochę przesada kolego
Odpisz
29 lipca 2019, 10:13
Nikt nie zyskuje żadnych praw, ruch mniejszościowy chce wprowadzić propagandę, a nie równość.
Odpisz
29 lipca 2019, 10:15
@jacek1s: nie, oni chcą równości. to ty wmawiasz sobie innym i sobie że jest inaczej.
jasne zawsze znajdą się jakieś jednostki, które będą zje**ne, ale wszędzie tak jest
Odpisz
29 lipca 2019, 10:26
LGBT to jest cała organizacja, która ma swoje postulaty. W tym przypadku jednostki są rozsądne i inteligentne, a ruch jest zakłamany i propaguje fałsz.
To oni dopuszczają więcej jak dwie płcie, okres mężczyzny czy możliwość zostania rodzicem w związku homoseksualnym. To nie jest wymysł homoseksualistów nienależących do tego ruchu.
Pominę fakt, że w kanadzie miało miejsce zdarzenie w którym dziecko zostało bez płci (to był chłopiec) bo jego mama (transwestyta) stwierdziła, że ono samo sobie wybierze płeć jak dorośnie.
Do tego dąży ten ruch, a nie do równości.
Odpisz
29 lipca 2019, 10:32
@jacek1s: chyba nie rozumiesz że
LGBT - lesbijki geje biseksualiści trans
jakby to nie jest ruch tylko zbiór osób którzy nie da hetero
jedyne czego chcą lgbt to tego żeby takie osoby jak ty uważali ich za równych i tego żeby mieli takie same prawa
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 10:34
@jacek1s: Nie widzę jaki masz problem z rodzicami homoseksualnymi, skoro jakbyś trochę poczytał to wiedział byś że konsensus jest taki, że pary homo są tak samo dobrymi rodzicami jak hetero
Nie widzę też problemu z więcej niż dwoma płcami, jak ktoś lepiej czuje się identyfikując się jako drzewo to co mnie to obchodzi?
Znajdź mi postulat lgbt który mówi że wszystkie dzieci powinny być bez płci
Odpisz
29 lipca 2019, 10:43
Gdyby tak było, to by się nazywali LGBTH i by tłumaczyli ludziom dlaczego powinni mieć równe prawa np. w sprawach zawierania związku prawnie, a nie tworzyć ruch propagandowy, który przez cały miesiąc macha tęczowymi flagami jakby walczyli z komunizmem.
Dodatkowo by się nie oddzielali od heteroseksualistów, a próbowali w merytoryczny sposób do nich przyłączyć. Zamiast tego wolą gadać głupoty i robić z siebie debili za co ludzie ich jeszcze bardziej nie lubią i co odbija się na zdrowo myślących homoseksualistach.
Poza tym ja traktuję homoseksualistów na równi z heteroseksualistami, pluję za to na LGBT bo to są debile gorsi niż płaskoziemcy bo ci drudzy chociaż na biologii uważali w pierwszych klasach podstawówki mimo, że na geografii spali.
Odpisz
29 lipca 2019, 10:47
@polak922: Homoseksualiści nie mogą być rodzicami (chyba, że z osobą z zewnątrz). Mogą być opiekunami prawnymi, rodzic to stanowisko w którym dziecko ma z nimi pokrewieństwo.
Są dwie płci, to jak się ktoś czuje to do psychologa trzeba iść z tym lub w skrajnych wypadkach do psychiatry.
Postulatu takiego nie ma, to przykład działania uczestniczki LGBT na dziecko.
Odpisz
29 lipca 2019, 10:49
@jacek1s: o co chodzi z LGBTH?? bo jako osoba z lgbt pierwszy raz słyszę ten skrót XDDD
i już mówiłam, LGBT to nie jest żaden ruch. to skrót.
w ogóle nie wiem jak mam ci na to odpowiedzieć bo to trochę bez sensu? lgbt chcą równości i nie powinniśmy przeinaczać tego w coś dziwnego. nie powinniśmy się bać lgbt bo to tylko ludzie, którzy nie chcą nic złego. wszystkie osoby homo czy tego chcą czy nie należą do lgbt.
lgbt to nie jest jakaś mistyczna grupa ludzi która chce zniszczyc cały znany ci świat
Odpisz
29 lipca 2019, 10:50
@jacek1s: lol czyli hetero rodzice którzy zaadoptowali jakieś dziecko też nie mogą być nazywani rodzicami
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 11:05
@jacek1s: Dwie płcie są ale nie widze problemu z tym że ktoś nie identyfikuje się jako żadna albo wymyśla sobie nową, nikomu to nie szkodzi a tej osobie może pomóc psychologicznie
A idąc twoją logiką rodzice z adptowanym dzieckiem też nie mogą być rodzicami bo w końcu adoptowali a nie wyprodukowali
Odpisz
29 lipca 2019, 11:19
Nie. To jest społeczność należąca do grupy LGBT, która ma swoje postulaty i swój własny świat.
Żaden homoseksualista nie jest zmuszany do bycia w tej grupie.
Kto się ich boi? To są ludzie poprzebierani za klaunów, którzy chcą być zauważeni. Im nie chodzi o żadną równość, a o wyższość.
Odpisz
29 lipca 2019, 11:21
@jacek1s: TYPIE ILE RAZY MAM CI MOWIC ZE TO JEST SKROT A NIE ZADNA GRUPA MOZESZ BYC HOMOFOBEM BEDAC HOMO ALE DALEJ JESTES W LGBT
lgbt nie chcą zniszczyc świata, naprawdę
Odpisz
29 lipca 2019, 11:23
@polak922: Prawnie nadal jest to chłopak lub dziewczyna. Może być napakowanym, brodatym facetem, który mówi, że jest Karoliną, ale i tak jest facetem.
Homoseksualista czy hetero, adoptując staje się opiekunem prawnym, a nie rodzicem.
Odpisz
29 lipca 2019, 11:27
To jest grupa. Wielu heteroseksualistów uczestniczy w marszach tej organizacji, ale Twoim zdaniem to skrót, więc oni nie mogą w tym uczestniczyć bo nie są z żadnej z wymienionych w skrócie.
Więc wykluczasz w ten sposób równość, no bo jak nie jesteś homoseksualistą lub nie zmieniłeś płci, to nie możesz. Nie, każdy może należeć do tej grupy bo to grupa, która popiera homoseksualizm i zmianę płci.
Tak samo jak homoseksualiście nie mają przymusu należeć do tego śmiesznego tworu.
Odpisz
29 lipca 2019, 11:32
@jacek1s: Nikt nie zabrania ludziom hetero chodzić na marsze.
Fajnie że wywnioskowałeś to nie po dowodach ale desperackimi próbami złapania kogoś za słówka
Odpisz
29 lipca 2019, 11:35
@MrCienki: Wywnioskowałem to po argumentacji Pymyszka, a nie desperackim łapaniu za słówka.
Odpisz
29 lipca 2019, 11:37
@jacek1s: Czyli cały twój argument związany z tym że homo nie mogą mieć dzieci polega na tym że nie mogą mieć dzieci własnych? Bezpłodni też nie powinni móc adoptować?
Odpisz
29 lipca 2019, 11:42
@jacek1s: tylko że to są marsze RÓWNOŚCI, a nie marsze LGBT
i typie ile razy mam mówić że to jest zbiór ludzi którzy tak trochę nie są hetero?
jeśli jesteś homo to od razu jesteś też w LGBT
Odpisz
29 lipca 2019, 11:43
na marsz równości idziesz wtedy kiedy chcesz równości, a nie kiedy jesteś lgbt
Odpisz
29 lipca 2019, 11:46
@polak922: Gdzie ja mówię, że nie mogą adoptować? Mówię, że nie mogą mieć dzieci. Mogą być opiekunami prawnymi, ale dzieci mieć nie mogą.
Odpisz
29 lipca 2019, 11:49
A kto organizuje te marsze? LGBT, więc są to marsze właśnie ich. To nie jest marsz każdego, tylko tej grupy.
Odpisz
29 lipca 2019, 12:05
Teraz to żeś pojechała, oni nam nie przeszkadzają i są mili? Kojarzysz cytaty "JAK TE KU*WY W MOHERACH WYMRĄ, A RZĄD SIĘ ZMIENI TO WRESZCIE ZAPANUJE SPRAWIEDLIWOŚĆ" - Kto nie jest za nimi, jest przeciw nim, czyli ku*wą. Wszyscy powinni się leczyć, jak w Polsce zalegalizują ten cyrk to jedyną ucieczką będą państwa totalitarne na wychowanie potomstwa bez ingerencji z "ku*wami" jak to Pani z 60IQ ujęła. Oni nie walczą o prawa, chcesz dowód? Holandia? USA? Tam jest zalegalizowane dosłownie wszystko związane z LGBT i nadal robią marsze, nadal wyzywają i obrażają, czują się ku*wa ważniejsi i promują ten cały cyrk z wyborem płci. Urodziłeś się mężczyzną MASZ BYĆ mężczyzną. Zmień płeć i mów, żeś jest baba, adoptuj dzieci, a potem się ktoś zapyta, ile godzin spędziłaś na porodówce, a Ty "TY ŚWINIO MNIE BĘDZIESZ WYTYKAĆ?" - Każdy kto ich krytykuje według nich jest ku*wą. Co osiągnął ten pseudo ruch w Polsce, prócz ośmieszenia się? Zamiast pokazywać ludziom, że są normalni, robić zbiórki charytatywne, maratony, być wolontariuszem w schronisku czy przedszkolu to ku*wa nie, oni wolą wyjść i krzyczeć, że wszyscy to naziści, Ty też, bo jak mniemam jest hetero.
Odpisz
29 lipca 2019, 12:08
@jacek1s: Nie wierzę, ze jestem po Twojej stronie, ale nie mogę jako obywatel pozwalać na szerzenie antyrządowej propagandy i popierania nazizmu.
Odpisz
29 lipca 2019, 12:09
A dlaczego hetero nie mogą iść na marsz równości, by promować równość? Dlaczego Twój ruch wykluczył LGBTH, czyli Hetero? Jak podludzi?
Odpisz
29 lipca 2019, 12:13
@Towarzysz777: Jakiej antyrządowej i jakiego nazizmu?
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 12:25
@jacek1s: LGBT chce zmiany rządu na lewicę, która wprowadzi dla nich prawa, a przeciwników ich ruchu dziesiątki razy nazywali nazistami, podczas gdy to oni wyzywają, zastraszają itp. Ponadto w Niemczech parady LGBT są popierane w środowisku neonazistowskim
Odpisz
29 lipca 2019, 12:32
@Towarzysz777: ej sam mówisz że źle że obrażają a potem sam kogoś obrażasz
Odpisz
29 lipca 2019, 12:34
@Towarzysz777: hetero przecież mogą chodzić na marsze równości. lgbt serio nie mają nic przeciwko, wręcz przeciwnie, jest im bardzo miło kiedy ktoś ich wspiera.
Odpisz
29 lipca 2019, 12:34
@jacek1s: to jest marsz każdego kto chce równości, a że lgbt także chcą równości to organizują te marsze. serio, na marszach może zjawić się każdy kto czuje się uciskany przez kogoś
Odpisz
29 lipca 2019, 12:36
@Towarzysz777: ej nie wiem co jest złego w tym że lgbt chce zmiany rządu na kogoś kto jest według nich dobry. ty też pewnie chciałbyś żeby rządził ktoś kto jest wedlug ciebie dobry.
jakby każdy chce dobrze, ale każdy ma różne wizje. i nie wiem ile razy mam to powtarzać jeszcze ale lgbt nie chcą zniszczyc hetero ludzi i nie chcą kompletnej zagłady świata
Odpisz
29 lipca 2019, 12:42
Czyli zrobią to niechcący, to zmienia postać rzeczy
Odpisz
29 lipca 2019, 12:43
@Towarzysz777: eee co
Odpisz
29 lipca 2019, 12:45
@Towarzysz777: hetero mogą iść na marsz
w lgbtq+ nie ma "h" odpowiadającego za heteroseksualizm bo heteroseksualizm nie jest mniejszością a akronim lgbtq+ określa osoby należące do mniejszości pod względem orientacji seksualnej i tożsamości płciowej, nie wiem w jaki sposób miałoby to być wykluczające
jeśli chodzi o osoby które obrażają przeciwników lgbtq+ to są skrajne przypadki, w każdej społeczności zdarzają się jakieś agresywne jednostki, tak samo możnaby powiedzieć, że każdy przeciwnik lgbtq+ rzuca w ludzi petardami i kamieniami bo jakaś garstka osób tak zrobiła, ale nie mam zamiaru tak mówić, bo nie oceniam całej społeczności na podstawie skrajnych przypadków
nie wiem ile razy trzeba powtarzać takie oczywistości
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 12:51
@Towarzysz777: Mam pomysl zacznijmy identyfikowac sie jako samochody i saczniemy lazic srodkiem drogi a jak ktos ma z tym problem to jest nazista. W koncu nic innym do tego jako kto sie identyfikujesz.
Odpisz
29 lipca 2019, 12:54
@maciek102002: nikt z lgbtq+ nie identyfikuje się jako przedmiot i nie wbiega na jezdnię ale ok
Odpisz
29 lipca 2019, 12:57
@maciek102002: 5ylko że chodzenie środkiem drogi jest niebezpieczne i bardzo szkodliwe, lgbt z kolei nie jest ani niebezpieczne ani szkodliwe
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 13:00
@maciek102002: hej jeśli już mamy sb trzymać przykładów z samochodzikami to wyobraź sobie, że ty lubisz jeździć samochodem a ktoś inny skuterem.
jeździmy po tej samej drodze i nikt nie powinien być gorszy przez to że jeździ samochodem lub skuterem
osoby jeżdżące skuterami po prostu chcą nimi jeździć i nie zamierzają rzucać kamieniami w osoby w samochodach
Odpisz
29 lipca 2019, 13:00
A co to za problem. Jezeli oni moga sie identyfikowac za cos co nie jest zgodne z logicznym mysleniem to czemu ja nie moge. To ze ktos uzywa widelca do jedzenia zupy nie znaczy ze nie moge nim kroic ciasta. Oba pomysly sa debilne ale skoro ludzie zaczynaja popierac jeden to czemu nie zaczna drugiego.
Odpisz
29 lipca 2019, 13:01
@maciek102002: okej ku*wa, jeśli będziesz wtedy szczęśliwy to mogę ci nawet koła zimowe kupić, tylko musisz jeździć zgodnie z przepisami
Odpisz
29 lipca 2019, 13:02
@maciek102002: poza tym, oh boi to że ty czegoś nie rozumiesz nie znaczy że nie jest zgodne z logicznym myśleniem
Odpisz
29 lipca 2019, 13:04
@maciek102002: Bo oni popierają wyłącznie to, co sami sobie wymyślą, postęp cywilizacyjny idzie w przód, a to skutkuje zezwoleniem na takie zachowania, a skrajności LGBT to całe LGBT, homoseksualni ludzie to nie skrajność, reszta chodzi w paradach i wyzywa innych , większość, więc nie skrajność
Odpisz
29 lipca 2019, 13:05
Idac tokiem myslenia ty czegos nie rozumiesz to nie jest niezgodne z logicznym mysleniem moge powiedziec o plaskiej ziemii i innych takich bzdetach.
Odpisz
29 lipca 2019, 13:06
Nadajesz temu ruchowi zupełnie inne znaczenie niż jest kreowane w rzeczywistości. Manifestacja LGBT jest organizowana w określonym celu, a nie dla każdego.
Dodatkowo jest organizowana najgorzej jak się tylko da, nie wiem czy specjalnie, ale zdecydowanie LGBT robią wszystko by podsycać nienawiść.
Odpisz
29 lipca 2019, 13:07
@maciek102002: identyfikowanie się jako przedmiot a identyfikowanie się jako człowiek tyle że innej płci to jest różnica
Odpisz
29 lipca 2019, 13:09
@Towarzysz777: myślę że popieramy wszystko co jest normalne i nie szkodliwe, proszę sobie nie dopowiadac
Odpisz
29 lipca 2019, 13:10
@Towarzysz777: to Wy sobie kreujecie jakąś rzeczywistość w której większość lgbtq+ jest agresywna, bo takie przypadki najbardziej się nagłaśnia, nikt nie mówi głośno o tych 100 osobach które zachowują się normalnie, tylko wszyscy będą krzyczeć o jednej która jest agresywna
poznajcie trochę osób które chodzą na parady i zobaczycie że większość z nich to normalni, mili ludzie
Odpisz
29 lipca 2019, 13:10
@Towarzysz777: BOZE MOWILAM JESLI JESTEŚ HOMO TO JESTEŚ LGBT. LGBT TO SKROT OD LESBIJKA GEJ BI TRANS
LGBT TO NIE JEST SKROT OD LEMUR GUZIEC BÓBR TUR NIEDŹWIEDŹ KU*WA ŁOŚ
Odpisz
29 lipca 2019, 13:12
@maciek102002: ej, tylko że tutaj już mówimy o rzeczach którym nauka zaprzecza? jakby nauka trochę zaprzecza płaskiej ziemi
wsm nauka zaprzecza szkodliwości homoseksualizmu
Odpisz
29 lipca 2019, 13:12
@jacek1s: lgbt chcą być traktowani na równi z hetero, czy to już za wiele
Odpisz
29 lipca 2019, 13:16
Tylko jak nauka temu zaprzecza. Jedyne co wiem w tym trmacie to ze postanowili usunac homo z listy chorob psychicznych je**nym glosowaniem. NO KU*WA TO NAUKA NIE DEMOKRACJA MASZ DOWOD POKAZ UZNAMY NIE MASZ TO KU*WA NIE. ROBIENIE GLOSOWANIA ZAMIAST DOWODU TO PARODIA.
Odpisz
29 lipca 2019, 13:20
@maciek102002: ale jakby mieli inne powody żeby usunąć homo z listy chorób, to nie było tak że jednego dnia ktoś sobie wstał i powiedział "a ch*j dzisiaj usuniemy homo z listy chorób"
ale nawet gdyby czysto teoretycznie homoseksualizm byłby chorobą, to przecież chorych się nie wyzywa
Odpisz
29 lipca 2019, 13:22
@maciek102002: ....
Nie wiesz co to konsensus naukowy?
Spoiler: to głosowanie
Jeśli ktoś przekonany przez dowody, głosuje
Odpisz
29 lipca 2019, 13:24
@jacek1s: Ja nie mówię o tym, jaki ona ma cel, bo oni do niego dążą w jak najgorszy sposób, tylko co teraz się dzieje i co oni robią z samą ideą równości. To może się nazywać masz równości, ale według nich są równi i równiejsi.
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 13:25
@Towarzysz777: Całe lgbt to skrajni?
Ciekawe jak poczułbyś się gdybym powiedział że wszyscy narodowcy to naziści
Albo wszyscy chrześcijanie to fanatycy religijni
Nie, to tak nie działa
Chcą zmienić rząd na lewicowy? Jakoś nie pamiętam za czasów po szkalowania wszystkich he- a no tak, po prostu jesteś dzbanem i zrównujesz wszystkich na lewicy z "lewactwem"
Odpisz
29 lipca 2019, 13:28
@Towarzysz777: według lgbt jakie ja znam jest po prostu równość. chyba żyjemy w dwóch zupełnie różnych rzeczywiściach
Odpisz
29 lipca 2019, 13:29
@polak922: Nie wiesz co to dowod? Spoiler : niepodwazalny ciag zdan uzasadniajacy prawdziwosc twierdzenia.
Jezeli jest prawdziwy dowod to nie mozesz sobie powiedziec HMMMM NO JA KU*WA NIE WIERZE rownie dobrze moze byc glosowanie odnosnie tego czy woda ma 99% szansy na zabicie czlowieka przy kontakcie albo jakis inny bullshit.
Odpisz
29 lipca 2019, 13:31
@maciek102002: tylko że serio każde badania mówią że homoseksualizm jest normalny, nie jest choroba i że po prostu jest okej tak samo jak hetero
Odpisz
29 lipca 2019, 13:32
@polak922: Na świecie jest 1% homo, bi, trans, z czego w paradach uczestniczy z tego 1% zaledwie 5%, 95% to ludzie homo nie uczestniczący w marszach. Tak, LGBT to skrajności, to nie jest tak, że każdy homo jest w LGBT, bo w takim razie może sobie być w domu. Nie mówiąc już o tym, że w ogóle homo, bi, trans to skrajność. Ale żeby tak jak w Szwecji zostawiać dziecko bez płci, chociaż ma penisa to jest szkodliwość dla całej cywilizacji, będzie mogło być mniej jednej, a więcej drugiej płci, z tym że wszyscy z tej skrajności nie będą mogli mieć dzieci, być rodzicami
Odpisz
29 lipca 2019, 13:34
Powiedz mi prosze jak te badania to oceniaja. W jaki sposob dochodza do tych wnioskow.
Odpisz
29 lipca 2019, 13:35
@Towarzysz777: okej, czy ktoś mnie tutaj w ogóle słucha bo ja w co drugim komentarzu powtarzam że jeśli jesteś homo/bi to czy tego chcesz czy nie to jesteś lgbt no lgbt to zbiór ludzi którzy nie sa hetero
i lol, nic sb temu dziecku nie stało przecież? pewnie będzie chciało być chłopcem, ale to nic złego że ona stwierdziła że nie chce na razie "narzucać" mu płci
Odpisz
29 lipca 2019, 13:37
@maciek102002: no nie wiem, chyba badaniami dochodzą do takich wniosków.
czy ty chcesz na siłę pokazać każdemu naukowcu i każdej osobie lgbt że nie ma racji Xd
Odpisz
29 lipca 2019, 13:38
@Towarzysz777: ...
38 procent chrześcijan chodzi do kościoła
To nie znaczy że 38 procent społeczeństwa to fanatycy religijni
Byxie mniejszością w grupie nie czyni cię radykałem
A bycie homoseksualnym nie czyni cię skrajnością bardziej niż bycie hetero
Odpisz
29 lipca 2019, 13:40
@maciek102002: Na serio, zastanawiam się czy jesteś upośledzony
Głosowanie o którym mówiłeś było głosowaniem o konsensus naukowy. Nikt nie zebrał się w grupę bez żadnej wiedzy i walnął losową decyzję, to było głosowanie ekspertów z dziedziny psychologii którzy byli przekonani przez dowody
Odpisz
29 lipca 2019, 13:40
Ja nie chce pokazac naukowcom ze nie maja racji tylko chce ku*wa sie dowiedziec jak to zbadali. To nie jest jak z dlugoscia przedmiotu ze oczywiste ze zrobisz to miarka. Myslalem ze skoro piszesz o tych badaniach to przynajmniej cokolwiek o nich wiesz i dasz rade wypowiedziec sie merytorycznie na ten temat.
Odpisz
29 lipca 2019, 13:45
@maciek102002: oh sory, nie wiedziałam że chcesz żeby ktoś przedstawił ci po kolei jak wyglądają takie badania.
pomyślałam sb że po prostu poszukasz tego, jak każdy kiedy chce się czegoś dowiedzieć.
Odpisz
29 lipca 2019, 13:46
@polak922: NOSZ KU*WA MAC DOWOD Z DEFINICJI NIE POZOSTAWIA CIENIA WATPLIWOSCI. MOWI TAK ALBO NIE. TYLE. ZADNEJ INNEJ OPCJI NIE MA. NAZYWASZ MNIE UPOSLEDZONYM BO NIE ZNASZ DEFINICJI SLOWA? DEBATOWAC TO TY MOZESZ CO NAJWYZEJ NAD TEORIA.
Odpisz
29 lipca 2019, 13:52
Co z tego, że w co drugim komentarzu mówisz, że każdy homo to LGBT. Jakbym w ck drugim komentarzu mówił, że 2+2=5 to też by mnie nie słuchali. LGBT to ruch chcący wywalczyć prawa, znajdą się ludzie homo, którzy nie potrzebują takich praw. Co więcej walczą w Polsce, pomimo tego, że tuż za granicą mogą sobie żyć bez walki. Co ich powstrzymuje? Chcęć zostania w kochanej ojczyźnie? Za którą walczyli nasi ojcowie, by była heteroseksualna i chrześcijańska, teraz oni "walczą" kamieniami o to, by byli wyższością w państwie i by każdy im buty czyścił. "Nie mili ludzie za LGBT to skrajność" - Spotkaliście ludzi w marszu? Zapytajcie się, każdego, kto im przeszkadza w egzystencji i we wdrażaniu ich praw, co odpowiedzą? Że ku*wy w moherach, chrześcijanie, kościół, rząd, ludzie na wsiach... Ale zamiast Im się przypodobać np. Chodzeniem do kościoła czy na pielgrzymki (Homo też mogą być chrześcijanami), to niosą flagi. Co nie dziwi to to, że większość nastolatek w wieku 13-18 lat popiera LGBT, są za tym, jak wy, by mieli równe prawa, ale nie wiedzą jakimi kosztami toczy się ich walka o te prawa. Za samo profanowanie miejsc religijnych bym zastrzelił każdego z milionów, i to by była ich wina, bo mogą walczyć pokojowo, a wybierają wojnę domową idei. Nie robię tego, zatem nie jestem homofobem, czyli nie zabraniam im żyć..ALE NIE TOLERUJĘ ICH WYSTĘPKÓW. Skoro jednostki są złe i dobre, będę popierać jednostki, gdy pokażą na co ich stać i mnie przekonają, jak dziesiątki milionów Polaków. Aktualnie nic nie robią dobrego, nic.Wracając jeszcze na chwilę, LGBT można wspierać, ale nie każdy kto wspiera LGBT jest w LGBT, mimo bycia homo. Możesz ich popierać, ale włączasz się do LGBT gdy działasz razem z nimi i razem z nimi walczysz, czego normalni homo nie robią, zatem w marszach zostają same negatywne skrajności
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 13:54
@maciek102002: Cokolwiek o nich wie? Chłopie szkoda strzępić ryja, przecież to są nastolatki, które usłyszały z telewizji wizję pięknego świata gdzie każdy jest równy. Przy negatywach zatkali uszy. Wymagasz od nich dowodu? Przecież to nie są ani naukowcy, ani ludzie w temacie, oni łykają tylko wizję
Odpisz
29 lipca 2019, 13:55
I jak tak sie przyjebujesz do tego ze zle uzywamy lgbt to przyjeb sie tez do tego ze narodowcy sa nazwani nazistami mimo tego ze mowimy o Polsce nie Niemcach wiec o nazizmie nie moze byc mowy.
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 14:00
@maciek102002: Wygląda też że nie wiesz jak działa nauka
Teoria naukowa to produkt konsensusu
Konsensus jest ustalany na podstawie za lub przeciw
I nie, nie muszę wiedzieć jak doszli do konsensusu na temat ewolucji
Żeby mówić o ewolucji
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 14:02
@Towarzysz777: W sumie to chyba wylacze powiadomienia do watku bo szkoda strzepic ryja. W dyskusji kiedy jest pytanie to powinno sie na nie odpowiedziec skoro sie wie na ten temat a nie pisac WyGoOglUj SoBie DebIlu. Celem dyskusji jest merytoryczne wyciagniecie wnioskow. To ze na pytanie o te badania nie dostalem odpowiedzi rozumiem jako jeb sie nie chce mi sie z toba gadac wiec nawet nie wiem po ch*ja nadal gadamy. Jeszcze tak z ciekawosci spytam chociaz pewnie nie dostane odpowiedzi. Czy nasi dzielni obroncy lgbt sa homo i ile maja lat?
Odpisz
29 lipca 2019, 14:05
@maciek102002: My rozumiemy ich postawę, ale oni naszej nie, czyli tak jak napisałem - Łykają zalety. Negatywy - Zamykają uszy.
My widzimy zalety wdrożenia LGBT, oni wad nie, są nieomylni przecież, nie ma wad. Największą wadą jest koszt wdrożenia tego, czyli skłócanie społeczeństwa, profanacja religii, nietolerancja tych, którzy mnie nie tolerują. Kiedyś ktoś mądry jednak wymyślił zdanie "Skoro jesteś tolerancyjny, toleruj to, że ja nie jestem" - Inaczej nie są tolerancyjni, bo nie zgadzają się z wizją, w której ktoś im się sprzeciwia. A da się tolerować wroga. Wróg to nieokiełznany przyjaciel, jak te mohery, które zmieniły by nastawienie gdyby LGBT dało im powód. Chcesz zaufania? Zasłuż sobie. Chcesz, by domy dziecka dały Ci dziecko? Pokaż, że umiesz je wychować, a nie machaj flagą jak naziści i krzycz, że mają Ci to dziecko dać (Dziecko to metafora tutaj)
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 14:05
@Towarzysz777: Wy naprawdę żyjecie w jakiejś alternatywnej rzeczywistości
oceniacie całą społeczność tylko po tym, że zobaczyliście gdzieś w mediach kilka wypowiedzi, w których jej członkowie obrażają przeciwników, a zarzucacie innym, że łykają to co podają media
upieracie się że lepiej wiecie czym jest lgbtqiap+ i jakie ma postulaty niż osoby które do tej społeczności należą
oskarżacie lgbtq+ o walkę z użyciem kamieni, kiedy to dosłownie w nich są rzucane kamienie podczas marszów
już nawet nie chce mi się tego wszystkiego komentować, myślę tylko że bardzo wymowne jest to, że w tej dyskusji po stronie osób stających w obronie lgbtqiap+ nikt nie przejawia żadnej agresji, natomiast po przeciwnej lecą teksty o tym, że strzelałbyś do ludzi, naprawdę bardzo wymowne
nie widzę sensu w dalszej dyskusji, miłego dnia wszystkim
Odpisz
29 lipca 2019, 14:06
@maciek102002: Lat mam 19
I nie, nie jestem
Odpisz
29 lipca 2019, 14:08
@polak922: Skoro większość za pomocą przekonania ich ustala prawdę, to ja mogę dać w łapę większości, a ona stwierdzi, na podstawie moich dowodów, które przedstawiają to, że wdrażanie LGBT jest groźne i szkodliwe, że LGBT to choroba psychiczna i zamykamy ich w psychiatryku... Jeżeli ktoś wybiera swoją płeć, to jest chory psychicznie, bo odrzuca KU*WA TUTAJ UWAGA: FAKT, FAKT... że ma jedną płeć i nie zależy to od niego
Odpisz
29 lipca 2019, 14:12
@Towarzysz777: hej jeszcze raz powotrze to o lgbt ale tym razem masz screena.
"nasi ojcowie walczyli za heteroseksualna Polskę" haha zabawne bo pewnie za Polskę walczyly także osoby homo/bi. haha zabawne bo Hitler zamykał homoseksualistów w obozach, a z tego co wiem to przeciw niemu walczyli.
możesz przecież być patriota i byc homo i to wystarczy. uciekać za granicę tylko po to żeby być tolerowanym to lekka przesada.
jeśli zapytasz jakaś osobę lgbt o to co mu przeszkadza to pewnie powie że przeszkadzają mu nietolerancyjni ludzie. nie mam pojęcia co mam zrobić z ta garstka która zaczęłaby komuś życzyć śmierci? przeprosić cię za nich XDDD
serio robicie z lgbt jakaś sektę która chce wam ukraść dzieci, zabić, zjeść, zgw*łcić, wyprać mózgi i zatańczyć nad waszymi gronami. lgbt to tymczasem po prostu ludzie którzy będą istnieć do końca świata 🤠
serio nie widzę sensu ciągnąć tego dalej, bo nie widzę sensu w tym żebym miała się produkować tylko po to, żebyście omijali moje argumenty mówiąc że są błędne "bo tak"
Odpisz
29 lipca 2019, 14:13
Nie wiem jak ty widzisz brak agresji bo jednak wyzywanie mnie od uposledzonych jest agresja werbalna. Ja tylko mowilem o tym ze dowod jest niepodwazalny i chcialem zeby uzywal prawidlowych terminow. Dopiero kiedy po raz ktorys z rzedu napisalem czym jest dowod i zasugerowalem ze chodzi mu o teorie przestal pisac o dowodzie tylko teorii.
Odpisz
29 lipca 2019, 14:16
Oprocz tego to pymyszka byla pierwsza do pisania calej wypowiedzi capsem co jest odpowiednikiem krzyczenia co tez mozna zaliczyc jako agresje werbalna.
Odpisz
29 lipca 2019, 14:16
Czytaj ze zrozumieniem, napisałem u góry, że oceniamy po skrajnościach, bo widzimy, że np. Jedna osoba robi coś złego. Co nie znaczy, że reszta nie robi. A wy robicie to, co nam zarzucacie, również oceniacie po skrajnościach, bo widzieliście, że osoba LGBT pomogła staruszce. Wy odrzucacie negatywy LGBT, to my odrzucamy pozotywy, ale my jak widzisz tłumaczymy fakty obiektywnie, ze świadomością, że LGBT też potrafią być mili, ALE NIECH TO KU*WA POKAŻĄ... Gdzie pokazali? Nie pokazują tego, co pisałem u góry, 4 razy piszę, jak mogą zyskać zaufanie, a wy nie widzicie zalet w pokojowym rozwiązaniu, więc wybierajcie wojnę idei. To śmieszne co piszesz, że oceniamy po tym, jak jedna osoba rzuciła kamień. Wy po tym, że dwie osoby nie rzuciły, czyli już ten z kamieniem to skrajność, a reszta nigdy nie zgrzeszyła, jak wam trudno mnie przekonać, że oni nie mają negatywów, to jeszcze dorzucę to, że każdy z nich jest przeciwko kościołowi, więc dla mnie to już wróg. A nie musi być, ale nie daje mi wyboru innego, jak analizowanie faktów, które przedstawiają to, że oni dzielą społeczeństwo i wyzywają przeciwników. Za to co napisałem myślisz, że by mnie nie obrazili? Na pewno? Już czekam, aż któryś z was zacznie patrzeć obiektywnie
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 14:18
Pokaż mi, gdzie ktoś z nas napisał, "bo tak" - Jeżeli nie znajdziesz, nie odpisuje na Twoje wypowiedzi i uznaję Cię za osobę wiarołomną i z argumentami bez pokrycia. Ignorujesz to, co jest dla Ciebie niewygodne, mianowicie nie napisałaś nic o moim pomyśle wzbudzenia zaufania wśród nas przez LGBT, czyli uznajesz, że lepiej wyjść na ulicę, krzyczeć i napi**dalać się z kibolami
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 14:18
Pierwszy raz sie zgadzam z toba ze to juz ku*wa nie ma sensu ale po waszej stronie tez bylo ignorowanie jak pisalem definicje dowodu. I pochwalisz sie w koncu ile masz lat i czy jestes homo czy nie masz zamiaru?
Odpisz
29 lipca 2019, 14:19
@Towarzysz777: Widzę że ty z tymi swoimi teoriami spiskowymi niewiele się różnisz od płaskoziemców
Serio myślisz że ktoś po prostu przekupił dzisiątki tysięcy ludzi i nikt o tym nie powiedział?fajnie że przeskakujesz z konsensusu na twmat homoseksualizmu do płci
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 14:21
@maciek102002: dlaczego miałby to robić? Co cię to obchodzi? Może sam powinieneś powiedzieć ileasz lat i czy nie jesteś prawiczkiem przed domaganiem się informacji od innych?
Zresztą, mialeś sobie iść, więc po co to ciągniesz?
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 14:21
@polak922: Konsens homoseksualizmu? Teraz to już mnie wyzywasz ignorancie. Gdzie tak było o homo? Piszemy od godzin o LGBT, nie homo... I tak, wyobraź sobie, że podczas głosowania nad usunięciem LGBT z chorób psychicznych mogli zostać przekupieni. Większość ustala zasady? Zatem większość jest za tym, że LGBT nie powinno istnieć. Twoją drogą rozumowania LGBT nie powinno istnieć, bo jest wyłącznie 1%, a istnieje i ich nie zamykają
Odpisz
Edytowano - 29 lipca 2019, 14:23
@Towarzysz777: "Piszemy od godzin o LGBT, nie homo..."
Odpisz
29 lipca 2019, 14:24
@Towarzysz777: .....
Nie wiem czy nie umiesz czytać czy co
Cały temat o konsensus odnosił się nie do lgbt a do tego czy homoseksualizm jest szkodliwy
Odpisz
29 lipca 2019, 14:25
@polak922: A ty nie umiesz precyzyjnie powiedziec o co ci chodzi. Chcesz merytorycznej dyskusji to nie pisz o glosowaniu nad prawdziwoscia dowodu albo o narodowcach nazistach bo to prowadzi tylko do niezrozumienia. Naskakiwales na mnie za to ze probowalem cie przekonac do nienazywania czegos nad czym sa debaty dowodem ( bo jak juz wielokrotnie pisalem dowod jest niepodwazalny) a ty dalej brniesz w swoje a nazywajac mnie uposledzonym. Nie spodziewaj sie ze bedzie normalna dyskusja jak robisz tak jak robisz.
Odpisz
29 lipca 2019, 14:26
@maciek102002: Dobra Maciek chodź odpocząć. Filozofowie również mówili, że pierwszym objawem choroby psychicznej jest wyparcie się jej istnienia. Prościej - Nie przekonasz głupiego, że nie jest głupi. Ale przynajmniej daliśmy jejakom czytającym to dowody i argumenty, dzięki czemu dyskusja stała się obiektywna, więc czas nasz nie został zmarnowany. Dziękuję za współpracę przeciwko propagandzie, pozdrawiam.
Odpisz
29 lipca 2019, 14:27
@polak922: Masz. Konsensus dotyczył szkodliwości homo? Nie zauważyłem, wiadomosci przewodnie o LGBT zasłoniły reszte
Odpisz
29 lipca 2019, 14:31
@maciek102002: to że nie rozumiesz co to konsensus ani co to porównanie to naprawdę nie moja wina
Nie mówiłem nic też o tym co jest dowodem a co nie, wyjaśniałem ci czym jest konsensus
Nie, dowód jest powtarzalny, mówienie że jest niepowtarzalny jest zakładaniem że wiemy wszystko na dany temat, co jest błędem logicznym
Odpisz
29 lipca 2019, 14:33
@Towarzysz777: No dobra towarzyszu (idealnie sie ten nick wpasowal tutaj) a co do mojego wieku myslalem ze 2002 w nicku jest wystarczajaco wymownym sygnalem.
Odpisz
29 lipca 2019, 14:35
@Towarzysz777: ....
Caly podwątek od konsensus odnosił się do tego
Odpisz
29 lipca 2019, 14:36
@maciek102002: nie, bo nie masz w nicku 2002 tylko 102002
Odpisz
29 lipca 2019, 16:24
@maciek102002: No to po kolei
1) Uważam że mówienie o LGBT jako ideologii i ruchu społecznym jak najbardziej ma sens. I nic nie zmienia tu fakt, czego skrótem jest nazwa. Równie dobrze mogę powiedzieć że każdy obywatel należy do Platformy Obywatelskiej, bo przecież jest to w jej nazwie.
Ale też trzeba być bardzo ostrożnym w mówieniu o ideologii LGBT, bo jest to raczej luźny ruch ideologiczny, a nie organizacja z twardą hierarchią gdzie ktoś ustala postulaty, a inni muszą albo się z nimi zgadzać, albo wy****dalać. Można się zgadzać z ogółem tylko częściowo, a i tak być uważanym za członka tego ruchu.
2) Homoseksualiści mogą nie tylko adoptować dzieci, ale też je płodzić, po prostu nie z osobą z którą pozostają w stałym romantycznym związku. Jeśli para heteroseksualna ma dziecko, ale po jakimś czasie stwierdzą że dalszy związek nie służy ani im, ani wychowaniu dziecka, rozstaną się i ułożą życie z kimś innym - to nie oznacza jeszcze, że ojciec przestał być ojcem, a matka matką.
I owszem, możesz twierdzić że normalizowanie takiego modelu rodziny jest szkodliwe dla dzieci, ale moim zdaniem raczej nie ma dobrych argumentów na poparcie tej tezy. Najczęściej spotykam się ze statystykami które z łatwością da się wyjaśnić ostracyzmem społecznym. Czyli dzieci dorastające bez udziału obojga biologicznych rodziców żyjących w stałym związku rozwijają się gorzej i czują się skrzywdzone głównie dlatego, że wszyscy dookoła im wmawiają że powinny się tak czuć. Mit o zbawiennym wpływie "normalnej rodziny" utrwalił się jako coś "oczywistego", ale współczesna nauka od niego odchodzi, bo nie przemawiają za nim żadne naukowe przesłanki. A przynajmniej żadne wystarczające do uzyskania takiego stopnia pewności.
3. Podobnie jest z mitem homoseksualizmu jako choroby - długo uważano go za chorobę "bo tak", a po bardziej szczegółowych badaniach okazało się że nie spełnia kryteriów choroby psychicznej. Fakt że zostało wykreślone z listy chorób poprzez głosowanie to najgorszy możliwy argument przeciwników LGBT, bo każde inne dziwactwo wykreślonoby w takiej sytuacji od razu, bez żadnego głosowania. Po prostu kilku bardziej konserwatywnych psychologów uparło się, że religia nie pozwala im zaakceptować takiego werdyktu bez głosowania. No dobra, mieli kilka argumentów oprócz religii, ale były one niewystarczające.
Zasadniczo - wcześniej uważano, że osoby homoseksualne nie są psychicznie w stanie zbudować między sobą stałej, opartej o głębokie uczucie relacji, a trwanie w tego typu związku nieuchronnie prowadzi do pogłębienia się innych problemów psychicznych. Przebadano osoby z różnymi seksualnymi dziwactwami i okazało się że niektóre faktycznie działają w taki sposób, ale homoseksualizm do nich nie należy. Badania neurologiczne wykazały, że u niektórych fetyszystów część mózgu odpowiedzialna za odczuwanie popędu seksualnego jest nieaktywna, a u osób homoseksualnych jest tak samo aktywna jak u hetero.
Odpisz
29 lipca 2019, 16:26
@Mijak: To stworzyło jednoznaczne naukowe podstawy do podziału na orientacje seksualne i zaburzenia seksualne.
Konserwatywni psychologowie użyli argumentu, że homoseksualizm i tak jest zaburzeniem, bo utrudnia rozmnażanie płciowe, które "jest najważniejszą funkcją popędu seksualnego", ale chęć lub niechęć do określonych zachowań społecznie korzystnych lub uznawanych za "normalne" - sama w sobie nie wystarcza do określenia czegoś jako choroby psychicznej. To nie działa na zasadzie "nie rozmnaża się, czyli jest chory", tylko "nie rozmnaża się, może z powodu choroby, może innych czynników". I homoseksualizm uznano za taki właśnie inny czynnik. Który można lubić lub nie, ale kryteriów choroby nie spełnia.
A dlaczego kryteria choroby są akurat takie, a nie inne? Ano bo gdyby były inne i homoseksualizm zostałby uznany za chorobę, to byłoby to niebezpiecznym precedensem i każde zachowanie odmienne od większości można by było wtedy uznać za chorobę. Wolisz siatkówkę od piłki nożnej? Choroba psychiczna. Na szczęście to tak nie działa.
4. W sumie nawet gdyby to tak działało i uznalibyśmy coś - na przykład homoseksualizm - za chorobę psychiczną, to nie każda choroba psychiczna kwalifikuje się do przymusowego leczenia. Dotyczy to tylko schorzeń prowadzących do zachowań bezpośrednio zagrażających bezpieczeństwu chorego i osób w jego otoczeniu. Homoseksualizm i transseksualizm takiego zagrożenia nie stwarzają, więc nie ma podstaw do zamykania tych ludzi w szpitalach psychiatrycznych.
Znaczy w sumie i tak kiepsko jest mieć zdiagnozowaną chorobę psychiczną, nawet gdy nie podlega ona przymusowemu leczeniu, bo może to uniemożliwić uzyskanie pracy w konkretnym zawodzie lub na konkretnym stanowisku, ale i tak poddanie wszystkich chorych psychicznie obowiązkowemu leczeniu w izolacji od społeczeństwa to nierealna wizja.
Odpisz
30 lipca 2019, 21:32
@Frutti56: daj nauce kilka lat, ziomek
Odpisz
30 lipca 2019, 21:34
@DaKnight: akurat ma rację. Ja ostatnio spotkałem sie z hasłem "hetero to zero" od laski, co uważa geji za super rzecz. Zostanie anonimowa. I nie sa wszyscy tacy. Ale ktos to hasło wymyślił
Odpisz
30 lipca 2019, 21:51
@Jurekis_: z tym to tak samo jak z memami obracającymi papieża, raczej nikt ich nie robił bo szczerze nienawidzi Jana Pawła II
Odpisz
31 lipca 2019, 01:14
@ten_koles: Polaków w Wielkiej Brytanii, USA i Niemczech trzeba natychmiast pozbawić praw obywatelskich, w przeciwnym razie przejmą oni władzę i zaczną prześladować rodowitych mieszkańców. /s
Odpisz
31 lipca 2019, 01:20
Co ma piernik do wiatraka, między mniejszościami są różnice, co innego inna narodowość, a co innego inne poglądy, które dają radę zmieniać ustroje, jak to w Hiszpanii na transparencie pisało "Zniszczymy waszą cywilizację europo, przybywamy" - Polak nie przekona Niemca, żeby był Polakiem. Homo przekona 12-letnią dziewczynkę, że chce równości dla wszystkich. Wojna się toczy złym sposobem i odniesie miliony ofiar.
Odpisz
31 lipca 2019, 07:53
@Towarzysz777: /s
Odpisz
31 lipca 2019, 08:05
@Towarzysz777: jak będą działać te miliony ofiar? Homokomando wyjdzie na ulice i zacznie zabijać osoby hetero?
Odpisz
31 lipca 2019, 08:20
@Frutti56:
Odpisz
31 lipca 2019, 13:51
@Frutti56: Ideologia gender w stanie ciekłym jest już rozpryskiwana w chemtrailsach.
Odpisz
Edytowano - 31 lipca 2019, 14:00
@Frutti56: A żebyś wiedział, jeżeli w jakimś kraju dojedzie do wojny domowej, lub w krajach, które zabijają homo dojdzie do rewolucji. Wyobraź sobie zamiast Białegostoku Warszawę i kibiców przechodzących w czasie marszu "równości" - Tylko kiboli z maczetami, ofiar nie śmiertelnych może, ale rannych będzie znacznie więcej, a teraz pomnóż to razy miasta w Polsce
Odpisz
29 lipca 2019, 09:56
Wydaję mi się że nadejdzie to dużo szybciej niż za 100 lat
Odpisz
29 lipca 2019, 09:49
Idźcie kosmitować gdzie indziej
Odpisz
29 lipca 2019, 08:47
Strefa wolna od marsjanowania
Odpisz